Kutak za ljubitelje Formule 1 izdvojena tema

poruka: 30.803
|
čitano: 4.152.129
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Cek zar F1 nema pomoc elektronike prilikom starta da ne proklizu kola?!
AUDIOFIL
6 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
volegradele kaže...
Cek zar F1 nema pomoc elektronike prilikom starta da ne proklizu kola?!

 I sistem protiv gasenja auta....

14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
RuskeGTT kaže...

kad smo kod brojki, meni je nevjerovatno da vozaci njihovog kalibra imaju vrijeme reakcije 0,3s, to je ENORMNO puno...jedino da im mehanika ne dozvoljava da postignu bolje, odnosno da kasni u odnosu na njihovu reakciju (nesto kao sa DSG-ima) ugl ja dok sam vozio par street raceova, nakon par launcheva treninga bi se ustalio na debelo ispod 0.1s, pa najcesce po 0,0x ili cak nekad 0,00x sekunde. istina sa rucnim mjenjacem, dok frendovi sa DSG-ima su imali gore spomenut problem i bili su na 0,2 u najboljem slucaju

 Znači, ti si bolji od svih vozača Formule 1 ili? Ili ti mjeriš to nešto što i nema baš veze s reakcijom nego pogađanjem i činjenicom da znaš kad se treba upaliti zeleno pa nabadaš? 

17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
volegradele kaže...
Cek zar F1 nema pomoc elektronike prilikom starta da ne proklizu kola?!
Posmatrač kaže...
volegradele kaže...
Cek zar F1 nema pomoc elektronike prilikom starta da ne proklizu kola?!

 I sistem protiv gasenja auta....

 Ne, oni ručno moraju održavati obrataje dovoljno nisko, ali opet ne previše da se ugasi. S obzirom da f1 bolidi nemaju starter motor*, oni imaju sustav koji se zove antistall, koji sprečava da se auto ugasi, ali ako te pogodi antistall, gubi se prijenos na mjenjač, i praktički ostaješ na mjestu. F1 je izbacila bilo kakvu pomoć, i vozači se snalaze kako znajui i umiju. Recimo Hamilton je izmislio svoj vlastiti način držanja polugica, koja mu omogučava nešto bržu reakciju.

Ferrari je prvi izmislio dodatnu tipku koja omogučava da se obrtaji smanje još nešto niže, kasniej su to i drugi pobrali, ali mislim da je od ove sezone zabranjeno.

 

*Ako se motor ugasi, može se koristit električni motor od "mgu-k"-a da se ponovo pokrene, ali to radi samo ako je baterija dovoljno napunjena, odnosno ako je nije iskoristio prije nego se bolid ugasio.

itomic009 kaže...
RuskeGTT kaže...

kad smo kod brojki, meni je nevjerovatno da vozaci njihovog kalibra imaju vrijeme reakcije 0,3s, to je ENORMNO puno...jedino da im mehanika ne dozvoljava da postignu bolje, odnosno da kasni u odnosu na njihovu reakciju (nesto kao sa DSG-ima) ugl ja dok sam vozio par street raceova, nakon par launcheva treninga bi se ustalio na debelo ispod 0.1s, pa najcesce po 0,0x ili cak nekad 0,00x sekunde. istina sa rucnim mjenjacem, dok frendovi sa DSG-ima su imali gore spomenut problem i bili su na 0,2 u najboljem slucaju

 Znači, ti si bolji od svih vozača Formule 1 ili? Ili ti mjeriš to nešto što i nema baš veze s reakcijom nego pogađanjem i činjenicom da znaš kad se treba upaliti zeleno pa nabadaš? 

 A to ovisi i od opreme za mjerenje...

Jedno je pogađanje, drugo su refleksi.

AKo tko gleda topgear, baš je ove sezone Cris Harris lijepo objasnio f1 vozače "you must be utterly nuts to drive with 19 lunatics ready to die on every move of steering wheel". To ti dovoljno govori o njima.

SR je amaterizam u usporedbi s ekipom s kojom sam ja radio, kako rade profi vozači. Od svakodnevnih vježbi, teretane, mentalne vježbe i slično. Naš glavni vozač je imao 26 godina i u životu nije probao alkohola, ne izlazi. Sve se svodi na utrke i kako biti bolji.

Prehrana, razne dijete, knjige, vježbanje, simulatori. On za svoj prvi auto imao cupru sport na btcc koju su uvezli iz UK-a za 12 tisuća funti za sezonu. A simulator je plaćen 27 tisuća dolara. Korišten je za akademiju, i stalnih 6 vozača. Ti ljudi žive život za stotinjku, i čisto sumnjam da netko tko sjedne jednom mjesečno u "racing" auto (kažem "racing", ali to je uglavnom prerade cestovnog što nije ni približno autama za utrke) da je bolji od bilo koga tko je profesionalno u tome.  A ja još nisam bio ni blizu vrhu kakav je F1.

 

Koliko amazon ovo radi, mislim dvije sezone, za sad je najbolje 0.19, mislim da je to bio Bottas na nekoj utrci, uz dužno poštovanje čisto sumnjam da si 10ak puta bolji od najboljeg f1 vozača...

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Sorry na malo offtopica, koliko sam povezao odustao si od racing timova i to, jesi dobio ikad priliku ići dalje u f2, f1, koliko je to dostižno uopće? 

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
itomic009 kaže...
RuskeGTT kaže...

kad smo kod brojki, meni je nevjerovatno da vozaci njihovog kalibra imaju vrijeme reakcije 0,3s, to je ENORMNO puno...jedino da im mehanika ne dozvoljava da postignu bolje, odnosno da kasni u odnosu na njihovu reakciju (nesto kao sa DSG-ima) ugl ja dok sam vozio par street raceova, nakon par launcheva treninga bi se ustalio na debelo ispod 0.1s, pa najcesce po 0,0x ili cak nekad 0,00x sekunde. istina sa rucnim mjenjacem, dok frendovi sa DSG-ima su imali gore spomenut problem i bili su na 0,2 u najboljem slucaju

 Znači, ti si bolji od svih vozača Formule 1 ili? Ili ti mjeriš to nešto što i nema baš veze s reakcijom nego pogađanjem i činjenicom da znaš kad se treba upaliti zeleno pa nabadaš? 

 ako je tebi nabadanje 80% startova ispod 0.1 ajde ok nema problema

uostalom niti se vise bavim time, pa me zaboli, samo sam napisao opasku da mi cudno da oni imaju 0.3, pa sam skuzio po postovima da je tu ipak veca konjica u igri i jos neki faktori

13 godina
neaktivan
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Actually si izjavio da si imao vrijeme reakcije najcesce po 0,0x ili cak nekad 0,00x sekunde. Mislim, sta da ti covjek kaze na to? Ti si  startao cak brze nego sto se mehanicki to moze izvesti....

 

...onako dobronamjerno - procitaj si post prije nego stisnes posalji.

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.12.2021 11:42 (Maddog_HR).
15 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

napisao sam ispod 0.1, sta ne znaci nuzno 0.001, ali ispod je. ugl nebitno, vidim da u f1 ne ide ispod 0.3 i to je cinjenica

nemoj da moram ispremjestati cijelu kucu da nadem tikete

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
RuskeGTT kaže...

 Znači, ti si bolji od svih vozača Formule 1 ili? Ili ti mjeriš to nešto što i nema baš veze s reakcijom nego pogađanjem i činjenicom da znaš kad se treba upaliti zeleno pa nabadaš? 

 ako je tebi nabadanje 80% startova ispod 0.1 ajde ok nema problema

uostalom niti se vise bavim time, pa me zaboli, samo sam napisao opasku da mi cudno da oni imaju 0.3, pa sam skuzio po postovima da je tu ipak veca konjica u igri i jos neki faktori

 Doslovce prvi Google rezultat ti objasnjava zasto je vrijeme reakcije vise od prosjecnog (0.15-0.2).

 

 

"Normal human reaction time is between 0.15 and 0.2 seconds, but that’s only half the story because you can’t really talk about a reaction without considering the specific action that will usually follow it – in this case beginning the process to launch an F1 car off the grid. When you factor this in, an F1 driver’s reaction time at a race start tends to be somewhere between 0.2 and 0.3 seconds. “There’s no point in reacting quickly to something if your actual action is poor, and good reactions for a specific task require motor-learning,” explains Jon."

 

The more coordination the movement (action) requires, the harder it will be to achieve a quick reaction time. Getting an F1 car off the line at the start of a race requires complex coordination between a driver’s vision – watching the lights; feel –hands on the steering wheel and clutch paddle, as well as feet releasing the brake and applying the throttle in a controlled manner; and sound – the noise made by the car, namely the engine revs.”

 

Izvor: McLaren

 

Dakle, kompliciranije je nego obicnu Cupru prdnut sa linije. 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 9.12.2021 12:20 (ivanoile).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Napisao si "nakon par launcheva treninga bi se ustalio na debelo ispod 0.1s, pa najcesce po 0,0x ili cak nekad 0,00x sekunde". Ne znam zasto sad tvrdis drugacije.

A sto se tice F1, eto na njihovu stetu nemaju tebe u momcadi. Covjece daj posalji CV momcadima, dok njihovi "obicni" f1 vozaci startaju, ti si vec na apexu prvog zavoja. Ogromna prednost brate, imas posao sigurno.
Poruka je uređivana zadnji put čet 9.12.2021 16:24 (Maddog_HR).
17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
crack kaže...

Sorry na malo offtopica, koliko sam povezao odustao si od racing timova i to, jesi dobio ikad priliku ići dalje u f2, f1, koliko je to dostižno uopće? 

Je, nakon 2 i pol sezone sam odustao od svega. Prvih pola godine sam imao poziciju asistenta voditelja tima, a nakon pola godine sam preuzeo poziciju voditelja.

Bio sam cijelu jednu sezonu voditelj tima, za 6 vozača u 4 kategorije. Nakon toga su dio tima otkupljen od strane vanjskog investitora, i tjekom rekonstrukcije, ja sam dobio poziciju voditelja tima na utrci i razvoju, dok je ostatak preuzeo čovjek koji je došao s novcem.

Da se odmah razumijemo, taj čovjek je dobio tu poziciju jer je došao s novcem, ali čovjek je strašno sposoban, i meni je bio užitak raditi s njim.

 

Ja sam odustao prije svega zbog toga što, koliko god pluseva ima, život na putu nije za mene. Tjekom godine 40ak vikenda si na putu, plus normalan rad gdje organiziraš inžinjere, mehaničare, vozače, sponzore i slično.

Autoutrke na visokoj razini su krvav posao, uz to nije to nešto pretjerano plaćen posao da bi bio nešto primamljiv (ja sam s obzirom na poziciju imao solidnu plaću, ali govorim opčenito).

Uz sve to, moj posao je bio organzirati sve da se ekipa unutar tima međusobno ne poubija, logistika da na svakoj utrci imamo sve, organiziranje strategija, setup auta/bolida, i papirologija (nešto kasnije, taj dio više nisam morao radit).

 

Autosport je zanamljiv onim ljudima koji ga baš vole, onaj tko misli zaraditi neke novce od toga, će se gadno razočarati. Postoji izreka na gridu "ako hoćeš posatiti milijunaš u autosportu, moraš prethodno biti milijarder" 

Jako puno odricanja, jako puno živciranja, riskaranja zdravlja i sl. Stalna spavanja po raznim hotelima/motelima, a u blizini nekih staza čak tih ni nema, pa se spava po kamionima i motorhome-ima. I to ne vrijedi samo za male timove, nekad jednostavno se ne isplati ići 10km udaljen hotel.

 

Da ne ispadne sve negativa, ima naravno i jebenih stvari. Svaki put u pitlane-u, kad počnu palit aute/bolide, doslovno vidiš blagi osmijeh na licu svakog čovjeka. Taj osječaj ti jednostavno nikad ne dosadi.

Svaki podij je uvijek super iskustvo. Kraj sezone, i početak nove. Tim je uvijek prije svega, i ta konekcija koja se stvori, jednostavno se ne može stvoriti ni na jednom drugom radnom mjestu.

Osječaj povjerenja, da svi možemo sve. Jednom je naš vozač zakucao auto u zid na kvalifikacijama, i mi smo preko noći taj auto prekrpali Ducttapeom. Znači cijela lijeva strana auta, i cijela podnica doslovno samo traka. Potrošili smo 9 kg trake, jedva prošli vagu, a vozač nam toliko vjeruje da frajer osvoji drugo mjesto, napravio 8 pretjecanja. S autom kojim ja nebi vozio do konzuma kad ga vidim 

 

Sve u svemu, meni je to bilo jedno super iskustvo, i drago mi je  da sam ga napravio, ali isto tako mi je jasno da to nije za mene.

 

Što se tiče napretka, nije tako teško napredovati kroz motorsport, samo moraš znati da ti je to najlakše kad imaš novac iza leđa. Mi smo doslovno imali mehaničare koje smo zaposlili jer su donijeli sponzore.

Ne kažem da ti stari sad mora biti Lawrence Stroll, ali bilo kakav sponzor koji te prati, je uvijek +.

F1 je teže doći, ipak imaš jaaako puno konkurencije, ali manje kategorije, wrc, i slično, uopće nije teško doći.

Imaš stranicu motorsport i tamo imaš oglasnik za poslove. Tamo velik broj timove traži zaposlenike, uključujući i velike timove i male timove.

Čak i f1 timovi tamo traže zaposlenike. Ako netko planira početi posao u motorsportu, ja bi mu definitivno preporučio neka prvo skupi dobar CV, a to je najlakše na legendarnim disciplinama.

Recimo prijaviš na dakkar, i tamo volontiraš jednu utrku, pa Monaco i slično. Kad imaš nešto na CV-u što odskače, timovi će te prije zaposliti.

 

Ako te (ili nekog drugog) još šta zanima, samo pitajte, proveo sam tamo dosta vremena, tako da mogu iz prve ruke objasnit. 

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Kad je bila najavljena izgradnja staze u Bistri, ja sam odmah dobio volju da se prijavim kao sudac i nekako ubacim u taj svijet. Kucao na vrata HAKS-a i ima seminara za dobivanje licence, no čuo sam iz prve ruke i da je teško skupiti dovoljno iskustva, jer se naravno volontira i treba putovati po cijeloj HR žicati organizatore. Dobio djecu i ode... Onda vidim da je Horner u ranim 30tima počeo voditi RB. Nije da mi je to bio cilj, ali voditi (Ops) neki JWRC, Dakar (wow) ili možda najslađe i najdraže WEC tim... to bi bio san. No lako se zaborave tih 40tak vikenda kad te nema, a ni tokom tjedna nisi baš uz obitelj, pa se onda momčad povuče (ko Citroen iz WRC-a ili neki iz DTM-a) i mislim da bi A) kontinuirano stresno i B) strašno raditi na networkingu da uspiješ imati opcije i sponzore.

In vino veritas
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
GranDaddo kaže...

Kad je bila najavljena izgradnja staze u Bistri, ja sam odmah dobio volju da se prijavim kao sudac i nekako ubacim u taj svijet. Kucao na vrata HAKS-a i ima seminara za dobivanje licence, no čuo sam iz prve ruke i da je teško skupiti dovoljno iskustva, jer se naravno volontira i treba putovati po cijeloj HR žicati organizatore. Dobio djecu i ode... Onda vidim da je Horner u ranim 30tima počeo voditi RB. Nije da mi je to bio cilj, ali voditi (Ops) neki JWRC, Dakar (wow) ili možda najslađe i najdraže WEC tim... to bi bio san. No lako se zaborave tih 40tak vikenda kad te nema, a ni tokom tjedna nisi baš uz obitelj, pa se onda momčad povuče (ko Citroen iz WRC-a ili neki iz DTM-a) i mislim da bi A) kontinuirano stresno i B) strašno raditi na networkingu da uspiješ imati opcije i sponzore.

 5g sam haksov sudac i nikad nisam imao potrebe volontirati, vec placaju dobru dnevnicu (mada na wrc-u je bila debelo ispod ocekivanja) i marendu + tu je uzitak biti sve u prvom redu kako se kaze...

neznam kakvo iskustvo ti pricas za skupiti, ja sam uznapredovao na nacionalni rang bez ikakvog beda, sa odradenih 20-25 evenata u 3 godine...ocito si uletio u krivu ekipu, neznam sta rec

17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

To je bilo prije 10-11 godina i ne mogu sad to iskopati, no eto, tako mi je bilo rečeno. Nema veze, jer nema ni s od staze, a bez nje imam 4-5 eventa (brdska, INA, Kumrovec, Sancta, super slalom) u blizini i eto mogu biti dio koliko mi to vrijeme dopusti. Možda bi ti mogao napisati koju riječ više pa da nam to malo više približiš?

In vino veritas
17 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Max na granici vozi, ali izgleda da mu je Lewis za petama. Imao je skoro identično vrijeme, ali mu je krug obrisan zbog zadnjeg zavoja.

Imam osječaj da će  Lewis uzeti pole, obraniti prvi krug u utrci, i onda će max tražiti priliku kroz boxove.

RB će morati riskirati s ranijim boxom, jer ako Mercedes ode prvi, na stazi će ga teško preći.

Ovisno koliko rano ode, pitanje je ako uspije undercut, dali će ga Lewis uspjeti preći do kraja utrke (i završit utrku).

Ako Lewis završi ispred u prvom zavoju, i ode prvi u boks, maxu ostaje samo čuvanje guma što duže i nadat se da će sa SS na kraju utrke stići Lewisa. Uz to, za razliku od Lewisa, Max može riskirati dodir...

Čini se da Bottas ni Perez neće igrati neku značajnu ulogu, jednosatvno nisu na nivou ove dvojice...

 

I da, ako itko tu glasa za vozača dana, glasajate za Kimija 

 

 

Danas je trening bio dosta zanimljiv, dosta izlijetanja, brisanih kruga i slično.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
rooswelt1991 kaže...

Max na granici vozi, ali izgleda da mu je Lewis za petama. Imao je skoro identično vrijeme, ali mu je krug obrisan zbog zadnjeg zavoja.

Imam osječaj da će  Lewis uzeti pole, obraniti prvi krug u utrci, i onda će max tražiti priliku kroz boxove.

RB će morati riskirati s ranijim boxom, jer ako Mercedes ode prvi, na stazi će ga teško preći.

Ovisno koliko rano ode, pitanje je ako uspije undercut, dali će ga Lewis uspjeti preći do kraja utrke (i završit utrku).

Ako Lewis završi ispred u prvom zavoju, i ode prvi u boks, maxu ostaje samo čuvanje guma što duže i nadat se da će sa SS na kraju utrke stići Lewisa. Uz to, za razliku od Lewisa, Max može riskirati dodir...

Čini se da Bottas ni Perez neće igrati neku značajnu ulogu, jednosatvno nisu na nivou ove dvojice...

Prvi trening kad se traže najbolje postavke, nova staza, svima nepoznata i vožnja na granici. Ne bih rekao. Bottas je bio ovaj put ispred Lewisa.

ps. puno hrabrih prognoza od tebe.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D
17 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...
rooswelt1991 kaže...

Max na granici vozi, ali izgleda da mu je Lewis za petama. Imao je skoro identično vrijeme, ali mu je krug obrisan zbog zadnjeg zavoja.

Imam osječaj da će  Lewis uzeti pole, obraniti prvi krug u utrci, i onda će max tražiti priliku kroz boxove.

RB će morati riskirati s ranijim boxom, jer ako Mercedes ode prvi, na stazi će ga teško preći.

Ovisno koliko rano ode, pitanje je ako uspije undercut, dali će ga Lewis uspjeti preći do kraja utrke (i završit utrku).

Ako Lewis završi ispred u prvom zavoju, i ode prvi u boks, maxu ostaje samo čuvanje guma što duže i nadat se da će sa SS na kraju utrke stići Lewisa. Uz to, za razliku od Lewisa, Max može riskirati dodir...

Čini se da Bottas ni Perez neće igrati neku značajnu ulogu, jednosatvno nisu na nivou ove dvojice...

Prvi trening kad se traže najbolje postavke, nova staza, svima nepoznata i vožnja na granici. Ne bih rekao. Bottas je bio ovaj put ispred Lewisa.

ps. puno hrabrih prognoza od tebe.

 Malo sam se krivo izrazio, mislio sam da mu izgleda motor odvrnut do kraja, rekao bi da Mercedes ima puno više zalihe.

Što i izgleda za sad na drugom treningu.

Što se tiče proknoza, i dalje stojih kraj njih 

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1
AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...

 Sky je odvratno komentatorski nastrojen prema Hamiltonu cijelu sezonu. Svaki njegov potez je "epic", u Rusiji su samo o Landu pricali i onda kad je ispao, uopce se nije komentiralo da je Max kroz bokseve dosao na postolje. U VB je Hill bio izjavio da je Hamilton kriv za vrijeme utrke, pa se brzo prebacio kasnije.

Necu ni govoriti sto su o Rusellu svrsavali, a realno osim subote, nije toliko brzi od Latifija po race paceu.

 

Sve u svemu, vrlo pristrani i ne daju na sebe, a svi skupa ne mogu spojit 2 naslova prvaka na kanalu.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...

 Ne može se niže od tih patetičnih engleza, stvarno mislim da ne može. Ali ono, od njih me to ne čudi previše jer je svakome jasno, osim njih, koji su to jadoši.

14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

I kad vidiš takav odnos, pa čovjek odmah poželi da Max osvoji naslov ma koliko Lewis bio dobar.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...

I kad vidiš takav odnos, pa čovjek odmah poželi da Max osvoji naslov ma koliko Lewis bio dobar.

 

Prgavi i puni sebe Britanci as usual jebena govna od ljudi.

 

Ako sutra Lewis uzme naslov lavina rasprava za onu smiješnu kaznu u Silverstonu nam ne gine sljedećih tjedan dana.

twice the pride double the fall
9 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Odličan timski rad Red Bulla za uvjerljivo najbrži krug Maxa, zasad sve ide na njihovu ruku. A i Perez kreće 4.

Samo je pitanje kako će se pokazati start sa soft gumama, usporedbi s Lewisom medium.

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
dad0r kaže...
Valentin17 kaže...

I kad vidiš takav odnos, pa čovjek odmah poželi da Max osvoji naslov ma koliko Lewis bio dobar.

 

Prgavi i puni sebe Britanci as usual jebena govna od ljudi.

 

Ako sutra Lewis uzme naslov lavina rasprava za onu smiješnu kaznu u Silverstonu nam ne gine sljedećih tjedan dana.

 O čemu vi pričate, kako englezi navijaju za engleze na engleskom kanalu, jel to tema?

 

A kada brazilci navijaju za sennu i massu jesu li oni govna od ljudi?

Kada njemci navijaju za schumachera i vettela?

 

Šta sve neću ovdje pročitati...

13 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
A tek ova hrvatska govna kad igra hrvatska nogometna repka. A da ne pricam o pristranim hrvatskim komentatorima dok je Janica Kostelic skijala. Smradovi su stalno za nju navijali.

Sramota, navijati za svoju naciju ili sunarodnjaka. Nema gore.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Mislim da je Hamilton takticki pustio pole. Tako je izbjegao da ga Max napadne na startu, a Max je ionako na bržim gumama. A dodatno mislim da Hamilton ide na taktiku jednog zaustavljanja, Max gotovo sigurno mora ici dva puta u box.
13 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Na ovoj stazi razlika između izdržljivosti softa i mediuma ne bi trebala biti velika. A Maxu je dovoljno da vozi na softu dok se malo vlakić ne razrijedi. I onda u box i ako stvori dosta veliku prednost na softu i iz boxa izađe prije Botasa, moglo bi biti svega. 

Sve u svemu, rizična taktika...

14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
FileFicho kaže...

Sve u svemu, rizična taktika...

Kopirati Mercedes nema smisla, moraju probati nešto drugačije.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Rekli su da je staza zbog promjena koje su napravili blize taktici dva zaustavljanja, nego jednog. U svakom slucaju Hamilton moze vise stiskati med, nego Max soft.

...malo mi je nevjerojatno da je Hamilton cijeli vikend najbrzi i sad u kljucnom trenutku nije u oba pokusaja. I to ne za malo, vec ima znacajni zaostatak.

Mislim da su promijenili pristup kad su vidjeli da je RB isao sa softom u Q2.

...a vidjet cemo sutra. Svakako nas ocekuje dobra utrka.
Poruka je uređivana zadnji put sub 11.12.2021 15:36 (Maddog_HR).
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Maddog_HR kaže...
Mislim da je Hamilton takticki pustio pole. 

 Loše misliš. 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice