Links reklamacije

poruka: 149
|
čitano: 36.025
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
mbaksa kaže...

Kakve veze tih 1700 kuna ima s uvoznikom? To je između trgovca i kupca.

 

 Problem je što ti ne znaš čitati postove.

Ja tebi objašnjavam proceduru i kako stvari funkcioniraju: kupac>trgovac>uvoznika i obratno kad je reklamacija, uvoznik>trgovac>kupac.

NIGDJE nisam spomenuo da uvoznik vraća novce kupcu, vraća trgovcu koji onda vraća kupcu, nauči se čitati.

 

mbaksa kaže...
Ne razumijem što si se ti uopće uplitao u raspravu, jer sve poruke koji si napisao su totalno beskorisne i ne bave se s poantom koju sam iznio, odnosno kojom sa reagirao na El Munjokovu poruku.

 Sve što sam napisao su činjenice, za mene je beskorisno sve što ti pišeš, nigdje veze vezom, ne znaš osonve o trgovini, a petljaš se u proceduru.

 

mbaksa kaže...
Dakle, u slučaju El Munjoka evidentno je da uvoznik nema isti model za reklamirani proizvod. A kolega bi htio onda više stotina kuna skuplji proizvod jer taj skuplji proizvod je karakteristikama slična njegovom reklamiranom. Gdje tu u igru ulazi uvoznik (tu bi u igru uvoznik ulazio da je on sam dao skuplji proizvod - a nije - dakle, ne ulazi nigdje) i kako onda ta razlika u cijeni ne bi spala na trgovca?! Bi, spala bi na trgovca jer nema na koga drugog spasti.

 

 OPET pišeš nonsens, stvarno ne znam što ti to treba i šta se petljaš, pa uvoznik je i u ovom njegovom slučaju to ponudio, dakle, uvoznik mu ovaj puta nudiji slabiji model, a ne trgovac.

Koliko ti puta treba ponoviti da shvatiš da trgovac nije taj koji nudi bilo kakve zamjene, bilo jače bilo slabije, to radi uvoznik jer je on nositelj jamstva.

Trgovac se dogovara s uvoznikom i onda prenosi kupcu što mu mogu ponuditi.

Oni će ponuditi drugi artikl kupcu preko trgovca, a ako mu se ne sviđa zamjena vratit će mu novce.

 

mbaksa kaže...
A da ne spominjem onaj tvoj besmisleni komentar "Nikoga se ne tiče ekonomska računica trgovine, to je rizik poslovanja na koji si pristao otvaranjem d.o.o." - besmislen je jer se ti kao kupac ne možeš praviti autistom, jer zakon ne propisuje da trgovac mora osigurati iste proizvode za slučaj reklamacije. O kakvom onda ti riziku tu pričaš? Nema nikakvog tu rizika kad trgovac to nije dužan raditi, a trgovac to ne radi jer nema ekonomske računice to raditi.

 

 Nije to nikakav besmislen komentar, to je komentar koji kao i sve do sada ti ne razumiješ.

Nema rizika prilikom reklamacije preko jamstvenog lista koji izdaje uvoznika, ali ima rizika kad se kupac poziva na materijalni nedostatak koji je EU propisala 2 god. za sve predmete i koji obvezuje isključivo trgovce.

Znači, kupi iPhone ili PlayStation koji imaju jamstvo 1 god., a kad crkne poslije toga ti teretiš trgovca i sav teret je na njemu, o tom riziku pričam.

 

mbaksa kaže...

Čemu sve ovo? Čemu?!

 To ja tebe pitam, zašto se moraš petljati u svako područje na ovom forumu? Ako se u nešto ne razumiješ onda zaobiđi temu i raspravu.

Bavim se zakonima, ti očito ne, i nemoj ulazi u polemike kad ne razumiješ ništa.

Budi zahvalan što te učim besplatno, a ne još pametovat.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.8.2018 19:30 (bill_jobs).
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije

I dalje pišeš beskorisne postove - postove koji se ne dotiču moje poante. Nikog ti ništa ne učiš, nego uvodiš zbunjolu u raspravu. Ti ko da uopće nisi shvatio moju prvi poruku u ovoj temi i komentiraš sve i svašta, samo ne ono što sam napisao.

 

Kupac s uvoznikom ili distributerom nema ništa. Kupac sav odnos ima s trgovcem, jer s njim ima kupoprodajni ugovor. Što se događa između trgovca i uvoznika ili distributera je za kupca posve irelevantno.

 

Trgovac (a ne uvoznik ili distributer) je kupcu dužan predati isti takav novi proizvod u slučaju reklamacije. Ako to nije u mogućnosti (posve je sporedno zašto - to se kupca ne tiče), trgovac (a ne distributer ili uvoznik) može kupcu ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako to kupcu ne odgovara, trgovac je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

 

 

Shodno svemu tome, kad bi trgovac kupcu dao proizvod sličnih karakteristika (a to je ono što kolega El Munjoko priželjkuje) koji je (danas) osjetno skuplji nego je kupac platio proizvod, to bi išlo na štetu trgovca (naravno, pod uvjetom da uvoznik ili distributer ne da taj inače skuplji proizvod - što je evidentno da nije slučaj kod El Munjokoa) - dakle, trgovac je taj koji bi tada snosio taj trošak. A trgovac ne posluje kako bi sebi stvarao gubitke, nego profit. Nekome može izaći u susret u nekim slučajevima, ali to nije dužan.

 

Ujedno, trgovac ne skladišti robu kupljenu po staroj cijeni samo za slučaj reklamacije, jer je to ekonomski neisplativo (da ne kažem suludo), te to po zakonu nije dužan raditi - umjesto da reagiraš na to što sam napisao, ti samo pišeš bezveze komentare okolo, nevezane uz poantu koju sam iznio.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.8.2018 19:49 (mbaksa).
13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
mbaksa kaže...

I dalje pišeš beskorisne postove - postove koji se ne dotiču moje poante.

 

 Ukratko, da rezimiramo, tvoja ponata je da neće trgovac dati kupcu skuplji proizvod u zamjenu jer je on na gubitku? Bravo, to je besmislica samo takva, a to sam ti objasnio više puta.

Trgovac radi po nalogu nosioca jamstva i može kupcu dati i 3x skuplji artikl, a zašto ti i dalje pričaš da trgovac nešto daje na svoju ruku to stvarno ne mogu razumijeti.

 

Sve što sam ja napisao ide u smjeru u kojem objašnjavam da trgovac nema šta davati zamjene "na svoju ruku" i da ništa ne gubi u bilo kojem slučaju jer je uvoznik taj koji će dati konačnu odluku.

Uvoznik će reći trgovcu: "ponudite mu te i te artikle", nekad su lošiji za kupca, nekad bolji, nekad kupac pristane na lošije, a nekada neće ni bolje.

 

U svakom slučaju, mislim da sam ja prilično jasno objasnio proceduru, a što si ti objašnjavao, to ne znam.

 

17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...
Ukratko, da rezimiramo, tvoja ponata je da neće trgovac dati kupcu skuplji proizvod u zamjenu jer je on na gubitku? Bravo, to je besmislica samo takva, a to sam ti objasnio više puta.

Trgovac radi po nalogu nosioca jamstva i može kupcu dati i 3x skuplji artikl, a zašto ti i dalje pričaš da trgovac nešto daje na svoju ruku to stvarno ne mogu razumijeti.

Ako uvoznik ili distributer ne da trgovcu 3x skuplji artikl, nego mu vrati lovu, koje su trgovcu opcije? Zar njega uvoznik/distributer ili zakon sili da kupcu vrati lovu? Ne. Opcije su mu da ili ponudi kupcu proizvod sličnih karakteristika ili slične cijene ili da mu vrati lovu.

 

A kad bi trgovac kupcu ponudio osjetno skuplji proizvod sličnih karakteristika, onda bi upravo trgovac bio na gubitku. Je li ili nije tako? Ti uporno pokušavaš pobjeći od toga, a upravo na to sam ja reagirao - pa vrati se na kolegin posto - kolega El Munjoko kaže:

Zar nije prodavač obavezan osigurati isti, ako ne i bolji proizvod, bez obzira koliko sad košta (živio mining), i za koliko je bio kupljen?

Kolega negoduje jer je imao očekivanje da mu trgovac mora isporučiti "isti (a tog nema), ako ne i bolji proizvod" i to za istu onu cijenu. A toga u zakonu nema (trgovac to može, ali ne mora napraviti). A trgovac nema ekonomske računice to napraviti jer bi tada upravo on biti na gubitku (a ne uvoznik/distributer) ako to napravi. Govorimo o hipotetskoj situaciji i ja sam objašnjavao kolegi zašto ne dolazi do te situacije u stvarnosti (zbog toga jer bi razliku u cijeni tada platio trgovac).

 

bill_jobs kaže...
Sve što sam ja napisao ide u smjeru u kojem objašnjavam da trgovac nema šta davati zamjene "na svoju ruku"

Trgovac može napraviti što hoće. Ako od uvoznika/distrubutera ne dobi proizvod koji će kupcu dati umjesto reklamiranog, onda su trgovcu ruke otvorene. Onda kupcu može ponuditi i proizvod kojeg je dobavio preko nekog drugog uvoznika ili distributera. Ti ili ne kužiš o čemu ja pričam ili ispada da su po tvojem trgovac i uvoznik/distributer u nekakvom robovlasničkom odnosu (gdje je trgovac rob uvoznika/distributera).

 

I pazi još jednu stvar - odluka je kupca na tome hoće li prihvatiti sličnu komponentu ili će tražiti povrat novca. Kako će si trgovac i distributer/uvoznik međusobno riješiti to kupca nije briga.

 

bill_jobs kaže...
i da ništa ne gubi u bilo kojem slučaju jer je uvoznik taj koji će dati konačnu odluku.

Normalno da trgovac ništa ne gubi kad će ili kupcu dati robu koju mu je uvoznik/distributer dao za reklamirani proizvod ili će kupcu vratiti novac. To uopće nije bilo u pitanju.

 

U pitanju je to što bi kupac htio komponentu istih karakteristika, koja je sad skuplja 500 ili koliko već kuna. Kad bi trgovac kupcu izašao tu u susret, onda bi upravo trgovac bio na gubitku jer bi onda on bio tih 500 kuna u transakciji u gubitku. Zato trgovac tu ni ne izlazi u susret, nego ili vrati lovu ili ponudi slabiju komponentu iste cijene ili ponudi sličnu komponentu uz nadoplatu. Ne kužim kako ne razumiješ o čem je tu riječ. Riječ je o hipotetskoj situaciji, o želji kupca, koji bi i sad htio za svoj novac imati ono što mu je taj isti iznos novca priuštio kad je kupovao proizvod. A ne može jer su u međuvremenu porasle cijene.

17 godina
offline
Re: Links reklamacije
Nazalost tako je. Zbog razlika u cijeni dobit ce slabiju ili povrat novaca sto ce ga opet kostati ako ce htjeti uzeti isti model.
Imao sam puno slucajeva gdje su ljudi donosili npr. gtx 770 mjesec dana prije isteka garancije i dobivali odlicne 1060 6GB u zamjenu jer trgovca/uvoznika nije nista kostalo. Danas je drugacija prica zbog skoka cijena i tako je kako je - slabija grafa ili povrat novaca.
I ja sam prije mislio da trgovac mora osigurati grafu slicnih performansi, ali sam bio u krivu jer se sve vrti oko te cifre koja je na racunu.
Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
ukay1000 kaže...
I ja sam prije mislio da trgovac mora osigurati grafu slicnih performansi, ali sam bio u krivu jer se sve vrti oko te cifre koja je na racunu.

Da, uvijek je to tako kad se ne gledaju zakoni nego se "misli". A jedan od uzroka mogu biti i uvjeti koje firma daje ili je davala - ako me sjećanje ne vara, upravo je Links nekad u svojim uvjetima trgovanja imao tekst da će kupac u slučaju reklamacije dobiti isti ili bolji uređaj. To se tako i moglo dok se stvari nisu zakuhale, jer su kroz godine cijene padale i za istu cijenu se mogao kupiti bolji uređaj, dok su se, eto, stvari zadnjih godina uvelike promijenile, prvenstveno što se tiče grafičkih kartica, RAM-a i hard diskova.

10 godina
odjavljen
offline
Links reklamacije

Hvala svima na informacijama, evo da i ja dam svoj doprinos.

Djelatnica me je uputila da uzmem drugu grafičku Rx 580 preko webshopa, i kad stigne, samo trebam platiti razliku. 

Naručio sam od Sapphire-a 8gb, i trebala je biti doplata od 370-ak kuna, već sam bio spreman nadoplatiti. 

Vrag mi nije dao mira, i kontaktirao sam Links preko maila. 

 

Grafička mi još nije stigla, ali su mi se javili iz Linksa.

Rekli su da će mi javiti kad stigne grafička u poslovnicu, i neću trebati ništa nadoplatiti. 

 

Eto, mislim da su mogli laganini naplatiti razliku, ali sve u svemu, mislim da sam dobro prošao. :)

Pozz

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Links reklamacije

ja bi trazio pare natrag i uzeo polvnu preko njuske.

ostatak spremio u dzep

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Links reklamacije

Pozdrav ekipa !

Naime u linksa sam kupio gopro hero5 kameru, nazalost pokvarila mi se i nisu mi je uspjeli popravit. Kontaktirali su me i rekli da mogu kupiti bilo što za xy iznos.

Gopro nije trenutno ni jedna dostupna, jel mogu tražiti povrat novca i koja su moja prava u ovoj situaciji ?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
Cervinjo kaže...

Kontaktirali su me i rekli da mogu kupiti bilo što za xy iznos.

Gopro nije trenutno ni jedna dostupna, jel mogu tražiti povrat novca

Naravno. Trgovac ti mora dati identični uređaj, a ako ne može, dalje ti diktiraš kako će se stvari odvijati - dakle, ti tražiš svoj novac natrag ili se odlučuješ na kupovinu nečeg drugog ako u ponudi imaju nešto što bi htio kupiti.

9 godina
neaktivan
offline
Links reklamacije

Evo i mene u ovoj temi 

Naručio u ponedjeljak navečer Dell U2715H monitor (očito nisam ništa naučio od kolege sa foruma koji me savjetovao da se ne kockam s tim monitorom ) i dođe mi u srijedu GLS-om.

Kad sam došao s posla sam ga odmah počeo otpakiravati i kad sam skinuo sve slojeve crnog najlona u koji je bila umotana kutija od monitora, skužio sam da je ona naljepnica koja je tvornički zalijepljena na kutiji već bila prerezana i odmah sam pomislio da sam dobio monitor koji je netko već otvorio i vratio. Al reko ništa, idem ga sad montirat i spojit kad sam ga već počeo otpakiravati. 

Kad sam upalio monitor, prvo što sam skužio je da su kontrast i svjetlina bili mijenjani u odnosu na tvorničke postavke (kontrast 50, svjetlina 50), što mi je bilo čudno. Na panelu je također bilo desetak svijetlih piksela i veći backlight bleed nego što je meni prihvatljivo.

 

I spakiram ga nazad u kutiju i danas odnesem u links. Kad sam došao tamo rekao sam u čemu je problem i rekao da mislim da sam dobio monitor koji je već netko vratio i da želim povrat novaca, a ne zamjenu za drugi monitor. Čovjek koji radi tamo mi je rekao da inače povrat monitora nije moguć, ali je rekao da će ga ipak zaprimiti pošto je naručen preko webshopa i poslati u ovlašteni servis i da će mi se javiti.

 

E sad šta to uopće znači za mene? Jer ja ne želim taj monitor, bio on popravljen ili novi, želim povrat novaca.

Da čekam da mi se jave, ili da im odmah pošaljem onaj zahtjev za jednostrani raskid ugovora i pozovem se na zakone o zaštiti potrošača u vezi povrata novca?

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.9.2018 22:23 (clutch).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Links reklamacije
Posalji mail da imas i na taj nacin "crno na bijelo".
7 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
clutch kaže...

Evo i mene u ovoj temi 

Naručio u ponedjeljak navečer Dell U2715H monitor (očito nisam ništa naučio od kolege sa foruma koji me savjetovao da se ne kockam s tim monitorom ) i dođe mi u srijedu GLS-om.

Kad sam došao s posla sam ga odmah počeo otpakiravati i kad sam skinuo sve slojeve crnog najlona u koji je bila umotana kutija od monitora, skužio sam da je ona naljepnica koja je tvornički zalijepljena na kutiji već bila prerezana i odmah sam pomislio da sam dobio monitor koji je netko već otvorio i vratio. Al reko ništa, idem ga sad montirat i spojit kad sam ga već počeo otpakiravati. 

Kad sam upalio monitor, prvo što sam skužio je da su kontrast i svjetlina bili mijenjani u odnosu na tvorničke postavke (kontrast 50, svjetlina 50), što mi je bilo čudno. Na panelu je također bilo desetak svijetlih piksela i veći backlight bleed nego što je meni prihvatljivo.

 

I spakiram ga nazad u kutiju i danas odnesem u links. Kad sam došao tamo rekao sam u čemu je problem i rekao da mislim da sam dobio monitor koji je već netko vratio i da želim povrat novaca, a ne zamjenu za drugi monitor. Čovjek koji radi tamo mi je rekao da inače povrat monitora nije moguć, ali je rekao da će ga ipak zaprimiti pošto je naručen preko webshopa i poslati u ovlašteni servis i da će mi se javiti.

 

E sad šta to uopće znači za mene? Jer ja ne želim taj monitor, bio on popravljen ili novi, želim povrat novaca.

Da čekam da mi se jave, ili da im odmah pošaljem onaj zahtjev za jednostrani raskid ugovora i pozovem se na zakone o zaštiti potrošača u vezi povrata novca?

 To je kod njih jako 'zanimljivo'. U njihovom jamstvenom listu piše da su iz toga (povrata) isključeni uređaji koji se kao ne mogu dovesti  u prvobitno stanje (kao da nije otvarano), a tamo su između ostalog naveli i monitore.

Vjerojatno će i tebi uzeti 10% i poslati monitor nekome trećem ili tko zna koliko se njih izredalo nad njime. Ali, eto. Probaj kontaktirati ove iz zaštite.

 

16 godina
offline
Re: Links reklamacije
clutch kaže...

.. Čovjek koji radi tamo mi je rekao da inače povrat monitora nije moguć, ali je rekao da će ga ipak zaprimiti pošto je naručen preko webshopa i poslati u ovlašteni servis i da će mi se javiti.

 

E sad šta to uopće znači za mene? Jer ja ne želim taj monitor, bio on popravljen ili novi, želim povrat novaca.

..

-ljudi često govore gluposti, upozori ga na zakon.. tak da ne odlučuje on možeš li vratiti nešto, nego to kaže zakon, a ako to trgovcu ne odgovara, ne mora prodavati online..

-tražiš povrat, prijavi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
neaktivan
offline
Links reklamacije

Sutra ću im onda poslati ovaj zahtjev. Ovo sa naljepnicom sam slikao dok još nisam ni skinuo sav najlon sa kutije, tako da neke dokaze ipak imam.

 

A ako mi odluče skinut još neke novce jer je otvaran onda stvarno ne znam šta bi reko za njih. Jer stvarno ne znam na temelju čega oni mogu reći da sam ja nešto napravio ili oštetio, ako ja taj monitor nisam jedini otvarao. Jer zašto bi uopće neko išao rezati tu naljepnicu i otvarati kutiju ako ne misli vaditi monitor. Garancijski list je bio zalijepljen na kutiju, tak da garanciju sigurno nisu ovjeravali.

 

Još mi je djelatnik (koji je bio stvarno ljubazan i uljudan, na to se ne mogu požaliti) rekao dok je upisivao serijski broj da je monitor već prošao kroz 2 njihova dućana prije nego što su ga poslali meni, ako sam ga dobro razumio.

 

 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
clutch kaže...

Sutra ću im onda poslati ovaj zahtjev. Ovo sa naljepnicom sam slikao dok još nisam ni skinuo sav najlon sa kutije, tako da neke dokaze ipak imam.

 

A ako mi odluče skinut još neke novce jer je otvaran onda stvarno ne znam šta bi reko za njih. Jer stvarno ne znam na temelju čega oni mogu reći da sam ja nešto napravio ili oštetio, ako ja taj monitor nisam jedini otvarao. Jer zašto bi uopće neko išao rezati tu naljepnicu i otvarati kutiju ako ne misli vaditi monitor. Garancijski list je bio zalijepljen na kutiju, tak da garanciju sigurno nisu ovjeravali.

 

Još mi je djelatnik (koji je bio stvarno ljubazan i uljudan, na to se ne mogu požaliti) rekao dok je upisivao serijski broj da je monitor već prošao kroz 2 njihova dućana prije nego što su ga poslali meni, ako sam ga dobro razumio.

 

 To je zapravo pravna začkoljica. Pitanje je jel' jamstveni uvjeti (koji su navedeni na njihovim stranicama) mogu proći kao "predugovorna obavijest".

Predugovorna obavijest bi trebala biti obavijest  sa (između ostalog) pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora (kod kupovine na daljinu).

Uglavnom. Sretno.

 

8 godina
offline
Re: Links reklamacije
ihush kaže...

..

-ljudi često govore gluposti, upozori ga na zakon.. tak da ne odlučuje on možeš li vratiti nešto, nego to kaže zakon, a ako to trgovcu ne odgovara, ne mora prodavati online..

-tražiš povrat, prijavi.

 

 

Da je to bas tako regulirano i efikasno, onda nebi imao niz tema ove vrste, kako na ovom tako i na drugim portalima..   

13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
Seronja nezauzet kaže...

 To je zapravo pravna začkoljica. Pitanje je jel' jamstveni uvjeti (koji su navedeni na njihovim stranicama) mogu proći kao "predugovorna obavijest".

Predugovorna obavijest bi trebala biti obavijest  sa (između ostalog) pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora (kod kupovine na daljinu).

Uglavnom. Sretno.

 

 Koliko gluposti ti možeš napisati u 3 rečenice to je strašno.

Kakve predugovorne obavijesti?? Vratiš monitor u kutiju, pošalješ ga nazad, pošalješ mejl da raskidaš ugovor i kraj priče.

Nema zakona iznad onog koji je na snazi u RH i potrošač ne može gubiti apsolutno ni jedno pravo nekim internim zakonima trgovine.

 

Također moraju vratiti točno iznos u lipu koliko ja plaćen, nema nikakvog odbijanja, naučiti čitati zakone.

 

8 godina
offline
Links reklamacije

 

Daleko je to od kraja priče, dapače tim koracima koje si opisao priča najčešće počinje...

 

😀

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Links reklamacije

-da. A kako bi trebalo biti? Čemu ovakve teme.. upravo zato da A) ostane isto? B)..nešto treće :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...

 

 Koliko gluposti ti možeš napisati u 3 rečenice to je strašno.

Kakve predugovorne obavijesti?? Vratiš monitor u kutiju, pošalješ ga nazad, pošalješ mejl da raskidaš ugovor i kraj priče.

Nema zakona iznad onog koji je na snazi u RH i potrošač ne može gubiti apsolutno ni jedno pravo nekim internim zakonima trgovine.

 

Također moraju vratiti točno iznos u lipu koliko ja plaćen, nema nikakvog odbijanja, naučiti čitati zakone.

 

 Imate na mingo (potrošač) stranicama više o tome.

Vaše plastično tumačenje pojedinih članaka zakona nikome ne ide u korist. Dapače, stvarate anarhiju. Istu onakvu kakvu su svojevremeno stvarali trgovci sa svojim tumačenjem zakona.

I nisu oni jedini koji navode što se može vratiti bez problema, a što ne. Samo, eto. Potrošači su se sada umislili da su Bogovi i da mogu raditi što žele.

Meni je iskreno žao onih sa monitorima, jer ja ne vidim smisao da ih se trpa u isti koš sa potrošnim materijalom ili software-om, ali eto...
Toliko od mene. Za sve ostalo imate udrugu pa se njima obratite, a ne da 'čitate' zakone kako vam odgovara.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.9.2018 11:27 (Seronja nezauzet).
8 godina
offline
Links reklamacije

Evo i ja se danas pridruzujem, prije dva tjedna sam im odnjeo HyperX slusalice koje su pocele gubiti kontakt, pod garancijom, sve super, lik primi, kaze tjedan dana ali ne moze garantirati. Jebo mene ako ti treba dva tjedna da ustanovis da da, slusalice doista gube kontakt.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Links reklamacije
sexytoiletpaper kaže...

Evo i ja se danas pridruzujem, prije dva tjedna sam im odnjeo HyperX slusalice koje su pocele gubiti kontakt, pod garancijom, sve super, lik primi, kaze tjedan dana ali ne moze garantirati. Jebo mene ako ti treba dva tjedna da ustanovis da da, slusalice doista gube kontakt.

 Pa kad ne ovisi o njemu već o servisu. Ne može ti on garantirati za nečiji tuđi posao.

8 godina
offline
Re: Links reklamacije
Antoniio22 kaže...
sexytoiletpaper kaže...

Evo i ja se danas pridruzujem, prije dva tjedna sam im odnjeo HyperX slusalice koje su pocele gubiti kontakt, pod garancijom, sve super, lik primi, kaze tjedan dana ali ne moze garantirati. Jebo mene ako ti treba dva tjedna da ustanovis da da, slusalice doista gube kontakt.

 Pa kad ne ovisi o njemu već o servisu. Ne može ti on garantirati za nečiji tuđi posao.

 Ozbiljno? :P

Ocito je da se ne referiram na njega nego na kompaniju u cijelosti.

17 godina
offline
Re: Links reklamacije
A kaj je s onim zakonom da ak ti se nekaj strga unutar 6 meseci da imas pravo odbiti popravak i zahtjevati novi uredjaj?
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Links reklamacije
sexytoiletpaper kaže...
Antoniio22 kaže...
sexytoiletpaper kaže...

Evo i ja se danas pridruzujem, prije dva tjedna sam im odnjeo HyperX slusalice koje su pocele gubiti kontakt, pod garancijom, sve super, lik primi, kaze tjedan dana ali ne moze garantirati. Jebo mene ako ti treba dva tjedna da ustanovis da da, slusalice doista gube kontakt.

 Pa kad ne ovisi o njemu već o servisu. Ne može ti on garantirati za nečiji tuđi posao.

 Ozbiljno? :P

Ocito je da se ne referiram na njega nego na kompaniju u cijelosti.

Izgleda kao da se referiraš na njega i na Links koji ne servisira slušalice.

8 godina
offline
Re: Links reklamacije
ihush kaže...

-da. A kako bi trebalo biti? Čemu ovakve teme.. upravo zato da A) ostane isto? B)..nešto treće :))

 

Ok...no brojnost i ucestalost takvih debatica pokazuje da sistem nije niti izbliza onakvim kakvim ga vas par pokusava prikazati ( poklikas malo po mingu i garant u par dana ostvaris ono kaj si je neko zamislio.... )

 

 

Sjećaš se ti onih starih crtića o Eustahije brziću i one njegove čuvene: "za tu kap znoja bu se jos malo trebalo pomučiti...."

 

😀

 

 

16 godina
offline
Re: Links reklamacije

opet trkeljaš? -zakon, kupljeno na daljinu-online, 14 dana pravo povrata bez razloga. (točka). To je konkretan posljednji primjer.

.. naravno, trgovac 'majstorski' uvalja kupca odgovorom da šalje na servis i zavede kao reklamaciju, tad ništa od gornjeg prava.. i zato treba 'educirati' kupce i trgovce (mada to trgovci moraju znati jer im je to posao).

-brojnos&učestalost? kakve to veze ima, koliko ljudi dobije na lotu, koliko ljudi strada u prometu? Zašto postoji problem? Jer kupac ne zna, jer tad gornji porblem nastane kad umjesto da jednostavno vrati robu on pristane na reklamaciju, a tad nema automatizma za povrat, odnosno, tek kad se kvar ne može otkloniti a pošto je proizvod recimo ispravan, ništa od svega.. i prođe rok 14 dana pa tako i mogućnost. .. naravno, prljava igra trgovca jer on to zna, mora znati... a ako ne zna, ako je slučajnost, tad je pacer kojem nije mjesto u trgovini i treba sankcionirati, naučiti kao svaki drugi posao.

-Zakon & kazna, no i kupac mora znati 'protokol', neznaje nije opravdanje dok je tvoj post što? Navijanje za trgovca u takvoj priči samo zato jer si sad s te strane ograde? Čemu služi tvoj post, kritika, realno stanje.. koje je (opet) dobrto ili loše? Što/kako treba biti? Što kaže zakon? Ne zanima me što kažeš ''ti'' (nhf, ne osobno nego kao osoba online+pristrana strna).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.9.2018 16:27 (ihush).
8 godina
offline
Links reklamacije

 

@ihush

 

Pak si u logičkom paradoksu... 😀

 

Kada smo u temi o win10 debatirali o markovom iznosenju teza "da ogromna većina win10 korisnika ima neke probleme" onda si prihvaćao argument da su njegove teze njurganje jer on nema broj koliko je win10 korisnika zahvaćeno tim problemom u usporedbi sa 700 miliona korisnika.. 

 

Sada brojnost tema vezanih uz potrosacke probleme neuvazavas kao argument...  

 

Bar u danasnje doba , kad svaka obitelj ima po par devicesa koji idu na net, sve informacije su dostupne bukvalno svima tako da teza neinformiranosti nije tocna jer sve sto nekog zanima će saznati i brzo i lako.

 

Mi jesmo dio eu, i polako implementiramo njihove propise, no nezaboravi tko i tamo i ovdje pise zakonski okvir. Kapitalizam je okrenut krupnom kapitalu, a raja im treba samo u funkciji potrosaca. Cilj je da cim vise i cim cesce kupujes a zasigurno im nije cilj da isti mob nosas 10 godina i da ti ga free servisiraju, zamjenjuju i slicno... Govorim o globalnom okruzju tako da nema potrebe u detalje, a ti kao ozbiljan i iskusan mačor znaš da je igra tako postavljena....a sve razlike su nijanse jer pravac se zna...

 

😀

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice