Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava] izdvojena tema

poruka: 1.081
|
čitano: 540.808
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
snake44 kaže...

Evo taman danas o tome pišem, i zove me ovaj moj da će mi nabavit bilo koji od S22 serije, tako da je narudžba poslana 

 

Znam da nije ovdje tema, ali naručio sam i jedan Samsung Flip 3 i A53 a vidim da se uz njih dobiju sat i slušalice. Prijava putem Samsung Members. Budući da svi mobiteli dolaze prvo meni u ruke a i ja sam vlasnik firme, htio bih te poklone naručiti ja osobno pa da ih poslije mogu dati kome želim. To znači da moram oba ta mobitela otvorit, upalit, ulogirat se na members i onda naručit? Nakon narudžbe mogu li napraviti reset mobitela? i dat kolegama koji su ih i naručili? Ima li kakav način napraviti tu registraciju za poklone bez da se pali mobitel?

 

EDIT: Evo sad čitam na Samsung uvjetima promocije:

U slučaju eventualnih tehničkih poteškoća koje onemogućuju prijavu putem Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju, Samsung će putem podizvođača pružiti podršku Kupcu te u njegovo ime izvršiti prijavu, pri čemu će Kupac biti dužan dostaviti Samsungu odnosno njegovom podizvođaču screenshot IMEI broja kupljenog Uređaja, kao i ostale podatke koji su potrebni za prijavu putem Samsung Members aplikacije.

 

Je li to tako šljaka? Koga se tu kontaktira za tu prijavu? 

Pošto si vlasnik firme - nemoj biti papak nego pusti djelatnike koji su si naručili mob, da si sami aktiviraju poklone.

 

Ako hoćeš nekom nešto poklonit...kupi slušalice u slobodnoj prodaji pa poklon. Neće ti firma propast. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 14.4.2022 15:26 (R36).
14 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
R36 kaže...
snake44 kaže...

Evo taman danas o tome pišem, i zove me ovaj moj da će mi nabavit bilo koji od S22 serije, tako da je narudžba poslana 

 

Znam da nije ovdje tema, ali naručio sam i jedan Samsung Flip 3 i A53 a vidim da se uz njih dobiju sat i slušalice. Prijava putem Samsung Members. Budući da svi mobiteli dolaze prvo meni u ruke a i ja sam vlasnik firme, htio bih te poklone naručiti ja osobno pa da ih poslije mogu dati kome želim. To znači da moram oba ta mobitela otvorit, upalit, ulogirat se na members i onda naručit? Nakon narudžbe mogu li napraviti reset mobitela? i dat kolegama koji su ih i naručili? Ima li kakav način napraviti tu registraciju za poklone bez da se pali mobitel?

 

EDIT: Evo sad čitam na Samsung uvjetima promocije:

U slučaju eventualnih tehničkih poteškoća koje onemogućuju prijavu putem Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju, Samsung će putem podizvođača pružiti podršku Kupcu te u njegovo ime izvršiti prijavu, pri čemu će Kupac biti dužan dostaviti Samsungu odnosno njegovom podizvođaču screenshot IMEI broja kupljenog Uređaja, kao i ostale podatke koji su potrebni za prijavu putem Samsung Members aplikacije.

 

Je li to tako šljaka? Koga se tu kontaktira za tu prijavu? 

Pošto si vlasnik firme - nemoj biti papak nego pusti djelatnike koji su si naručili mob, da si sami aktiviraju poklone.

 

Ako hoćeš nekom nešto poklonit...kupi slušalice u slobodnoj prodaji pa poklon. Neće ti firma propast. 

 E hvala ti na konstruktivnom odgovoru, svaka čast, bravo.

 

Iz određenih razloga želim ovako postupiti i dati drugim kolegama te poklone za koje znam da će ih iskoristiti.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Dobro ti covjek rece, nemoj biti papak...

14 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Misli šta god oćeš, imam svoje razloge za ovo koje ne želim i neću navoditi. Postavio sam pitanje u svom postu, ako neznaš ili ne želiš pomoći, slobodan si ga preskočiti. 

7 godina
protjeran
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
snake44 kaže...

