Molim pomoć, slijedeći je problem:
naručio sam Lenovo P11 tablet sa Cafago shopa https://www.cafago.com/en/p-pt0095gy-eu.html, bilo je dobro dok nije 1.4. stigao u HR i kao predan kuriru na dostavu. Taj dan kurir nije došao, nisam pronašao poruku u kastliću. OK, rekoh tracking poruke nisu 100% sigurne, pričekati ću. Danas na trackinu poruka "Parcel process for returning"
E sad sam se trznuo, ali ne znam koga zvati. Tracking kaže "Ready for collection at pudo oex shop", to bi trebalo biti Overseas Express, zovem ih, kažem broj pošiljke, no kažu da ga nemaju u sustavu, ne znaju tko je "Cafago", ne mogu mi pomoći.
Evo tracking link https://t.17track.net/zh-cn#nums=HR3026219LP00000G
Molim pomozite, ako netko zna, ode mi tablet nazad u Kinu :)
... i što kad se vrati u Cafago, da li će mi vratiti pare ?!
Jesi li poslao taj tracking link ovima iz Overseasa? Tamo piše da je paket kod njih pa neka objasne. Budi brz i uporan, inače ti ode paket nazad...