Kako se programira u Hrvatskoj?

poruka: 232
|
čitano: 84.738
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
RE: Kako se programira u Hrvatskoj?
ranko_6 kaže...

Vjeruj šta želiš, ali u svom postu nisam imao namjere navesti nikog da se ispričava nikom vezano za VB ili C# jer iskreno meni su oba dva "programska jezika" glupost. Ali me smeta kad neko govori o C# kao nečem boljem od VB-a kad je jedno i drugo jedno te isto sranje. Oba dva su resoruce hog-ovi, jedan i drugi se mogu svladati unutar mjesec dana do dva rada, i što je najgore nakon ta dva mjeseca mogu tvrditi da su jednako dobri ili malo lošiji od nekoga ko programira u njima nekoliko godina.

Naravno neće imati veliku praksu u programiranju, tek će razvijati vlastiti način imenovanja varijabli, način razmišljanja, da ne spominjem koliko sam "programera" vidio koji ne znaju koristiti poravnanje koda... ali moći će napraviti sve što i "bolji" programeri, dok npr u c-u, ne vjerujem da bi u vremenskom razdoblju od dva mjeseca znali napraviti ni g od grafičkog kalkulatora koji može izvoditi najosnovnije operacije.

Ipak, upravo radi toga C# i VB se sve više traže, jer je lakše i brže naći nekog ko programira u njima nego nekog ko zna programirati u c-u, plus da ne spominjem vrijeme potrebno u jednom i drugom da se razvije aplikacija. Ali zato će se dobro napisan c program uvijek brže izvoditi i pružati bolje performanse na slabijim konfiguracijama.

Ali, ako nekog ko se namjerava baviti programiranjem zanima koji jezik da počne učiti, s VB.NET-om, C#-om, javom i MSSQL-om nikad nećete pogriješiti jer se uvijek traže.