Sve ok, ali mislim da ipak nema smisla vrijeđati ili derati se na djelatnike službe za korisnike (studente) koji te mailove čitaju i koji za apsolutno ništa nisu krivi. Takvi mailovi ne dolaze do uprave koja je ove probleme zakuhala. Jučer je u poslovnici čovjek ispred mene zbog pokućnog također vrijeđao i derao se na jadnu curu od kojih 20 godina koja je bila za pultom i doveo je do suza. Nema potrebe za tim. Ja sam ju uredno pozdravio, predao joj unaprijed popunjen zahtjev za isključenje i zahvalio joj kada je sve bilo provedeno.
Jedini način kako upravi Tele2 možete iskazati svoje mišljenje je otkazati ugovor, jedino taj jezik uprava razumije. Pričao mi je kolega kako je kad je Tele2 uveo tarifu revolucija, tada je Tele 2 dnevno imao nekoliko tisuća zahtjeva za prijenos broja u svoju mrežu. Nekoliko TISUĆA zahtjeva dnevno, kolega je tada radio na obradi tih zahtjeva. I što su napravili u T-comu i Vipu kada je kod njih nastupila panika? Bili su prisiljeni korisnicima ponuditi identične tarife samo da ne odu.
Apsolutno da nisu krivi ovi što rade u SZK ni na prodajnim mjestima to sam im i napisao ali neka kritike korisnika prenesu GLAVONJAMA koji smišljaju ovakvu bezobraznu politiku .
Ali ako pogledaš njihov FB primjetiti ćeš da nakon dvije konkretne kritike bez vrijeđanja blokiraju daljnje komentare , pohvale mogu i njihovo suhoparno baljezganje jer su takav naputak i dobili od šefova .
Jednostavno otkaz i adio .