Došle i meni sluške. Prodajem ih za 800 kuna ako je netko zainteresiran. Primopredaja samo u Zagrebu.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Upravo su mi stigle slusalice, takoder nakon duzeg cekanja, no prilikom otvaranja sam primjetio kako je "DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN" naljepnica prerezana, a kutija je bila zaljepljena komadicom selotepa na drugoj strani. Je li netko imao isto ili slicno iskustvo?
Ja moram u postu (fala Bogu blizu mene je) jer kao nisu uspjeli dostavit u xy vrijeme, a svi su bili doma LOL
Ja moram u postu (fala Bogu blizu mene je) jer kao nisu uspjeli dostavit u xy vrijeme, a svi su bili doma LOL
Ista stvar je bila kod mene..podigao ih jutros u pošti na Jarunu i već imaju novog vlasnika :)
Iako sam telefon odmah prodao, dogovorio s kupcem da slušalice ostanu meni. Danas ih pokupio, malo testirao... nisu loše uglavnom. Bez problema ih spojio na svoj Mi Max 3, probao glazbu, youtube, pozive (kažu da me super čuju).
Sve u svemu OK. Dovoljno glasne, kvaliteta zvuka zadovoljavajuća. Doduše, objektivnost mi je i malo upitna jer ih nisam platio tih 1000 i nešto kuna...
Koliko je dobro za bateriju slušalica držati ih non stop u charge case-u da se pune nakon što ih više ne ćemo koristiti? Npr dođemo do 90% i oćemo ih pospremiti u case a one se automatski počnu punit... ista stvar kao
da mobitel punimo u struji dok je na 90%...nema smisla

Takoder dosle danas, ne trebaju mi pa ih dajem na PP u zamjenu za 600kn
https://www.ekupi.hr/Samsung-Galaxy-A50nbspA505F-128GB-DS-koraljna-pametni-telefon-1401835.aspx
A 50 vrlo povoljna kupnja
https://www.ekupi.hr/Samsung-Galaxy-A50nbspA505F-128GB-DS-koraljna-pametni-telefon-1401835.aspx
A 50 vrlo povoljna kupnja
sto je tocno povoljno tu?
Ako ne kupujes top uredaje od Samsunga (u biti od bilo kojeg proizvodaca), nemna povoljne kupnje dok god postoji Xiaomi
Za tu cijenu A50 kupis Pocophone recimo, bar 3 puta bolji uredaj
Da i mene zanima to za konstantno punjenje iako su tipa na 80%. Realno, moraš ih u kutiju vraćati. Možda jer je tako mali kapacitet baterije pa konstantno punjenje do 100% ne šteti toliko.
trebali su oni to sredit da ga možeš koristiti na dva načina, case i charging case....ubacit opciju u app da si isključiš punjenje slušalica dok je u case-u...

Preuzeo ih...odlicne su, kompakte i punim ih na samungovom wireles fast chargeru
zvuk je puniji i dinamicniji od standarnih njihovih AKG (koje su isto odlicne) jos od 8-ce
Uz Bose QC35 II, ove su mi odlican backup, kad mi se neda slusat sa naglavnima a opet da su bezicne
i pristojnog zvuka
Ja nisam dobio
nikakav papir, racun niti garanciju nisam dobio
pa to je poklon za kupnju uz S10 i to od trece strane, a ne od operatera gdje sam kupio, pa niti ne ocekujem da mi daju garanciju
isto tako na racunu od S10 ne pise nista vezao za slusalice, pa se ni to ne moze koristiti kao neka garancija
zato ih je najbolje prodat, jer ionako su mediokritet za muziku
ako nije u "bundlu" odmah kada kupujes, kao sto je recimo bio P30P sa Huawei satom, koji si dobio odmah, i na cijem racunu pise P30P + sat, ne vidim zasto bi trebao dobiti garanciju za nesto sto dobije "gratis" i na sto cekas 2 mjeseca da dode
P30P + sat je jedinstven proizvod "bundle", S10 + slusalice nije jedinstven proizvod i tako je naznaceno na racunu, prema tome nema garancije, sto ne znaci da ti mozda ne dode za koji dan papiric na kojem ti ta agencija koja to hendla daje garanciju
dobio sam hrpu proizvoda na nagradnim igrama, i kao poklone uz kupnju nekog proizvoda, i ako nije bio bundle nikada u nijednom slucaju nisam dobio garanciju
uostalom ako ti netko ne zeli kupiti to bez garancije, ko ga jebe, ima onih koji budu, ja sam svoje prodao u roku 2 sata i covjek nije niti pitao za garanciju
Imaju garanciju, rekao mi je frend iz Samsunga

Naravno da slusalice imaju garanciju, ipak zakon tako nalaze. Ja uz galaxy buds nisam dobio nikakav papir, ali me to uopce ne brine. Primjera radi, uz bezicne punjace (promocija za s9+) nisam dobio racun, dok je frend koji je dobio galaxy tab e (takoder promocija za s9+) dobio papir na kojem pise da je to zapravo racun (jasno je vidljiv IMEI tableta, pecat, potpis, itd...)
Na vrhu kutije s unutrašnje strane ima warrant list

ne kuzite, jamstveni list ti nije garancija o kojoj vi pricate i koju zelite da slusalice imaju, jer nemas racuna da si ih kupio, to jest ti ne mozes ostvariti pravo na reklamaciju za slusalice sa papirom koji se zove jamstveni list ili warranty list i nesto deseto, ako nemas racun
u biti ne mozes reklamirati niti jedan proizvod bez racuna, samo sa jamstvenim listom, ako trgovac kod kojega se reklamira ne moze povezati taj list sa racunom kupnje
a racun nemas jer je racun od mobitela a ne slusalica, i mozda bi mogao reklamirati slusalice, sa racunom od mobitela, ali to treba vidjeti
nema sanse da ti bilo koji trgovac uvazi ikakvu reklamaciju na osnovu jamstvenog lista, pa ljudi to se doma isprinta u 5 minuta, racun je jedniga garancija, i bez racuna ne mozes nista
ne kuzite, jamstveni list ti nije garancija o kojoj vi pricate i koju zelite da slusalice imaju, jer nemas racuna da si ih kupio, to jest ti ne mozes ostvariti pravo na reklamaciju za slusalice sa papirom koji se zove jamstveni list ili warranty list i nesto deseto, ako nemas racun
u biti ne mozes reklamirati niti jedan proizvod bez racuna, samo sa jamstvenim listom, ako trgovac kod kojega se reklamira ne moze povezati taj list sa racunom kupnje
a racun nemas jer je racun od mobitela a ne slusalica, i mozda bi mogao reklamirati slusalice, sa racunom od mobitela, ali to treba vidjeti
nema sanse da ti bilo koji trgovac uvazi ikakvu reklamaciju na osnovu jamstvenog lista, pa ljudi to se doma isprinta u 5 minuta, racun je jedniga garancija, i bez racuna ne mozes nista
Pa da, za ostvarivanje jamstva treba ili ispunjen jamstveni list ili racun. Treceg nema.
Pa da, za ostvarivanje jamstva treba ili ispunjen jamstveni list ili racun. Treceg nema.
ne, jamstveni list je bezvrijedan papir, ako nemas i racun uz njega
samo sa jamstvenim listom ne mozes reklamirati niti jedan uredaj
dok samo sa racunom bez jamstvenog lista mozes
jedino je racun bitan
evo, probaj sa ovim slusalicama, odite ih reklamirati samo sa tim jamstvenim listom, pa vidite sta ce vam rec
ne, jamstveni list je bezvrijedan papir, ako nemas i racun uz njega
Mijenjao sam ekran na s9+ i donio sam bio samo ispunjen jamstveni list, tako da se ne slazem s ovim.
Radio sam u Samsungovom servisu i ono sto je bitno da moze i racun i garancija bit svaka za sebe kao sredstvo da se mob ostavi na servis.
Ono sto je bitni na obje stavke je datum prodaje tj kupovine pecat firme ako je jamstveni list i to je to... Ako na jamstvenom listu ima pecat i potpis sve bi trebalo bit ok ako de nesto nije mjenjalo u ovih par godina jer oni trazu svuku mogucu rupu da se jamstvo ponisti..
Radio sam u Samsungovom servisu i ono sto je bitno da moze i racun i garancija bit svaka za sebe kao sredstvo da se mob ostavi na servis.
Ono sto je bitni na obje stavke je datum prodaje tj kupovine pecat firme ako je jamstveni list i to je to... Ako na jamstvenom listu ima pecat i potpis sve bi trebalo bit ok ako de nesto nije mjenjalo u ovih par godina jer oni trazu svuku mogucu rupu da se jamstvo ponisti..
Upravo to. Ako je jamstveni list uredno ispunjen, neces imati nikakvih problema. Zasto onda dobivamo jamstveni list uz svaki uredaj ako je to "bezvrijedan papir"?
Uglavnom....potvrđeno je i od strane Sancte Domenice da Galaxy Buds imaju garanciju 1 godinu i vrijedi na temelju računa od mobitela

Uglavnom....potvrđeno je i od strane Sancte Domenice da Galaxy Buds imaju garanciju 1 godinu i vrijedi na temelju računa od mobitela
eto sad ste svi mirni
Imam jedno pitanje ljudi.
Dali se može slikati u RAW formatu koristeći ultra wide leću? Se što mijenjalo po tom pitanju ili još uvijek može samo sa main lećom?