Warhammer Online : Age of Reckoning

poruka: 125
|
čitano: 21.466
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
Xorantu kaže...

Zna li se cijena Warhammera kada dode kod nas ? - Bar neka okvirna

 
Collector's je prema Algoritmu 599 kn :\
Obicna - pojma, valjda kojih 350 ko i sve druge igre
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

Za sve neupućene, Warhammer postoji 25 godina, a lore mu je baziran na Tolkienovim izmišljotinama. WoW, odnosno Warcraft universe, je veliku većinu contenta preuzeo upravo od Warhammera. Počinjem s ovim uvodom jer da ne volim da se pljuje po warhammeru kao da je "kopija WoWa". (Viđeno na nekim drugim forumima i Youtube).  Ofc, gameplay se nece puno razlikovati (u pravu si, dado) jer je to RPG, a ne "combo-based-tekken-style RPG wanna-be" :P (AoC). Kad se tuces protiv NPCa, dovoljno je stajati na mjestu i lupati po spellovima i abilitijima. U PvP combatu je sasvim druga prica jer postoje knock-back abilitiji i slicne stvari.

 

Da se razumijemo, tko god ne voli WoW, WAR mu se nece svidjeti, jer su u istog žanra, ali je WAR promijenio neke stvari koje su WoW učinile dosadnim.

 

1. Nema grindanja

2. Leveliranje se može raditi samo s PvE, samo s PvP (RvR) i / ili kombinacijom oba. PvP u WARu nije besmisleno napucavanje kao u WoWu (za honor kojeg treba 300-tinjak tisuća za koliko toliko dobar gear). Ne, u RvR se dobiva loot, experience i gold.

3. Profesije nisu recipe based. Dakle, ne moraš naučiti recipe da bi znao prozvoditi neki item, već kombinacijom (eksperimentiranjem resursa s unaprijed određenim učincima) proizvodiš ono što ti treba.

Primjeri profesija:

 - Scavenging / Butchering. U WoWu si morao imati skinning da bi mogao uzeti kožu neke živine (i ako trebaš za cooking, NADATI se da će đubre dropati neko meso). U WAR (kada imaš scavenging/butchering) ubijenoj životinji oguliš kožu, isiječeš meso i pokupiš kosti koje se koriste za talismane (upgradeovi za oružja).. Ako je biće dovoljno inteligentno da nosi odjeću, znači da ima đepove (scavenging). Ako nije, znači da je beast (Butchering).

 - Magic salvaging (disenchanting u WoWu). Uništavanjem magičnih predmeta, dobivaš neke magične resurse. Razlika u WARu je što možeš BIRATI koji magični dio ćeš uzeti. Naime, određeni magični resursi daju bonus na određene statse (strenght, agility, intellect..). Kad želiš enchantati neki item, biraš magični resurs i apliciraš ga na oružje ili item. Nije recipe based, već kombiniraš što ti više paše.

 - Cultivation (meni najdraži). U WAR više nema headless herb grinding. Kako napreduješ kroz Tierove igre, od različitih NPCa dobivaš seeds koje sadiš u teglice (koje nosiš sa sobom). U početku profesije znaš vrlo malo o uzgajanju. Kasnije otkriješ da možeš koristiti vodu i slične aditive kako bi ubrzao proces uzgajanja (tak me podsjeća na nešto hihihi). To me navodi na sljedeću profesiju

 - Potion making. Recimo da se potion sastoji od 2 biljke. Ako staviš više komada jedne, potion će duže trajati. Ali ako staviš više komada druge, potion ce trajati kraće, ali će imati jači učinak (npr: više +strength). Sve ovisi o taktikama i borbi u koju se namjeravaš uključiti.

4. Quest system. Za razliku od WoWa, ne moraš se probiti kroz hrpu medvjeda (ubiti njih 50) da bi došao do NPCa koji nudi quest u kojem te traži da ubiješ 30 medvjeda. Igra pamti koga si ubio, dropa iteme sama od sebe, a na tebi je da odlučiš koliko ćeš ih pobiti, hoćeš li uzeti item ili ne. Jednom kad naletiš na NPCa, on će te prepoznati i reći:"Hej, ti si ubio onih 40 elfova. Evo ti nagrada." Ako si ih ubio više, nagrada će biti bolja.

5. Tzv. "Oooh, cool-loot". Bauljaš kroz šumu i naidješ na pećinu. Nema questa koji te tamo vodi, ali odlučiš ući. Naletiš na mrtvog Orca i mač pored njega. Jednostavno mu uzmeš mač. FTW! =)

6. Korištenje abilitija. Postoji morale koji se koristi za spellove (slično rage-u kod warriora), a raste kroz combat. S većom moralom, koriste se jači spellovi / ability-ji. Dakle, nema onoga da ti rogue priđe s leđa i one-shota te. Ne, on mora ući u combat, čekati na moral i onda lupiti neki ability. A, po mom mišljenju, to donosi novu razinu taktike. Da li lupiti par slabijih spellova SADA ili čekati i opaliti neko đubre kasnije. Sve klase koje koriste magiju, moraju ući i combat, uzeti energiju protivnika I TEK ONDA uključiti svoje spellove - bilo da rade dmg protivnicima ili da healaju svoju ekipu. Ako pogledate neke filmiće, možete vidjeti koliko jedan igrač dugo živi. Za razliku od WoWa, gdje ne stigneš ni vidjeti s kim se boriš, a već si mrtav.

 

Ima tu još hrpa stvari za koje bi mi trebalo ostatak popodneva da napišem. Uglavnom, WAR nosi PUNO inovacija, iako se neće znatno razlikovati od WoWa. GUI je sličan, gameplay je sličan, ima PvP instance, PvE instance itd. Nitko od WARa ni ne traži da bude nešto drugo.

 

P.S.

Netko je tamo rekao, ne sjećam se nick-a. Titan quest - diablo 2: titan quest ima bolju grafiku, ali je zaboravio reći koliko titan quest ima bolji skill / talent system. Ista stvar se događa s WoW i WAR. Nije samo grafika ljepša. Ali opet, nije sve u grafici.

 

Cheerz!

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.8.2008 18:24 (pav1337o).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

Ovo sto si napisao zvuci jako jako dobro, bas me zanima da li ce to tako biti i u pravom gameplayu jer ako bude, imam iduci MMO koji igram :)

Q6600 @ 3.1Ghz // 4GB DDR2 Kingmax MARS // 8800GTX
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

za tri tjedna ćemo znati =)

17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
pav1337o kaže...

za tri tjedna ćemo znati =)

Lijep opis u svakom slučaju, ali isto tako zvučao je i AoC i čak izgledao u beti.
"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
17 godina
neaktivan
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

pa ... mozda bi ovo mogal biti dostojna zamjena WoW-u ali tek nakon WotLK-a da warcraftu dam jos jednu sansu

Necu zvaku , hocu kusur !!!
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
naxeem kaže...
Lijep opis u svakom slučaju, ali isto tako zvučao je i AoC i čak izgledao u beti.
 AoC sam odmah zaboravio cim sam vidio gameplay borbe. Za te stvari postoji Tekken
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
pav1337o kaže...
naxeem kaže...
Lijep opis u svakom slučaju, ali isto tako zvučao je i AoC i čak izgledao u beti.
 AoC sam odmah zaboravio cim sam vidio gameplay borbe. Za te stvari postoji Tekken
Za koje stvari? Za PvP?
Ako misliš da je MMO namijenjen samo PvE-u ili da to mora biti centar događanja, onda moraš preispitati svoje razmišljanje. Imaš hrpu finih single player RPG igara u kojima se PvE ističe kao jedina opcija.
"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
pav1337o kaže...

 

1. Nema grindanja

 
Izgleda mi simpa tvoj opis igre, ali ovo gore spomenuto mi zvuči jako naivno.

Kako misliš da se izbjegne grindanje za bilo što vrijedno u igri?Primjer: recimo da u cijelom LOTROu nema grindanja kroz leveliranje, ali kad dođeš na lvl cap i kreneš dotjerivati traitove da usavršiš lika naiđeš na obilje grindanja iz traita u trait.

Kako misliš da nema grindanja - jel bi u ovakvom slučaju kao gore u LOTRO (traitovi) tvoj lik mogao doći do nekoga NPCa i kuc-kuc "ja došao po jedan virtue tier 7, ako može, molim vas" i ovaj mu kaže, "evo ti, sinko, idi s blagoslovom"?! Ili za uber-opremu?!

Daj pojasni detaljnije kakav je to MMOG i njegov revolucionarni sustav da nema grindanja, idem odmah naručiti.


Intel 80286 12MHz, 640k RAM, 20 MB HDD, MS-DOS 3.31
17 godina
neaktivan
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

"Nema grindanja" zaista zvuči jako, jako naivno.

"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
Faerdhur kaže...
Daj pojasni detaljnije kakav je to MMOG i njegov revolucionarni sustav da nema grindanja, idem odmah naručiti
 Budući da nisam imao prilike vidjeti betu (za razliku od nekih hmm hmm), sve ovo sto sam napisao na forumu je izvadjeno iz production podcasta. Znam da production podcasti nisu "the final thing" i sve se moze promijeniti do samog izlaska igre, ali oni su zamisljeni da privuku ljude. Ako pak privuku ljude s idejama koje su objasnjene u podcastu, a onda to ne implementiraju u igru, izgubit ce hrpu igrača. A to je ono što najmanje žele, zar ne?

Pratim razvoj igre od kad su najavili da je proizvode, pogledao sam HRPE podcastova, gameplay videa i komentara ljudi koji su zaigrali betu i recimo da sam dobio feeling kakva bi igra mogla biti.

Što se tiče "nema grindanja" -  nisam mislio da neces morati uzeti neko vrijeme za skupiti "bogznakakav honor" te samo doci do NPCa da ti da uber-epic opremu. Mislio sam na questove (a to naxeem moze bolje portvrditi jer je bio u beti).

Uglavnom, pogledajte https://www.youtube.com/watch?v=yeqJFPH7jWE što se questova tiče, a preporučam da pogledate i RvR, Career masteries, Guilds i Combat system podcastove. Svi se nalaze na youtube.

Još jednom napominjem, sve što znam o igri naučio/čuo sam kroz podcastove i komentare ekipe sa WAR fansite foruma.


@naxeem: Za koje stvari? Za PvP? - Mislio sam na ono da moras stiskati tipke da bi napravio dodge/block/parry (to nisu elementi RPG igre. dodge/block/parry se bazira na statsima - to svi dobro znamo). Zato kazem, takav stil borbe (isklikaj svoj vlastiti combo) je tekken style).

Pravi RPG combat je papir/škare/dijamant koncept. Ti kreneš bacati spell, a ja ukljucim "spell reflect" (malo wow-a hehe) i onda ti popušiš spell nazad. A ne da me gađaš za bogzna čime i onda moji refleksi utječu hoću li se maknuti ili ne. MMO igre imaju preveliki latency da bi to dobro funkcioniralo. Pobogu, pogledajte što se događa s latency u wow. Što bi bilo da se fizički moraš uključiti u borbu i misliti na block / dodge / parry :P
17 godina
neaktivan
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

Još traje NDA dok ne otvore betu za više ljudi, ali evo ti isječak iz manuala, to je valjda OK dati.

Igra obećava, u teoriji, a u beti je sve to nekako nedovršeno, poludovršeno i čudno u najmanju ruku. Ja 80% najavljenog nisam iskusio niti vidim na način na koji oni WAR opisuju.

Igru ću kupiti sigurno (tj. već jesam) ali meni se to sve čini kao WoW i ne želim iskustvo iz bete miješati s onim iz releasea jer to jednostavno zna krenuti loše.

