Nove revolucionarne baterije su iza ugla - Ajar na aparatima
EU daje 2,9 milijardi eura za istraživanje i inova
- poruka: 16
- |
- čitano: 5.817
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nove revolucionarne baterije su iza ugla - Ajar na aparatima
s obziromn na to o koliko je raznovrsnih ba(k)terija samo bug ovdje opisao, tako će se bezobrazno opariti da će Petrica poslati na mars (možda i natrag) na sajam pijeska, kamenja i "istraživačkih robota".
pa kaj nije da Rajmek sam prepakirava kineske baterije... kakvo mrtvo istraživanje i inovacije... zbunjen sam...
OD ovih 2,9 MLRD njih 2,1 će da ode u administraciju. Neki dan sam nešto radio u jednoj nevladinoj organizaciji.. petak bio katastrofa. A još gore je kod nekih vladinih agencija.
Mene zanima po kojim kriterijima Rimac dobiva novce?
Sto je do sada od novaca koje je dobio napravio?
Samo jedan od primjera gdje je dobio novac:
Razvoj i homologacija supersportskog električnog automobila C2-Rimac automobili;
Bespovratna sredstva (HRK)
52.226.456,66
Ukupni prihvatljivi troškovi (HRK)
116.058.792,57
Ukupna vrijednost projekta (HRK)
128.642.021,95
https://www.docdroid.net/9fgFLJq/povecanje-razvoja-novih-proizvoda-i-usluga-koji-proizlaze-iz-aktivnosti-istrazivanja-i-razvoja-2016-pdf
Razdoblje provedbe projekta:
01.10.2017. – 30.09.2020.
https://strukturnifondovi.hr/popis-projekata/razvoj-i-homologacija-supersportskog-elektricnog-automobila-c2-rimac-automobili/
Novac koji dobiva je od EU i HR, svi EU fondovi se pune iz proracuna drzava clanica EU, pa ne stoji teza da je to novac koji sa proracunom RH nema veze i direktno iz HR bez ikakvog utjecaja EU.
BTW, da li postoji neki dio na automobilu, a da nije kupljen? Dakle, osim sto pakiraju baterije, na CNC-u izradjuju razna kucista i manje karbonske dijelove, (recimo za elektricne motore odavno znamo da ih ne rade, jedino sto rade za njih su kucista, a ponekad ni to), koji sve dijelovi nisu kupljeni, i to u firmi gdje navodno sve proizvode in-house, cak i alate:
"With every aspect of the C_Two produced on-site at Rimac’s facility..."
"even the jigs and tooling for each individual piece are produced on-site"
https://www.rimac-automobili.com/en/
Odnosno da citiram Rimca osobno:
"Mi smo vertikalno integrirani i od razvoja do proizvodnje sve radimo ovdje, od prvih nacrta, prve crte na papiru, pa do gotove komponente na automobilu."
For the purposes of the Project implementation, the Company is procuring material for the following chassis carbon parts:
Rear clip
Dash carrier
Firewall
Monocoque
Rear Inner Beam
The Company is procuring material for 5 (five) sets of chassis carbon parts.
More details and technical specification for the chassis carbon parts materials for C_Two test
vehicles will be shared with the Bidder upon a signed Non-Disclosure Agreement (NDA) since they
are regarded as Customer’s intellectual property.
https://strukturnifondovi.hr/wp-content/uploads/2020/09/Call-for-Tenders_Chassis-Carbon-Parts.pdf
Mene zanima po kojim kriterijima Rimac dobiva novce?
Sto je do sada od novaca koje je dobio napravio?
Samo jedan od primjera gdje je dobio novac:
Razvoj i homologacija supersportskog električnog automobila C2-Rimac automobili;
Bespovratna sredstva (HRK)
52.226.456,66
Ukupni prihvatljivi troškovi (HRK)
116.058.792,57
Ukupna vrijednost projekta (HRK)
128.642.021,95
https://www.docdroid.net/9fgFLJq/povecanje-razvoja-novih-proizvoda-i-usluga-koji-proizlaze-iz-aktivnosti-istrazivanja-i-razvoja-2016-pdf
Razdoblje provedbe projekta:
01.10.2017. – 30.09.2020.
https://strukturnifondovi.hr/popis-projekata/razvoj-i-homologacija-supersportskog-elektricnog-automobila-c2-rimac-automobili/
Novac koji dobiva je od EU i HR, svi EU fondovi se pune iz proracuna drzava clanica EU, pa ne stoji teza da je to novac koji sa proracunom RH nema veze i direktno iz HR bez ikakvog utjecaja EU.
BTW, da li postoji neki dio na automobilu, a da nije kupljen? Dakle, osim sto pakiraju baterije, na CNC-u izradjuju razna kucista i manje karbonske dijelove, (recimo za elektricne motore odavno znamo da ih ne rade, jedino sto rade za njih su kucista, a ponekad ni to), koji sve dijelovi nisu kupljeni, i to u firmi gdje navodno sve proizvode in-house, cak i alate:
"With every aspect of the C_Two produced on-site at Rimac’s facility..."
"even the jigs and tooling for each individual piece are produced on-site"
https://www.rimac-automobili.com/en/
Odnosno da citiram Rimca osobno:
"Mi smo vertikalno integrirani i od razvoja do proizvodnje sve radimo ovdje, od prvih nacrta, prve crte na papiru, pa do gotove komponente na automobilu."
For the purposes of the Project implementation, the Company is procuring material for the following chassis carbon parts:
Rear clip
Dash carrier
Firewall
Monocoque
Rear Inner Beam
The Company is procuring material for 5 (five) sets of chassis carbon parts.
More details and technical specification for the chassis carbon parts materials for C_Two test
vehicles will be shared with the Bidder upon a signed Non-Disclosure Agreement (NDA) since they
are regarded as Customer’s intellectual property.
https://strukturnifondovi.hr/wp-content/uploads/2020/09/Call-for-Tenders_Chassis-Carbon-Parts.pdf
Šta se sada djelimo na one koje i dalje vjeruju u Rimac automobile da postoje i na one koji u to još uvijek ne vjeruju? Dakle pored postojeće podjele primjerice na Intelaše i AMD-aše.
Iskreno: Znam 3 firme u Osijeku po dvoje ljudi otvorili nešto, meljaju u IT po 2 godine i muzu sredstva iz EU.. gledaš šta pravi i ne možeš da vjeruješ.
PDV koji plaćaš ide u državnu kasu i to ti je dužnost, a kome će taj dio PDV-a država da daje.. to nije tvoje da se brineš.
Ne bih rekao da je krivo razmišljanje, već nedetektirani sarkazam.
Šta se sada djelimo na one koje i dalje vjeruju u Rimac automobile da postoje i na one koji u to još uvijek ne vjeruju?
Tko tvrdi da ne postoje?
Rimac Automobili d.o.o. za proizvodnju automobila
Izjava o osnivanju od 10.11.2009. g.
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:080712981
Iskreno: Znam 3 firme u Osijeku po dvoje ljudi otvorili nešto, meljaju u IT po 2 godine i muzu sredstva iz EU.. gledaš šta pravi i ne možeš da vjeruješ.
Ne znam s cime se bave te dvije tvrtke iz Osijeka.
Rimceve najave po medijima svakodnevno citamo od osnivanja 2009. godine.
Envy kaže...
PDV koji plaćaš ide u državnu kasu i to ti je dužnost, a kome će taj dio PDV-a država da daje.. to nije tvoje da se brineš.
Ne znam da li je sarkazam u pitanju, ali itekako me brine gdje odlazi novac koji drzava prakticki otima na svakom koraku.
U medjuvremenu, pitanje je koliko su poreza Rimac Automobili d.o.o. za proizvodnju automobila i Greyp Bikes d.o.o. za proizvodnju električnih dvokotača uplatili u proracun, buduci da fiskalne godine redovito zavrsavaju u minusu (dakle nema poreza na dobit), a Rimac javno pise da prednost pri zaposljavanju imaju kandidati koji zadovoljavaju neku od stavki sa https://mjere.hr/ dakle opet drzava (porezni obveznici placaju).
Rimac je super prikaz di pr firme natjera narod da vheruje u rvackog Teslu a samim time politicari nemaju muda procesljat sto se tamo dogada jer bi ih novinari i pr masinerija razapeli... Ok ti radi trkeljaj nesto za druge ali to je sve siva zona koju mi skupo placamo...
Ovo je jako krivo razmišljanje. To što je novac otet, ne znači da država za njega nije dužna građanima pružiti što bolju uslugu.
Edit(typo)
Ne bih rekao da je krivo razmišljanje, već nedetektirani sarkazam.
Ne znam šta vama dvojii da kažem. Da se ludizao i ti pobrinete za bolju državu? Možda glasnjem, i ako da za koga?
Poanta je da ako se previše brineš za što novac troši tvoj PDV - mije dobro za zdravlje.
Znam lično po svojima koji su u mirovini.. počnu gledati stanje tko i kako i šta radi u državi - nasikiraju se ili posvađaju.
Šta se sada djelimo na one koje i dalje vjeruju u Rimac automobile da postoje i na one koji u to još uvijek ne vjeruju?
Tko tvrdi da ne postoje?
Rimac Automobili d.o.o. za proizvodnju automobila
Izjava o osnivanju od 10.11.2009. g.
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:080712981
Iskreno: Znam 3 firme u Osijeku po dvoje ljudi otvorili nešto, meljaju u IT po 2 godine i muzu sredstva iz EU.. gledaš šta pravi i ne možeš da vjeruješ.
Ne znam s cime se bave te dvije tvrtke iz Osijeka.
Rimceve najave po medijima svakodnevno citamo od osnivanja 2009. godine.
Envy kaže...
PDV koji plaćaš ide u državnu kasu i to ti je dužnost, a kome će taj dio PDV-a država da daje.. to nije tvoje da se brineš.
Ne znam da li je sarkazam u pitanju, ali itekako me brine gdje odlazi novac koji drzava prakticki otima na svakom koraku.
U medjuvremenu, pitanje je koliko su poreza Rimac Automobili d.o.o. za proizvodnju automobila i Greyp Bikes d.o.o. za proizvodnju električnih dvokotača uplatili u proracun, buduci da fiskalne godine redovito zavrsavaju u minusu (dakle nema poreza na dobit), a Rimac javno pise da prednost pri zaposljavanju imaju kandidati koji zadovoljavaju neku od stavki sa https://mjere.hr/ dakle opet drzava (porezni obveznici placaju).
Ja nisam rekao da ne postoji. Ali puno ljudi ovdje sponje da je to i dalje fiktivna firma i kao da nema niti jednog automobila na prodaju niti se kad prodao. Za mene je realna firma.
Pa makar to bila i firma koja proizvodi samo 1 super automobil za nekog kupca iz Dubaia.
A ove dvije firme čime se bave? Pa ukratko ničim.. mlate praznu slamu i kao što rekoh "muzu novac iz EU", za dvije firme znam. ali ima ih more jedno osnuju firmu.. nešto kao rade, zatvore. To su smješne stvari kako ljudi dolaze do novca.
Rimac je super prikaz di pr firme natjera narod da vheruje u rvackog Teslu a samim time politicari nemaju muda procesljat sto se tamo dogada jer bi ih novinari i pr masinerija razapeli... Ok ti radi trkeljaj nesto za druge ali to je sve siva zona koju mi skupo placamo...
Ne znam to sada zbog tačno čega bi ih razapeli.
Ali u jednom se ne slažem i ne znam tko je ovdje napisao: da neprave oni ništa nego CNC mašine. Pa valjda treba nacrtati u programu za CNC, kupiti sirovinu i pustiti ju kroz CNC pa valjda i pregledati.
Za Rimca znam da je realna firma (spominje se čak i u The Grand Touru), a kako je došao do početnog kapitala, kako se dalje razvija, šta patentira to je tema koja se ovdje naširoko i nadugo razmatra. Dobar mi je primjer Applea.. patenti nigdje veze sa vezom i to prolazi u USA.
Summa summarum: ja ako odem iz ove luđačke BiH ista mi je cijena za Bug Pretplatu u BiH i EU, i neću se ni sekunde dvojmiti da se pretplatim na dvogodišnje izdanje pa makar i ne otvarao magazin, ali ovdje.. neki dan sam (vidjet ćemo šta će biti) nagovarao mog profesora iz osnovne koji je bio direktor, sad je nastavnik tehničkog odgoja i infomratike da se pretplati na Bug... čisto da se djeca malo odvoje od svog cyber djelova na tjelu tj. mobitela.
Neznam šta ljudi imaju protiv rimca, dali je stvarna tvrtka JE, znam par ljudi koji tamo rade i ljudi stvarno rade i guraju razvijaju nešto. O tome koliko će to na kraju biti uspješno bi se dalo pričati ali zasad to nitko živ nezna i moramo vjerovati marketingu.
Ali ima stvari koje nam daju naznake da se tamo stvarno nešto ozbiljno radi. Prvo već su napravili jedan auto. Drugo rade na razvoju drugog svog auta.
Treće, surađuju sa bar 3 firme (ozbiljne firme) na razvoju njihovih auta. Znači ako zanemarimo sve ovo prije samo ova stvar da surađuju sa stvarnim velikim proizvođačima na razvoju njihovih automobila koji su bazirani na tehnologiji koju je rimac razvio je nešto stvarno opipljivo. Zar mislite da bi Seat ili Pininifarina pušili fore u stilu, evo samo što nismo, evo vam prezentacija a mi ćemo uskoro. Da možda do jedne granice ali ne može to daleko. Znači rade za ozbiljne igrače što znači da ono što razvijaju ima vrijednost za koju je netko spreman platiti. Druga stvar su ulagači, Hyundai, Kia, Porsche... znam da će ljudi reći da je to njima sića ali vjerujte mi 50ak milijuna nikome nije sića i da te firme samo tako razbacuju lovu nebi one dugo poslovale. Ali hrvatski je reći ma to je sića to je ku... i to priča uglavnom ekipa koja na računu ima minus.
Neznam šta ljudi imaju protiv rimca, dali je stvarna tvrtka JE, znam par ljudi koji tamo rade i ljudi stvarno rade i guraju razvijaju nešto. O tome koliko će to na kraju biti uspješno bi se dalo pričati ali zasad to nitko živ nezna i moramo vjerovati marketingu.
Ali ima stvari koje nam daju naznake da se tamo stvarno nešto ozbiljno radi. Prvo već su napravili jedan auto. Drugo rade na razvoju drugog svog auta.
Treće, surađuju sa bar 3 firme (ozbiljne firme) na razvoju njihovih auta. Znači ako zanemarimo sve ovo prije samo ova stvar da surađuju sa stvarnim velikim proizvođačima na razvoju njihovih automobila koji su bazirani na tehnologiji koju je rimac razvio je nešto stvarno opipljivo. Zar mislite da bi Seat ili Pininifarina pušili fore u stilu, evo samo što nismo, evo vam prezentacija a mi ćemo uskoro. Da možda do jedne granice ali ne može to daleko. Znači rade za ozbiljne igrače što znači da ono što razvijaju ima vrijednost za koju je netko spreman platiti. Druga stvar su ulagači, Hyundai, Kia, Porsche... znam da će ljudi reći da je to njima sića ali vjerujte mi 50ak milijuna nikome nije sića i da te firme samo tako razbacuju lovu nebi one dugo poslovale. Ali hrvatski je reći ma to je sića to je ku... i to priča uglavnom ekipa koja na računu ima minus.
Radili su ljudi i u Agrokoru... gurali... neki čak dogurali i do pozicije ministra gospodarstva...
Neznam šta ljudi imaju protiv rimca, dali je stvarna tvrtka JE, znam par ljudi koji tamo rade i ljudi stvarno rade i guraju razvijaju nešto. O tome koliko će to na kraju biti uspješno bi se dalo pričati ali zasad to nitko živ nezna i moramo vjerovati marketingu.
Ali ima stvari koje nam daju naznake da se tamo stvarno nešto ozbiljno radi. Prvo već su napravili jedan auto. Drugo rade na razvoju drugog svog auta.
Treće, surađuju sa bar 3 firme (ozbiljne firme) na razvoju njihovih auta. Znači ako zanemarimo sve ovo prije samo ova stvar da surađuju sa stvarnim velikim proizvođačima na razvoju njihovih automobila koji su bazirani na tehnologiji koju je rimac razvio je nešto stvarno opipljivo. Zar mislite da bi Seat ili Pininifarina pušili fore u stilu, evo samo što nismo, evo vam prezentacija a mi ćemo uskoro. Da možda do jedne granice ali ne može to daleko. Znači rade za ozbiljne igrače što znači da ono što razvijaju ima vrijednost za koju je netko spreman platiti. Druga stvar su ulagači, Hyundai, Kia, Porsche... znam da će ljudi reći da je to njima sića ali vjerujte mi 50ak milijuna nikome nije sića i da te firme samo tako razbacuju lovu nebi one dugo poslovale. Ali hrvatski je reći ma to je sića to je ku... i to priča uglavnom ekipa koja na računu ima minus.
Radili su ljudi i u Agrokoru... gurali... neki čak dogurali i do pozicije ministra gospodarstva...
istina samo u agrokor su ulagali ili fondovi sumnjivog kapitala ili hrvatski građani (kroz poticaje jel) za razliku od Rimca gdje osim građana tu imamo ipak malo ozbiljnije igrače sa svih strana svijeta koji se ne bave mutnim poslovima
da... "ozbiljniji" igrači.... u pravu si, zanimljiva ekipa se tu okupila:
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:080712981
da... "ozbiljniji" igrači.... u pravu si, zanimljiva ekipa se tu okupila:
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:080712981
neznam tko je tebi ozbiljan igrač, ako to nisu hyundai, kia, porsche pa i camel grupa onda neznam...