Hvala.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hvala.
Hvala
moraš imati dobar razlog za raskid bez penala.. Kod optime je ako se ne varam moguće produljenje ug telefonskim putem. Tako da ti je vjer tako prodiuljenje odrađeno ako se ne sjećaš.

-traži ugovor. Ako je gore tvoj potpis, tad si pod ugovorom. Raskid više nema 'penala' ali moraš nadoknaditi dobiven poklon ili platiti sve preostale rate ako ti je povoljnije, HAKOM.
-nema više penala... (zapravo postoji opcija ako je za tebe povoljnija), jedino ono što si dobio moraš nadoknaditi. Nisi odgovorio, traži ugovor, dali je gore tvoj potpis, bez ugovora nema nikakve obaveze (jer postoji 'automatika', koja nema nikakvu pravnu valjanost) i tad promjeniš operatera ovisno o dostupnosti.
-nema više penala... (zapravo postoji opcija ako je za tebe povoljnija), jedino ono što si dobio moraš nadoknaditi. Nisi odgovorio, traži ugovor, dali je gore tvoj potpis, bez ugovora nema nikakve obaveze (jer postoji 'automatika', koja nema nikakvu pravnu valjanost) i tad promjeniš operatera ovisno o dostupnosti.
Istina, ali koliko ja znam oni snimaju pozive... Je li to vrijedi u tom slucaju?
-nema više penala... (zapravo postoji opcija ako je za tebe povoljnija), jedino ono što si dobio moraš nadoknaditi. Nisi odgovorio, traži ugovor, dali je gore tvoj potpis, bez ugovora nema nikakve obaveze (jer postoji 'automatika', koja nema nikakvu pravnu valjanost) i tad promjeniš operatera ovisno o dostupnosti.
Istina, ali koliko ja znam oni snimaju pozive... Je li to vrijedi u tom slucaju?
-jel me zezaš ili ne znaš čitati ?? (šala).
-ugovor. potpis.
I telefonski bi ti naknadno poslali papire za potpis. Ovako jednostavno kažeš NE. (nek trkeljaju što žele). Vjerojatno zbog stečaja-pruzimanja nisu tad mislili o tom papirantom dijelu. Inače, pazi na što pristaješ, pogotovo ako potpisuješ, jer si u pravilu gubitnik u takvim sporovima.
-moraš im nadoknaditi dobiveno (već godinu dana nema penala). Ako je to popust npr 50%, vjerojatno moraš platiti 1000-2000kn, to je vjerojatno manje od preostalih mjeseci. Dali ti se isplati? Računaj, pitaj ih za konkretnu cifru.
Cekaj sekund,meni je operator objasnio da su mi dali 3 mjeseca popust,nista na poklon nisam dobio,a receno mi je da mi je za raskid ugovora potrebno uplatiti 1600 kn,dali je to moguce??
PS: puno hvala na odgovorima :)
Cekaj sekund,meni je operator objasnio da su mi dali 3 mjeseca popust,nista na poklon nisam dobio,a receno mi je da mi je za raskid ugovora potrebno uplatiti 1600 kn,dali je to moguce??
..
-ako su rekli 1.600 kn onda je to cifra s kojom barataš. Možda možeš osporiti iznos, tko zna.. pitaj, tuži, ... (možda netko da odgovor..).
-3mj popusta je poklon, što si mislio da ima đabe (ni u stare babe) uz to što obično zaračunaju mrežnu opremu.. Traži, plači, cjenkaj se, APP. Ili istrpi još godinu ako si negdje stavljao potpis jer svaka škola se plaća.
-izračunaj što si dobio, toliko si im dužan za raskid.
- edit: btw, ostala je stara mogućnost, 'plaćanje penala' da ti je do isteka npr manje od 5mj tad bi ti bilo jeftinije platiti ostale mjesečne naknade.. po 300kn. Pošto imaš više od godine, budi strpljiv jer nečeš ni na drugom operateru toliko uštedjeti da se prelezak (s plaćanjem raskida) isplati.
Pozdrav,
da ne otvaram novu temu, nadovezao bi se na ovu...
imam sličan problem; na bio sam na t comu, prešao na optimu, s obzirom koliko sam zadovoljan uslugom, htio bi nazad na t com.
Produljenje ugovora obavio sam telefonski, jbg, ne sjećam se kada su zvali, dakle ni do kada mi je važeći taj telefonski ugovor.
Spominjani su razlozi raskida... jeli moguće čisto nezadovoljstvo uslugom biti razlog?
mislim ono, onaj tko je na optimi i imao je potrebu kontaktirat korisničku podršku par dana za redom zna o kakvoj nezadovoljnosti uslugom govorim :/
razlog što bi sada htio raskid je što nakon par razmjenjenih mailova glede problema, ne javljaju mi ništa već 10-ak dana
ne mogu pristupit nekim web stranicama i sl
sada sam se spojio vip-ovim stikom...užas
kontaktirao sam ih mailom iz razloga što još nesmijem puno pričat, a kamo li vikat, a kad zovete korisničku podrđku optime...ma skužili ste :/