Servis- garancija maticne odbijena
- poruka: 60
- |
- čitano: 13.347
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
Nesmije ti zbog toga odbit jamstvo nikako zovi prijeti inspekcijom nedaj im mira.
Meni su u hgspotu htjeli odbit jamstvo jel grafa nije vrtila ventove uopce natezao sam se 1mj nikad vise tamo nisam kupio.Mene su krivili da sam skurio ventove wtf?
Pozovite se na zakon o potrosacima:
Odredbama članka 5. stavka 5. Zakona o zaštiti potrošača («Narodne novine» broj 79/07, 125/07, 79/09, 89/09) je propisano da ukoliko trgovac ili proizvođač da jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda dužan je ispuniti obveze propisane u odredbama Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari kao i obveze preuzete jamstvom.
Jamstvo je uređeno odredbama članaka 423. do 429. Zakona o obveznim odnosima («Narodne novine» broj 35/05, 41/08). Odredbe članka 423. stavka 4. navedenog Zakona propisuju da pravila o jamstvu ne isključuju primjenu pravila o odgovornosti prodavatelja za nedostatke stvari. Obzirom na Vaše navode da je odbijen popravak računala, jer smatraju da je nedostatak nastao pod utjecajem vanjskog mehaničkog utjecaja, upućujemo Vas da obratite pisanim prigovorom trgovcu radi otklanjanja nedostatka odnosno Državnom inspektoratu, Petračićeva 4, Zagreb, radi provođenja inspekcijskog nadzora.
Jesu oni retardirani ili sta?
Znaci odes kupiti novi auto za koji se ispostavi da ima gresku na motoru, i? Ko te j*be, kupio si, sad vozi dok ide...
Ako ne mogu popraviti, moraju ti dati novu tj. neku drugu koja je ispravna i nema gresku ili vratiti novac
-to nije moguć/opravdan razlog odbijanja garancije.. odnosno, mora biti prihvaćena garancija. Prijavi. Ne miješaj garanciju i obvezu trgovca za ispravnost robe, dva različita/sična prava za kupca. Pod garancijom, trgovac je samo posrednik (ne odlučuje ništa), sve obavlja ovlašteni servis. Servis pak ako ne dokaže (bar izjava) da si uzrokovao kvar, mora otkloniti kvar i uvažiti garanciju. Da je bilo fizičkog oštećenja tad bi se to moglo navesti kao uzrok tj da si ti izazvao oštećenje (ali ne mora biti, jer i pregaranje se tako opisuje, kao vidljivo-fizičko oštećenje, nasuprot kod zaprimanja serviser navede npr nema vidljivih fizičkih oštećenja.. kao formulacija) Ovakav odgovor je zato nemoguć.. suprotan od pravila, prijavi. (traži ispravnu/istu MBO ili novac)
Jesu oni retardirani ili sta?
Znaci odes kupiti novi auto za koji se ispostavi da ima gresku na motoru, i? Ko te j*be, kupio si, sad vozi dok ide...
Ako ne mogu popraviti, moraju ti dati novu tj. neku drugu koja je ispravna i nema gresku ili vratiti novac
sjećam se da su vlasnici tri nova mercedesa imali godinama problema zbog greški na motoru.
nikada nisu dobili novi motor, stalno su popravljani i ništa.
kad je konglomerat kao mercedes benz to u stanju raditi kupcima, ne čudim se ovima iz hg šrota.
trebalo bi se obratiti direkt dobavljaču ili proizvođaču ploče
trebalo bi se obratiti direkt dobavljaču ili proizvođaču ploče
- da, ako se želi brže/drugačije rješenje..
- ne, ako se želi 'na pravi način'... tj prijaviti nadležnima, kazniti takve gluparije i tad (hipotetski) više neće biti takvih slučajeva..
kupac ima ugovorni odnos s trgovcem, jedino njega može 'gnjaviti' (teže je s proizvođačem).. trgovac pak ne smije tako lupati nebuloze, odnosno ako nije kvalificiran bolje je šutjeti.
Ovlašteni servis je morao otkloniti kvar, pri tome, može uvažiti ili odbiti garanciju (naplatiti), sve ostalo nije stvar servisa. Trgovac pak, nema niakve osnove praviti se nevin, jer to mu je poslovna obveza. Upravo bi trgovac morao pritisnuti servis-proizvođača-distributera u takvom slučaju, kao pozitivna praksa, kao trgovac koji se 'bori' za interese kupca, dok je ovo suprotno.
prije cca godinu je bio primjer-tema hgspota kad su savršeno (pozitivno) riješili jednu garanciju (polovna vga, bez računa). Bez izmotavanja. Bez nebuloza o kvaru chipa (koji ne pokriva garancija).. nego što bi trebalo biti pokriveno garancijom.. kvar TVa koji nema veze s MBO?.. chip je dio ploče. (točka).
ok, postoji scenarij (ali nije to navedeno), OC ili neuspjelo flashanje BIOSa.. kad se garancija može odbiti i svaliti trošak na kupca (koji je tad izazvao kvar.. koji nije pokriven garancijom). Ali, pošto odgovor nije takav, ne treba razmišljati o tom scenariju :) .. to se obično upakira u rečenicu 'nestučnim rukovanjem'.. no ni te rečenice nema, dakle, ništa od trgovca-servisa što bi opravdalo odbijanje garancije pa čak pitanje jesu li uopće poslali na servis, jel to roba na crno i sl. (bez garancije-servisa).. i zato, prijaviti, pravi način. Tražiti otklanjanje kvara ili novac, ne od proizvođača nego od trgovca.. (sve ostalo je kompliciranije + moraju se naučiti).
