Zna li se cijena Warhammera kada dode kod nas ? - Bar neka okvirna
Za sve neupućene, Warhammer postoji 25 godina, a lore mu je baziran na Tolkienovim izmišljotinama. WoW, odnosno Warcraft universe, je veliku većinu contenta preuzeo upravo od Warhammera. Počinjem s ovim uvodom jer da ne volim da se pljuje po warhammeru kao da je "kopija WoWa". (Viđeno na nekim drugim forumima i Youtube). Ofc, gameplay se nece puno razlikovati (u pravu si, dado) jer je to RPG, a ne "combo-based-tekken-style RPG wanna-be" :P (AoC). Kad se tuces protiv NPCa, dovoljno je stajati na mjestu i lupati po spellovima i abilitijima. U PvP combatu je sasvim druga prica jer postoje knock-back abilitiji i slicne stvari.
Da se razumijemo, tko god ne voli WoW, WAR mu se nece svidjeti, jer su u istog žanra, ali je WAR promijenio neke stvari koje su WoW učinile dosadnim.
1. Nema grindanja
2. Leveliranje se može raditi samo s PvE, samo s PvP (RvR) i / ili kombinacijom oba. PvP u WARu nije besmisleno napucavanje kao u WoWu (za honor kojeg treba 300-tinjak tisuća za koliko toliko dobar gear). Ne, u RvR se dobiva loot, experience i gold.
3. Profesije nisu recipe based. Dakle, ne moraš naučiti recipe da bi znao prozvoditi neki item, već kombinacijom (eksperimentiranjem resursa s unaprijed određenim učincima) proizvodiš ono što ti treba.
Primjeri profesija:
- Scavenging / Butchering. U WoWu si morao imati skinning da bi mogao uzeti kožu neke živine (i ako trebaš za cooking, NADATI se da će đubre dropati neko meso). U WAR (kada imaš scavenging/butchering) ubijenoj životinji oguliš kožu, isiječeš meso i pokupiš kosti koje se koriste za talismane (upgradeovi za oružja).. Ako je biće dovoljno inteligentno da nosi odjeću, znači da ima đepove (scavenging). Ako nije, znači da je beast (Butchering).
- Magic salvaging (disenchanting u WoWu). Uništavanjem magičnih predmeta, dobivaš neke magične resurse. Razlika u WARu je što možeš BIRATI koji magični dio ćeš uzeti. Naime, određeni magični resursi daju bonus na određene statse (strenght, agility, intellect..). Kad želiš enchantati neki item, biraš magični resurs i apliciraš ga na oružje ili item. Nije recipe based, već kombiniraš što ti više paše.
- Cultivation (meni najdraži). U WAR više nema headless herb grinding. Kako napreduješ kroz Tierove igre, od različitih NPCa dobivaš seeds koje sadiš u teglice (koje nosiš sa sobom). U početku profesije znaš vrlo malo o uzgajanju. Kasnije otkriješ da možeš koristiti vodu i slične aditive kako bi ubrzao proces uzgajanja (tak me podsjeća na nešto hihihi). To me navodi na sljedeću profesiju
- Potion making. Recimo da se potion sastoji od 2 biljke. Ako staviš više komada jedne, potion će duže trajati. Ali ako staviš više komada druge, potion ce trajati kraće, ali će imati jači učinak (npr: više +strength). Sve ovisi o taktikama i borbi u koju se namjeravaš uključiti.
4. Quest system. Za razliku od WoWa, ne moraš se probiti kroz hrpu medvjeda (ubiti njih 50) da bi došao do NPCa koji nudi quest u kojem te traži da ubiješ 30 medvjeda. Igra pamti koga si ubio, dropa iteme sama od sebe, a na tebi je da odlučiš koliko ćeš ih pobiti, hoćeš li uzeti item ili ne. Jednom kad naletiš na NPCa, on će te prepoznati i reći:"Hej, ti si ubio onih 40 elfova. Evo ti nagrada." Ako si ih ubio više, nagrada će biti bolja.
5. Tzv. "Oooh, cool-loot". Bauljaš kroz šumu i naidješ na pećinu. Nema questa koji te tamo vodi, ali odlučiš ući. Naletiš na mrtvog Orca i mač pored njega. Jednostavno mu uzmeš mač. FTW! =)
6. Korištenje abilitija. Postoji morale koji se koristi za spellove (slično rage-u kod warriora), a raste kroz combat. S većom moralom, koriste se jači spellovi / ability-ji. Dakle, nema onoga da ti rogue priđe s leđa i one-shota te. Ne, on mora ući u combat, čekati na moral i onda lupiti neki ability. A, po mom mišljenju, to donosi novu razinu taktike. Da li lupiti par slabijih spellova SADA ili čekati i opaliti neko đubre kasnije. Sve klase koje koriste magiju, moraju ući i combat, uzeti energiju protivnika I TEK ONDA uključiti svoje spellove - bilo da rade dmg protivnicima ili da healaju svoju ekipu. Ako pogledate neke filmiće, možete vidjeti koliko jedan igrač dugo živi. Za razliku od WoWa, gdje ne stigneš ni vidjeti s kim se boriš, a već si mrtav.
Ima tu još hrpa stvari za koje bi mi trebalo ostatak popodneva da napišem. Uglavnom, WAR nosi PUNO inovacija, iako se neće znatno razlikovati od WoWa. GUI je sličan, gameplay je sličan, ima PvP instance, PvE instance itd. Nitko od WARa ni ne traži da bude nešto drugo.
P.S.
Netko je tamo rekao, ne sjećam se nick-a. Titan quest - diablo 2: titan quest ima bolju grafiku, ali je zaboravio reći koliko titan quest ima bolji skill / talent system. Ista stvar se događa s WoW i WAR. Nije samo grafika ljepša. Ali opet, nije sve u grafici.
Cheerz!
Ovo sto si napisao zvuci jako jako dobro, bas me zanima da li ce to tako biti i u pravom gameplayu jer ako bude, imam iduci MMO koji igram :)
za tri tjedna ćemo znati =)
za tri tjedna ćemo znati =)
pa ... mozda bi ovo mogal biti dostojna zamjena WoW-u ali tek nakon WotLK-a da warcraftu dam jos jednu sansu
1. Nema grindanja
Daj pojasni detaljnije kakav je to MMOG i njegov revolucionarni sustav da nema grindanja, idem odmah naručiti.
"Nema grindanja" zaista zvuči jako, jako naivno.
Još traje NDA dok ne otvore betu za više ljudi, ali evo ti isječak iz manuala, to je valjda OK dati.
Igra obećava, u teoriji, a u beti je sve to nekako nedovršeno, poludovršeno i čudno u najmanju ruku. Ja 80% najavljenog nisam iskusio niti vidim na način na koji oni WAR opisuju.
Igru ću kupiti sigurno (tj. već jesam) ali meni se to sve čini kao WoW i ne želim iskustvo iz bete miješati s onim iz releasea jer to jednostavno zna krenuti loše.
Ako igra bude dobra, super.
-
Advancing Your Character
Everyone starts out at Rank 1. As you do quests and kill things, you gain experience. As experience accrues, your rank increases and you start to learn some of the ins and outs of your career. As you gain ranks new abilities will become available to you and your
character will increase in power naturally.
Your character can be advanced and customized in a number of ways in addition to
gaining Ranks, abilities, or new weapons and armor.
Morale
Morale abilities are powerful effects that require you to engage in combat for a period of
time as you gain Morale. When you use a Morale ability any Morale you've built up is
lost. There are four ranks of Morale Abilities. Rank 4 Morale abilities require the
maximum Morale possible (100%) but can be devastating to your opponents. Players unlock their first Morale ability at Rank 8.
Tactics
Tactics are passive abilities that can be combined with other tactics to enhance your
natural abilities. As your gain ranks you unlock more slots to use additional Tactics at the
same time. In addition, you can save different sets of Tactics for use in specific situations.
Players unlock their first Tactic ability at Rank 11.
Career Masteries
General Overview
Career Mastery will allow players focus on different facets of their career giving them the
opportunity to differentiate themselves from others, while still making sure that every
character, no matter how they're specialized, can still perform the basic and fundamental
purpose of their career. For example, every Sword Master will be an able tank, capable of
absorbing much more damage than a lighter fighter. However someone who specializes
in the Sword Master’s defensive path will find that they are generally more durable, able
to hold aggro better in PvE and able to defend their friends more efficiently in an RvR
scenario. Meanwhile a Sword Master who chooses to go a more offensive route will still
be able to take a hit, but may find themselves hard pressed to defend & protect as well as
their counterpart, admittedly they will be hitting quite a bit harder as a trade off.
To begin at the most basic layer, every player will have four grouping of skills: Core
skills and skills that fall under one of three different Paths of Mastery. The Core skills
include a small handful of abilities which are simply critical to the career (to continue the
example above, a Swordmaster would find that their Taunt and Guard abilities are Core).
These Core skills automatically improve as you gain ranks; once you learn them, they
won't require any further investments. Moving beyond that, each career will have three
paths available to Master, each of which emphasizes one specific facet of the career's
abilities. While the Core skills represent a more automatic progress, the pathed skills are
heavily player-controlled.
pa ako grindanje nije pretjerano, meni to i nije toliko dosadno, recimo ganjanje traitova u Lotro mi je super zabavno, okupi se ekipa i rokaj!
Ako igra bude dobra, super.


da to ni ja ne volim, helikoptere, motore i robote u fantasy igrama. ne valja mi to - ja više volim klasičan fantasy sa konjima, zmajevima, čarolijama, mačevima i sjekirama :-)
da to ni ja ne volim, helikoptere, motore i robote u fantasy igrama. ne valja mi to - ja više volim klasičan fantasy sa konjima, zmajevima, čarolijama, mačevima i sjekirama :-)
u beti je sve to nekako nedovršeno, poludovršeno i čudno u najmanju ruku. Ja 80% najavljenog nisam iskusio niti vidim na način na koji oni WAR opisuju.
Igru ću kupiti sigurno (tj. već jesam)
http://pc.gamespy.com/dor/objects/748723/warhammer-online/videos/warhammer_combat.html
game.co.uk
Btw: http://pc.gamespy.com/dor/objects/748723/warhammer-online/videos/warhammer_combat.html
Borba heheh tu vidiš kako je statična.
osobno nemam nista protiv staticne borbe. ionako je sve u brojevima i ponekom bježanju od AoE spellova. Ono što me veseli u tom videu su boje, modeli i texture. =))
thnx za link.

Ono što me veseli u tom videu su boje, modeli i texture. =))

http://pc.gamespy.com/dor/objects/748723/warhammer-online/videos/warhammer_combat.html


hehehe...
Hoces reci da animacija dwarfa dok trci u wowu valja? LOL =)) Malo šale..
Uglavnom, svi znamo da je blizz fantasticna firma sto se tice designa, animacije i ostalih tehnickih stvari. Cini mi se da su game designeri zeznuli stvar u wowu, a ne content developeri (2d, 3d gfxeri, animatori i sound devs), zar ne? Oni uvijek obave posao kak treba, sukladno zahtjevima lead game designera.
Na kraju krajeva, nije sve u grafici. Jedina stvar koju ne podnosim su noge nesinkronizirane s podom po kojem trče. Sve ostalo mogu podnijeti.
AoC ima fantastične animacije likova zato :)
Jedina stvar koju ne podnosim su noge nesinkronizirane s podom po kojem trče. Sve ostalo mogu podnijeti.


Jedina stvar koju ne podnosim su noge nesinkronizirane s podom po kojem trče. Sve ostalo mogu podnijeti.


da to ni ja ne volim, helikoptere, motore i robote u fantasy igrama. ne valja mi to - ja više volim klasičan fantasy sa konjima, zmajevima, čarolijama, mačevima i sjekirama :-)

Evo ekipa sa HCL portala igrala malo Warhammer Online i napisali svoje utiske:
http://www.hcl.hr/najave.php?TekstID=145&select=19
Bacite pogled...
Iako je još closed beta i ne bih smio, evo vam na download cijeli manual iz igre. Open Beta počinje u 9. mjesecu, pa ako imate volje prijavite se i probajte.
Desni klik na link i "Save as..." - dokument je PDF.
http://rapidshare.com/files/141084687/WAR_Player_Guide.7z.html
Imate fino sve moguće detalje i svemu.
Nadajmo se da će Warhammer Online uspjeti bolje od Conana. Beta uvijek izgleda obećavajuće, a tek nakon releasea se mrtvi broje...