Evo taman danas o tome pišem, i zove me ovaj moj da će mi nabavit bilo koji od S22 serije, tako da je narudžba poslana 

 

Znam da nije ovdje tema, ali naručio sam i jedan Samsung Flip 3 i A53 a vidim da se uz njih dobiju sat i slušalice. Prijava putem Samsung Members. Budući da svi mobiteli dolaze prvo meni u ruke a i ja sam vlasnik firme, htio bih te poklone naručiti ja osobno pa da ih poslije mogu dati kome želim. To znači da moram oba ta mobitela otvorit, upalit, ulogirat se na members i onda naručit? Nakon narudžbe mogu li napraviti reset mobitela? i dat kolegama koji su ih i naručili? Ima li kakav način napraviti tu registraciju za poklone bez da se pali mobitel?

 

EDIT: Evo sad čitam na Samsung uvjetima promocije:

U slučaju eventualnih tehničkih poteškoća koje onemogućuju prijavu putem Samsung Members aplikacije na kupljenom Uređaju, Samsung će putem podizvođača pružiti podršku Kupcu te u njegovo ime izvršiti prijavu, pri čemu će Kupac biti dužan dostaviti Samsungu odnosno njegovom podizvođaču screenshot IMEI broja kupljenog Uređaja, kao i ostale podatke koji su potrebni za prijavu putem Samsung Members aplikacije.

 

Je li to tako šljaka? Koga se tu kontaktira za tu prijavu? 

Ako si ih platio na R1 onda ih i registriraš u Samsung members na sebe (firmu).

13 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Pa ne znam što ste se sjatili na čovjeka?!

Uzima ljudima u firmi mobitele, vjerojatno zna bolje od nas tko koristi što, možda osoba A ima super earbudse a uz mob bi dobila još jedne, osoba B koja bi dobila smartwatch uz mob već koristi jedan i ne treba mu drugi. Pa da gazda lijepo raspodijeli kome što treba i amen, ne vidim što je tu sporno? Ionako ako uzima na firmu, krajnji korisnik ne dobije račun pa se ni ne može prijaviti na promociju?

Moj PC  
1 2 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
maks0806 kaže...

Pa ne znam što ste se sjatili na čovjeka?!

Uzima ljudima u firmi mobitele, vjerojatno zna bolje od nas tko koristi što, možda osoba A ima super earbudse a uz mob bi dobila još jedne, osoba B koja bi dobila smartwatch uz mob već koristi jedan i ne treba mu drugi. Pa da gazda lijepo raspodijeli kome što treba i amen, ne vidim što je tu sporno? Ionako ako uzima na firmu, krajnji korisnik ne dobije račun pa se ni ne može prijaviti na promociju?

Nisam mislio odgovrat ali moram.

 

Prvo - mobilni uređaj trebaš otvorit, upalit ga, ulogirat se, prijavit itd...da bi došao do Samsung members aplikacije i tamo upisao svoje podatke (Samsung je znao da u HR ima takvi papaka koje bi uzimali slušalice drugima pa je to malo zakomplicrao). Znaći zaposenicima ćeš dat otpakira uređaj kojeg si ti već upalio...

Drugo - možda osoba A ima sina, kčerku ili koga već kome bi poklonila te slušalice/sat. Znam masu ekipe iz svoje firme koja službeni mobilni uređaj (govorim o uređaju) prosljeđi kčerki ili sinu a ona/on korisit i dalje stari mobilni uređaj. Isto tako je sa slušalicama i satom.

Na kraju krajeva i da ih ne prosljedi sinu ili kčerki ili kome već., on je naručio mobilni uređaj i njegove su pa makar ih bacio u smeće.

Krajnji korisnik dobije raćun ako mu njegov direktor ili računovodstvo da....tako da to nije ništa sporno.

 

Na kraju krajeva dolazimo do toga da će ono ispast "dobar" kako je poklonio slušalice ili sat tim radnicima koji su to zaslužili a ustvari ispao je papak - i samo prosljedio besplatne slušalice. Ovi koji su naručili mobilni uređaj će ispast posrani pogtovo ako su znali za promociju., a vjerujem da jesu.

 

A te priće kako on zna kome što treba jer bullshit.

 

Kad se vlasnik firme grebe za slušalice i sat kako bi ih prosljedio...

 

Pa meni je neugodno radi njega.