Ako igra bude dobra, super.

 

-

 

Advancing Your Character
Everyone starts out at Rank 1. As you do quests and kill things, you gain experience. As experience accrues, your rank increases and you start to learn some of the ins and outs of your career. As you gain ranks new abilities will become available to you and your
character will increase in power naturally.
Your character can be advanced and customized in a number of ways in addition to
gaining Ranks, abilities, or new weapons and armor.
Morale
Morale abilities are powerful effects that require you to engage in combat for a period of
time as you gain Morale. When you use a Morale ability any Morale you've built up is
lost. There are four ranks of Morale Abilities. Rank 4 Morale abilities require the
maximum Morale possible (100%) but can be devastating to your opponents. Players unlock their first Morale ability at Rank 8.
Tactics
Tactics are passive abilities that can be combined with other tactics to enhance your
natural abilities. As your gain ranks you unlock more slots to use additional Tactics at the
same time. In addition, you can save different sets of Tactics for use in specific situations.
Players unlock their first Tactic ability at Rank 11.

 

Career Masteries
General Overview
Career Mastery will allow players focus on different facets of their career giving them the
opportunity to differentiate themselves from others, while still making sure that every
character, no matter how they're specialized, can still perform the basic and fundamental
purpose of their career. For example, every Sword Master will be an able tank, capable of
absorbing much more damage than a lighter fighter. However someone who specializes
in the Sword Master’s defensive path will find that they are generally more durable, able
to hold aggro better in PvE and able to defend their friends more efficiently in an RvR
scenario. Meanwhile a Sword Master who chooses to go a more offensive route will still
be able to take a hit, but may find themselves hard pressed to defend & protect as well as
their counterpart, admittedly they will be hitting quite a bit harder as a trade off.
To begin at the most basic layer, every player will have four grouping of skills: Core
skills and skills that fall under one of three different Paths of Mastery. The Core skills
include a small handful of abilities which are simply critical to the career (to continue the
example above, a Swordmaster would find that their Taunt and Guard abilities are Core).
These Core skills automatically improve as you gain ranks; once you learn them, they
won't require any further investments. Moving beyond that, each career will have three
paths available to Master, each of which emphasizes one specific facet of the career's
abilities. While the Core skills represent a more automatic progress, the pathed skills are
heavily player-controlled.

"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

pa ako grindanje nije pretjerano, meni to i nije toliko dosadno, recimo ganjanje traitova u Lotro mi je super zabavno, okupi se ekipa i rokaj!

LOTRO - Skullcrusher - Dwarf Champion Lv 50
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
naxeem kaže...

Ako igra bude dobra, super.

 

 

 
Pa da, rekoh već jednom da bi WAR moglo biti osvježenje za WoWere jer podsjeća na WoW, a ljepša je i dotjeranija igra s ponekim inovacijama, bar obećavaju.

Ali ja radim "pa-pa, pusa!" WARu, odnosni ideji da probam Osmijeh Ukusi su... Jučer sam malo pregledavao podcaste i naletim na mounte  u WARu. Slinio sam na dino mount i vukove, ali kad sam vidio dwarfa s helikopterom na leđima Osmijeh odmah mi se spustio quratz. Sjetio sam se da ima puške i sjetio sam se onog kretenskog mounta koji dolazi, motora u WoWu...

Nekome će to biti luda zabava, good luck! Ali za nekoga tko se voli uživjeti u high-fantasy setting (LOTRO) i low-fantasy setting (AoC) gdje još uvijek nema robota (a.k.a. golems, Eberron D&D), pušaka, motora i helikoptera (WoW, WAR), to nije zabava.


Intel 80286 12MHz, 640k RAM, 20 MB HDD, MS-DOS 3.31
17 godina
neaktivan
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

da to ni ja ne volim, helikoptere, motore i robote u fantasy igrama. ne valja mi to - ja više volim klasičan fantasy sa konjima, zmajevima, čarolijama, mačevima i sjekirama :-)

LOTRO - Skullcrusher - Dwarf Champion Lv 50
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
Sims kaže...

da to ni ja ne volim, helikoptere, motore i robote u fantasy igrama. ne valja mi to - ja više volim klasičan fantasy sa konjima, zmajevima, čarolijama, mačevima i sjekirama :-)

 = AoC
"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
naxeem kaže...

u beti je sve to nekako nedovršeno, poludovršeno i čudno u najmanju ruku. Ja 80% najavljenog nisam iskusio niti vidim na način na koji oni WAR opisuju.

Igru ću kupiti sigurno (tj. već jesam)

Nikako, ali NIKAKO ne smijes usporedjivati betu sa releasom. Bete (pa to si vec morao nauciti :P) su orijentirane specificno na neke dijelove igre. Npr, ako testiraju RvR, to znaci da na nekim dijelovima svijeta UOPCE nece biti NPCa, a kamoli nekih fancy stvari kao sto su zapaljene tvrđave i slično. To znam iz Serious Sama (bio sam beta tester) i davali su nam content na kapaljku. Prvo se testirao Luxor. Neki su dobili prvi dio (tamo gdje se stvaraš, gdje one munje lupe u neki artefakt), neki su dobili dvorište iza pa druga grupa sljedeće dvorište. Nekima su rekli da pucaju u zidove i slično. Dakle, beta test nema apsolutno nikakve veze s pravom igrom, POSEBNO ako je content oriented (dakle, specifično se testira neki dio igre - npr chat system ili combat system.)
Kažeš da je sve nekako poludovršeno i čudno. I meni su svi filmovi iz beta footage bili nekako slabi, prazni, loših animacija, bez pravog lightinga..Ali zato je to beta. Ne pada im napamet pokazati vam SVE pa da onda leak-ate content i slično.

Jučer sam naletio na gameSpy site i tamo vidio nekoliko odličnih exclusive videa od kojih su mi gaće opale =)

da ne duljim, evo linkova (pogledajte ih na high quality).

http://pc.gamespy.com/dor/objects/748723/warhammer-online/videos/warhammer_combat.html

Sa strane ih ima još, dosta zanimljivih, ali ova četiri su must-see.


Kupio si? Gdje? I ja bih! Bio sam na direct2drive web shop, htio sam si odmah skinuti igru, ali mi je system izbacio...wait for it....COUNTRY RESTRICTED! Dakle, nema direct download u Hrvata. Gdje se moze naruciti box?
Thnx
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

game.co.uk

 

Btw: http://pc.gamespy.com/dor/objects/748723/warhammer-online/videos/warhammer_combat.html

 

Borba heheh tu vidiš kako je statična.

"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2008 16:15 (naxeem).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

osobno nemam nista protiv staticne borbe. ionako je sve u brojevima i ponekom bježanju od AoE spellova. Ono što me veseli u tom videu su boje, modeli i texture. =))

 

thnx za link.

17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
 Ty za video Osmijeh
pav1337o kaže...

Ono što me veseli u tom videu su boje, modeli i texture. =))

 I meni se čini ok grafika/stil, dosta bolje od prethodnih gameplay videa. I borba mi se sviđa Smijeh.
BTW dali se zna što o hardverskim zahtjevima?
<?= "hello world" ?>
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2008 17:17 (disturbedHR).
17 godina
neaktivan
offline
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
 
Hvala, i ja sam pregledao u HQ i mogu reći da igra može biti sasvim OK. I jel vam se ne čini da par godina nakon pojave WoWa ni ovi developeri nisu postigli animacije likova dostojne BLizzarda? Ovdje mi dost ukočeno i trzavo izgledaju likovi, s obzirom da je nova igra i da bi trebala biti bar na razini postojećih, ako ne i bolja.

ALI JAOOOOOOOOO GUN!!! JAOOOOOOOOOO!!! Viče

Bye, bye, good luck, my friends, enjoy! Cool


Intel 80286 12MHz, 640k RAM, 20 MB HDD, MS-DOS 3.31
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2008 18:50 (Faerdhur).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

hehehe...

Hoces reci da animacija dwarfa dok trci u wowu valja? LOL =)) Malo šale..

 

Uglavnom, svi znamo da je blizz fantasticna firma sto se tice designa, animacije i ostalih tehnickih stvari. Cini mi se da su game designeri zeznuli stvar u wowu, a ne content developeri (2d, 3d gfxeri, animatori i sound devs), zar ne? Oni uvijek obave posao kak treba, sukladno zahtjevima lead game designera.

 

Na kraju krajeva, nije sve u grafici. Jedina stvar koju ne podnosim su noge nesinkronizirane s podom po kojem trče. Sve ostalo mogu podnijeti.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.8.2008 19:42 (pav1337o).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning

AoC ima fantastične animacije likova zato :)

"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
pav1337o kaže...

Jedina stvar koju ne podnosim su noge nesinkronizirane s podom po kojem trče. Sve ostalo mogu podnijeti.

 

 
Pri ovome uvijek pomislim da svatko ima neki fetiš Osmijeh

Pa i svatko ima neki problem s nečim - pogledaj Simsove postove, kad mu spomenem AoC "sve je super, bla, bla - ali *ebu me krošnje i trava! Ne valja! Ne mogu igrati!" Smijeh


Intel 80286 12MHz, 640k RAM, 20 MB HDD, MS-DOS 3.31
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
Faerdhur kaže...
pav1337o kaže...

Jedina stvar koju ne podnosim su noge nesinkronizirane s podom po kojem trče. Sve ostalo mogu podnijeti.

 

 
Pri ovome uvijek pomislim da svatko ima neki fetiš Osmijeh

Pa i svatko ima neki problem s nečim - pogledaj Simsove postove, kad mu spomenem AoC "sve je super, bla, bla - ali *ebu me krošnje i trava! Ne valja! Ne mogu igrati!" Smijeh


 Pa kad su krošnje i trava u AOC-u u odnosu na detaljnost likova i odlične teksture okoline, kamenja i sl.  ružne i nedovoljno detaljne (pogotovo krošnje).
LOTRO - Skullcrusher - Dwarf Champion Lv 50
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
naxeem kaže...
Sims kaže...

da to ni ja ne volim, helikoptere, motore i robote u fantasy igrama. ne valja mi to - ja više volim klasičan fantasy sa konjima, zmajevima, čarolijama, mačevima i sjekirama :-)

 = AoC
 = Lotro.
LOTRO - Skullcrusher - Dwarf Champion Lv 50
17 godina
neaktivan
offline
RE: Warhammer Online : Age of Reckoning
Sims kaže...
  Pa kad su krošnje i trava u AOC-u u odnosu na detaljnost likova i odlične teksture okoline, kamenja i sl.  ružne i nedovoljno detaljne (pogotovo krošnje).
 
Potpis Smijeh  . . . 
17 godina
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

Evo ekipa sa HCL portala igrala malo Warhammer Online i napisali svoje utiske:

http://www.hcl.hr/najave.php?TekstID=145&select=19

 

Bacite pogled...

Gaming Portal Hrvatske Cyber Lige - www.hcl.hr
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Warhammer Online : Age of Reckoning

Iako je još closed beta i ne bih smio, evo vam na download cijeli manual iz igre. Open Beta počinje u 9. mjesecu, pa ako imate volje prijavite se i probajte.

 

Desni klik na link i "Save as..." - dokument je PDF.

 

http://rapidshare.com/files/141084687/WAR_Player_Guide.7z.html

 

Imate fino sve moguće detalje i svemu.

 

Nadajmo se da će Warhammer Online uspjeti bolje od Conana. Beta uvijek izgleda obećavajuće, a tek nakon releasea se mrtvi broje...

"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." - Dante Alighieri
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice