Koliko im je trebalo da naprave ovaj zadnji jos nedoradeni dio? Sve se bojim da nece stici na vrijeme.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Komentirao je jedan frend na sliku da im je specular jeftino loš... tako da...
ED se financira prvenstveno iz privatnih izvora, mislim da je njihov budžet između 10-15 mil USD (možda i više, nisam siguran).
Link:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-15-elite-dev-frontier-raises-4m-from-stock-sale
ED se financira prvenstveno iz privatnih izvora, mislim da je njihov budžet između 10-15 mil USD (možda i više, nisam siguran).
Link:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-15-elite-dev-frontier-raises-4m-from-stock-sale
Bilo je spomenuto u jednom od newslettera, ali ništa neočkeivano jer ipak Frontier je firma koja radi igre već desetljećima, samo ime firme je inspirirano Elite:Frontier igrom.
Inače, bilo je nekoliko pokušaja da se Elite 4 pokuša finalizirati kao projekt, no, veliki izdavači su bili bez razumjevanja, u tim pokušajima je sigurno stečeno jako puno ideja i zamisli kako bi igra trebala funkcionirati.
Zasigurno je bilo jako puno toga spremno kao temelj igre, audio vizualni dio je uzeo najveći dio razvojnog vremena, kao i novca, i za sada ED izgleda kao san snova.
Btw, konkurencija je dobra stvar, i sretan sam što se spacesim žanr vratio na velika vrata :-)
Uopće nema smisla uspoređivati ED sa SC-om.. obadvoje će biti super space simovi i legende na svoj način.
Uopće nema smisla uspoređivati ED sa SC-om.. obadvoje će biti super space simovi i legende na svoj način.
lol, polako
star citizen je zasad samo nakupina bugova u jednoj prostoriji (ne, ni zadnji patch od prije par dana nije nista popravio po tom pitanju - ok lazem, sad kad sjednem za kokpit, vise ruke ne prolaze kroz kokpit joysticke..)
nema sanse da star citizen izadje do kraja iduce godine, a vjerojatno ni da dog fighting modul lici na nesto u roku od 2mj. bojim se i pomisliti sta ce biti kad krene alpha sa 50.000+? testera..
tako da je malo preuranjeno vec sad govoriti da ce star citizen biti legenda.
Uopće nema smisla uspoređivati ED sa SC-om.. obadvoje će biti super space simovi i legende na svoj način.
Projekt je već sam po sebi legenda - skupio je više love nego bilo koji crowd funding projekt u povijesti i sumnjam da će ga itko skoro prestiči.
Chris Roberts i ekipa su isto legende gaming industrije i tko god tvrdi drugačije pojma nema o gamingu/retro-gamingu i razvoju space sim žanra kao takvog (gamer sam već skoro 30 godina, imao sve kućne kompove - Amiga, Spectrum, C64 do 1997 kad sam prešao na PC, igrao sam doslovce na tisuće naslova i mislim da sam kompetentan diskutirat o video igrama, te izraziti svoje mišljenje).
Osobno se jako veselim Elite-u ali mislim da će SC ipak biti veća poslastica za igrat.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/92575/dogfighting-demo
I dalje nema direktnog odgovora na pitanja od backera, CR već stoti put objašnjava istu stvar i ne odgovara na pitanja koja nas zanimaju.
CR već stoti put objašnjava istu stvar i ne odgovara na pitanja koja nas zanimaju.
Što te konkretno zanima?
Dado, bojim se da neki ovdje, koji su ispljucali CR-a, itekako više znaju o igrama i gaming industriji, ali i CR-u i SC projektu, od cijelog foruma skupa.
Dado, bojim se da neki ovdje, koji su ispljucali CR-a, itekako više znaju o igrama i gaming industriji, ali i CR-u i SC projektu, od cijelog foruma skupa.
Hebga, ljubomora je zeznuta stvar.. i oni bi rado da mogu skupiti za ovakav projekt valjda pa sad seruckaju.. ne kužim zašto bi unaprijed neko nekog pokapao, ali dobro.. ljudi su u q-rcu.
Ja samo čekam da se projekt oblikuje i počne pokazivat pravo lice pa da mogu staviti "I told you so" clip u thread
Ja želim SC, ali ne vjerujem u ovo što rade. Ja bih mu dao još stotinjak dolara da mi može garantirati da će igra biti kakvu obećava i na vrijeme. Što se ljubomore tiče, ne budi smiješan.
CR već stoti put objašnjava istu stvar i ne odgovara na pitanja koja nas zanimaju.
Što te konkretno zanima?
Ono što mene zanima ti mi ne možeš odgovoriti. Pratim ko i ti ovaj projekt od prvog dana i CR samo ponavlja ono što već znamo.
Više smo saznali o igri u prva dva mjeseca kampanje nego u zadnjih godinu dana i svaki dan mi izgledaju sve nesposobniji. Nadam se da sam u krivu.
Pratim ko i ti ovaj projekt od prvog dana i CR samo ponavlja ono što već znamo.
Više smo saznali o igri u prva dva mjeseca kampanje nego u zadnjih godinu dana i svaki dan mi izgledaju sve nesposobniji. Nadam se da sam u krivu.
Da pratiš zaista ne bi ovo napisao.
Meni je jasno zašto se stvari otežu jer je sve otvoreno navedeno. imaš na forumu direktno čitav tim pa im možeš svakome ponaosob pisati što te zanima i dobit ćeš odgovor (ja jesam uvijek kad sam slao nešto).
Projekt je naglo narastao više nego su u početku zamislili i sada pošto još šire dio posla po drugim granama (zapošljavanje ljudi je još u tijeku) im se odužio development nekih stavaka.
Kada se ufuraju sad nakon Nove godine vidjet ćeš kak će sadržaj samo prštati.
DFM kad izađe privući će još par stotina tisuća pilota.
Daj mi onda objasni pogled iz prvog i trećeg lica, to se raspravlja već godinu dana i CR nije još dao direktni odgovor.
Kako sad stvari izgledaju morat ćeš spamamti ko u BF3/4 da bi bio konkurentan.
Koja je korist stealth dijela igre, kad to nećeš moći koristiti protiv nekoga ko igra u trećem licu. To je jedna od komponenta na koju su utrošili hrpu vremena i neće biti od nikakve koristi.
Isto tako kad ti netko uništi radar ili ti ošteti kokpit, ti se samo prebaciš u treće lice i nastaviš borbu. Igra će na kraju više biti arkada nego sim.
Ima još hrpa stvari o kojima CIG šuti i neće ništa reći.
Isto tako su znali da DFM neće biti gotov prije dva mjeseca i šutili us o tome. Što je još bolje kad na forumu vidim postove kako je DFM preview bio odličan, a u biti ono što smo vidjeli je katastorfa.
U godinu dana nemaju jedan gotov brod, štit, HUD. Nije ni čudo da je DFM odgođen kad nijedna komponenta koju trebaš za DFM nije ni približno gotova.
Mogu samo reći da je to žalosno.
Daj mi onda objasni pogled iz prvog i trećeg lica, to se raspravlja već godinu dana i CR nije još dao direktni odgovor.
Kako sad stvari izgledaju morat ćeš spamamti ko u BF3/4 da bi bio konkurentan.
Koja je korist stealth dijela igre, kad to nećeš moći koristiti protiv nekoga ko igra u trećem licu. To je jedna od komponenta na koju su utrošili hrpu vremena i neće biti od nikakve koristi.
Isto tako kad ti netko uništi radar ili ti ošteti kokpit, ti se samo prebaciš u treće lice i nastaviš borbu. Igra će na kraju više biti arkada nego sim.
Ima još hrpa stvari o kojima CIG šuti i neće ništa reći.
Isto tako su znali da DFM neće biti gotov prije dva mjeseca i šutili us o tome. Što je još bolje kad na forumu vidim postove kako je DFM preview bio odličan, a u biti ono što smo vidjeli je katastorfa.
U godinu dana nemaju jedan gotov brod, štit, HUD. Nije ni čudo da je DFM odgođen kad nijedna komponenta koju trebaš za DFM nije ni približno gotova.
Mogu samo reći da je to žalosno.
A pare znaju da traze i previse love imaju,za ovo st osu dosada ponudili,prikazali...
CR o Dogfighting Demo
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/92575/dogfighting-demo
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/1667470/#Comment_1667470
1st Person view vs. 3rd Person View
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/1674610/#Comment_1674610
Gotov game engine, 35+ milijuna dolara i dvije godine rada za koji rezultat? Sobu s učitanim modelom broda i dvadesetak modela za showoff te mocap studio za space sim?!
......Ipak je to David Braben, otac prve 3d igre i prve space sim igre :-)
To ne znaci ama bas nista.
Zapravo, rekavsi ovo, na neki nacin cak i vrijedjas dev team, zato jer pripisujes sav trud, znanje, rad i kvalitetu proizvoda cinjenici da se u timu nalazi neko zvucno ime.
....
Projekt je naglo narastao više nego su u početku zamislili i sada pošto još šire dio posla po drugim granama (zapošljavanje ljudi je još u tijeku) im se odužio development nekih stavaka.
...
Potrazi post-mortem za "All points bulletin", ja ga trenutno ne mogu izguglati.
Pattern je vise nego ocit.
Ostatak posta su, nazalost, jos uvijek tvoje subjektivne projekcije koje i dalje nemaju veze s realnoscu.
Edit:
nema potrebe za prekrizenim. Ti imas svoju vjeru, i to je OK. Optimisticnost sama po sebi zasluzuje barem modikum postovanja.
....
Projekt je naglo narastao više nego su u početku zamislili i sada pošto još šire dio posla po drugim granama (zapošljavanje ljudi je još u tijeku) im se odužio development nekih stavaka.
...
Potrazi post-mortem za "All points bulletin", ja ga trenutno ne mogu izguglati.
Pattern je vise nego ocit.
Ostatak posta su, nazalost, jos uvijek tvoje subjektivne projekcije koje i dalje nemaju veze s realnoscu.
Edit:
nema potrebe za prekrizenim. Ti imas svoju vjeru, i to je OK. Optimisticnost sama po sebi zasluzuje barem modikum postovanja.
Prvi rezultat na guglu...
http://lukehalliwell.wordpress.com/2010/09/28/realtime-worlds-was-an-amazing-place-to-work/
Iako se dijelom i slažem s ovime što iznosite sad vec 150ti puta, stvarno lagano postajete smiješni s količinom energije koju konstantno ulažete u jednu te istu pricu. Dado nije smiješan jer je on pozitivan, on uživa vama bi jetra mogla nastradat. Svi smo ovdje backali i cekamo da dođe igra. Pa ajmo onda pricekat prije nego sudimo u jednu ili drugu stranu. Ne moze nitko ovdje sa sigurnoscu tvrditi da ce bit uspijeh ili totalni fail, ja bi prije rekao da ce igra biti nekakav prosijek (po broju igrača npr) i da ce naci svoje tržite kao i EVE koji je meni osobno užasno naporna igra, a veliki sam fan SFa, svemira i svega što ide uz to.
Samo meni nije jasno što vi Tonči i Deus znate ili kakvog iskustva imate u game developmentu da tako s jednom dozom jakog uvijerenja proričete neuspijeh ovog projekta. Evo stvarno mi nije jasno i volio bih znati.
Što se tiče pustih milijuna koje su nakupili, svaka im čast. Svi backeri su, nadam se, svijesni da je backanje bilo kakvog projekta totalno kockanje. I tome treba tako i pristupiti. Za sada mi je backanje Godusa debilna greška, Star Citizena jedna zanimljiva pustolovina, a novog Elitea skoro i dobar pogodak (sudeci po alpha futiđu). Vidit ce mo kako ce bit nakraju svega toga. Ali svakako mi je to pametnijih 60ak eura u prosjeku nego kupit još jedan call of duty.
Samo meni nije jasno što vi Tonči i Deus znate ili kakvog iskustva imate u game developmentu da tako s jednom dozom jakog uvijerenja proričete neuspijeh ovog projekta. Evo stvarno mi nije jasno i volio bih znati.
Deus je vjerojatno jedini na forumu koji je radio u AAA gam devu (i ne znam koliko takvih ima iz HR?), a ja znam poprilično o tome kako te stvari idu. S CryEngineom sam proveo cirka dvjestotinjak sati, tako da mi je i prilično jasno kako prave budale od ljudi i s onim prikazom "DFM"-a.
Što se tiče razloga, stvar je vrlo jednostavna i objašnjena milijun puta, a i sve što sam napisao da će se dogoditi, dogodilo se. Svi mi koji znamo kako razvoj funkcionira, mrvicu smo preplašeni cirkusom koji ovi izvode. Ja se samo nadam da će Chris prestati moj i tvoj novac trošiti na kurve i drogu i početi raditi na igri.
Samo meni nije jasno što vi Tonči i Deus znate ili kakvog iskustva imate u game developmentu da tako s jednom dozom jakog uvijerenja proričete neuspijeh ovog projekta. Evo stvarno mi nije jasno i volio bih znati.
Deus je vjerojatno jedini na forumu koji je radio u AAA gam devu (i ne znam koliko takvih ima iz HR?), a ja znam poprilično o tome kako te stvari idu. S CryEngineom sam proveo cirka dvjestotinjak sati, tako da mi je i prilično jasno kako prave budale od ljudi i s onim prikazom "DFM"-a.
Mozda nisam dobro rekao, al kad kazem "znate" mislio sam možda poznate nekoga preko nekih krugova (znam da je Deus radio u Funcomu cini mi se) ljude koji su blisko vezani uz igru pa više kao insiderske informacije dolaze do vas, sta ja znam mozda devovi komuniciraju onako off the record okolo.
A sto se tice iskustva baš sam mislio na Deusa koji je, ako se ja dobro sjecam, radio na Age of Connanu u Funcomu? Pa s obzriom kakav je Age of Connan ispao na pocetku da se vec sada vidi isti trend neam pojma. Ljudi s iskustvom puno ranije "shvate" što se događa.
Ovo za droge i kurve, a ne znam lega. Vidi kolko je onda tek blizzard droge pošmrko i kurvi podastro kad im je za diablo 3 trebalo od najave tolko kolko je i kako je to ispalo. Hocu rec da mi se cini da u game svijetu više neka predviđanja i ne drže vodu. Ono što ocekujem da ce bit super bude šit, a ono što mislim da ce bit šit me iznenadi kao nešto dobro.
Vjerojatno poznaje određene ljude. Nije radio na AoC-u, a vis a vis AoC-a, ispao je dobro. Ako misliš na to da nije "ubio WoW", to nije napravila niti jedna igra niti je moguće. AoC je sam po sebi odlična igra (čak i po MetaCritic user scoreu drži visokih 7.3). Jedini problem koji je AoC imao je sporo stizanje sadržaja u prvim tjednima igre, kada su neki "pro guildovi" silovali igru gutajući sadržaj prebrzo, što je za njih stvorilo problem jer instance za kraj igre nisu bile spremne još par mjeseci. To je na kraju riješeno. Diablo 3 je također odlična igra. Također, ta igra ima sadržaj koji je obećan i u ničemu nije podbacila. Ako misliš na "problem" aukcijskih kuća, tu opet griješiš (nije stvarni problem, nego samo u glavama onih kojima se ne sviđa koncept).
Za razliku i od AoC-a i od Diabla 3, SC nije ispunio niti jedno obećanje ili očekivanje backera. Ne vidim kako bi nešto više napravili.
Ja samo želim uživati u svemiru. Sve space igre koje je radio CR do sad su mi bile odlične. Vjerujem da će biti i ova.
Platio već jesam, više nema povratka, samo je ostalo čekanje.
Diablo 3 je također odlična igra. Također, ta igra ima sadržaj koji je obećan i u ničemu nije podbacila.
Trebao si ovo napisat na početku, da nas poštediš čitanja ostatka. D3 tek u ekspanziji donosi ono što je trebalo bit tu od početka, i to za 250-300 dodatnih kuna
Ne želim govorit za druge, ali ja sam podržao SC projekt jer mi se činilo da takva gaming priča zaslužuje 35$. Nisam fanboy, niti sam I-told-you-so hejter jer je prvi deadline pomaknut za 4 mjeseca.
Nisam ni očekivao da će ispoštovat sve rokove jer je bilo jasno od početka da je projekt ogroman, i vrlo vjerojatno megalomanski. Ako backaš igru koja bi trebala izaći za 2 godine, jasno da možeš očekivat a few bumps on the road. Ono što hoću reć je da me zanima konačni proizvod, a hoće li izać za 2 ili za 3 godine nije mi toliko bitno. I sigurno neću rezat vene i whineat jer DF modul još nije vanka