Nisu samo tamo njih dvojca od te generacije. Svatko tko je ranih 2000ih išta značio u firmi sada je u FIAi. Ne znam jesu li svi otišli pod veoma negativnim uvijetima ili jednostavno ne žele biti prozivani da pogoduju Ferrariju. Očigledno desetak godina nisu imali problema pogodovati Mercedesima iz sezone u sezonu.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ali nisu imali problema mjenjati pravila ove godine koja su išla direktno na ruku Mercu (riješavanje porpoisinga) i kad gledamo sada unatrag, usput zafrknuli Ferrari kojeg su izbacili iz utrke za WDC / WCC, a lako moguće i za druga mjesta u obje kategorije.
To nema veze jedno s drugim. Kod porpoisinga se radilo o zdravlju vozača, ne samo Mercedesovim.
Ferrari ima više problema i ne možeš reći da ih je porpoising sredio. I nakon toga su uzimali pole positione.
Meksiko, Austrija, pa i Brazil ti pokazuju da imaju puno više problema nego poskakivanje. Nisu sredili potrošnju guma, motor s malim turbom, Sainz je imao veliku rupu, strategija (ili pomanjkanje iste)... Dopustili su da RB može mijenjati komponente bez prevelikih penala, dopustili su puno sporijem Mercedesu (pogotovo u prvoj polovici) da se šlepa uz njih.
To nema veze jedno s drugim. Kod porpoisinga se radilo o zdravlju vozača, ne samo Mercedesovim.
Mogao je Merc samo dići pod cm ili dva i stvar bi bila rješena. Oni su zafrknuli sa aerom i znali su da ako se pravila ne provuku da svi timovi moraju to napraviti, onda bi se borili sa McLarenom, a ne (kao sada) sa Ferrarijem za poziciju u WCC.
Ferrari ima više problema i ne možeš reći da ih je porpoising sredio. I nakon toga su uzimali pole positione.
Meksiko, Austrija, pa i Brazil ti pokazuju da imaju puno više problema nego poskakivanje. Nisu sredili potrošnju guma, motor s malim turbom, Sainz je imao veliku rupu, strategija (ili pomanjkanje iste)... Dopustili su da RB može mijenjati komponente bez prevelikih penala, dopustili su puno sporijem Mercedesu (pogotovo u prvoj polovici) da se šlepa uz njih.
Ima. Ali su izgubili jako puno sa mjenjanjem pravila oko porpoisinga. Od bolida koji je mogao dobiti RB na stazama gdje su dominirali brzi zavoji su pali na to da su u najboljem slučaju drugi bolid na gridu u bilo kojem slučaju.
S time da Austrija je zadnja trka na kojoj je Ferrari dominirao RB. Sainz jest imao DNF zbog motora, ali Leclerc je lagano riješio Verstappena (i iz trenutnog kuta gledanja nevjerojatno, ali ga je dobio između ostalog i na bolju potrošnju guma). I sam si napisao da u prvoj polovici sezone sporiji Mercedes odjednom može šamarati Ferrari.
Ovo oko komponenti ne kužim. Svaki tim ima (isti) broj koliko puta može nešto mjenjati i ako prekorači kakvi su penali (koji su isti za sve).
Kod komponenata, mislio sam da je RB imao mogućnosti ne riskirati DNF, mogao si je priuštiti i komponentu "viška"
https://www.f1-fansite.com/2022-f1-season/2022-used-f1-power-unit-elements/
Motora po bolidu (svi timovi):
Ferrari - 5.5
Honda - 5
Mercedes - 3.375
Renault - 6
Komponenti po bolidu (svi timovi):
Ferrari - 32.8
Honda - 30.3
Mercedes - 21.4
Renault - 33.5
Sad to stavi u kontekst DNF zbog kvarova. Honda nije ni blizu Mercedesu po pouzdanosti, pa eto, koliko DNF-ova ima zbog kvarova a koliko Ferrari. Još kad bi pogledao samo Maxa... Mislim da su si mogli priuštiti penale da smanje rizik od DNFa.
Iznimno velik respekt od ove sezone imam prema Hannah Schmitz. Ta žena je zmaj. Uz Neweya i Maxa MVP u RB.
To nema veze jedno s drugim. Kod porpoisinga se radilo o zdravlju vozača, ne samo Mercedesovim.
Jel ti zbilja zbilja misliš da te kompanije brinu o zdravlju vozača u toj mjeri? Iako u tome nema novaca?
A kao drugo, radilo se samo i jedino o želji Mercedesa, a zašto, jer eto svi ostali su i prije te odluke riješili probleme sa porpoisingom, pa djelomično i Ferrari. (doslovno nebo i zemlja kako je to bilo u Bahreinu).
No onda je Ferrari morao nanovo podnicu mjenjati, i naravno da više nemaju toliko downforca. A po vlastitim pravilima morali su pričekati kraj godine za promjenu pravila.

To nema veze jedno s drugim. Kod porpoisinga se radilo o zdravlju vozača, ne samo Mercedesovim.
ahahaha... ček... khm khm... ahhahhahhaha... ako je mečki stalo do ishijatičnih leđa vozača - što nisu podigli bolid? I onda ona naivna gluma... kad se sjetim onih izlazaka iz bolida... Kao Jeremija iz Alan Forda... get real... koji mentalni sklop to puši?
EDIT: nije mi namjera vrijeđati... al stvarno... malo s vremenskim odmakom... smiješno je bilo u najmanju ruku.
E tocno to, svi smo gledali da se izlazi iz bolida koda je radio cijelu dan u kamenolomu ili rudniku. Mecka je mogla dici bolid al bi valjda bili iza Haasa u poretku a ovako su svi izgubili na performansama. Vidi Haasa i Alfu, nema ih nigdje nakon dizanja bolida a bili su sasvim solidni. Ali tako je to nemoze se protiv politike nigdje...
Kao što bi sam Ferdo rekao: KARMA!
Nek su više malo i ove pristrane sa Sky popljuvali, dosta je više njihovih sranja i izmišljanja. Ajd ono, jasno je da su pristrani za svoje. Ali ono brate, radiš za svjetsku televiziju, ne možeš bit baš tako glup, proziran i bezobrazan. Nije da će ovaj protest u biti nešto puno promijeniti, ali tako i treba, kao i svakog trola, samo ih ignorirati i gotovo. Nema druge.
Puna su ti usta borbe protiv varanja, favoriziranja, namještanja..., a za sliku svog profila si izabrao McLarenov bolid koji je bio iskopirani Ferrari zbog čega su kažnjeni sa 100 milijuna dolara ili eura, nebitno, i oduzimanjem konstruktorskih bodova.
Jesam da, zato što mi je to bio jedan od najljepših bolida. Kakve veze to ima s konjskim utrkama?

Jesam da, zato što mi je to bio jedan od najljepših bolida. Kakve veze to ima s konjskim utrkama?
Nikakve. A nema veze ni s formulom 1.
Ma, lik je baš prešao mjeru. Sve 5 oko komentiranja svega, ali brate, znamo svi realno koliko su ovi pristrani, preloše je to, baš ono jadno.
Oprostiti, ali ne zaboraviti.
Ali ruku na srce Max ni kriv ni duzan u tome svemu..FIA i onaj klaun od direktora su sve ujebali!

Ali ruku na srce Max ni kriv ni duzan u tome svemu..FIA i onaj klaun od direktora su sve ujebali!
U tom i je poanta. Max i Red Bull tu nisu nista krivi tak da ni nemas misla stalno njega napadat. FIA je glavna odgovorna za taj cirkus.
Mislim oni toliko daleko idu s tim zajedljivim pizdarijama da su u nekom momentu tokom sezone optuzili Alpha Tauri za pomaganje Red Bullu (ono kad je malom auto krepao po njima bas u najboljem momentu za Maxa) i Tsunodi na vrat natrpali cyber bulling
Zesce neprofesionalno za jednu takvo veliku platformu koja je gledana i slusana diljem svijeta.
Riječi Teda Kravitza su izvađene iz konteksta u kojem on uopće nije inzistirao na tome da je Hamilton pokraden. Samo je maštao o imaginarnom filmu, ali uvrijedljive pičkice iz Red Bulla odmah reagiraju i tako se stvori ova bezvezna trakavica.
Da sam manager, i da sam manager odgovoran za najveći skandal godine, i ja bi branio Maxa i rukama i nogama.
Totto se ispričava Hamiltonu, tako da to vidim u jednakom svjetlu.
Ted je OK. Mislim da nije prešao mjeru. Nije ni bio predaleko od nje. Da su oni čuli Blažička u njegovom primeu... bilo bi svega.
Šteta što nemamo bolje teme.
Jedva čekam iduću godinu i testiranje.
Riječi Teda Kravitza su izvađene iz konteksta u kojem on uopće nije inzistirao na tome da je Hamilton pokraden. Samo je maštao o imaginarnom filmu, ali uvrijedljive pičkice iz Red Bulla odmah reagiraju i tako se stvori ova bezvezna trakavica.
Nije govno nego se pas posrao. Vrlo je jasno kaj Kravitz cijelu sezonu brabonja, nije mu prvi put. Neprofesionalno i djetinjasto
Šteta što nemamo bolje teme.
Jedva čekam iduću godinu i testiranje.
Od Ferrarija sam odustao, nadam se da ce Mercedes dic nivo pa da se opet dvije ekipe aktivno bore za naslov. Ferrari da je sve savrseno sam sebe sjebe
Riječi Teda Kravitza su izvađene iz konteksta u kojem on uopće nije inzistirao na tome da je Hamilton pokraden. Samo je maštao o imaginarnom filmu, ali uvrijedljive pičkice iz Red Bulla odmah reagiraju i tako se stvori ova bezvezna trakavica.
Nije govno nego se pas posrao. Vrlo je jasno kaj Kravitz cijelu sezonu brabonja, nije mu prvi put. Neprofesionalno i djetinjasto
Opet ću ponoviti: i malom ditetu je jasno da su mu riječi izvađene iz konteksta.
Nisu mu izvađene iz konteksta nego lik sere i nije mu prvi puta. Poprati malo šta se dešavalo, ako već inače ne pratiš pa komentiraj. Engleski komentatori su inače poznati kao najveći seljaci, ali ovaj je sada naišao i na "službene reakcije", ajmo tako reći.
I nizozemski mu kolega drži stranu. Jednostavno su otkinuli dio priče, a ostatak je od strane uvrijeđenih RB pičkica komentiran kako je komentiran. Mislim oko čega se bave redikuli. Danas više ne smiš ni žensku pogledat odmah ti dolaze tužbe od baba, žaba i ostalih pizdarija.
Pričamo o liku koji takve stvari govori na službenom F1TV prijenosu... profesionalnost 0 bodova.