17 godina
online
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
R36 kaže...
maks0806 kaže...

Pa ne znam što ste se sjatili na čovjeka?!

Uzima ljudima u firmi mobitele, vjerojatno zna bolje od nas tko koristi što, možda osoba A ima super earbudse a uz mob bi dobila još jedne, osoba B koja bi dobila smartwatch uz mob već koristi jedan i ne treba mu drugi. Pa da gazda lijepo raspodijeli kome što treba i amen, ne vidim što je tu sporno? Ionako ako uzima na firmu, krajnji korisnik ne dobije račun pa se ni ne može prijaviti na promociju?

Nisam mislio odgovrat ali moram.

 

Prvo - mobilni uređaj trebaš otvorit, upalit ga, ulogirat se, prijavit itd...da bi došao do Samsung members aplikacije i tamo upisao svoje podatke (Samsung je znao da u HR ima takvi papaka koje bi uzimali slušalice drugima pa je to malo zakomplicrao). Znaći zaposenicima ćeš dat otpakira uređaj kojeg si ti već upalio...

Drugo - možda osoba A ima sina, kčerku ili koga već kome bi poklonila te slušalice/sat. Znam masu ekipe iz svoje firme koja službeni mobilni uređaj (govorim o uređaju) prosljeđi kčerki ili sinu a ona/on korisit i dalje stari mobilni uređaj. Isto tako je sa slušalicama i satom.

Na kraju krajeva i da ih ne prosljedi sinu ili kčerki ili kome već., on je naručio mobilni uređaj i njegove su pa makar ih bacio u smeće.

Krajnji korisnik dobije raćun ako mu njegov direktor ili računovodstvo da....tako da to nije ništa sporno.

 

Na kraju krajeva dolazimo do toga da će ono ispast "dobar" kako je poklonio slušalice ili sat tim radnicima koji su to zaslužili a ustvari ispao je papak - i samo prosljedio besplatne slušalice. Ovi koji su naručili mobilni uređaj će ispast posrani pogtovo ako su znali za promociju., a vjerujem da jesu.

 

A te priće kako on zna kome što treba jer bullshit.

 

Kad se vlasnik firme grebe za slušalice i sat kako bi ih prosljedio...

 

Pa meni je neugodno radi njega.

 

U nekim firmama je potpuno normalno da ti IT konfigurira mobitel i da ti kad je spremno za korištenje, a većina korisnika nisu kao mi ovdje i ne kuže se u pol tih stvari i čak im je i drago da im netko drugi sve konfigurira.

 

No, isto tako je činjenica da mi se takvi direktori općenito gade koji uvijek nešt kalkuliraju oko svojih zaposlenika, jer imam i par takvih poznanika. Ako hoćeš kupit mobitel zaposleniku, kupi mu ga sa svim onim što dolazi uz to. A ako misliš kalkulirati na kraju te ogovaraju.

 

BTW, meni je neugodno radi tvog č i ć. ;-)

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
13 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Ma ok, ali mislim... njegova firma, njegovi odnosi, njegova stvar. Svakakvih ljudi ima, ne vidim potrebu za razapinjanjem i omalovažavanjem. Jel ti znaš jel im to daje poslovni mobitel na korištenje koji mora setupati ili im daje kao poklon? Ako im daje na korištenje dok su zaposlenici firme, zašto ne bi zadržao slušalice i poklonio ih djetetu npr. Ne kažem ja da je odluka nužno ispravna po nekim moralnim načelima, ali ne znaš cijelu priču na temelju koje ga možeš osuđivati svisoka...

 

Kolega s posla vodi vodoinstalatersku firmu, prednaručio je 3 komada s22+ na firmu i nije uopće poslao prijavu za promociju. Rekao sam mu da to treba napraviti, ali njemu je trebaju neke tamo slušalice pa je to propustio - ima svakakvih

 

P.S. znaČi, kĆerki, raČun, priČe 

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.4.2022 11:32 (maks0806).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
R36 kaže...
maks0806 kaže...

Pa ne znam što ste se sjatili na čovjeka?!

