Nije toliko do radara koliko do toga da možeš imat nekoga cijeli život na duši čak i kada nisi kriv.
Nije tolko opasno ako voziš 10-20km/h iznad ograničenja... meni to uopće nije opasno.
Tolko inače i vozim
Nije toliko do radara koliko do toga da možeš imat nekoga cijeli život na duši čak i kada nisi kriv.
Nije tolko opasno ako voziš 10-20km/h iznad ograničenja... meni to uopće nije opasno.
Tolko inače i vozim
Jer vi vozite aute u japankama, jucer bas kad sam probao nekako mi nejde zapinje mi, i jos auto je malo star pa treba vise pustit kvacilo, a u patikama normala donekle...
Nema šanse japanke ili sandale, jednom sam izašao iz kuće u japankama slučajno pa sam morao voziti bos, nisam mogao u japankama.
Koliko se sjecam, ne smije se voziti u japankama, papucama, natikacama, bos...
eh, kad se sjetim kad sam ja polagao, prije nekih 8-9 godina, kako sam na selu zivio, ono po polju sam vozao od 14... i sjedam ja za volan, tamo 2 lika nesto pricaju o vremenu, pitam ja di cemo, smije se lik i kaze ajd vozi na glavnu cestu, i ja normalno stanem, podem i odma 1. 2. 3. 4. i onako laganini u 4. pogleda on u mene i pita kao jesi ti vec vozio, kazem ja njemu, ma ja ti to po polju vozam vec godinama, kad se opalise smijat obojica, kaze opet ovaj ajd okreni se negdje i vozi nazad :), kao prosao sam.
Sjećam se i ja dobro kad sam polagao, ispitivač me htio namjerno isprovocirati ali nisam se dao.
Uglavnom su ti ispitivači smeća od ljudi, zna potrefit i koji dobar al uglavnom smeće.
Namjerno ti daju neke glupe prigovore samo da bi pogrješio.Opisat ću vam jednu situaciju kojom me pokušao isprovocirat.
Znači, krećem sa semafora i od jedne trake nastaju tri trake dužine oko 300-400 m, jedna za lijevo, druga za ravno i treća za desno.I naravno, ja se vozim srednjom trakom za ravno jer je poznatko ako ispitivač ništa ne govori da ideš ravno, i kaže on meni jedno 50 m prije semafora idemo desno, ja se prestrojim i onda me pita zašto se nisam prestroijo prije, mislim wtf.nisi ništa rekao, pa ne mogu ja čitat misli pa da znam gdje bi ti htio.
Al ipak, priznajem, košulja mi se sljepila za leđa, sive je boje a na leđima je bila crne :D
Znači samo koncentracija i ne dajte se smesti i to je otprilike to, ako je to na mjestu vozački je 99 % položen.
Sretno svima koji ubuduće polažu, posebno Bugovcima.
ja danas piso propise... prelagano je, mada sam imo 1 krivo
ja danas piso propise... prelagano je, mada sam imo 1 krivo
Lagano je ako si se spremao...
Jao sad sam se sjetio, ja kad sam izlazio na ispit bio je i jedan decko koji je pao 6. puta na testovima i izlazi on i fali njemu opet 1 bod za prolazak i posto je prvi predao bio mu je odmah i ocjenjen, i kad je saznao da mu fali jedan bod ode on do tog ispitivaca, a mi ostali pisemo i kaze on ispitivacu j*** ja tebi majku odmah da si mi nasao jedan bod gadite mi se svi, i uvaj njemu ispitivac halo mali tko si ti tu da ja tebi trazim bodove nemoj mi se tako ponasat pozvat cu poiciju, a ovaj njemu ma kom ces ti poslat sacekat cu te poslje ovoga i neces dobro proc, a ovaj njemu ajde ali znaj da dok sam ja tu neces proc nikad na testovima i vise se taj decko nije nikad ni pojavio jos cujem da je isao u moju AŠ... Mislim nemozes ti istjerivat pravdu to mozes na stadionima ili na ulici, ali znas da ovisis o njima ima mozda kojih 19-20 god.
Da, možeš do 125ccm
Mozes dobiti vozacku za 125cc sa 16 godina, mislim da je A2 kategorija. edit: A1 ipak.
Mozes dobiti vozacku za 125cc sa 16 godina, mislim da je A2 kategorija.
A1
Nemoj to polagat, ja sam iso i totalno sam se zeznuo, bezveze trosenje vremena i novaca, a i tako za godinu i pol mozes vec za auto krenut i mozes vozit skutere od 50, koji se ne razlikuju od ovih od 125 puno, ovi od 125 su tromi i nemos se bas igrat s njima, stavljat auspuhe,rolice, kitove itd.
Nemoj novce trositi na A1 osim ako ti je hića,jer testovi ne vrijede od A1 za A2,a ako polazes B kategoriju sa 18 godina vrijede za A2 i naravno prva pomoc.
Po meni je to bezvezno,ajd da ti se nakon 2 godine iskustva bez vecih prekrsaja stave u A2 ali ovako neisplativo.
A1 ti je sa 16 godina,A2 sa 18,A kategoriju sa 20 godina uz prethodne 2 godine posjedovanja A2 kategorije odnosno 24 godina ako nemas A2.
Hvala vam svima:)
ja iman polozenu A1 i mogu rec da nije bas tako bez veze, tj uglavnon san zadovoljan ton odlukon
najbolje od svega ti je sta npr ako volis skutere (ja ne) kupis nesto tipa runnera 125 ili tako i stavis onda masinu od jaceg modela (200,250 neznan kako to ide) i sa tin slobodno mozes proc na tehnickom a i panduri to negledaju, bitno samo da ti u papirima pise 125ccm i 15ks
dok npr ako polozis B kategoriju dobivas M, al mopede nemozes na taj nacin preradivat jer ti na tehnickom pregledavaju max brzinu i te gluposti sta na A1 ne gledaju
od a1 kat ti se ne priznaje samo teorijski ispit, prva pomoc i satovi teorije se priznaju
Jer vi vozite aute u japankama, jucer bas kad sam probao nekako mi nejde zapinje mi, i jos auto je malo star pa treba vise pustit kvacilo, a u patikama normala donekle...
papucama, japankama, bos...
Jer vi vozite aute u japankama, jucer bas kad sam probao nekako mi nejde zapinje mi, i jos auto je malo star pa treba vise pustit kvacilo, a u patikama normala donekle...
papucama, japankama, bos...
Papuce,Japanke,bos....to van je kaznjivo,znate li?
Ja osobno volim voziti bos,sada ljeti,ali cim zahladi lagane tenisice su OK!
Takoder sam primjetio da masa Nizozemskih vozaca nose samo klompe i to one drvene full!probao sam voziti kamion u klompama,ma nikako ne ide da ga hebes,tako da sam se uvjek pitao kako oni to mogu!
Posto 14 godina sam vozac bez kazne ili udesa,mogu vam dati par savjeta koji su korisni.
-Izbjegavajte ona shranja sto se stavljaju na papucice,kao da vam auto bude "nabrijan".Inace je takoder zabranjeno(postoji odredeni razmak koji mora biti izmedu papucica),a i prakticno vam zna se desiti da stisnete dvije papucice odjednom!
-Izbjegavajte ona shranja sto se stavlja na volan!Vremenom se te navlake znaju izlizati,te same one znaju proklizati!
-Ne zaboravite da su zimi nadvoznjaci zaista jako skliski i to je istina,a ne nekakva teorija!
-Ne zaboravite ucinak"prve kise",cesta je ZAISTA extremno skliska!
-Nocu kada pada kisa,prilikom skretanja posebno gledajte,jer zbog kise na šajbi u svakome kutu(gdije brisaci ne mogu obrisati)sve vam je prakticki nevidljivo!
-Ne struzite led sa zadnje sajbe!Shebati cete grijace!
-Izbjegavajte ona shranja sto se stavljaju na papucice,kao da vam auto bude "nabrijan".Inace je takoder zabranjeno(postoji odredeni razmak koji mora biti izmedu papucica),a i prakticno vam zna se desiti da stisnete dvije papucice odjednom!
U Velikoj Britaniji je minimalan razmak 5 cm između papučica (bilo je prije neki dan u Wheeler Dealers emisiji na Discovery channelu). Možda je toliko i kod nas.
-Ne struzite led sa zadnje sajbe!Shebati cete grijace!
slažem se sa svime što si napisao ali ovo mi nije jasno...
pa grijači su s unutarnje strane stakla...
U Petak idem na ispit iz prometnih pravila , da li mi može netko ukratko objasniti proceduru , da li je teško , kakva su pitanja, da li su ista kao i ona u priručnicima. Da li ima negdje za skinuti onaj HAK priručnik sa pitanjima!
U Petak idem na ispit iz prometnih pravila , da li mi može netko ukratko objasniti proceduru , da li je teško , kakva su pitanja, da li su ista kao i ona u priručnicima. Da li ima negdje za skinuti onaj HAK priručnik sa pitanjima!
dobijes 38 pitanja i koje mislis da je tocno stavis x... nije uopće tesko, procitaj jednom knjigu ili 2x ako nisi skuzio i odi ovdje i rjesi ovih 20 testova po 2-3 puta tako da bas zapamtis i nemas brige! :D
Koliko sam ja cuo dizel više oprašta pogreške kod prebacivanja kvačilo-gas tj kod otpuštanja!
Kod dizela je opće poznato da kod otpuštanja kvačila da kasnije "hvata" lamela.
Što znači da trebate dati gas tek pri kraju otpuštanja kvačila. To na nekom praznom parkiralištu se izvježbate.
Kod benzinaca varira zbog starosti vozila i istrošenosti lamele. Zato uvijek vrijedi isto pravilo za sve, isprobaj na parkiralištu vježbe ubrzanja i mirni ste :D
Kod dizela je opće poznato da kod otpuštanja kvačila da kasnije "hvata" lamela.
Što znači da trebate dati gas tek pri kraju otpuštanja kvačila. To na nekom praznom parkiralištu se izvježbate.
U autoškoli sam vozio vw pola. U brijeg je bez problema kretao bez imalo dodavanja gasa, tak da, s njim je lakše kretat.
Moj prijedlog je uvijek uzeti benzinca za učenje, jer je dizel puno lakše voziti, tj može se kretati bez gasa, što jako olakšava kretanja na uzbrdicama.
Moj prijedlog je uvijek uzeti benzinca za učenje, jer je dizel puno lakše voziti, tj može se kretati bez gasa, što jako olakšava kretanja na uzbrdicama.
Nije bas tako, na uzbrdici mu moras dat gas jer samo kretanje sa kvacilom znaci i da ce se ugasit motor... Jedino je dobro sto kad ides u rikverc na ravnoj cesti mozes bez gasa, ili kad idete u koloni jedan iza drugog mu isto nemoras dati gas nego samo polako otpustas kvacilo...