Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne

poruka: 24
|
čitano: 3.713
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne".
14 godina
offline
Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne

Zanimljivo kako se ovakvo izvjesce poklopilo s Muskovom pobjedom s Trumpom i nazivanjem Olafa idiotom. Zanimljivo je i kako sve ove godine u istoj toj Njemackoj Tesla i Musk nema koje nagrade nisu pokupili. Njihova tvornica u Berlinu sigurno je uz GigaTexas nanaprednija automobilska tvornica svijeta koju je u nebesa uzdizao i sad vec bivsi VW CEO Herbert Diess (koji je izmedju ostalog upravo zbog toga i dobio otkaz).

 

Kako bi se ono reklo, politika je kurva, uvijek bila i ostala... 

 
2 12 hvala 0
16 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
=XFX=PlayHard kaže...

Zanimljivo kako se ovakvo izvjesce poklopilo s Muskovom pobjedom s Trumpom i nazivanjem Olafa idiotom. Zanimljivo je i kako sve ove godine u istoj toj Njemackoj Tesla i Musk nema koje nagrade nisu pokupili. Njihova tvornica u Berlinu sigurno je uz GigaTexas nanaprednija automobilska tvornica svijeta koju je u nebesa uzdizao i sad vec bivsi VW CEO Herbert Diess (koji je izmedju ostalog upravo zbog toga i dobio otkaz).

 

Kako bi se ono reklo, politika je kurva, uvijek bila i ostala... 

 Svašta se može reći o politici, ali ovo nije nečije mišljenje ili predikcija nekog analitičara već statistika rezultata tehničkih pregleda. Sad, osim ako je VW davao 50€ tehničarima na STPu da blate Teslu, rekao bi da neutralnijeg podatka o postotku tehničkih nedostataka vozila nećeš pronaći.

 

Izvješće se "poklopilo" jer izađe svake godine u isto vrijeme - sredinom ili krajem Studenog.

 

https://www.tuvsud.com/en/press-and-media/2023/november/regular-servicing-makes-all-the-difference

 

Prošlogodišnje je izašlo 16. studenog 2023.

 

I tada je Tesla Model 3 bio najgori automobil:

 

Tesla pushes Dacia out of the bottom slot

At the other end of the table, perennial laggard Dacia Logan can finally move up from last place, replaced by the Tesla Model 3 (11.4 per cent SF and 14.7 per cent respectively). Third from the bottom with a 10.3 per cent SF rate is the Seat Alhambra – replacing the Citroen Berlingo, which has shown major improvement since the previous report from 11.2 per cent SF rate then to just 7.4 per cent now.

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
14 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć

Kako glupav Clanak.. Osobno vozim Teslu i to je jedan od najsigurnijih i najpouzdanijih automobila koje sam vozio.

Elektricna volila ne prolaze tehnicki pregled jer vozacevom krivnjom jer naime Tesla ima najbolju rekooperaciju pa ne koristi kocnice pa se cest desi da kocnice zahrdjaju baz zbog nekoristenja. Boljka svakog elektricnog vozila.

Treba auto provozati i kociti da se hrdja ocisti i opet sve ok ..nista strasno i panicno.. Ovjesi stradavaju isto tako zbog vozaca koji po ne dobroj cesti s puno izbocina voze glomazni auto ako mora da kazem da ima preko dvije tone 260 kilometara na sat.. i to je svakodnevnica popravaka Tesle ..

PAr zglobova i ciscenje kocnica... 

Da se covijek upisa od smjeha kakve nebuloze kruze po izvjestajima crih novinara i statistikama..

Tesla je ko Iphone jedan zatvorenei eko sistem .. auto -osiguranje- punionice .sve ..Normalno da ima previse zlog loba da je Mus ovakav onakav itd ..ali je cinjenica auto vozi .. nije jeftin niti skup .. nije lijep ali je ugodan za voznju .. ako netko treba ljep auto neka si kupi ferari i postavi u dnevni boravak.. Ako trebas auto koji vozi kupi Teslu jer nema nikakvog boljeg izbora..Od ladeinfrasktrukture pa do autonomne voznje koja uskoro dolazi , internet. Kosta koliko kosta ali je 20 godina dalje od konkurencije to je cinjenica.. Sto se vise negativno o tesli proca to je Tesla bolja i vise ce je ljudi kupiti. Za m,uska koji proizvodi aute 10 godina i za Teslu ima prostora za napredak ali sto se moze ocekivati od kompanije koja je tek pocela s proizvodnjom elektro automobila.. Koliko god kriticara ima cinjenica je da je tesla jedan od najsigurnijih auta koje covijek moze kupiti.. Pricam o Y modelu koji vozim