Dobar dan. Zelim uvazit zalbu na nalog broj HR-ZG01-******** pod imenom ***** *****. Servis je prijavio gresku na chipu te ne izravnu fizicku stetu napravljenu od strane kupca.Takoder radnik HGspota u poslovnici Rijeka mi je potvrdio da fizicke stete nema. U tom slucaju zatrazujem pravo na zamjenu ili isplatu navedene maticne ploce.
Ukoliko nedobijem odgovor na ovaj email u pristojnom vremenu(1 radni dan) bit cu prisiljen pozvati inspekciju pod nalogom i odredbama koje sam ispod naveo.
Hvala
I jos navedem clanak koji mi je gospodin gore poslao. Imate kakve prijedloge sta da dodam ili prepravim ili da ovako saljem?
rok je razuman rok za odgovor (ne pristojan) ,.. ok je ograničiti na jedan dan (nedefinirano tj razuman rok za odgovor, nije isto što i razuman rok za rješenje problema.. oni već nisu riješili problem, ako ponude ponovo da reklamiraš, tad sve kreće od nule..).
možeš tražiti oklanjanje problema-neispravnosti, to je garancija. Pošto se u slučaju kompijutera-komponenti 90% svodi na zamijenu, to je automatski novi račun-garancija. Ukoliko nema adekvatne (identične) zamijene, ti ne moraš prihvatiti, možeš tražiti novac, tad je to stvar tvoje odluke (ne njihove), ali ako se pozoveš umjesto garancije na odgovornost trgovca za robu, tad je stvar dogovora (i opet tvog pristanka).
ugl. OK.. nadaj se pozitivnom odgovoru :)
Iako izgleda da je gotovo meni se cini da neznaju zbog cega je ostecen chip pa se zelim pozvati na neispravnost maticne a ne na utjecaj kupca.
Neznam kako da nadem pravila u vezi jamstva na maticne. Trebala bi mi informacija u vezi chipa, ako se negdje navodi da se gubi garancija iako je greska maticne. Ako netko moze pomoc puno hvala.
fizičko oštećenje .. koje bi korisnik napravio, nije pokriveno jamstvom, sve ostalo je. Glupiraju se (i naravno, kad se nešto zakomplicira tad krenu s kompliciranijim odgovorima.. glupostima). Upravo to je tad moralo pisati, kao razlog ODBIJANJA garancije. Dakle, imaš garanciju i na chip i na bilo što kao dio artikla i odgovori koje sad smišljaju (domišljato) su nevažni. .. jednako, postoji mogućnost da si sam oštetio.. no to bi bilo nagađanje :)
gle, u obrazloženju odbijanja, moraju navesti konkretan razlog, npr fizičko oštećenje, npr možeš čekićem udariti-razbiti ili isčupati chip..
udar groma (smiješno) strujni udar i sl. je obično navedeno, ali nedokazivo, odnosno, možeš jednako tužiti HEP.. i sv.Iliju, ali možeš reći, nije. (točka) Jednako, oni mogu reći da si OCao i pretjerao s voltažom kao uzrokom ili flashbiosa/soft, ali ti možeš (neovisno o činjenicama) reći, nisam. (točka).. a oni ni jedno od tog ne mogu dokazati, samo nagađati (osim CSIjevaca koji mogu sve kao ćuknorris).
Pošto tako nešto ne piše na primci i izdatnici, tad je sve ovo samo izmotavanje, APP-đonm, jer dio kupaca odustane (pogotovo ako su ipak sami krivi..).
Kupac, među ostalim, i po tome treba birati robu-trgovinu-brand.. ili biti spreman na ovakvo natezanje.
upornost, precizno držanje pravila, napisanih, sve papirnato.. i tad se obično 'raznježe' i popuste. Naprave ono što su morali od početka (ili su trebali u primanju odbiti garanciju, pri tome, ovlašteni servis može/mora popraviti ako se to traži i ako ikako može (teže za PC) jedino je razlika tko snosi trošak, kupac-proizvođač-trgovac.. ovisno po osnovi za reklamaciju).
Iako izgleda da je gotovo meni se cini da neznaju zbog cega je ostecen chip pa se zelim pozvati na neispravnost maticne a ne na utjecaj kupca.
Neznam kako da nadem pravila u vezi jamstva na maticne. Trebala bi mi informacija u vezi chipa, ako se negdje navodi da se gubi garancija iako je greska maticne. Ako netko moze pomoc puno hvala.
Ma vidi molim te.
asus je odbio kao da je Asus ekipa vidjela tu matičnu.
Raci tom seronji da ne kenja jer nisu oni uopće kontaktirali asus.
Jedino ako su im ovi napisali strgan je čip neispravnim rukovanjem asus neće odobriti.
Ma ne znam, sve mi je to nekako mutno i najrađe bi išao s tobom u trgovinu da popričam s njima.
okle si ?
šteta, daleko sam.
samo oštro.
zanimljivo ali danas sam pritisnio neku tvrtku Inem koja daje produženo jamstvo na sharp hladnjak/zamrzivač.
čekam od 13 rujna produženo jamstvo za koje sam podatke morao ukucati putem weba a oni ni..... vau !!!
ipak sam ih dobio na telefon i kad sam pustio moj baršunasti bariton odmah je stigla ovjera za još tri godine..
samo stiskaj....
Znaci ovo potvrduje da mene kao kupca nemogu teretit za stetu.
..
- naravno da ne znaju kako je šteta nastala, nisu vidoviti.
dok vidljivo fizičko oštećenje mora biti naznačeno kod zaprimanja reklamacije (zato iskusan serviser/trgovac detaljno pregleda/poslika i zapiše stanje s tvojim/njegovim potpisom, neiskusan to previdi), bez toga, si ti predao neoštećeno .. sve ostalo je na njima. Teh./soft kvarove pokriva garancija, mora pokrivati.
Ne može ti nitko dati takvu informaciju. Meni to izgleda kao da ti auto servis odbije jamstvo i napiše da je jedan mehanički dio na autu neispravan.
To znači samo jedno, da pojma nemaju šta je neispravno i pokušaj obijanja jamstva APP, budi uporan....
Nešto tu meni ne štima. Čitam cijelu ovu prepisku i nigdje nisam primjetio da si ti potvrdio kako je matična dana na reklamaciju fizički neoštećena već da su to ovi iz HGspota inicijalno rekli. Pa ono što mene zanima je da li si matičnu odnio neoštećenu ili je chip bio oštećen? Ne brini, ne radim za HG spot pa možeš slobodno reći
- nemamo razloga sunjati u nešto što navedeš,.. ali nije svejedno preskočiti i sl. neki podatak.. npr vidljivo-fizičko oštećenje, lako se odbije garancija, krivica kupca. (ali može proći, dobra volja servisa).
- što znači vidljivo-fizičko oštećenje? nešto što bi npr slikom mogli dokazati kao stanje-činjenicu, npr udarac čekićem.. za to si sam odgovoran, jer čekić nije dio garancije, normalnog parametra rada komponente.
- ako nema vidljivih oštećenja, ako je tako zaprimljeno (mada po tvojim riječima trgovac kod zaprimanja to navodi, vidoviti milan?) .. tad je kvar koji je pokriven garancijom, mada se može odbiti uz obrazloženje (koje mora biti kvalitetno, držati vodu, npr OC ili strujni udar.. ali realno to servis ne može niti dokazuje, APP taktika koju pobiješ odgovorom ''nisam'').
- ostatak je lud-zbunjenog, korespondencija u kojoj kao da neki podatak-činjenica nedostaje.. tak da, što god bilo sretno, ako nisi 'čekićao' tad izguraj garanciju, ako jesi.. nevažno :)
edit: još primjer-pojašnjenje,.. u odgovoru, gdje servis odbija garanciju, navodeći oštećenje chipa, je greška-nepotpuno ili besmisleno. (ili ne prenosiš činjenice). Za odbijanje mora postojati obrazloženje, kvar koji je izazvao korisnik. Kvar koji se iz tog razloga ne pokriva garancijom (besplatan popravak ili zamijena). U tom odgovoru bi moralo pisati nešto u stilu ''vidljivo fizičko oštećenje koje nije pokriveno garancijom te se ista odbija ili popravak na teret kupca i sl.''.. ne da je chip oštećen, jer ako je kvar, tad je naravno nešto oštećeno, a garancija služi popravku kvarova koje garantira proizvođač u nekom roku.. garancija ne služi popravku ispravnog.. :)
tako da, ili ne navodiš sve ili se pingpongaju .. a svatko će ako u razgovoru navedeš oštećen chip, refleksno pomisliti na fizičko oštećenje (od strane korisnika) ako je to navedeno kao razlog odbijanja garancije. Što je od toga, ovisi, a time i tvoje daljenje opcije.
Meni jedino nije jasno koji k HGSPOT salju u MRservis stvari kad bi u stvari trebali u ASUS slati. Tak su meni na monitoru panel u MRservisu promijenili umjesto da su monitor BENQ slali. Ekipa u HGSPOTu mi je sumnjiva jako.
Možeš zakačiti sliku?
Oni su meni odgovorili citiram:'Oštećen čip na ploči, proizvođač odbio jamstvo.'
Oni su meni odgovorili citiram:'Oštećen čip na ploči, proizvođač odbio jamstvo.'
A sliku maticne prije nego sto si ju nosio na servis nemas pretpostavljam?
Kako su ti prvo rekli da nema vidljivog ostecenja na ploci, a tu se jasno vidi da ima?