Problem sa virusom

poruka: 72
|
čitano: 16.908
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Problem sa virusom

Kao sto i sam naslov kaze, imam problema s virusom. Tocnije Win32/fynloski.AA trojancom. Sve je pocelo jucer kad sam skenirao racunalo i ESET nod32 koji koristim mi je javio da imam virus, ali da nije u stanju izbrisati ga. Pa sam ja krenuo u potragu da rijesenjem kako ga izbrisati. Nakon sto sam upisao u google ime navedenog virusa izbacilo mi je rijesenje brisanjem registrya, no posto sam ja laik sto se toga tice, ovo rijesenje mi se je cinilo pre komplicirano. Onda nakon razgovora s prijateljem, preporucio mi je da skine avast antivirus, da bi on to trebao rijesiti, da nod32 nevalja sto se meni cinilo suludo jer meni je nod besprijekorno radio. No unatoc tome ja sam cijelu noc ostavio skenirati Avastom, no na moje iznenadjenje Avast nije ni pronasao navedeni trojanac. Sve mi je to skupa sad cudno, pa sa nazad instalirao nod32 koji mi je jos uvijek javljao problem sa virusom. Pa sam onda po preporuci jednog forumasa ovdje sa buga skinuo Kaspersky rescue disk 10 snimio ga na cd i pokrenuo komp preko disca i opet skenirao sa njim, pritom mi je receno da nema tog virusa koji kaspersky nemoze izbrisati, ali opet nakon 3 satnog skeniranja ni on nije pronasao taj trojanac. Nakon restartanja i normalnog pokretanja windowsa eset nod32 jos uvijek javlja prijetnju, dok Avast i Kaspersky rescue disc nisu pronasli nista. Sad se ja pitam tko je tu lud? I naravno kako da rijesim ovaj problem, jer sam poprilicno zabrinut citajuci malo po netu otkrio sam da ovaj virus moze nanjeti dosta stete racunalu. Pa bih Vas zamolio ako mi itko moze pomoci. Hvala!

13 godina
neaktivan
Re: Problem sa virusom
lessy kaže...

Kao ...

Hvala!

obrati se korisniku @total on ce ti to najbolje riješiti

14 godina
neaktivan
lessy kaže...