Uzima ljudima u firmi mobitele, vjerojatno zna bolje od nas tko koristi što, možda osoba A ima super earbudse a uz mob bi dobila još jedne, osoba B koja bi dobila smartwatch uz mob već koristi jedan i ne treba mu drugi. Pa da gazda lijepo raspodijeli kome što treba i amen, ne vidim što je tu sporno? Ionako ako uzima na firmu, krajnji korisnik ne dobije račun pa se ni ne može prijaviti na promociju?

Nisam mislio odgovrat ali moram.

 

Prvo - mobilni uređaj trebaš otvorit, upalit ga, ulogirat se, prijavit itd...da bi došao do Samsung members aplikacije i tamo upisao svoje podatke (Samsung je znao da u HR ima takvi papaka koje bi uzimali slušalice drugima pa je to malo zakomplicrao). Znaći zaposenicima ćeš dat otpakira uređaj kojeg si ti već upalio...

Drugo - možda osoba A ima sina, kčerku ili koga već kome bi poklonila te slušalice/sat. Znam masu ekipe iz svoje firme koja službeni mobilni uređaj (govorim o uređaju) prosljeđi kčerki ili sinu a ona/on korisit i dalje stari mobilni uređaj. Isto tako je sa slušalicama i satom.

Na kraju krajeva i da ih ne prosljedi sinu ili kčerki ili kome već., on je naručio mobilni uređaj i njegove su pa makar ih bacio u smeće.

Krajnji korisnik dobije raćun ako mu njegov direktor ili računovodstvo da....tako da to nije ništa sporno.

 

Na kraju krajeva dolazimo do toga da će ono ispast "dobar" kako je poklonio slušalice ili sat tim radnicima koji su to zaslužili a ustvari ispao je papak - i samo prosljedio besplatne slušalice. Ovi koji su naručili mobilni uređaj će ispast posrani pogtovo ako su znali za promociju., a vjerujem da jesu.

 

A te priće kako on zna kome što treba jer bullshit.

 

Kad se vlasnik firme grebe za slušalice i sat kako bi ih prosljedio...

 

Pa meni je neugodno radi njega.

 

Ovo ti je informacija od Samsung promocije (mail sa njihove stranice):

možemo oba uređaja prijaviti po završetku mogućnosti prijava kroz mobitel znači iza 15.5.

Za naknadnu registraciju potrebno je poslati 

dokaz o kupnji uređaja

dokaz o imei broju (slika s kutije uređaja s vidljivim IMEI brojem)

osobu koju prijavljujemo

adresu

kontakt telefon.

i naravno suglasnost da vas prijavimo za oba uređaja.

 

Znači može se. 

 

Žao mi je da ti je neugodno radi mene, neznam šta ti reć da ti bude bolje.

 

I dalje neću izjasniti svoje razloge zašto ću ovako postupiti jer evo vidim da nema smisla...

 

Kako god, zaposlenicima uvijek naručim mobitele koje god žele, bilo najskuplji ili najjeftiniji, i to svake 2 godine pri produženju ugovora. Nitko nije naručio ove mobitele radi promocije jer promocije uopće ne pratimo. Sve mi ovisi kako su koji uređaji dostupni u određenom periodu jer želim naručiti i dobiti sve uređaje odjednom i podijeliti ih. Također, nitko od zaposlenika ne "dobije" uređaj koji naruči, već ga dobije na korištenje određeni period, odnosno nakon 2 godine će dobiti novi opet po svojoj želji. Svaki mobitel je vlasništvo firme pa i svi dodaci koji dođu uz njega.

 

Prilikom ove narudžbe sam vidio prvi put takvu promociju gdje se moraš prijaviti putem aplikacije i zato sam pitao u svom prvom postu to šta sam pitao. Umjesto odgovora dobijem palčeve dole. Redovito pratim ovaj forum i ako vidim post gdje netko nešto pita i ako mu znam pomoći, rado napišem odgovor. Ako neznam ili me ne zanima, idem dalje. Nadam se da će ovaj post možda nekome pomoći ako ima sličnu situaciju kao ja. 

 

14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Što moralizirate bez veze na tuđi račun? 99% vas bi isto postupilo, ali kako se kaže lako je tuđim k*** gloginje mlatit.

 

Ukoliko će taj uređaj otplaćivati djelatnici onda bi bilo ok da dobiju i sve što ide uz njega i da je uređaj netaknut. Međutim ukoliko uređaje kupuje firma i djelatnici ih samo dobiju na korištenje, onda je taj uređaj vlasništvo firme kao i sve što uz njega dolazi i firma će odlučiti što će od toga djelatniku dati na korištenje, a što neće i hoće li sama aktivirati uređaje i pripremiti što treba (SIM kartice i ostalo). Ukoliko se djelatniku to ne sviđa neka ode sam u trgovinu i kupi si mobitel koji će sam plaćati.

 

E sad kad smo to probavili moram za kraj dodati da niti malo ne zavidim radnicima koji na korištenje dobiju mobitel, vozilo ili laptop. Zna se što to znači... 

Osobno smatram da poslodavac djelatniku može "pomoći" prvenstveno sa sljedećim: više slobodnih dana, kraće radno vrijeme i veća plaća, sve ostalo obično ima nekakvu "skrivenu" korist i beneficiju i za samog poslodavca.

 
4 1 hvala 0
17 godina
online
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
mzopg kaže...

Što moralizirate bez veze na tuđi račun? 99% vas bi isto postupilo, ali kako se kaže lako je tuđim k*** gloginje mlatit.

 

Ukoliko će taj uređaj otplaćivati djelatnici onda bi bilo ok da dobiju i sve što ide uz njega i da je uređaj netaknut. Međutim ukoliko uređaje kupuje firma i djelatnici ih samo dobiju na korištenje, onda je taj uređaj vlasništvo firme kao i sve što uz njega dolazi i firma će odlučiti što će od toga djelatniku dati na korištenje, a što neće i hoće li sama aktivirati uređaje i pripremiti što treba (SIM kartice i ostalo). Ukoliko se djelatniku to ne sviđa neka ode sam u trgovinu i kupi si mobitel koji će sam plaćati.

 

E sad kad smo to probavili moram za kraj dodati da niti malo ne zavidim radnicima koji na korištenje dobiju mobitel, vozilo ili laptop. Zna se što to znači... 

Osobno smatram da poslodavac djelatniku može "pomoći" prvenstveno sa sljedećim: više slobodnih dana, kraće radno vrijeme i veća plaća, sve ostalo obično ima nekakvu "skrivenu" korist i beneficiju i za samog poslodavca.

 

Sve ima neku skrivenu korist za nekoga, tako funkcionira cijeli svijet. Svatko si sam mora odlučiti što će i kako će.

 

Ovisi od firme do firme. Većina dobrih firmi uređaj (mobitel, laptop i sl.) koji se otplati ostavlja zaposleniku u vlasništvo (ili ga on otkupi za par kuna). Takve firme redovno imaju i veće plaće jer šef nije škrtica.

Al ima svakakvih firmi, svakakvih direktora, a bogami i svakakvih zaposlenika. 

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
16 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
mzopg kaže...

Što moralizirate bez veze na tuđi račun? 99% vas bi isto postupilo, ali kako se kaže lako je tuđim k*** gloginje mlatit.

 

Ukoliko će taj uređaj otplaćivati djelatnici onda bi bilo ok da dobiju i sve što ide uz njega i da je uređaj netaknut. Međutim ukoliko uređaje kupuje firma i djelatnici ih samo dobiju na korištenje, onda je taj uređaj vlasništvo firme kao i sve što uz njega dolazi i firma će odlučiti što će od toga djelatniku dati na korištenje, a što neće i hoće li sama aktivirati uređaje i pripremiti što treba (SIM kartice i ostalo). Ukoliko se djelatniku to ne sviđa neka ode sam u trgovinu i kupi si mobitel koji će sam plaćati.

 

E sad kad smo to probavili moram za kraj dodati da niti malo ne zavidim radnicima koji na korištenje dobiju mobitel, vozilo ili laptop. Zna se što to znači... 

Osobno smatram da poslodavac djelatniku može "pomoći" prvenstveno sa sljedećim: više slobodnih dana, kraće radno vrijeme i veća plaća, sve ostalo obično ima nekakvu "skrivenu" korist i beneficiju i za samog poslodavca.

 

Pise u uvjetima promocije da se krajni korisnik uređaja treba registrirati u Samsung Members app, tj krajni korisnik dobiva poklon.

Meni je recimo degutantno da dobijem mobitel i primjetim da ga je već netko otvorio i prčkao po njemu. A posebno šupendarski bi mi bio da znam za promociju i idem se registrirati a ono već je netko iskoristio.

Šta je sljedeće prihvatljivo, da šef otvara mobitele i instalira spyware na svaki?

Jbt rađe bi da mi firma propadne neg da se điberim za 2k kn poklona.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Clockwork kaže...
mzopg kaže...

Što moralizirate bez veze na tuđi račun? 99% vas bi isto postupilo, ali kako se kaže lako je tuđim k*** gloginje mlatit.

 

Ukoliko će taj uređaj otplaćivati djelatnici onda bi bilo ok da dobiju i sve što ide uz njega i da je uređaj netaknut. Međutim ukoliko uređaje kupuje firma i djelatnici ih samo dobiju na korištenje, onda je taj uređaj vlasništvo firme kao i sve što uz njega dolazi i firma će odlučiti što će od toga djelatniku dati na korištenje, a što neće i hoće li sama aktivirati uređaje i pripremiti što treba (SIM kartice i ostalo). Ukoliko se djelatniku to ne sviđa neka ode sam u trgovinu i kupi si mobitel koji će sam plaćati.

 

E sad kad smo to probavili moram za kraj dodati da niti malo ne zavidim radnicima koji na korištenje dobiju mobitel, vozilo ili laptop. Zna se što to znači... 

Osobno smatram da poslodavac djelatniku može "pomoći" prvenstveno sa sljedećim: više slobodnih dana, kraće radno vrijeme i veća plaća, sve ostalo obično ima nekakvu "skrivenu" korist i beneficiju i za samog poslodavca.

 

Pise u uvjetima promocije da se krajni korisnik uređaja treba registrirati u Samsung Members app, tj krajni korisnik dobiva poklon.

Meni je recimo degutantno da dobijem mobitel i primjetim da ga je već netko otvorio i prčkao po njemu. A posebno šupendarski bi mi bio da znam za promociju i idem se registrirati a ono već je netko iskoristio.

Šta je sljedeće prihvatljivo, da šef otvara mobitele i instalira spyware na svaki?

Jbt rađe bi da mi firma propadne neg da se điberim za 2k kn poklona.

 Svakakvih nas ima. 

 

Kad nasljediš nešto od prethodnog djelatnika je li ti i to degutantno? Ili uvjetuješ da ti sve mora biti glanc novo u zaštitnoj foliji?

Krajnji korisnik je onaj tko je platio uređaj, a ne onaj tko će ga koristiti.

 

Dobiješ novi mob na poklon i onda se prave drame oko toga je li ga kupac otvorio i pogledao ili nije. 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Zanimljive su ti tvrdnje ali nemaju smisla.

Onaj tko je platio uredaj ne znaci ujedno da je i korisnik nego je to onaj tko ga koristi... rijec sama sebe objasnjava jel? Ako ubacimo krajnji, onda bi to znacilo da je to zadnji u nizu. Dakle ne neki preprodavac, narucitelj ili šta već.

 

Ne znam kakve sve firme postoje i prakse u njima, pa mi je suludo da se ovdje nalazi opravdanje. Ali kod mene kad dođe novi zaposlenik, dobije novi mobitel. I nikog nije briga da mu otvara i prčka po mobitelu prije uručenja. To je profesionalno.

17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Ako šef firme "sve zna", te ima vremena i volje otvarati uređaje i registrirati ih za poklone koje će onda on dalje "raspodjeljivati", mislim da je tu odmah jasno i o kakvoj firmi i o kakvom šefu se radi.

 

Gledam te!
14 godina
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Ekipa, ponavljam šta sam napisao u svom zadnjem postu: postavio sam jedno pitanje, i umjesto jednog jednostavnog odgovora i pomoći se ovo razvuklo u nepotrebnih desetak postova. Pitanje sam postavio baš u ovoj temi iz razloga što sam vidio da puno ljudi prijavljuje ove promocije pa sam pitao usput. 

 

Ne spamajte više temu, neznam kako vi ali ja ću je i dalje pratiti jer želim čitati i vidjeti kakva iskustva imaju ljudi sa S22 serijom (tako se i tema zove). Napokon nakon svih postova vezano uz dostavu, uskoro bi trebala dolaziti prava iskustva i recenzije pa možda to nekome i pomogne. 

 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Clockwork kaže...

Zanimljive su ti tvrdnje ali nemaju smisla.

Onaj tko je platio uredaj ne znaci ujedno da je i korisnik nego je to onaj tko ga koristi... rijec sama sebe objasnjava jel? Ako ubacimo krajnji, onda bi to znacilo da je to zadnji u nizu. Dakle ne neki preprodavac, narucitelj ili šta već.

 

Ne znam kakve sve firme postoje i prakse u njima, pa mi je suludo da se ovdje nalazi opravdanje. Ali kod mene kad dođe novi zaposlenik, dobije novi mobitel. I nikog nije briga da mu otvara i prčka po mobitelu prije uručenja. To je profesionalno.

Možda nemaju smisla, ali zakon tako definira krajnjeg korisnika.

 

Kada si kupio mobitel kupio si ga na tvrtku i ona je vlasnik tog uređaja. Nebitno je jesi li taj mobitel dao djelatniku Peri, a on ga proslijedio kolegi Mati, a Mate kolegici Ani. U slučaju bilo kakvih problema ti imaš račun i on glasi na tvoju tvrtku i jedino ti možeš poslati uređaj na servis i dokazati vlasništvo.

Postoji opcija i da si djelatniku zajedno sa mobitelom dao i kopiju računa, no on i dalje glasi na tvoju tvrtku i zakonski gledano ona je krajnji korisnik. Ukoliko si trajno poklonio uređaj djelatniku onda to moraš riješiti i knjigovodstveno, odnosno izdati novi račun koji će glasiti na djelatnika, a sve to naravno mora popratiti i određena uplata. U protivnom si u prekršaju. Moguća su i razna neoporeziva darivanja, međutim ona su poprilično limitirana.

 

Nego, baš me zanima, kupiš djelatniku novi mobitel, sljedeći tjedan taj djelatnik dobije ili da otkaz i što onda? Vraća mobitel ili ga zadržava? Njegov nasljednik će dobiti opet potpuno novi mobitel? 

 

Moram priznati da nisam još vidio situaciju gdje poslodavac dijeli djelatnicima bez ikakvih uvjeta nekakvu skuplju opremu. Izuzetak su menadžerski ugovori i više pozicije (seniori, razni direktori i voditelji), ali takvih je u prosječnoj firmi oko 3%.

13 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Tema o S22, a par stranica rasprava o dostavi i promociji
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Veliki Brat kaže...

Ako šef firme "sve zna", te ima vremena i volje otvarati uređaje i registrirati ih za poklone koje će onda on dalje "raspodjeljivati", mislim da je tu odmah jasno i o kakvoj firmi i o kakvom šefu se radi.

 

 Očito o šefu koji je svojim djelatnicima kupio/poklonio mobitele. Đubre jedno sram ga bilo, nije im te mobitele zapakirao u novi BMWov terenac. 

17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Ne, nego očito o tipu koji mikromenadžira sve u firmi koja nema više od pet zaposlenih.

Mobitele im sigurno ne kupuje kao poklon, nego zato jer tim mobitelima djelatnici zarađuju, ništa u tim mobitelima nije poklon (pogotovo nakon što prođu kroz nhegove ruke). 

Gledam te!
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.4.2022 21:24 (Veliki Brat).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Veliki Brat kaže...

Ne, nego očito o tipu koji mikromenadžira sve u firmi koja nema više od pet zaposlenih.

Mobitele im sigurno ne kupuje kao poklon, nego zato jer tim mobitelima djelatnici zarađuju, ništa u tim mobitelima nije poklon (pogotovo nakon što prođu kroz nhegove ruke). 

 Pretpostavka je i bila da im poklanja sredstvo za rad, a ne poklon koji nema veze sa tvrtkom. Ukoliko je u pitanju ovo drugo onda je to već drugi par opanaka. Moje komentiranje je bilo za ovo prvo, zato sam i naveo laptope, vozila i sl. što djelatnici dobiju kako bi mogli što bolje i kvalitetnije obavljati posao i koristiti tvrtkino vlasništvo, a ne svoje privatno.

 

Povlačim se iz daljnje rasprave dovoljno sam bio 

17 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Pa zašto onda pišeš da im je kupio/poklonio mobitele?

Tip je jednostavno jadan. Nije lopov, nije nemoralan, samo jadan. 

Gledam te!
14 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Veliki Brat kaže...

Pa zašto onda pišeš da im je kupio/poklonio mobitele?

Tip je jednostavno jadan. Nije lopov, nije nemoralan, samo jadan. 

Kupio im je sredstvo za rad, je li im ga i trajno poklonio ne znam, ali iz komentara ispada da je. Stvarno ne vidim potrebu za vrijeđanjem kolege.

Većina manjih i srednjih poduzeća ima običaj prenositi opremu sa djelatnika na djelatnika, to obično uključuje laptope, mobitele, vozila... nitko od tih djelatnika ne zna što je sve došlo uz uređaj prilikom kupovine i na vlasniku je odrediti što će im sve dati za korištenje.

Kolega je kupio i platio taj mobitel i poklon koji je dobio je njegovo vlasništvo, a što će on s njim napraviti je njegova stvar.

14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Imam iritantan problem s S22+ kamerom. Koristim onu 3:4(50MP).

 

Naime, ako na slici imam teksta i u gornjem i u donjem dijelu, jedan dio uvijek nije dobro fokusiran (posebice ako je mobitel nesto dalje [pritom ne mislim na metre i metre, nego 20-30 cm]).

 

Mislim da s Note10 nisam imao takve "probleme". Ne znam je li to bug ili feature, ali bas mi se i ne svidja


Primjetio sam to takodjer i neki dan kad sam slikao neki clanak iz novina. Dakle, novine otvorene na stolu kafica, ja se ustajem da iz dobre visine uhvatim cijeli clanak, ali dojma sam da nije sve jednako oštro!

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.4.2022 10:33 (Keano16).
 
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Znači čitam komentare i ne vjerujem. 

Svi moralisti neki, da imaju  firmu rezali li bi i najmanje stvari.

I još nešto ili pomozi forumašu ili tornjaj zabole me za vaša moralna načela.

Živimo u državi gdje neki dan dans rade na crno da bi preživjeli... Pričamo o mobitelu vrijednom skoro 1000eura, pitaj bolje koliko je radnika vidjelo uskrsnicu ove godine.

Bero
Moj PC  
3 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
Keano16 kaže...

Imam iritantan problem s S22+ kamerom. Koristim onu 3:4(50MP).

 

Naime, ako na slici imam teksta i u gornjem i u donjem dijelu, jedan dio uvijek nije dobro fokusiran (posebice ako je mobitel nesto dalje [pritom ne mislim na metre i metre, nego 20-30 cm]).

 

Mislim da s Note10 nisam imao takve "probleme". Ne znam je li to bug ili feature, ali bas mi se i ne svidja


Primjetio sam to takodjer i neki dan kad sam slikao neki clanak iz novina. Dakle, novine otvorene na stolu kafica, ja se ustajem da iz dobre visine uhvatim cijeli clanak, ali dojma sam da nije sve jednako oštro!

 Nije ti to problem. To ti je tako sa većim senzorom. Što bliže objektu, to će rubovi biti zamućeni.

Note 10 nema veliki senzor pa je kod njega skoro sve bilo u fokusu

14 godina
neaktivan
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Znaci rjesenje je malo se odmaknuti... ?

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]
zabranjeniples kaže...
Sil kaže...
Na žalost, previše bugova kod S22 Ultra. Uređaj nije ispunio očekivanja. Vjerojatno će s vremenom ispeglati software ali treba imati strpljenja i nade. Recimo, bug za kašnjenje zvuka u videu su priznali i u Samsungu ali umjesto da izdaju patch, čeka se slijedeći update.

Koliko sam shvatio, opet Exynos verzija problematičnija od SD verzije.

Izgleda da ovaj novi exynos opet ne oduševljava u usporedbi sa SD verzijom.

Generalno kod exynosa baterija je lošija na S22 seriji nego na S21

4 godine
offline
Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra - [Rasprava]

Pozdrav 

 

Planiram kupiti S22 ultru, te me zanima hoće li uređaj koji je kupljen u slobodnoj prodaji raditi na 5G mreži od t-coma? 

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice