Baš me zanima koliko će dugo DX12 bit pokidan za Nvidiu. Vidit ćemo kad poštene DX12 igre počnu izlazit ili kada nešto naprave od Ashes of the Singularity
Očigledno lik ne konta. Nećeš sa DX12 dobiti bolje teksture. Omogućava ti da se stvari odvijaju brže, više sadržaja, i td...
Pojavi se ovdje sa glupom pričom, i kako ne smije objaviti ništa. A oni video klipovi po youtubeu su pali s neba?
@Penryn, ja sam govorio o rezultatima iz prvog posta, gdje se R9 290x skoro izjednačila sa skupljom 980 Ti na DX12. Koliko ja znam, 290x je puno jeftinija kartica.
dakle 6 -12 puta više poligona na dx12 za razliku od dx11 neće utjecati na grafiku?
pogeldaj video:
https://www.youtube.com/watch?t=27&v=rpDdOIZy-4k
kada već tvrdiš da sam u krivu onda mi pojasni. Hvala
što se tiče ovog drugog dijela evo ti screen, a možeš i sam otići na njihove stranice pa provjerit o čemu se radi.
Skines ashes of singularity i testiras sam, da ne stavljam link direktno otidji na skidrow sajt i preuzmi
Skines ashes of singularity i testiras sam, da ne stavljam link direktno otidji na skidrow sajt i preuzmi
Šta nisi shvatio?
Ja sam kupio founder pack prije cca 10 dana, dakle postoji i ova klauzula i samim time ja se ne zelim zahebavat.
To što postoji skidrow i tona toga na youtubeu nije moj problem.
Nije upucena poruka tebi vec za luka123 i ostale ako hoce da benchaju
Nije upucena poruka tebi vec za luka123 i ostale ako hoce da benchaju
Okey, sorry onda .
Ma iznerviran sam jer mi govore nešto što svojim očima vidim da nije i onda kao lažem da o klauzuli a jbte stvarno... u najmanju ruku nije korektno.
ali volio bih znati da li stvarno između dx 12 i dx 11 neće biti grafičkih pomaka ? jer ja sam našao hrpu članaka da hoće pa eto neka me informiraju ovi što mi stavljaju linkove što je to dx i što govore da neće biti grafičkih pomaka jer ja stvarno ne znam
do sada je uvijek bilo razlika između dx9 na dx 10 i izmedu dx 10 i dx 11 pa su sad izgleda to izbacili?
Nije upucena poruka tebi vec za luka123 i ostale ako hoce da benchaju
Nezanima me igra ta uopce, uskoro unreal tournament novi dobiva dx12 također, 2,3 mjeseca max.
To sto je nvidia failala napraviti postene drivere, nisam im ja kriv. Citao sam clanke i gledao youtube videa, gdje lik mislim da se zove "tec syndicat" kaze da je nvidia imala access code isto kao i amd, i da je to obican DX12 i nista nije napravljeno za "amd".
U buducnosti ocekuj neki fix, ali trenutno su rezultati u korist amd-a, ioako se radi o prvoj official igrici sa dx12 :)
Nije upucena poruka tebi vec za luka123 i ostale ako hoce da benchaju
Nezanima me igra ta uopce, uskoro unreal tournament novi dobiva dx12 također, 2,3 mjeseca max.
To sto je nvidia failala napraviti postene drivere, nisam im ja kriv. Citao sam clanke i gledao youtube videa, gdje lik mislim da se zove "tec syndicat" kaze da je nvidia imala access code isto kao i amd, i da je to obican DX12 i nista nije napravljeno za "amd".
U buducnosti ocekuj neki fix, ali trenutno su rezultati u korist amd-a, ioako se radi o prvoj official igrici sa dx12 :)
A ja recimo nigdje ne sporim da na AMD-u radi bolje, radi bolje ali tvrdim da su ovu rezultati lošiji nego će biti kada igra stvarno izađe.
ovo radi pre loše za prikazano na oba tabora. Dakle Ashes je tek u pre beti. a mene se radi toga razapinje... nema veze.
Nego objasni mi ono što ja tražim da li će u dx12 igre izgledati bolje nego u dx11.... meni obojica tvrdite da ne..
Nezanima me igra ta uopce, uskoro unreal tournament novi dobiva dx12 također, 2,3 mjeseca max.
To sto je nvidia failala napraviti postene drivere, nisam im ja kriv. Citao sam clanke i gledao youtube videa, gdje lik mislim da se zove "tec syndicat" kaze da je nvidia imala access code isto kao i amd, i da je to obican DX12 i nista nije napravljeno za "amd".
U buducnosti ocekuj neki fix, ali trenutno su rezultati u korist amd-a, ioako se radi o prvoj official igrici sa dx12 :)
Ovo sumnjam da je nvidia failala, jer svi znamo koliko oni trose na software developement. Mislim da je stvar do arhitekture tu ali vidjecemo!
Nezanima me igra ta uopce, uskoro unreal tournament novi dobiva dx12 također, 2,3 mjeseca max.
To sto je nvidia failala napraviti postene drivere, nisam im ja kriv. Citao sam clanke i gledao youtube videa, gdje lik mislim da se zove "tec syndicat" kaze da je nvidia imala access code isto kao i amd, i da je to obican DX12 i nista nije napravljeno za "amd".
U buducnosti ocekuj neki fix, ali trenutno su rezultati u korist amd-a, ioako se radi o prvoj official igrici sa dx12 :)
Ovo sumnjam da je nvidia failala, jer svi znamo koliko oni trose na software developement. Mislim da je stvar do arhitekture tu ali vidjecemo!
Da bar :)
fury /x je neistrazena i trenutno napredna arhitektura za developere a i sam amd(driver)
za pola god. uz pocetke dx 12 tek ce zablistat i pokazat svoju pravu snagu u par tih naslov
vec sad fury je dosta brz u konbi win10 i dx 11. sa neoptimizirajucem driverima za sada
Ma AMD odavno ide u tom smjeru. Čak i sa procesorima - više jezgri. Zato su to sve i pogurali sa Mantleom.
Ma AMD odavno ide u tom smjeru. Čak i sa procesorima - više jezgri. Zato su to sve i pogurali sa Mantleom.
Ja još uvijek čekam tvoj odgovor na gore navedeno, pa budi toliko ljubazan i pristojan jer si me popljuvao kako kenjam sa koje kakvim pričama.
S obzirom da sam svoje ebolarirao nisi se odustoji odgovoriti s toga smatram da si običan troll.
btw. mantle je propao ko grčka sada je Vulkan aktivan.
http://www.bug.hr/forum/topic/vijesti-by-forumasi/amd-prestaje-daljim-razvojem-mantle-api-ja/227593.aspx
https://techvijesti.wordpress.com/2015/07/06/amd-prestaje-sa-daljim-razvojem-mantle-api-ja/
S obzirom da sam svoje ebolarirao. elaborirao...
There you go
S obzirom da sam svoje ebolarirao. elaborirao...
There you go
To je to :) hebemti pisanje..
Isprobao Ashes of Singularity, razlika između DX11 (28fps) i DX12 (50fps) je dobra, ali i dalje sam strašno CPU bound. Postotak koliko sam GPU bound u sva tri batcha vrti se oko 50%.
Loše kodiran bench.
3570k ne bottle-necka 970 sigurno i provjereno. Pogotovo ne na 4.2GHz
Svjestan sam da je sve još uvijek u rasulu i da nije mjerodavan bench, ali ovaj postotak GPU usagea me šokirao. Pogotovo jer sam s Afterburnerom pratio DX11 usage i nije toliko padao, dosta dugo je bio na 99%. Vjerujem da će bit bolji rezultati s vremenom, ali zasad, mixed feelings. Jest skoro 100% poboljšanja, ali može to puno bolje.
Svjestan sam da je sve još uvijek u rasulu i da nije mjerodavan bench, ali ovaj postotak GPU usagea me šokirao. Pogotovo jer sam s Afterburnerom pratio DX11 usage i nije toliko padao, dosta dugo je bio na 99%. Vjerujem da će bit bolji rezultati s vremenom, ali zasad, mixed feelings. Jest skoro 100% poboljšanja, ali može to puno bolje.
dakle ono što sam govorio od pocetka, ovo mora ici jos na bolje. i ovo nije realan bench - meni se iskreno fučka da lije amd bolji ili nvidia ali za ovakvu loše grafički napravljenu igru ovo jednostavno radi pre loše na oba tabora i točka.
dx12 mora imati i grafičkih poboljšanja iako su ona minimalna ali će biti a ovdje niti te razlike nema.
Pa markenting nije promovirao DX 12 kao neka grafička poboljšanja u vidu ljepše grafike, nego kao grafička ubrzanja tj. bolju komunikaciju softver/hardver. U stvari izašo je kao direktna posljedica izlaska mantlea i slabih hardverskih mogućnosti novog xboxa.
Pa markenting nije promovirao DX 12 kao neka grafička poboljšanja u vidu ljepše grafike, nego kao grafička ubrzanja tj. bolju komunikaciju softver/hardver. U stvari izašo je kao direktna posljedica izlaska mantlea i slabih hardverskih mogućnosti novog xboxa.
Nije promovirao ali se moraju dogoditi. Dakle i video od prezentacije u microsoftu na gamescomu su spomenuli da ce zbog brzeg izvodenja i svega igre moci imati puno više polygona.
Meni je ovo jasno ko dan i noć a i vidi se po onom video youtubeu kojeg sam stavio gore da razlike postoje
Za poligone buš se načekal...u prvoj rundi je cilj ubrzanje igara zbog loših performansi na BOX-u. DX12 bi trebao biti ono što je bio mantle ali bez bugova i uz daleku veču podršku igara.
mozda sam promasio negdje ali gdje mogu skinuti taj AOS bench?
____________
Loše kodiran bench.
3570k ne bottle-necka 970 sigurno i provjereno. Pogotovo ne na 4.2GHz
Krasno li je generalizirat, evo ja ti npr. provjereno mogu rec da i7 5820K @4.5hz povremeno bottlenecka 280X u GTA V....
kaj igras na low detaljima
kaj igras na low detaljima
1080p ultra...
i tvoje misljenje je da je problem u?