Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

poruka: 26
|
čitano: 7.462
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Riječ je o Opel corsi 1.3 cdti d (55kw) 2008 godišta.

Auto ima 148tkm, nedavno je nasljeđen od curinog tate (ima 2 mjeseca) i auto u njegovom posjedu je bio 2 godine i potvrđeno je da nije ništa mijenjano.

 

Sada, znam da prijenos u fiksni zamašnjak košta prvobitno manje ali možda više za ostale dijelove aute pa sam mislio doduše da su već većina dijelova aute realno istrošena na neki način.

Također svjestan sam da će auto više treskati, ali je zato i življe i bolje se vozi u većim okretajima. Meni osobno paše taj sistem "benzinskog" prijenosa, a s druge strane moja cura nije neki vozač (tj. donedavno je položila) i često zna usrat s kvačilom dok fiksno kvačilo možda bolje prima takve greške.

 

Možda sam našao više vrlina što se tiće dugoročnosti jer bome zamjena ovog "sranja" plutajučeg je možda najpaprenija stvar na auti.

 

Sad zanima me ima li itko iskustva, da li je mijenjao svoje plutajuće za fiksno kvačilo što se tiće 1.3 motora. (Fiatovi, mito alfin, suzuki, opel) pa i neka druga iskustva

13 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Na 55 kw slobodno.. Ja imam 77 kw dizel pa mi je tvornicki bio na fiksnom zamasnjaku... Problem je na jacim motorima koji imaju puno vise okretnog momenta koji naglo dobiju

6 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

1.3 cdti i življe ne idu u istu rečenicu. Sretno s projektom. Osobno ako treba novo, stavio bih novi dvomaseni, korpu i lamelu te novi potisni ležaj zajedno sa oba hidraulična cilindra i to je onda posao. Skupo ko vrag, al je posao.

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.3.2022 22:37 (cvaja997).
12 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Dvomaseni zamašnjak s novom korpom,lamelom i potisnim dodje 4760 kn,  a kit za prebacivanje na jednomaseni s jednomasenim zamašnjakom,korpom,lamelom i potisnim dodje 3700 kn. Radi 1000 kn riskirati puno skuplje kvarove i veće probleme je po meni suludo. A ne vjerujem da ćete imati dovoljno dugo automobil da će se ta razlika isplatiti, trebaju barem 2 promjene lamele i korpe da se dodje do neke "isplativosti".

Mislim da je pametnije staviti novi set dvomasenog zamašnjaka i naučiti koristit kvačilo, to je najeftinija opcija.

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.3.2022 22:49 (Rucipe).
12 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Mene zanima samo zasto bi uopce mjenjao zamasnjak???

 

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
14 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Mijenjati zamašnjak na 150kkm?! Jedino ako netko baš nije znao vozit pa ga je uništio. Istina, to je Corsa ali zamašnjak normalno izdrži 300-500kkm.

Nekako slutim da tako mali auto i motor tvornički i nema plivajući. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.3.2022 8:16 (jozef).
10 godina
neaktivan
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Mjenjati zamašnjak moram jer naravno, auto je trenutno na dizalici radi dotičnog problema. Raspao se, mislim da je prvi vlasnik dobro ga izreketario.

 

trenutno stanje je da set za pretvorbu bih mogao nabavit za cca 3200-3400 kn (negdje i jeftinije, ali upitna je kvaliteta) dok dvomaseni bih bio oko cca 4800-5000 (jeftinije sa upitnom kvalitetom). 
Ruke bi mi došle oko 1200-1500kn ovisno što ću radit, čuo sam da dosta glasina da se ljudi nazad prebace na dvomaseni (sad ne znam koji obujam motora je i dal su ljudi navikli na veće vibracije) naš auto prijašnji je bio punto elx iz 95', uzbrdo bi se treso ko 5 rihtera potres.

 

Ipak mislim da bi zadržao ovo auto još možda jednu sljedeću registraciju što je 1ipo godinu, možda bi ga se počeo rješavat i ranije.

Pa baš i to na duže staze što govorite, auto bi se mogao još koju generaciju više koristit. 

 

Mislim da će biti još dosta nadolazećih problema s njim pa gledam gdje god mogu stisnut koji hiljadu dobro dođe, samo da vidim ima li ko kakvog iskustva.

6 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
Inače se skuplji dvomaseni zamašnjaci daju raskopati i reparirati. Na njima najprije otiđe ležaj između dvije ploče. A tada se prekontroliraju i zamijene opruge, ako je potrebno. Čak daju garanciju u km na odrađeni posao.
Hitrec
14 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
LuckyProfile kaže...

Mjenjati zamašnjak moram jer naravno, auto je trenutno na dizalici radi dotičnog problema. Raspao se, mislim da je prvi vlasnik dobro ga izreketario.

 

trenutno stanje je da set za pretvorbu bih mogao nabavit za cca 3200-3400 kn (negdje i jeftinije, ali upitna je kvaliteta) dok dvomaseni bih bio oko cca 4800-5000 (jeftinije sa upitnom kvalitetom). 
Ruke bi mi došle oko 1200-1500kn ovisno što ću radit, čuo sam da dosta glasina da se ljudi nazad prebace na dvomaseni (sad ne znam koji obujam motora je i dal su ljudi navikli na veće vibracije) naš auto prijašnji je bio punto elx iz 95', uzbrdo bi se treso ko 5 rihtera potres.

 

 potraži malo bolje jer te deru s cijenom dijelova. Sachs zamašnjak za taj auto je 3000kn, Luk parstokuna jeftiniji (noname još debelo jeftiniji, ali ja ne bih). Da ne kažem da na njemačkom ebayu imaš jednomaseni za 140€, a dvomaseni za 260€. Ali vjerojatno ne možeš čekati tjedan dana da ti stigne. Novi, od provjerenih trgovaca - da ne bude zabune.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
jozef kaže...
LuckyProfile kaže...

Mjenjati zamašnjak moram jer naravno, auto je trenutno na dizalici radi dotičnog problema. Raspao se, mislim da je prvi vlasnik dobro ga izreketario.

 

trenutno stanje je da set za pretvorbu bih mogao nabavit za cca 3200-3400 kn (negdje i jeftinije, ali upitna je kvaliteta) dok dvomaseni bih bio oko cca 4800-5000 (jeftinije sa upitnom kvalitetom). 
Ruke bi mi došle oko 1200-1500kn ovisno što ću radit, čuo sam da dosta glasina da se ljudi nazad prebace na dvomaseni (sad ne znam koji obujam motora je i dal su ljudi navikli na veće vibracije) naš auto prijašnji je bio punto elx iz 95', uzbrdo bi se treso ko 5 rihtera potres.

 

 potraži malo bolje jer te deru s cijenom dijelova. Sachs zamašnjak za taj auto je 3000kn, Luk parstokuna jeftiniji (noname još debelo jeftiniji, ali ja ne bih). Da ne kažem da na njemačkom ebayu imaš jednomaseni za 140€, a dvomaseni za 260€. Ali vjerojatno ne možeš čekati tjedan dana da ti stigne. Novi, od provjerenih trgovaca - da ne bude zabune.

 

pa gledaj, nije da ne mogu čekati. Auto nam nije puko potrebno za osnove.

 

Nisam inače meštar za aute, niti išta znam o njima. Samo se zanimam jer odbijam vjerovati jer mi svi govore okolo mene ma ne možes jeftinije od cca 6000-6500.

 

Ako imaš iskustva sa naručivanjem iz inozemstva molio bi da podijeliš i neke linkove, spreman sam prekopati internet za malo uštede.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.3.2022 12:58 (LuckyProfile).
13 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

do prije par mjeseci je bio autodoc odlican. ali vise ne dostavljaju u hr.

 

netko je stavio ovu stranicu: https://www.motointegrator.de

 

s nje jos nisam narucivao ali si provjeri cijene pa mozes usporediti s nasima

14 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
LuckyProfile kaže...
jozef kaže...
LuckyProfile kaže...

Mjenjati zamašnjak moram jer naravno, auto je trenutno na dizalici radi dotičnog problema. Raspao se, mislim da je prvi vlasnik dobro ga izreketario.

 

trenutno stanje je da set za pretvorbu bih mogao nabavit za cca 3200-3400 kn (negdje i jeftinije, ali upitna je kvaliteta) dok dvomaseni bih bio oko cca 4800-5000 (jeftinije sa upitnom kvalitetom). 
Ruke bi mi došle oko 1200-1500kn ovisno što ću radit, čuo sam da dosta glasina da se ljudi nazad prebace na dvomaseni (sad ne znam koji obujam motora je i dal su ljudi navikli na veće vibracije) naš auto prijašnji je bio punto elx iz 95', uzbrdo bi se treso ko 5 rihtera potres.

 

 potraži malo bolje jer te deru s cijenom dijelova. Sachs zamašnjak za taj auto je 3000kn, Luk parstokuna jeftiniji (noname još debelo jeftiniji, ali ja ne bih). Da ne kažem da na njemačkom ebayu imaš jednomaseni za 140€, a dvomaseni za 260€. Ali vjerojatno ne možeš čekati tjedan dana da ti stigne. Novi, od provjerenih trgovaca - da ne bude zabune.

 

pa gledaj, nije da ne mogu čekati. Auto nam nije puko potrebno za osnove.

 

Nisam inače meštar za aute, niti išta znam o njima. Samo se zanimam jer odbijam vjerovati jer mi svi govore okolo mene ma ne možes jeftinije od cca 6000-6500.

 

Ako imaš iskustva sa naručivanjem iz inozemstva molio bi da podijeliš i neke linkove, spreman sam prekopati internet za malo uštede.

 

 

 

 Spreman si prekopati... da si googlao točno 17 sekundi našao bi jeftinije od ponuđenog.
iz glave: u Njem recimo ATP, kod nas Stanić
Eh sad ako ne znaš ništa o autima to je problem. Naručivao sam >10 puta dijelove iz inozemstva (od raznih trgovaca), uvijek je bilo jeftinije, lakše, ponekad čak i brže nego kod naših. Ovo je ekstrem, ali jednom sam čak set zupčastog remena kakav je kod nas bio 3800kn na popustu kupio za 90€.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

https://www-motointegrator-de.translate.goog/artikel/1212583-kupplungssatz-luk-repset-dmf-luk-600-0164-00?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=hr&_x_tr_hl=hr&_x_tr_pto=wapp

 

evo što sam našao ovdje, daleeeeeeeeko jeftinije i imaju dostavu tu.

 

sad ostaju recenzije, pošto mi je glava puna od "pazi se da se ne zajebeš, internet je strašno mjesto" 

 

hvala, ako ovo prođe, muke su mi uslišene

13 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

taj web je netko tu na forumu preporucio. ali ja osobno jos nisam narucivao s tog weba

 

 

javi :D 

13 godina
neaktivan
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

narucivao sam dijelove odavde,posto sam u DE. stranica je legit 

13 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
LuckyProfile kaže...
jozef kaže...
LuckyProfile kaže...

Mjenjati zamašnjak moram jer naravno, auto je trenutno na dizalici radi dotičnog problema. Raspao se, mislim da je prvi vlasnik dobro ga izreketario.

 

trenutno stanje je da set za pretvorbu bih mogao nabavit za cca 3200-3400 kn (negdje i jeftinije, ali upitna je kvaliteta) dok dvomaseni bih bio oko cca 4800-5000 (jeftinije sa upitnom kvalitetom). 
Ruke bi mi došle oko 1200-1500kn ovisno što ću radit, čuo sam da dosta glasina da se ljudi nazad prebace na dvomaseni (sad ne znam koji obujam motora je i dal su ljudi navikli na veće vibracije) naš auto prijašnji je bio punto elx iz 95', uzbrdo bi se treso ko 5 rihtera potres.

 

 potraži malo bolje jer te deru s cijenom dijelova. Sachs zamašnjak za taj auto je 3000kn, Luk parstokuna jeftiniji (noname još debelo jeftiniji, ali ja ne bih). Da ne kažem da na njemačkom ebayu imaš jednomaseni za 140€, a dvomaseni za 260€. Ali vjerojatno ne možeš čekati tjedan dana da ti stigne. Novi, od provjerenih trgovaca - da ne bude zabune.

 

pa gledaj, nije da ne mogu čekati. Auto nam nije puko potrebno za osnove.

 

Nisam inače meštar za aute, niti išta znam o njima. Samo se zanimam jer odbijam vjerovati jer mi svi govore okolo mene ma ne možes jeftinije od cca 6000-6500.

 

Ako imaš iskustva sa naručivanjem iz inozemstva molio bi da podijeliš i neke linkove, spreman sam prekopati internet za malo uštede.

 

 

 

 Prijatelju ja sam prije godinu dana rijesio kvacilo na octaviji za 1700 kn s rukama tako da u pravu si, kakvih 6000-7000 za corsicu 1.3.. 

Auto mi ima jednomaseni tvornicki i samo sam trebao set kvacila, uzeo sam preko auto doca marka luk za 1300 kn i majstor mi je to odradio doma kod sebe za 400 kn.. Mir narednih 200 000+ km..

Moguce je i dalje kupiti preko auto doca ali dostava ide preko mailbox de za 15 eura a tolko je kostalo i prije dok su slali direkt u hrv..

Ali tebi je auto vec na dizalici i ne mozes cekat tjedan dva dok to stigne jel tako?

Onda na tvom mjestu javio bi se andelku iz lagerosa u velikoj gorici (0989814921) jer ima uvijek stvarno i vise nego fer cijene i stavio bi svakako jednomaseni na tu slabu masinu, ne znam uopce koji su kurac isli stavljat dvomaseni na tako slab motor, a znam da neke varijante tog motora imaju tvornicki jednomaseni.. Tako da ovo je glupost. 

Ista situacija je i s mojim 1.6 tdi, do 2010 je isao dvomaseni a od 2011 na isti motor ide jednomaseni i sad ti reci ko je tu lud.. Moj je jos mapiran motor sa 250 na 320 nm momenta i 140 ks i to vozi na jednomasenom zamasnjaku, onda ti je jasno kolika je glupost ic na 55 kw motor stavljat dvomaseni zamasnjak..

A za majstora se raspitaj koji je oke a da radi doma.. Ne znam odkud si, ja ti mogu samo dati preporuku za majstora iz mog mjesta.. Smijesne su mi ove cifre po 1000-1400 kn kad to moze i za 400 bez racuna.. A ovak neki random servisi od 100 do 150 eura uzimaju ovisno o tome koliko je komplicirano ako npr most mora dolje da bi se skinulo sve to

10 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Auto je sišlo sa dizalice danas, još me meštar nagovara ma nečeš ti naći bolju cijenu. nemoj se mučit za 200 kuna .

Računa mlad sam i naivan, doduše vidim da peljaju sve ostale pa što će drugo mislit.

 

Mislim da ću ići sa dvomasenim pošto ovdje i nije tako skup, da je auto striktno pod mom vlasništvu vjerovatno bi izabrao fiksni zamašnjak. Pošto sam našao ovu varijantu iću s tim za "mir" u kući.

Sačekat ću još do ponedjeljka da se javim ekipi na stranici tako da provjeru sve po šasiji i broju motora pošto sam ukrcao sve i za mali servis disk plocice i filteri i tako to.

 

što se tiće lagerosa, poslao sam danas upit za ponudu sa naglaskom na LuK ili slabiju kvalitetu. 

 

Što se tiće meštara ovdje u okolici (Šibenik). Bome raspitat cu se, 1000 kuna je možda cifra na koju bi pristao radi uštede vremena.

 

Slažem se s tobom domac, do prekjučer nisam znao što je zamašnjak ali prema istraživanju ovo govno dvomaseno je stavljeno iz razloga da gospoda i gospođe mogu uživati maksimalno u vožnji dok ne dođe u servis (jebiga, malo auto. zgodno za grad i za žene) ne kažem da su loši vozači, ali brate mili tvrdoglave i onda dođe do sranja prije vremena. Lijepo osmisleno da se vodi jebena ekonomija :)

13 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Ne znam oce ti odg na poruku, obicno je jako zatrpan pozivima.. Najbolje ti je nazvat i sve ce ti objasnit 

12 godina
offline
Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak

Kolega ja mislim da tebe netko zahebava!

Kao prvo,koji k...c ce ti plivajuci,dvomaseni zamasnjaci na 1.3 cdti,kada mozes staviti normalni?Pa ne vozis formulu JBT!?

Otišao zamašnjak?Kuda je otišao?

99% "kvarova" zamasnjaka su izlizanost zubaca zbog bendixa,ali to se dešava tek nakon 400 + tisuca km...pa cak niti tada.

Eh sada imaš korpu,lamelu i "druk ležaj"...ee tu se javljaju kvarovi i to je ono što se mjenja.

Cjelokupni set + zamjena ne moze te kostati vise ok 2000 KN...i to je preskupo!

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
10 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
Milka30 kaže...

Kolega ja mislim da tebe netko zahebava!

Kao prvo,koji k...c ce ti plivajuci,dvomaseni zamasnjaci na 1.3 cdti,kada mozes staviti normalni?Pa ne vozis formulu JBT!?

Otišao zamašnjak?Kuda je otišao?

99% "kvarova" zamasnjaka su izlizanost zubaca zbog bendixa,ali to se dešava tek nakon 400 + tisuca km...pa cak niti tada.

Eh sada imaš korpu,lamelu i "druk ležaj"...ee tu se javljaju kvarovi i to je ono što se mjenja.

Cjelokupni set + zamjena ne moze te kostati vise ok 2000 KN...i to je preskupo!

 

Ne znam kako da dodem do te cifre, polovni setovi su preko 2000 kuna.

Auto je stalo u gradu sa nemogućnosti kretanja na način kad bi se ubacilo u brzinu i puštalo kvačilo škripila bi getriba ko da ubacuješ u brzinu bez kvačila. Sad ja nisam iskustan dovoljno da kažem to je do ovog i onog, s druge strane ljudi oko mene nemaju tendenciju pomoći sa razmišljanjem izvan kutije nego idu na lakšu liniju otpora. Koliko znam reparacija je moguća (ali u kojem stanju mora biti zamašnjak da se može napraviti) i hoće li mi mehaničar reći kako spada (ne vjerujem ja baš njima). Jebada što ako uzmem krivi potez će me koštat vremenski papreno.

S druge strane da, fiksni mi nekako bolje zvuči.
Ali eto planiram se rješit aute pa vjerovatno će mi biti lakše da idem sa originalom pošto se vodi politika "nije to đžabe tako iz tvornice".

 

u mojoj okolici ima dosta mehaničara i mislim da su ljudi općenito navikli se samo ostavit auto i prepustit sve njemu. Posljedica toga je da naplaćuje svaki kur** masno, i odbit će radit zato što ga čeka drugi auto čiji je vlasnik "ignorantan".

15 godina
online
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
LuckyProfile kaže...

Auto je sišlo sa dizalice danas,

 Jel ti imaš moždani ili ja?

10 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
Diablo86 kaže...
LuckyProfile kaže...

Auto je sišlo sa dizalice danas,

 Jel ti imaš moždani ili ja?

 

vjerovatno ti :'d

 

evo ako neko ima volje po kataloškom broju pojasnit mi

 

razlika između 600016500 i 600016400?

 

sve mi isto izgleda, pa ne mogu naći razliku. Trenutno sam našao taj 600016400 i jeftiniji je od 600016500, ali ne mogu naći zašto :/

Poruka je uređivana zadnji put pet 4.3.2022 12:26 (LuckyProfile).
12 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
LuckyProfile kaže...
Milka30 kaže...

Kolega ja mislim da tebe netko zahebava!

Kao prvo,koji k...c ce ti plivajuci,dvomaseni zamasnjaci na 1.3 cdti,kada mozes staviti normalni?Pa ne vozis formulu JBT!?

Otišao zamašnjak?Kuda je otišao?

99% "kvarova" zamasnjaka su izlizanost zubaca zbog bendixa,ali to se dešava tek nakon 400 + tisuca km...pa cak niti tada.

Eh sada imaš korpu,lamelu i "druk ležaj"...ee tu se javljaju kvarovi i to je ono što se mjenja.

Cjelokupni set + zamjena ne moze te kostati vise ok 2000 KN...i to je preskupo!

 

Ne znam kako da dodem do te cifre, polovni setovi su preko 2000 kuna.

Auto je stalo u gradu sa nemogućnosti kretanja na način kad bi se ubacilo u brzinu i puštalo kvačilo škripila bi getriba ko da ubacuješ u brzinu bez kvačila. Sad ja nisam iskustan dovoljno da kažem to je do ovog i onog, s druge strane ljudi oko mene nemaju tendenciju pomoći sa razmišljanjem izvan kutije nego idu na lakšu liniju otpora. Koliko znam reparacija je moguća (ali u kojem stanju mora biti zamašnjak da se može napraviti) i hoće li mi mehaničar reći kako spada (ne vjerujem ja baš njima). Jebada što ako uzmem krivi potez će me koštat vremenski papreno.

S druge strane da, fiksni mi nekako bolje zvuči.
Ali eto planiram se rješit aute pa vjerovatno će mi biti lakše da idem sa originalom pošto se vodi politika "nije to đžabe tako iz tvornice".

 

u mojoj okolici ima dosta mehaničara i mislim da su ljudi općenito navikli se samo ostavit auto i prepustit sve njemu. Posljedica toga je da naplaćuje svaki kur** masno, i odbit će radit zato što ga čeka drugi auto čiji je vlasnik "ignorantan".

 Prijatelju,tebi se raspao druk ležaj garant to ti je 80% ili ti se raspala/potrošila korpa (capice),ostali postotak!

Sami zamašnjak ti je "obični" komad željeza(diska) koji na vanjskom obodu ima prsteni zubčanik(to ti je ono što ljudi koriste za vrtiti ražanj)Slika- ovaj veliki zubčanik.

Na slici imaš i ovaj motorić od brisača na kojemu je bendix(mali zubčanik) koji se nalazi na alnaseru!Kada verglaš automobil,onda taj mali zubčanik izleti i uzubi se sa ovim velikim zubčanikom koji se nalazi na zamašnjaku.Usljed učestaloga paljenja(nakon 400 000+ km-pa ni tada) mali zubčanik doslovno ogloda taj veliki zubčanik i to se karakterizira kao kvar zamašnjaka.

Stariji majstori u tome slučaju skinu taj veliki zubčanik(dosta je zajebano),jednostavno ga okrenu i ponovo montiraju i opet šibaj miško novih 400 000 km.

Rijetki su slučajevi kada se odlomi zubac velikoga zamašnjaka i onda cjelokupni zamašnjak izgubi balans-tada se mora zamjeniti!

 

Da ti ne duljim,novi majstori jedu g...na jer im se ne da ili ne znaju promjeniti set kvačila(lamela,ležaj,korpa-ne zamašnjak),pa ti kazu da treba sve mjenjati,jer je to njima najlakše!

Mjenjaj majstora ili jednostavno idi u HAK neka ti to promjene!

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
14 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
LuckyProfile kaže...

 

sve mi isto izgleda, pa ne mogu naći razliku. Trenutno sam našao taj 600016400 i jeftiniji je od 600016500, ali ne mogu naći zašto :/

 Razlika je u zamašnjaku, sve drugo je u setu isto. Na ovom skupljem zamašnjak ima veći prazan hod. To znači da bi ovo skuplje moglo biti trajnije, ali na tako malom motoru ti to ništa ne znači. Dakle jeftiniji set ti je OK, iako i dalje se pitam (kao i drugi) treba li ti uopće.

11 godina
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
jozef kaže...
LuckyProfile kaže...

 

sve mi isto izgleda, pa ne mogu naći razliku. Trenutno sam našao taj 600016400 i jeftiniji je od 600016500, ali ne mogu naći zašto :/

 Razlika je u zamašnjaku, sve drugo je u setu isto. Na ovom skupljem zamašnjak ima veći prazan hod. To znači da bi ovo skuplje moglo biti trajnije, ali na tako malom motoru ti to ništa ne znači. Dakle jeftiniji set ti je OK, iako i dalje se pitam (kao i drugi) treba li ti uopće.

 Treba - majstoru lova u djepu a ne njemu novi zamasnjak 

 

 

10 godina
neaktivan
offline
Re: Prijenos plutajućeg u fiksni zamašnjak
jozef kaže...
LuckyProfile kaže...

 

sve mi isto izgleda, pa ne mogu naći razliku. Trenutno sam našao taj 600016400 i jeftiniji je od 600016500, ali ne mogu naći zašto :/

 Razlika je u zamašnjaku, sve drugo je u setu isto. Na ovom skupljem zamašnjak ima veći prazan hod. To znači da bi ovo skuplje moglo biti trajnije, ali na tako malom motoru ti to ništa ne znači. Dakle jeftiniji set ti je OK, iako i dalje se pitam (kao i drugi) treba li ti uopće.

 

Gle, ionako većina toga ne ide iz mog džepa. Nije svaka moja zadnja što kažem, jer auto originalno nije mog.

 

Što se mene tiće, ja sam zadovoljan što nisam platio dijelove 2500 kuna skuplje nego što sam trebao.

 

S druge strane dijelovi (zamašnjak) idu meni, ako se pokažu relativno ispravnim uvijek mogu pokušati doći do njuškala 

 

Inače hvala na potpori i pomoći, za neznalca poput mene veliki je ovo korak! 

 

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice