Em su ružni, em nekvalitetni, em gazda luđak koji podupire još jednog luđaka koji želi ekonomski slomiti EU.
Pad prodaje Tesli u EU – samo 600 vozila dnevno
- poruka: 14
- |
- čitano: 739
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Em su ružni, em nekvalitetni, em gazda luđak koji podupire još jednog luđaka koji želi ekonomski slomiti EU.
Na stranu čak i sve to.
Ne znam kako itko u toj glupoj firmi očekuje da će prodati ISTI auto cijelo desetljeće nakon prvog predstavljanja?
Model 3 je bio novitet prije 8 godina, od tad je prošao minorni facelift. Pa i kod mobitela je driver kupnje novi izgled, a kod automobila još i više.
Zašto bi netko kupio automobil koji izgleda isto kao susjedov otprije 7 punih godina?
Goru glupost su napravili sa Modelima S i X, pa ti auti izgledaju isto već 13 godina.
C klasa 2013
C klasa 2025Kia Sportage 2013 Kia Sportage 2025
Pa mislim, pričamo o desetljeću, hoću novi auto, da izgleda novo :)
A da ne pričamo o interijeru.
Em su ružni, em nekvalitetni, em gazda luđak koji podupire još jednog luđaka koji želi ekonomski slomiti EU.
Na stranu čak i sve to.
Ne znam kako itko u toj glupoj firmi očekuje da će prodati ISTI auto cijelo desetljeće nakon prvog predstavljanja?
Kako ne? Pa Stojadin iz 1970 i 1988 je bio skoro pa isti auto. Fićo i Jugić isto. I onda je tadašnji predsjednik štitio autoindustriju tadašnje države visokim carinama. Ima tu puno sličnosi i deja vu efekta. Tito je bio bidan lovac, u prijevodu Biden Hunter.
Em su ružni, em nekvalitetni, em gazda luđak koji podupire još jednog luđaka koji želi ekonomski slomiti EU.
Na stranu čak i sve to.
Ne znam kako itko u toj glupoj firmi očekuje da će prodati ISTI auto cijelo desetljeće nakon prvog predstavljanja?
Model 3 je bio novitet prije 8 godina, od tad je prošao minorni facelift. Pa i kod mobitela je driver kupnje novi izgled, a kod automobila još i više.
Zašto bi netko kupio automobil koji izgleda isto kao susjedov otprije 7 punih godina?
Goru glupost su napravili sa Modelima S i X, pa ti auti izgledaju isto već 13 godina.
C klasa 2013
C klasa 2025
Kia Sportage 2013
Kia Sportage 2025
Pa mislim, pričamo o desetljeću, hoću novi auto, da izgleda novo :)
A da ne pričamo o interijeru.
Kakav minorni facelift? Novi model 3 i Y su potpuno drugacija vozila s obzirom na prve verzije. I sto se interijera tice, ali pogotovo sto se tice baterijskih paketa, motora, ozicenja, cjelokupnog hardvera.
Model Y je najprodavaniji automobil u 2023., 2024., a izgleda da ce bit i u 2025. unatoc silnom trudu svih svjetskih medija da promoviraju FUD oko Tesle.
Em su ružni, em nekvalitetni, em gazda luđak koji podupire još jednog luđaka koji želi ekonomski slomiti EU.
Na stranu čak i sve to.
Ne znam kako itko u toj glupoj firmi očekuje da će prodati ISTI auto cijelo desetljeće nakon prvog predstavljanja?
Model 3 je bio novitet prije 8 godina, od tad je prošao minorni facelift. Pa i kod mobitela je driver kupnje novi izgled, a kod automobila još i više.
Zašto bi netko kupio automobil koji izgleda isto kao susjedov otprije 7 punih godina?
Goru glupost su napravili sa Modelima S i X, pa ti auti izgledaju isto već 13 godina.
C klasa 2013
C klasa 2025
Kia Sportage 2013
Kia Sportage 2025
Pa mislim, pričamo o desetljeću, hoću novi auto, da izgleda novo :)
A da ne pričamo o interijeru.
Kakav minorni facelift? Novi model 3 i Y su potpuno drugacija vozila s obzirom na prve verzije. I sto se interijera tice, ali pogotovo sto se tice baterijskih paketa, motora, ozicenja, cjelokupnog hardvera.
Model Y je najprodavaniji automobil u 2023., 2024., a izgleda da ce bit i u 2025. unatoc silnom trudu svih svjetskih medija da promoviraju FUD oko Tesle.
Ti si brate slijep.
Model 3 je izdan 2017, prvi facelift je dobio 2024, 7 godina nakon. Svi drugi proizvođači su u 8 godina izmjenili 2 modela ili cijeli model i facelift.
Kako ce imati vece prodajne rezultate ako je Model 3 vec vani a ima pad prodaje u 4 od 12 mjeseci?
Sta ce prodati vise u ostatku godine?

Em su ružni, em nekvalitetni, em gazda luđak koji podupire još jednog luđaka koji želi ekonomski slomiti EU.
Na stranu čak i sve to.
Ne znam kako itko u toj glupoj firmi očekuje da će prodati ISTI auto cijelo desetljeće nakon prvog predstavljanja?
Model 3 je bio novitet prije 8 godina, od tad je prošao minorni facelift. Pa i kod mobitela je driver kupnje novi izgled, a kod automobila još i više.
Zašto bi netko kupio automobil koji izgleda isto kao susjedov otprije 7 punih godina?
Goru glupost su napravili sa Modelima S i X, pa ti auti izgledaju isto već 13 godina.
C klasa 2013
C klasa 2025
Kia Sportage 2013
Kia Sportage 2025
Pa mislim, pričamo o desetljeću, hoću novi auto, da izgleda novo :)
A da ne pričamo o interijeru.
Kakav minorni facelift? Novi model 3 i Y su potpuno drugacija vozila s obzirom na prve verzije. I sto se interijera tice, ali pogotovo sto se tice baterijskih paketa, motora, ozicenja, cjelokupnog hardvera.
Model Y je najprodavaniji automobil u 2023., 2024., a izgleda da ce bit i u 2025. unatoc silnom trudu svih svjetskih medija da promoviraju FUD oko Tesle.
Ti si brate slijep.
Model 3 je izdan 2017, prvi facelift je dobio 2024, 7 godina nakon. Svi drugi proizvođači su u 8 godina izmjenili 2 modela ili cijeli model i facelift.
Kako ce imati vece prodajne rezultate ako je Model 3 vec vani a ima pad prodaje u 4 od 12 mjeseci?
Sta ce prodati vise u ostatku godine?
Sedan se opcenito lose prodaje u cijelom svijetu kod svih proizvodjaca automobila. Ljudi hoce iskljucivo SUV, takav je trend. Nije cudo da je Model Y bio valjda 7-8x prodavaniji automobil od Modela 3 iako su bili identicni oblikom i imali isti interijer. Kupci danas preferiraju veca vozila, vise prostora, veci komfor, pogotovo tko ima klince i sl.
Novi Model Y vec rusi rekorde prodaje u Kini, uskoro ce i u Europi i SAD-u. Osim toga, Tesla prodaje oko 2M automobila godisnje sto je respektabilno, ali nedovoljno da se svijet vise okrene prema EV-u. Cinjenica je da su ti automobili jos uvijek dobrom dijelu srednje klase nedostupni, kao i svi automobili iznad 30-35k. Tesla ce ove godine predstaviti jeftinije modele.... Koliko jeftinije, to ne znam, ali trebali bi biti barem 10k jeftiniji od trenutnih modela da postanu zanimljivi sirem sloju kupaca.
Ma totalni rastur sistema. Još ako Muskov tata nastavi s ovakvom politikom pa ga potjeraju van iz Kine imat ćete se i ti on čemu veseliti :)
https://carnewschina.com/2025/04/20/best-selling-suv-ranking-in-china-tesla-model-y-81889-geely-xingyue-l-79883-byd-song-plus-65603-q1-2025/
The automaker has already been offering subsidized 0% financing to try to boost Model Y and Model 3 sales in the country
Rusi rekorde u premium segmentu, pogledaj tablice malo bolje...
Jeste vi svi na nekim drogama ili sto, svi ko papagaji ponavljaju kako BYD ima rast, a zanemaruju ASP (average selling price) njihovih vozila.
BYD Seagull u Kini kosta oko 9k dolara, uskoro ce kostat oko 7k. Normalno da ce se vozila koja kostaju 9k u Kini prodavat ko vruce kifle. Em je 9k, em je elektrican. Trosak odrzavanja nikakav, cijena struje nikakva, + jos i kinesna vlada potice kupnju takvih vozila + jos dodatno potice i kupnju domacih vozila. I ja bi imao rast od 50% godisnje da moja ili bilo koja zapadna firma prodaje vozilo za 9k.
E sad je pitanje kako je moguce da BYD koji nije profitabilan ni na vozilima od 25k, prodaje vozila od 9k i uklanja malo po malo svu konkurenciju s domaceg trzista. CNBC je napravio odlican dokumentarac o tome, vrijedi pogledat:
Ukratko: CCP pokriva sve gubitke BYD-u i ostalim domacim proizvodjacima i doslovno ih potice da nerealno niskim cijenama ubijaju svu zapadnu konkurenciju. To je rezultiralo tome da VW, BMW, Audi, Mercedes, Stellantis i ostali iz godine u godinu u Kini biljeze dvoznamenkaste padove prodaje. Ja pretpostavljam da u Kini kroz 5-10 godina vise skoro uopce nece biti zapadnih proizvodjaca automobila. Ono sto Kina radi je zlocin, to niti jedna zapadna industrija ne radi. I sad to isto hoce napravit i u Europi. Damping ako niste znali je oblik rata, to je jedno vrlo mocno oruzje za unistavanje strane industrije i prebacivanje vode na svoj mlin. Kina je na isti nacin unistila europsku i americku industriju solarnih panela, unistila je svjetsku industriju baterija tako da danas kotrolira sve kljucne dobavne lance (preko 95%), unistila je zapadnu mogucnost da proizvede gotovo bilo sto, od cipova i elektronike opcenito, do ostalih naprednijih strojeva i opreme.
Sva sreca pa je EU to prepoznala zajedno s SAD-om i sad se od Kine pokusavaju nekakvim carinama zastitit, ali efekt ce biti upitan. BYD ce napravit tvornicu u Madjarskoj, zaobic ce EU carine, a CCP ce pokrivat gubitke i dalje kako bi BYD mogao gasit konkurenciju. I to ne samo BYD. Iza njih ide cijela svita nerealno jeftinih kineskih srotova koja ce se Europi i SAD-u obit o glavu. Pitanje je koliko se to uopce moze zaustavit vise... kazem, CNBC je odlicno pokrio tu temu na videu kojeg sam linkao pa pogledajte koga zanima.
Rusi rekorde u premium segmentu, pogledaj tablice malo bolje...
Jeste vi svi na nekim drogama ili sto, svi ko papagaji ponavljaju kako BYD ima rast, a zanemaruju ASP (average selling price) njihovih vozila.
BYD Seagull u Kini kosta oko 9k dolara, uskoro ce kostat oko 7k. Normalno da ce se vozila koja kostaju 9k u Kini prodavat ko vruce kifle. Em je 9k, em je elektrican. Trosak odrzavanja nikakav, cijena struje nikakva, + jos i kinesna vlada potice kupnju takvih vozila + jos dodatno potice i kupnju domacih vozila. I ja bi imao rast od 50% godisnje da moja ili bilo koja zapadna firma prodaje vozilo za 9k.
E sad je pitanje kako je moguce da BYD koji nije profitabilan ni na vozilima od 25k, prodaje vozila od 9k i uklanja malo po malo svu konkurenciju s domaceg trzista. CNBC je napravio odlican dokumentarac o tome, vrijedi pogledat:
Ukratko: CCP pokriva sve gubitke BYD-u i ostalim domacim proizvodjacima i doslovno ih potice da nerealno niskim cijenama ubijaju svu zapadnu konkurenciju. To je rezultiralo tome da VW, BMW, Audi, Mercedes, Stellantis i ostali iz godine u godinu u Kini biljeze dvoznamenkaste padove prodaje. Ja pretpostavljam da u Kini kroz 5-10 godina vise skoro uopce nece biti zapadnih proizvodjaca automobila. Ono sto Kina radi je zlocin, to niti jedna zapadna industrija ne radi. I sad to isto hoce napravit i u Europi. Damping ako niste znali je oblik rata, to je jedno vrlo mocno oruzje za unistavanje strane industrije i prebacivanje vode na svoj mlin. Kina je na isti nacin unistila europsku i americku industriju solarnih panela, unistila je svjetsku industriju baterija tako da danas kotrolira sve kljucne dobavne lance (preko 95%), unistila je zapadnu mogucnost da proizvede gotovo bilo sto, od cipova i elektronike opcenito, do ostalih naprednijih strojeva i opreme.
Sva sreca pa je EU to prepoznala zajedno s SAD-om i sad se od Kine pokusavaju nekakvim carinama zastitit, ali efekt ce biti upitan. BYD ce napravit tvornicu u Madjarskoj, zaobic ce EU carine, a CCP ce pokrivat gubitke i dalje kako bi BYD mogao gasit konkurenciju. I to ne samo BYD. Iza njih ide cijela svita nerealno jeftinih kineskih srotova koja ce se Europi i SAD-u obit o glavu. Pitanje je koliko se to uopce moze zaustavit vise... kazem, CNBC je odlicno pokrio tu temu na videu kojeg sam linkao pa pogledajte koga zanima.
Ispričavam se, pogriješio sam, pad nije 11.5 nego 14.89%
U ožujku 2024. Tesla je u Kini prodala 57.586 primjeraka Modela Y, prema podacima China Passenger Car Association (CPCA) .
U ožujku 2025. Tesla je u Kini prodala 49.029 primjeraka Modela Y, što predstavlja pad od 14,86% u odnosu na isti mjesec prethodne godine
Tako da mi je čudna tvoja matematika.
Rusi rekorde u premium segmentu, pogledaj tablice malo bolje...
Jeste vi svi na nekim drogama ili sto, svi ko papagaji ponavljaju kako BYD ima rast, a zanemaruju ASP (average selling price) njihovih vozila.
BYD Seagull u Kini kosta oko 9k dolara, uskoro ce kostat oko 7k. Normalno da ce se vozila koja kostaju 9k u Kini prodavat ko vruce kifle. Em je 9k, em je elektrican. Trosak odrzavanja nikakav, cijena struje nikakva, + jos i kinesna vlada potice kupnju takvih vozila + jos dodatno potice i kupnju domacih vozila. I ja bi imao rast od 50% godisnje da moja ili bilo koja zapadna firma prodaje vozilo za 9k.
E sad je pitanje kako je moguce da BYD koji nije profitabilan ni na vozilima od 25k, prodaje vozila od 9k i uklanja malo po malo svu konkurenciju s domaceg trzista. CNBC je napravio odlican dokumentarac o tome, vrijedi pogledat:
Ukratko: CCP pokriva sve gubitke BYD-u i ostalim domacim proizvodjacima i doslovno ih potice da nerealno niskim cijenama ubijaju svu zapadnu konkurenciju. To je rezultiralo tome da VW, BMW, Audi, Mercedes, Stellantis i ostali iz godine u godinu u Kini biljeze dvoznamenkaste padove prodaje. Ja pretpostavljam da u Kini kroz 5-10 godina vise skoro uopce nece biti zapadnih proizvodjaca automobila. Ono sto Kina radi je zlocin, to niti jedna zapadna industrija ne radi. I sad to isto hoce napravit i u Europi. Damping ako niste znali je oblik rata, to je jedno vrlo mocno oruzje za unistavanje strane industrije i prebacivanje vode na svoj mlin. Kina je na isti nacin unistila europsku i americku industriju solarnih panela, unistila je svjetsku industriju baterija tako da danas kotrolira sve kljucne dobavne lance (preko 95%), unistila je zapadnu mogucnost da proizvede gotovo bilo sto, od cipova i elektronike opcenito, do ostalih naprednijih strojeva i opreme.
Sva sreca pa je EU to prepoznala zajedno s SAD-om i sad se od Kine pokusavaju nekakvim carinama zastitit, ali efekt ce biti upitan. BYD ce napravit tvornicu u Madjarskoj, zaobic ce EU carine, a CCP ce pokrivat gubitke i dalje kako bi BYD mogao gasit konkurenciju. I to ne samo BYD. Iza njih ide cijela svita nerealno jeftinih kineskih srotova koja ce se Europi i SAD-u obit o glavu. Pitanje je koliko se to uopce moze zaustavit vise... kazem, CNBC je odlicno pokrio tu temu na videu kojeg sam linkao pa pogledajte koga zanima.
Ispričavam se, pogriješio sam, pad nije 11.5 nego 14.89%
U ožujku 2024. Tesla je u Kini prodala 57.586 primjeraka Modela Y, prema podacima China Passenger Car Association (CPCA) .
U ožujku 2025. Tesla je u Kini prodala 49.029 primjeraka Modela Y, što predstavlja pad od 14,86% u odnosu na isti mjesec prethodne godine
Tako da mi je čudna tvoja matematika.
Tesla ce u Kini kroz 5 godina prodavat 0 Modela Y, kao i svi zapadni proizvodjaci zbog razloga koje sam naveo u prethodnom komentaru. Tesla u Kini je gotova prica, kao i svi ostali proizvodjaci koji nisu iz Kine.
Onda na kraju kažeš da će prodavati 0 vozila iako di tvrdio da će biti najprodavaniji. Malo si kontradiktoran...
Europa će se zaštititi. Ne brini ti za Europu. I od Kineza i od Tesli. Ako ništa, pametni ljudi Europe su prepoznali kakav šljam prodaje te automobile uz kakvu "kvalitetu" i "dizajn" pa su to nagradili padom prodaje od 50%