 

16 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć

Kako glupav komentar. Procitaj clanak

 

Zabrinjavajućih 14,2 posto ovih vozila nije uspjelo proći prvi tehnički pregled zbog ozbiljnih nedostataka, što znači da praktički svaki sedmi Tesla Model 3 ima značajne tehničke probleme.

 

Nova tesla, iz tvornice, ne prolazi tehnicki. Nisu stigle kocnice zahrdjati niti se ovjesi razjebati dok se vozis po ogranicenjima na autoputu i lokalnim cestama. Ekipa koja se vozi 260 ima drugih problema i treba ih hospitalizirati.

Linux, Arch Linux.
16 godina
offline
Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne

Kaj postoji elektricni auto koji ide 260 km/h a da nije preradjen?

Moj PC  
2 1 hvala 0
9 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
Za Teslu kažu da ne prođe prvi tehnički pregled a za Hondu da ima značajne nedostatke i da je prosječna kilometraža 280000? Prema ovoj tabeli, svaki deseti Pasat ne prodje prvi tehnički pregled?
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne

Otkad to nova vozila moraju na tehnički pregled? Prvi tehnički ide nakon godinu dana, ne?

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
Moj PC  
6 0 hvala 1
16 godina
online
Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne

Teslina kontrola kvaliteta je meme i u SAD, a beše skoro i neka američka bezbednosna statistika koja takođe nije pokazala Model 3 u sjajnom svetlu.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć

Eh sad, neznam kak je u Njemackoj ali ne mora biti da novi auto ide na tehnicki nakon prve godine.

Npr, mi smo u CH kupili novi auto, tehnicki jos nisam videl, auto ima malo vise 3god i 96k km. Navodno imam prvi tehnicki nakon 6god kaj mi je malo cudno i raspitujem se uokolo naokolo da li je to istina i svi me uvjeravaju da je. Valjda nebum neku kaznu popil ili da odem u stanicu za tehnicki pitat 

Tak da lako moguce da u Njemackoj npr auti idu na tehnicki nakon 2 god pa ako neko taxira sa Teslom dodje nakon 2god i ima valjda neznam od 60-100k km?

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2024 9:29 (smajlee).
16 godina
online
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
kratos091 kaže...

Otkad to nova vozila moraju na tehnički pregled? Prvi tehnički ide nakon godinu dana, ne?

 U Njemačkoj nova vozila idu na "prvi" tehnički nakon 3 godine, a nakon toga svake dvije. Navodno je taj tehnički puno detaljniji nego kod nas.

 

Službeno, i kod nas novi auto ne ide na tehnički, nego se samo papiri rješavaju u stanici tehničkog, a onda prvi puta nakon 2 godine starosti. I onda svake godine nakon toga.

 

Iako, znam slučaj gdje se čovjek sprdao sa novim Audijem, neka mu ga stave na test, i ispalo da stražnja kočnica (ručna) nije bila dobro balansirana. Na novom novom autu. Tako da je zapravo upitno koliko novih auta završi na cesti s nekim problemima koji bi bili uočeni na tehničkom.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2024 9:45 (TomoR).
3 godine
online
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
TomoR kaže...
kratos091 kaže...

Otkad to nova vozila moraju na tehnički pregled? Prvi tehnički ide nakon godinu dana, ne?

 U Njemačkoj nova vozila idu na "prvi" tehnički nakon 3 godine, a nakon toga svake dvije. Navodno je taj tehnički puno detaljniji nego kod nas.

 

Službeno, i kod nas novi auto ne ide na tehnički, nego se samo papiri rješavaju u stanici tehničkog, a onda prvi puta nakon 2 godine starosti. I onda svake godine nakon toga.

 

Iako, znam slučaj gdje se čovjek sprdao sa novim Audijem, neka mu ga stave na test, i ispalo da stražnja kočnica (ručna) nije bila dobro balansirana. Na novom novom autu. Tako da je zapravo upitno koliko novih auta završi na cesti s nekim problemima koji bi bili uočeni na tehničkom.

 Meni na Passatu covjek na tehnickom veli mogu te rusiti radi svijetala jer original farovi se nemogu namjestiti dovoljno nisko, auto je s trake izasao s defektom da mu se vijak za svijetla nemoze dovoljno nastimati, i to samo desni, i još mi ga je potrgao pokusavajuci iako je to znao

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.11.2024 9:48 (Boris grozni).
16 godina
offline
Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuće ne

U izvješću piše da je Tesla Model 3 najgori auto i do 3 godine starosti i do 5 godina starosti. Tako da to nije do dječjih bolesti vec ocito ima većih problema.

 

Konkurencija su mu automobili koji su se prestali proizvoditi, tipa Mondeo ili Sharan, oba automobili koji se nisu značajno mjenjali od 2015e i prestali se proizvoditi 2022e.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
1 2 hvala 0
16 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
Neben Mängeln an Bremsen und Achsen treten beim Tesla auch besonders viele Beleuchtungsmängel auf. Das spricht für Defizite bei Service und Wartung"

Znaci kritiziraju osovinu, kocnice koje se niti ne koriste i nije problem da ne koce nego jer se ne koriste one oksidiraju. Drugi nedostatak je da svijetla nisu nastimana pa svijetle u oci ili vrag si ga zna kam.

Taj cijeli clanak je izmisljanje i prenemaganje jer Njemci nisu u stanju napraviti elektricni auto pa seru po konkurenciji. Budem probal nabaviti cijeli casopis da vidim kaj to njih tocno muci jer su smesni. Zakljucak je da nije problem u autu nego u servisu. Kao jer se auti ne servisiraju nije svijetlo nastimano kak spada.

Ne kuzim kak dolaze do brojki auto 2 do 3 godine star jer se tehnicki radi tek nakon tri godine. Znaci prvi tehnicki je nakon tri godine, drugi nakon dodatne dvije godine i tek nakon pet godina se mora svake godine raditi tehnicki.
13 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
NEW_MAN kaže...
Taj cijeli clanak je izmisljanje i prenemaganje jer Njemci nisu u stanju napraviti elektricni auto pa seru po konkurenciji.

 I ja mislim jer imam insiderske informacije od prijatelja koji radi na tehničkom i on kaže da su svi prošli bez ikakvih problema u njegovoj stanici u Lici.

3 godine
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
Boris grozni kaže...
Meni na Passatu covjek na tehnickom veli mogu te rusiti radi svijetala jer original farovi se nemogu namjestiti dovoljno nisko, auto je s trake izasao s defektom da mu se vijak za svijetla nemoze dovoljno nastimati, i to samo desni, i još mi ga je potrgao pokusavajuci iako je to znao

 Nekada je postojao nulti tehnički kojega je dužan bio obaviti prodavač vozila.

Ne znam postoji li to danas.

合氣道
16 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
NEW_MAN kaže...
Neben Mängeln an Bremsen und Achsen treten beim Tesla auch besonders viele Beleuchtungsmängel auf. Das spricht für Defizite bei Service und Wartung"

Znaci kritiziraju osovinu, kocnice koje se niti ne koriste i nije problem da ne koce nego jer se ne koriste one oksidiraju. Drugi nedostatak je da svijetla nisu nastimana pa svijetle u oci ili vrag si ga zna kam.

Taj cijeli clanak je izmisljanje i prenemaganje jer Njemci nisu u stanju napraviti elektricni auto pa seru po konkurenciji. Budem probal nabaviti cijeli casopis da vidim kaj to njih tocno muci jer su smesni. Zakljucak je da nije problem u autu nego u servisu. Kao jer se auti ne servisiraju nije svijetlo nastimano kak spada.

Ne kuzim kak dolaze do brojki auto 2 do 3 godine star jer se tehnicki radi tek nakon tri godine. Znaci prvi tehnicki je nakon tri godine, drugi nakon dodatne dvije godine i tek nakon pet godina se mora svake godine raditi tehnicki.

Da, i ja sam pogledao članak, kaže da je većina grešaka zbog krivo podešenog snopa (!?!?!?) - ne samo kod Tesle nego općenito... Ono... wtf!?

Rvat katolik!
3 tjedna
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
@Zaporožac ne. U RH novi auti idu tek drugu godinu na tehnički pregled, prvu godinu samo papirologija.
Ali prije cca. 20 godina novi auto je morao na tehnički, dok drugu godinu ne.

Ovo je nevjerojatno koliko novinari mogu izokrenuti priču 🤯
3 godine
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
Sirotanovic kaže...
@Zaporožac ne. U RH novi auti idu tek drugu godinu na tehnički pregled, prvu godinu samo papirologija.
Ali prije cca. 20 godina novi auto je morao na tehnički, dok drugu godinu ne.


Ne govorimo o standardnim pravilima.

Nulti tehnički je postojao i ukinut je 2018 god.

 

Istražuj.

合氣道
3 tjedna
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
@Zaporožac izgleda malo je došlo do nesporazuma među nama. Nulti teh. pregled zvuči zbunjujuće, ja ga zovem prvi teh. pregled.

Kupio sam ganc novi auto 2002., i morao sam novi auto odvoziti na teh. pregled odmah (koliko se sjećam). Ali zato iduću godinu (drugu) auto nisam morao tjerati na tehnički, nego samo papirologiju. Treću i ostale godine naravno tehnički pregled.

Kupio sam novi auto 2021. i nisam morao voziti auto na tehnički, tek iduću godinu, kao i sve ostale.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.11.2024 18:34 (Sirotanovic).
3 godine
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
Sirotanovic kaže...
@Zaporožac izgleda malo je došlo do nesporazuma među nama. Nulti teh. pregled zvuči zbunjujuće, ja ga zovem prvi teh. pregled.

Kupio sam ganc novi auto 2002., i morao sam novi auto odvoziti na teh. pregled odmah (koliko se sjećam). Ali zato iduću godinu (drugu) auto nisam morao tjerati na tehnički, nego samo papirologiju. Treću i ostale godine naravno tehnički pregled.

Kupio sam novi auto 2021. i nisam morao voziti auto na tehnički, tek iduću godinu, kao i sve ostale.

To se je zvao nulti tehnički i bile su ga dužne obaviti kuće koje su prodavale automobil

Nije mi jasno kako su tebi dozvolili odvesti automobil na nulti tehnički ?! To nisu smjeli napraviti. Kupio sam i ja 2002 novi fiat Stilo 1.8 i firma je napraviila tehnički.

Ostalo kao i ti. Sljedeću ga godinu nisam morao voziti na TP.

合氣道
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.11.2024 13:38 (Zaporožac).
13 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć

Otkud ti to da prvi tehnički radi autokuća, radi ga vlasnik vozila. Obično moraš uzeti probne tablice da bi došao do stanice, a ako ti je stanica za pregled blizu, može se i riskirati :-).

3 godine
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
sosta kaže...

Otkud ti to da prvi tehnički radi autokuća, radi ga vlasnik vozila. Obično moraš uzeti probne tablice da bi došao do stanice, a ako ti je stanica za pregled blizu, može se i riskirati :-).

 Čitaj ranije postove.

To je nulti tehnički, koji se nekada radio.

合氣道
13 godina
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć

Da, i ne sjećam se da ga ja radila autokoća, već vlasnik.

3 godine
offline
Re: Izvješće njemačkog TÜV-a otkriva zabrinjavajuć
sosta kaže...

Da, i ne sjećam se da ga ja radila autokoća, već vlasnik.

 Ha, onda smo naletjeli na različite trgovce.

1998 novu Octaviu 1.6- kuća odradila nulti, 2002 sam kupio novog Stila 1.8- kuća odradila nulti, 2009 novu Ford Fiestu 1.4 -kuća odradila nulti, 2021 novi Kia Stonic 1.4 (više se nije radio nulti, samo mi je ipak trgovac naglasio da je vozilo kod njih pregledano prije puštanja na cestu.)

 

Raspitivao sam se onda i rečeno mi je da ne smiju pustiti vozilo na cestu bez odrađenog nultog tehničkog.

Sad, da li to neki drukčije zovu, ili su zvali, nemam pjma, no svejedno, nebitno da bi mi sad oko toga ulazili u teške raspre. 

合氣道
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice