Links reklamacije

poruka: 149
|
čitano: 36.041
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Links reklamacije

A garancija je ona post-it naljepnica na kutiji proizvoda? 

HTC 8X :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Links reklamacije

ne garancija je baš komad papira na kojem to piše (jamstvo, jamstveni list..) i također, ako ga nemaš, vrijedi.. :)) zakon, čitaj tamo temu..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Links reklamacije

Zanima me kakvi su u linksu povodom zamjene robe. Naime frend kod njih kupio Razer Kraken USB i kao cuje mu se na lijevu stranu jace nego na lijevu, ja imam iste takve slusalice i kad sam slusao kod njega bas se i ne primjeti ali ono na momente mozda malo. Njega zanima jel bi mu dali odmah zamjenu u ducanu ili bi slali negdje posto nije proslo 8 dana od kupovine slusalica? Koliko sam ga shvatio on bi iste takve u zamjenu isti dan ili bi si dodao novce za neke druge pa evo da pitam tu. Uglavnom moze li dobiti u tom momentu zamjenski proizvod, isti ili skuplji s njegovom nadoplatom

Barcelona - Mes que un club
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Links reklamacije
Ima pravo zamjenit ako uređaj nije oštećen,može uzet novac ili kupit nešto drugo!
Jedino znaju zezat sto si otvorio ambalažu,ali po zakonu potrošaća mislim da su ti dužni zamjenit ili vratit novac ako nisi zadovoljan s proizvodom!
AUDIOFIL
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Links reklamacije
volegradele kaže...
Ima pravo zamjenit ako uređaj nije oštećen,može uzet novac ili kupit nešto drugo!
Jedino znaju zezat sto si otvorio ambalažu,ali po zakonu potrošaća mislim da su ti dužni zamjenit ili vratit novac ako nisi zadovoljan s proizvodom!

Ništa od tog ne hoda ako je kupio u trgovini.

Tu mu jedino mogu izaći u susret.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Links reklamacije
Old Iggy kaže...
volegradele kaže...
Ima pravo zamjenit ako uređaj nije oštećen,može uzet novac ili kupit nešto drugo!
Jedino znaju zezat sto si otvorio ambalažu,ali po zakonu potrošaća mislim da su ti dužni zamjenit ili vratit novac ako nisi zadovoljan s proizvodom!

Ništa od tog ne hoda ako je kupio u trgovini.

Tu mu jedino mogu izaći u susret.

 Mislim da nema veze gdje je i kako kupio, vratiti se može u bilo kojoj trgovini, Nema veze je li links ili neka druga trgovina u pitanju. Zakon se odnosi na sve trgovine a ne samo na one koje ga žele poštovati. Naravno da se mogu praviti grbavi i ne htjeti surađivati po tom pitanju,ali zato imaš inspekciju i malo dalji put.

Spija
17 godina
offline
Re: Links reklamacije
SPIJA kaže...
Old Iggy kaže...
volegradele kaže...
Ima pravo zamjenit ako uređaj nije oštećen,može uzet novac ili kupit nešto drugo!
Jedino znaju zezat sto si otvorio ambalažu,ali po zakonu potrošaća mislim da su ti dužni zamjenit ili vratit novac ako nisi zadovoljan s proizvodom!

Ništa od tog ne hoda ako je kupio u trgovini.

Tu mu jedino mogu izaći u susret.

 Mislim da nema veze gdje je i kako kupio, vratiti se može u bilo kojoj trgovini, Nema veze je li links ili neka druga trgovina u pitanju. Zakon se odnosi na sve trgovine a ne samo na one koje ga žele poštovati. Naravno da se mogu praviti grbavi i ne htjeti surađivati po tom pitanju,ali zato imaš inspekciju i malo dalji put.

Pročitaj malo zakon.

14 godina
offline
Re: Links reklamacije
@spija krivo mislis, iggyev post je tocan, ne dovodi ljude u zabludu.
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
SPIJA kaže...
Mislim da nema veze gdje je i kako kupio, vratiti se može u bilo kojoj trgovini, Nema veze je li links ili neka druga trgovina u pitanju. Zakon se odnosi na sve trgovine a ne samo na one koje ga žele poštovati. Naravno da se mogu praviti grbavi i ne htjeti surađivati po tom pitanju,ali zato imaš inspekciju i malo dalji put.

Kad ti mama, žena ili cura kupi majicu u dućanu a da nije sigurna hoće li ti pasati, pita prodavačicu dal može zamijeniti za drugi broj ili vratiti ako ti ne paše, prodavačica kaže da može i to je to - imaju usmeni dogovor. No nigdje u zakonu ne piše da moraju zamijeniti. Oko odjeće se ne pravi veliki problem jer odjeća ne dolazi zapakirana u kutiju pa da se vidi da je kutija otvarana, neće na sebi imati otiske prstiju, a i ako ne izgleda onako kako je izgledala kad su je prodali, bace u vešmašinu i riješena stvar. S uređajima i računalnim komponentama u većini slučajeva proizvod se ne može vratiti u izvorno stanje, ako zbog ničeg drugog, onda zbog ambalaže i zaštitnih folija, recimo na ekranima i sjajnim plastičnim površinama (jednom odlijepiš i više nećeš zalijepiti kak spada - mjehurići, prašina, otisci prstiju).

 

Ne znam kakva je sad situacija s Linksom - znam da sam pred desetak godina kupio skupo napajanje kod njih (820 kn mislim da je koštalo) i rekli su mi da ga mogu vratiti ako ne budem zadovoljan s njim. I eto - usmeni dogovor. A ako se dobro sjećam, mislim da je tad čak i stajalo u uvjetima prodaje da se (neka) roba može vratiti ako nisi zadovoljan. Sad sam preletio po njihovim uvjetima prodaje i nisam uočio ništa takvo - spominje se tek ono kupovanje na daljinu.

 

Uglavnom, taj zakon vezan uz povrat robe kupljene na daljinu. Taj zakon je zapravo više donesen radi toga da se stvori privid kako kupci u maloprodaji imaju neka prava, a u stvari ih nemaju (osim ako ne naruče online). Dakle, da se stvori privid kako država brine o zaštiti potrošača.

 

###

 

Uvijek kad se pozivaš na neki zakon, reci o kojem točno zakonu govoriš (idealno bi bilo da daš i link), te navedi članak i stavak. Evo, recimo o pravu na raskid ugovora za robu kupljenu na daljinu govori Zakon o zaštiti potrošača, konkretno od članka 79. nadalje. I kad ćeš tako krenuti stavljati reference na konkretni zakon/članak/stavak, vidjet ćeš da po zakonu zapravo nemaš prava koja si mislio da imaš. 

12 godina
odjavljen
offline
Links reklamacije

2012g, sam uzeo 2x2gb RAMa, Ripjaws. Međutim problem s BSOD. Došao u Links i čovjeku rekao o čemu se radi i što sam pokušao. Ali bio sam u stisci s vremenom, morao sam na nekakav put, i došao sam 1mj kasnije s mem. Radio je isti kao i kad sam bio prvi put, da, nazvao je servis, i 5min nakon dao mi nove RAMe. 

 

2014g, xfx napajanje, 3 dana nakon kupnje vratio u Links trgovinu, rekao da mi cijeli komp zamrzava, te da sa starim radi sve ok(testirao u krug 3dana). Nakon par dana(mslm 4-5) odobreno mi je za povrat novca ili nešto u tom iznosu za kupovinu. 

 

2016g, gtx 970, problem s prikazom slike, isto vratio u Links trgovinu 3 dana od kupnje, 5 dana nakon dobio novu/drugu. 

 

Eto moja iskustva s reklamacijom.. 

SkorvY
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Links reklamacije

Sve ove teme sa iskustvima u određenim firmama su savršen teren za marketing drugih firmi... te ih kao takve uopće ne shvaćam ozbiljno

Hvaljen isus i marija vesela je šokadija
Moj PC  
1 1 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije

Poruka kolege K1so-a vezana uz stolac, te dva odgovora na nju, su obrisani s obzirom da je kolega već otvorio cijelu temu posvećenu tome. Nema razloga da se to dupla.

 
2 0 hvala 1
10 godina
odjavljen
offline
Links reklamacije

Pozdrav!

Imam pitanje u vezi reklamacije grafičke, pa ako netko ima kakvu informaciju šta napraviti.

 

Imao sam grafu Rx 580, riknula je, poslana na servis, nude mi drugu marku, zamjensku uz moju nadoplatu.

Pričao sam preko telefona sa djelatnicom koja mi je nudila Rx 560, ili 570 uz moju nadoplatu. 

Malo mi je smiješno što za Rx 570, koja je slabija nego moja, morao nadoplatiti oko 1000kn.

 

Na kraju sam joj objasnio da nema šanse da nadoplatim za nešto slabije, i našao grafu koja je trenutno na akciji 2400kn.

Kako nemaju moj model više u ponudi (Gigabyte), imaju drugu Rx 580 (Sapphire), i za možda čak i slabiju, trebao bih opet nadoplatiti oko 300kn.

Zar nije prodavač obavezan osigurati isti, ako ne i bolji proizvod, bez obzira koliko sad košta (živio mining), i za koliko je bio kupljen?

 

Čuo sam da su neki dobijali bolje komponente u zamjenu, bez nadoplate, a ja za slabije trebam nadoplatiti. 

Očito je da djelatnica nije baš bila od pomoći, možda je nova...  Thx!

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Links reklamacije
Lol, slobodno ju steraj tam di joj je mjesto. Moraju ti dat il potpuno istu karticu il lovu natrag (ili sljedeci model iznad - bez nadoplate, no to je od firme do firme). Kakve nadoplate od soma kn za slabiju karticu, strasno kakav bezobrazluk. Zaprijeti im inspektpratom. U biti nemoj ni prijetit nego samo posalji...mater bezobraznu. Ugl ne pristaj na nista osim te iste kartice, bolje kartice il povrat love..
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
9 0 hvala 1
10 godina
odjavljen
offline
Links reklamacije

Ma da, mislim da djelatnica nije dobro upućena u reklamacije, ili im je to neka nova politika.

Vidjet ću kad dođe grafa u poslovnici, kad je budem preuzimao, šta kolege kažu. Thx!

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Links reklamacije

Ne da nije upućena nego joj je to posao. Pokušali su ti uvaliti lošije (bolje za njih), ništa novo, ali nije prošlo jer očito znaš svoja prava. To je sad stvar do trgovine jesu li đubrad ili izađu u susret pa makar na svoju "štetu".

15 godina
neaktivan
offline
Links reklamacije

lol nadoplata za RX 570 1000kn ili zamjena za RX 560, koji šljam

That is not dead which can eternal lie, and with strange aeons even death may die.
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Links reklamacije
El Munjoko kaže...

Ma da, mislim da djelatnica nije dobro upućena u reklamacije, ili im je to neka nova politika.

Vidjet ću kad dođe grafa u poslovnici, kad je budem preuzimao, šta kolege kažu. Thx!

 Javi kaj vele. Bas me zanima :D

------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
El Munjoko kaže...

Zar nije prodavač obavezan osigurati isti, ako ne i bolji proizvod, bez obzira koliko sad košta (živio mining), i za koliko je bio kupljen?

Ne. Za to ne bi bilo ekonomske računice.

 

El Munjoko kaže...

Čuo sam da su neki dobijali bolje komponente u zamjenu, bez nadoplate, a ja za slabije trebam nadoplatiti.

Pitaj te od kojih si to čuo da ti kažu koliko su oni platili komponente, a koliko su koštale te bolje komponente u trenutku reklamacije.  Neće trgovac raditi reklamacije na svoju štetu...

13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
mbaksa kaže...

Ne. Za to ne bi bilo ekonomske računice.

 Neće trgovac raditi reklamacije na svoju štetu...

 Nikoga se ne tiče ekonomska računica trgovine, to je rizik poslovanja na koji si pristao otvaranjem d.o.o.

Trgovina ionako nije ta koja snosi trošak, ovlašteni uvoznik/servis je taj na koga ide taj trošak reklamacije, trgovac je samo posrednik koji obavlja reklamaciju za kupca.

Uglavnom, po zakonu, kupcu se mora dati potpuno isti artikl ako se njegov ne može popraviti, ako nema istog artila onda mu se može PONUDITI nešto slično pa on bira da li mu paše.

Ako mu ne paše, kupac tada može tražiti povrat novca.

17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...
mbaksa kaže...

Ne. Za to ne bi bilo ekonomske računice.

 Neće trgovac raditi reklamacije na svoju štetu...

 Nikoga se ne tiče ekonomska računica trgovine, to je rizik poslovanja na koji si pristao otvaranjem d.o.o.

Trgovina ionako nije ta koja snosi trošak, ovlašteni uvoznik/servis je taj na koga ide taj trošak reklamacije, trgovac je samo posrednik koji obavlja reklamaciju za kupca.

Ako si grafičku karticu platio 2000 kuna, ona se pokvarila i trgovac ti više ne može dati istu takvu, ali ima sličnu koja košta 2500 kuna - ako ti da tu za 2500 kuna (bez tvoje doplate), kako onda trgovina nije ta koja snosi trošak?

13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
mbaksa kaže...

Ako si grafičku karticu platio 2000 kuna, ona se pokvarila i trgovac ti više ne može dati istu takvu, ali ima sličnu koja košta 2500 kuna - ako ti da tu za 2500 kuna (bez tvoje doplate), kako onda trgovina nije ta koja snosi trošak?

 Tebi izgleda nisu jasne neke osnove poslovanja u trgovini, odakle trgovcu uopće te grafičke??

Trgovac je grafičku uzeo od uvoznika (msan/asbis itd.) i trgovac uzima određenu proviziju na prodaju, uvoznik daje jamstvo za tu grafičku, a ne trgovac.

 

Dakle, kad se proizvod pokvari, uvoznik odobrava zamjenu za istu takvu ili za drugu! Ne trgovac nego uvoznik odnosno ovlašteni servis.

Bila je hrpa slučajeva gdje su ljudi dobivali puno bolje artikle u zamjenu, očito zato jer ih uvoznik trenutno ima puno na lageru pa mu nije problem dati i nešto bolje.

 

Trgovac nema apsolutno nikakav gubitak niti štetu ako se izda bolja kartica jer ju ionako ne izdaje on.

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.8.2018 17:02 (bill_jobs).
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...
Trgovac nema apsolutno nikakav gubitak niti štetu ako se izda bolja kartica jer ju ionako ne izdaje on.

Kako ju ne izdaje on? Ne dobiš od trgovca novi račun, s tom novom komponentom na računu, s novom garancijom?

13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije

Pa dobiješ od trgovca to sve ali on to dobije od uvoznika, uvoznik pošalje trgovcu novi artikl i novo jamstvo na svoje ime, stvarno ne znam što nije jasno.

17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...

Pa dobiješ od trgovca to sve ali on to dobije od uvoznika, uvoznik pošalje trgovcu novi artikl i novo jamstvo na svoje ime, stvarno ne znam što nije jasno.

Što kad ne dobije proizvod od uvoznika jer uvoznik više nema isti model, a ne želi dati skuplji proizvod (kao što bi se moglo zaključiti da je situacija kod El Munjokoa)?

13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije

Onda uvoznik odobrava povrat novca kojeg izvršuje trgovac, sve sam napisao ranije.

Uglavnom, sve obveze jamstva terete uvoznika.

17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...

Onda uvoznik odobrava povrat novca kojeg izvršuje trgovac, sve sam napisao ranije.

Što uvoznik ima s novcima kojima je kupac platio trgovcu za proizvod? Kupac nije novac dao uvozniku niti s njim ima kupoprodajni ugovor, niti s njim ima ikakav odnos.

 

Onda valjda uvoznik vraća novac trgovcu, ne? A trgovac onda pita kupca što želi - želi li povrat novca ili želi drugi proizvod (uz eventualnu nadoplatu). Ne ide to tako?

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.8.2018 18:08 (mbaksa).
13 godina
protjeran
offline
Re: Links reklamacije
mbaksa kaže...

Što uvoznik ima s novcima kojima je kupac platio trgovcu za proizvod?

Sve, ti novci su završili kod uvoznika, trgovac si je uzeo samo svoju maržu.

 

mbaksa kaže...

Kupac nije novac dao uvozniku niti s njim ima kupoprodajni ugovor, niti s njim ima ikakav odnos.

 Normalno da kupac nema ništa s uvoznikom, gdje piše drugačije?

Uvoznik i trgovac imaju svoj međusobni ugovor, a kupac i trgovac svoj.

 

mbaksa kaže...

Onda valjda uvoznik vraća novac trgovcu, ne? A trgovac onda pita kupca što želi - želi li povrat novca ili želi drugi proizvod (uz eventualnu nadoplatu). Ne ide to tako?

 

 Tako je, ako je kupac kupio nešto za 1700 kn od trgovca, trgovac je nakon te transakcije dao uvozniku 1500, a sebi ostavio 200 kn.

I sad kad dođe do reklamacije, ako ide povrat novca, uvoznik daje/odobrava trgovcu da vrati kupcu 1700 kn.

Znači, trgovac nije ništa izgubio, sav teret je na nosiocu jamstva - uvozniku.

17 godina
offline
Re: Links reklamacije
Sumnjam da su im graficke komisija. Oni bas kupuju, na kraju preprodavaju.
Ali, stvar je u tome ko je odgovoran za reklamaciju i odobravanje zamjene. Obicno je islo kolko si platio, takvu si zamjenu dobio. Ako su u medjuvremenu cijene skocile u nebesa to je dobra volja trgovca da odobri zamjenu za jacu i skuplju graficku. Ako ne, onda za one pare koje si platio.
17 godina
moderator
online
Re: Links reklamacije
bill_jobs kaže...
Tako je, ako je kupac kupio nešto za 1700 kn od trgovca, trgovac je nakon te transakcije dao uvozniku 1500, a sebi ostavio 200 kn.

I sad kad dođe do reklamacije, ako ide povrat novca, uvoznik daje/odobrava trgovcu da vrati kupcu 1700 kn.

Kakve veze tih 1700 kuna ima s uvoznikom? To je između trgovca i kupca.

 

bill_jobs kaže...
Znači, trgovac nije ništa izgubio, sav teret je na nosiocu jamstva - uvozniku.

Ne razumijem što si se ti uopće uplitao u raspravu, jer sve poruke koji si napisao su totalno beskorisne i ne bave se s poantom koju sam iznio, odnosno kojom sa reagirao na El Munjokovu poruku.

 

Dakle, u slučaju El Munjoka evidentno je da uvoznik nema isti model za reklamirani proizvod. A kolega bi htio onda više stotina kuna skuplji proizvod jer taj skuplji proizvod je karakteristikama slična njegovom reklamiranom. Gdje tu u igru ulazi uvoznik (tu bi u igru uvoznik ulazio da je on sam dao skuplji proizvod - a nije - dakle, ne ulazi nigdje) i kako onda ta razlika u cijeni ne bi spala na trgovca?! Bi, spala bi na trgovca jer nema na koga drugog spasti.

 

 

A da ne spominjem onaj tvoj besmisleni komentar "Nikoga se ne tiče ekonomska računica trgovine, to je rizik poslovanja na koji si pristao otvaranjem d.o.o." - besmislen je jer se ti kao kupac ne možeš praviti autistom, jer zakon ne propisuje da trgovac mora osigurati iste proizvode za slučaj reklamacije. O kakvom onda ti riziku tu pričaš? Nema nikakvog tu rizika kad trgovac to nije dužan raditi, a trgovac to ne radi jer nema ekonomske računice to raditi.

 

Čemu sve ovo? Čemu?!

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice