S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

poruka: 784
|
čitano: 211.856
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
VooDooZg kaže...
picajzla0707 kaže...
VooDooZg kaže...

 

...isto su u određenom trenutku imali problem sa memory leak na GPU i igra je isto padala na 10-20% frame-ova 

 kak ti memory leakovi i krešanja uopće ferceraju, nekima se igrica kreša svako malo, zapunjava se vram, a meni i nakon 20 sati igre niti jednom se igra nije srušila, a vram i nakon 4-5 sati igre u komadu ne prelazi 60 i par posto 

 

kak to nekima radi normalno, a nekima jad i muka... o čemu ovisi

 ovisi koju karticu imaš ( što više memorije to manje problema ) i koliko daleko guraš grafiku - naročito dlss, sad igram na balanced pa mi dugo traje gotovo skoro da ne osjetim a dok sam igrao na DLAA me hebao svako malo - ono maltene neigrivo !!

Mislim da ima problema sa nekim meshevima npc-a pa sad pitaj boga kaj može biti nešto kaj ni ne vidiš a to puni memoriju x10 i meni konkretno kad napuni prek 11.500 znam da bu palo - sad na balanced može durat svašta..

 

sad zašto sam igrao na DLAA - zato jer igra izgleda osjetno bolje a fps mi je cca 80-85 normalno i 60-68 u bazama a meni je to ok fps za single player 

 Ne valja to ništa čim pada na 60 to je za moje oko neigrivo naučio na 144 koliko sam capao.Upali FG radi on skroz ok.Imaš sve jače od mene ali ja sam jači izgleda x3d rastura ovde. Kad mi je uključen dlss quality+fg pada naprezanje cijelog sistema ide sve glatko, čila gpu do 150W max i cpu. Sve mi je undervoltano +oc gpu. 

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
13 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
forumaš kaže...
VooDooZg kaže...
forumaš kaže...

Tak i treba biti,  ne da je lik terminator i da može trčati sa 90 kg opreme kilometar u punom šprintu.

 

Ali ti je realno da nosi 4 puške u dječjem ruksaku + 2 puške na ramenu i pištolj - sve skupa 80kg ili ajd 50kg i trčat ---- to ti je ok !???  Ili da te našodraju sa 7 metaka pa ti stisneš magičnu injekciju i odmah si super - problem je da igra postane storage simulator na vanilla opciji !!


 Uz "mod" može sve to i onda još duže sprintati?!!??!! Onda je još nerealnije??!??!??!?

 ti ne razumiješ poantu modova opcenito

10 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
VooDooZg kaže...

I sad sam došao u igri do onog di te onaj prof. Lodočka treba pustiti u bunker ali vrata ostanu zatvorena i moš ga jebat - vidim pun steam svi imaju isti problem pa onda nekaj sa game console kemijaju da ih teleportira ali nema šanse da bum sad još po tome prtljao..  jebo ih izdavanje bete ......

 Je i kod mene je tako, sreća pa je opcional quest pa sam ladno otišao dalje. Jbg 

15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Rocinante2112 kaže...
forumaš kaže...
VooDooZg kaže...
forumaš kaže...

Tak i treba biti,  ne da je lik terminator i da može trčati sa 90 kg opreme kilometar u punom šprintu.

 

Ali ti je realno da nosi 4 puške u dječjem ruksaku + 2 puške na ramenu i pištolj - sve skupa 80kg ili ajd 50kg i trčat ---- to ti je ok !???  Ili da te našodraju sa 7 metaka pa ti stisneš magičnu injekciju i odmah si super - problem je da igra postane storage simulator na vanilla opciji !!


 Uz "mod" može sve to i onda još duže sprintati?!!??!! Onda je još nerealnije??!??!??!?

 ti ne razumiješ poantu modova opcenito

Razumijem, želiš biti terminator i ubaciš kod koji nabilda lika ili oslabi protivnike. 

Slično kao i modovi u prvom dijelu koju su krenuli od vreče za spavanje pa na dalje.

Sve je to OK, ali meni ne treba  

11 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
forumaš kaže...

Razumijem, želiš biti terminator i ubaciš kod koji nabilda lika ili oslabi protivnike. 

Slično kao i modovi u prvom dijelu koju su krenuli od vreče za spavanje pa na dalje.

Sve je to OK, ali meni ne treba  

igrica nema mogućnost bržeg putovanja vozilom niti quick travelom niti ikako osim hodanja + svako malo ti se pojavi stash na dijelu mape koji si već prešao, a u njima mogu biti blueprintovi, tak da moraš stalno trčat preko pustopoljina kilometrima, a tu je i problem male težine koju možeš nositi, pa si često prisiljen na još manju brzinu od trčanja, što postane izuzetno naporno već nakon par sati igre

 

zato ja stavim mod od 150kg koji mi čini igricu daleko boljom i manje frustrirajućom

ne kužim kako dosad nisu implementirali nekakav quick travel ili barem neko vozilo s minimalnim gepekom, tako da istraživanje i skupljanje (koje je u ovoj igrici meni vrlo bitno) ne bude toliko frustrirajuće i naporno 

15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Treba mod teleportacije ili barem prikolice....sve je isto kao u prvom dijelu i deja vu kaj se tiče gunđanja.

Komotno mogu nakon ove igre objesti miš i gamepad o klin, još jedan puni krug je zatvoren :D

 

Ja odhodoam i prodam pa se vratim, tipični stalker.

12 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

 i dalje prica po discordu o problemima, igra radi savrseno na epic postavkama s dlss i FG, jedan crash od izlaska igre samo i par vizualnih glitchova, nista strasno, pre komicno koliko ljudi svoje neznanje sakrivaju sa zestokim kukanjem 0-24, pa se međusobno svađaju, Zonu su totalno poremetili, zasluzili su slanje direktno prema Meat Minceru iz filma

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
funny games kaže...

 i dalje prica po discordu o problemima, igra radi savrseno na epic postavkama s dlss i FG, jedan crash od izlaska igre samo i par vizualnih glitchova, nista strasno, pre komicno koliko ljudi svoje neznanje sakrivaju sa zestokim kukanjem 0-24, pa se međusobno svađaju, Zonu su totalno poremetili, zasluzili su slanje direktno prema Meat Minceru iz filma

 

To kaj tebi normalno radi ne znači da svima radi ok - imaš sreće pa nemaš problema, a imaš i ti bi kukako - i ne kukaju neki nego ih brdo kuka i igra ima pozitivne osvrte samo zbog kulta igre koju je stvorila i zaslužila prva trilogija igre !!

Igra još nije bila spremna za izlazak ali ih je očito Microsoft prisilio da izbace jer su je već 3-4 puta odgađali i pomicali i sad imamo to kaj imamo, dobar temelj ali igra koja je trebala još očito 6mj da se napravi kak spada i da nema ovakvih pizdarija po izlasku !!

Pogledaj si malo npr Remnant 2 kad je izašao kak je radio, koliko im je trebalo da puštaju hotfix-ove i koliko su ih pustili u prvih mj dana - ovi se tele ko kod Černobila86, cjela igra i tema i ovaj izlazak si baš pašu i odgovaraju sa tim događajem i tim vremenima !!

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 9:07 (VooDooZg).
12 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

mislim da je 80% problema s neznanjem korisnika, nemaju osnovnog znanja pa imaju problem s driverima, biosom i termalnim limitima, pa su im svi krivi za najmanji problem. Igra svakako treba patcheve za poliranje ali da je kriticno, to sigurno nije istina.

 

I nemam sreće da mi radi normalmo, to je do mog odrzavanja kompa, kao sto imam sreće sa autom, klimom itd.

 

Također, očito nisi igrao prve tri igre pri izlasku pa ne znas u kakvom su stanju one bile..

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 9:14 (funny games).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
funny games kaže...

mislim da je 80% problema s neznanjem korisnika, nemaju osnovnog znanja pa imaju problem s driverima, biosom i termalnim limitima, pa su im svi krivi za najmanji problem. Igra svakako treba patcheve za poliranje ali da je kriticno, to sigurno nije istina.

 

I nemam sreće da mi radi normalmo, to je do mog odrzavanja kompa, kao sto imam sreće sa autom, klimom itd.

 

Kratko i jasno: "Tko maže, taj i vozi."

16 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Pozz.. Već sam par stranica prije pitao no nitko ne odgovara. Kako ste riješili golemi lag sa uključenim Frame generatorom? Nije mi igrivo sa tim lagom osobno tako da sam samo na upskejleru. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

dodao sam naredbu za ukloniti mouse smoothing i ukljucio nvidia reflex, v sync off, fps unlimited tako da mi je ugodno za oko, za tvoj slucaj sa amd-om, mozda bi bilo dobro  potraziti na nexusu nekakav fix

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 9:41 (funny games).
3 godine
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
froggybone kaže...

Pozz.. Već sam par stranica prije pitao no nitko ne odgovara. Kako ste riješili golemi lag sa uključenim Frame generatorom? Nije mi igrivo sa tim lagom osobno tako da sam samo na upskejleru. 

 Koliko sam shvatio osjetni lag je ukoliko imaš loš osnovni fps, onaj bez fga, ukoliko je on >= 60fpsa ne bi ga trebao osjetiti, ja ga s fgom od cca. 140fpsa ne osjećam, btw. prestao sam igrati, čekam prvi ozbiljniji patch pa ću nastaviti.

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 9:35 (notloB).
15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Treba 60 fpsa nativno ili uz upscaling da bi FG imao smisla...znači ako si na 120 fpsa sa FGom nema laga ili ga ne bi trebalo biti, kod mene ga nema
Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 10:01 (forumaš).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
froggybone kaže...

Pozz.. Već sam par stranica prije pitao no nitko ne odgovara. Kako ste riješili golemi lag sa uključenim Frame generatorom? Nije mi igrivo sa tim lagom osobno tako da sam samo na upskejleru. 

 7ms na 144hz -144fps like a charm, uključeno sve živo i vsync uz reflex latency.

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 10:08 (dery).
12 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
dery kaže...
froggybone kaže...

Pozz.. Već sam par stranica prije pitao no nitko ne odgovara. Kako ste riješili golemi lag sa uključenim Frame generatorom? Nije mi igrivo sa tim lagom osobno tako da sam samo na upskejleru. 

 7ms na 144hz -144fps like a charm, uključeno sve živo uz reflex latency.

 gledas krivu latenciju

15 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
funny games kaže...
dery kaže...
froggybone kaže...

Pozz.. Već sam par stranica prije pitao no nitko ne odgovara. Kako ste riješili golemi lag sa uključenim Frame generatorom? Nije mi igrivo sa tim lagom osobno tako da sam samo na upskejleru. 

 7ms na 144hz -144fps like a charm, uključeno sve živo uz reflex latency.

 gledas krivu latenciju

 Ok ali meni nema laga responzivno je super. Mouse smootnes također modiran.

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 10:11 (dery).
13 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
funny games kaže...

mislim da je 80% problema s neznanjem korisnika, nemaju osnovnog znanja pa imaju problem s driverima, biosom i termalnim limitima, pa su im svi krivi za najmanji problem. Igra svakako treba patcheve za poliranje ali da je kriticno, to sigurno nije istina.

 

I nemam sreće da mi radi normalmo, to je do mog odrzavanja kompa, kao sto imam sreće sa autom, klimom itd.

 

Također, očito nisi igrao prve tri igre pri izlasku pa ne znas u kakvom su stanju one bile..

 

Čuj ne znam za tebe ali ja sam rođen 1980 tak da sam igrao igre na komodorcu dok ti nisi ni u planu bio, a Stalkera sam igrao po izlasku i radio je 5x bolje nego kaj ovo govno radi, uz to sam ing. informatike pa baš teško da mi je komp u "krivom" stanju - docirati drugoga iz aspekta meni radi a vama ne radi jer ste "neškolovani, glupi, ne znate se ni oprat"  govori više o tebi nego o meni tak da...

 

Igra ima klasičan problem sa FG na koji se svaka nova UE5 igra opekla samo je razlika da su to ostali developeri priznali i izdali hotpatch koji to rješava u istom danu, Stalker 2 je izašao debelo nakon tih igara koje su se već opekle jer su bile prve i trebao je to izbjeć ali ajd pošto već nije onda je bar mogao brzi hotfix pustiti--

-  igra nema AI-life kao jedinica nego ti se botovi spawnaju ničim izazvani 20m iza tebe iz dijela kojeg si očistio 2min prije - ne znam možda treba nove drivere za bios instalirati pa da se to ne dešava i malo bolje komp održavati

- igra ima questova koji zbrjekaju daljnji progress jer se vrata ne otvaraju ili monolith stoji u istoj sobi di stoje botovi koje su došli ubiti pa ti neda pričati sa npc-em koji je ostao na nekom 15om spawnu zbog toga kaj govori o tome koliko su testirali igru, ili je možda potreban undervolt cpu-u da bi bot izašao kak spada

 

i dalje mi se neda a ima toga brdo, igra je optimizirana katastrofalno i najlošije od svih igara unatrag pitaj Boga koliko godina i uz to sve skupa ne smatram igru lošom dapaće smatram da je sigurno među najboljima koja je izašla ove godine ali je sramotno u kakvom stanju je izašla i da nema NEXUS-a i modova igra bi bila teži fail zbog neinertnosti developera a to je sve upravo zbog takvog stava community-a u kojem se sve tolerira igrama i developerima ali kads se kupi neka tehnička stvar ili ne znam auto e onda svaka dlaka smeta i sve je katasrofa ili kad treba blagajnicu u spermarketu hebat u mozak i srat kak je spora onda to može ali ak igra ne radi onda si glupa pa zato ne radi - BRAVO  !!

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 10:26 (VooDooZg).
16 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Ma lupetam gluposti.. Uglavnom 1440p Rx 7900xt.. postavke high & epic ,, FSR NATIVE AA...

 

Ako dodatno upalim Frame Generator  ide FPS preko pa nije to problem

ali  mi je monitor na 60 HZ postavljen refresh ratete te  mi je vsync zaključan na 60.

 

Izgleda je problem sa mosue lagom / visoke latencije sa frame generatorom upaljenim.

 

Nebitno da ne zamaram nikoga.

 

Nije ni ovako loše ali naravno da na FSR native padaju 

frejmovi kad ima više NPC-ova te kod većih građevina.

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Mislim da frame generation i Vsync na 60Hz nisu dobra kombinacija.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
12 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
VooDooZg kaže...
funny games kaže...

mislim da je 80% problema s neznanjem korisnika, nemaju osnovnog znanja pa imaju problem s driverima, biosom i termalnim limitima, pa su im svi krivi za najmanji problem. Igra svakako treba patcheve za poliranje ali da je kriticno, to sigurno nije istina.

 

I nemam sreće da mi radi normalmo, to je do mog odrzavanja kompa, kao sto imam sreće sa autom, klimom itd.

 

Također, očito nisi igrao prve tri igre pri izlasku pa ne znas u kakvom su stanju one bile..

 

Čuj ne znam za tebe ali ja sam rođen 1980 tak da sam igrao igre na komodorcu dok ti nisi ni u planu bio, a Stalkera sam igrao po izlasku i radio je 5x bolje nego kaj ovo govno radi, uz to sam ing. informatike pa baš teško da mi je komp u "krivom" stanju - docirati drugoga iz aspekta meni radi a vama ne radi jer ste "neškolovani, glupi, ne znate se ni oprat"  govori više o tebi nego o meni tak da...

 

Igra ima klasičan problem sa FG na koji se svaka nova UE5 igra opekla samo je razlika da su to ostali developeri priznali i izdali hotpatch koji to rješava u istom danu, Stalker 2 je izašao debelo nakon tih igara koje su se već opekle jer su bile prve i trebao je to izbjeć ali ajd pošto već nije onda je bar mogao brzi hotfix pustiti--

-  igra nema AI-life kao jedinica nego ti se botovi spawnaju ničim izazvani 20m iza tebe iz dijela kojeg si očistio 2min prije - ne znam možda treba nove drivere za bios instalirati pa da se to ne dešava i malo bolje komp održavati

- igra ima questova koji zbrjekaju daljnji progress jer se vrata ne otvaraju ili monolith stoji u istoj sobi di stoje botovi koje su došli ubiti pa ti neda pričati sa npc-em koji je ostao na nekom 15om spawnu zbog toga kaj govori o tome koliko su testirali igru, ili je možda potreban undervolt cpu-u da bi bot izašao kak spada

 

i dalje mi se neda a ima toga brdo, igra je optimizirana katastrofalno i najlošije od svih igara unatrag pitaj Boga koliko godina i uz to sve skupa ne smatram igru lošom dapaće smatram da je sigurno među najboljima koja je izašla ove godine ali je sramotno u kakvom stanju je izašla i da nema NEXUS-a i modova igra bi bila teži fail zbog neinertnosti developera a to je sve upravo zbog takvog stava community-a u kojem se sve tolerira igrama i developerima ali kads se kupi neka tehnička stvar ili ne znam auto e onda svaka dlaka smeta i sve je katasrofa ili kad treba blagajnicu u spermarketu hebat u mozak i srat kak je spora onda to može ali ak igra ne radi onda si glupa pa zato ne radi - BRAVO  !!

 

 

 Sam sebe nazivaš glupim (neznanje je nešto drugo), to što si stariji trebao biti pametniji ali reći da je najgora optimizirana igra..recimo da nebi volio biti na tvojim satovima informatike.

 

Također, reći da su prva 3 stalkera bili u  boljem stanju prilikom izlaska...ne znam, mislim da to nije istina.

 

Svakako napraviš refund i miran si, i makneš se od teme koja ti stvara osjećaj manje vrijednosti.

12 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
froggybone kaže...

Ma lupetam gluposti.. Uglavnom 1440p Rx 7900xt.. postavke high & epic ,, FSR NATIVE AA...

 

Ako dodatno upalim Frame Generator  ide FPS preko pa nije to problem

ali  mi je monitor na 60 HZ postavljen refresh ratete te  mi je vsync zaključan na 60.

 

Izgleda je problem sa mosue lagom / visoke latencije sa frame generatorom upaljenim.

 

Nebitno da ne zamaram nikoga.

 

Nije ni ovako loše ali naravno da na FSR native padaju 

frejmovi kad ima više NPC-ova te kod većih građevina.

 

 

 kolega pokušaj sa ovim

 

Go to “C:\Users “user name”\AppData\Local|Stalker2|Saved\Config\Win \Input.ini” paste [/script/engine.inputsettings] bEnableMouseSmoothing=False bViewAccelerationEnabled=False save edit: App Data is a hidden folder you need to enable hidden folder view

5 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Ošla rasprava u pizdu materinu :D... Igra je u kurcu, nije toliko loše ali je loše, priznali vi ili ne. Spawn sistem je u kurcu totalnom i svi ovi modovi za a-life su samo malo zakrpice koje eventualno mijenjaju da se lik malo dalje izrenda, modovi nemaju kontrolu tj nemaju uvid u kompletan taj SDK ili kako se to već zove pa ni ne mogu/ne znaju jer nije moguće znati kako poštelati ovaj sistem koji je unutra. A očito ne znaju ni ovi iz GSC-a. Tako da, da igra je banana i to gore nego što je bio cyberpunk kad je izašao. Tako da ono, jebiga...

 

Što se tiće A-life, to navodno više ne postoji nego postoji Director (online Alife) i Lair(offline alife), koj su međusobno usko povezani. Taj director - kako mu ime i kaže - se bavi s time što će igrač sve doživjeti na svom putovanju zonom tj koga i što će ti isti radit. To se sve dešava u nekakvom radijusu od cca 80m u krugu igrača, to je premalo i to modovi pokušavaju neuspješno (koliko čitam, u biti niti jedan ne radi kako treba) promijeniti. Taj director također očito ne radi jer zato je Zona i prazna i stalkere, beštije susrećemo samo na lokalitetima a ne negdje u divljini jer niti taj Lair (offline Alife) sistem ne radi koji bi se trebao brinuti o tome što se sve dešava dalje od tih 80m (defaultnih) od igrača...

 

Dakle, Lair sistem bi trebao "govoriti" mutantima da odu napast druge mutante u njihovom leglu i/ili kružiti oko svog teritorija, spavat itd. Uobičajene pizdarije... Dok bi stalkere taj lair "silio" tj simulirao da putuju, traže artefakte, čiste legla, trguju itd i onda teoretski kad ti kao igrač dođe - ali sve je to simulirano, ti kao igrač ništa ne vidiš to se sve dešava samo u procesoru koji simulira te naredbe koje im je lair dao da bi onda kad dođeš u radijus djelovanja (80m) tu ulogu preuzeo director i tad bi ti kao igrač vidio rezultate te simulacije života zone i diretor bi reagirao na postupke igrača tako da bi npr rekao beštijama da te napadnu ako te vide, stalkere bandite da te napadnu ili što već, a opet zavisno o Lairu i njegovom poslu i ako je tu u blizini još nekakva grupa stalkera i čuju da se nekakvo sranje dešava - poslat ih da to istraže... Ali to govno ne radi jer je puno kompleksnije od Alife i modovi nisu niti sigurni dali svijeti ima perzistentnost. dakle, da je svaki NPC živ tj simuliran u pozadini, da taj NPC kad ga ti više ne vidiš kad si van radijusa, , lair simulira njegovo djelovanje po zoni - da bude dio svijeta, da skuplja bolju opremu od drugih palih stalkera, traži artefakte i/ili ide jebat mater nekom  itd. Dakle skoro sve isto ko i ti igrač. Ali Kurčina...

 

A ovaj sistem kakav je sada unutra je nešto najgore što sam ikad vidio, ovo nisu imali igre niti prije 20 godina. Ništa nigdje ne postoji van 80m od igrača a niti tada ništa nije sigurno jer ti igra (ako reloadaš sejv) može jednom spawnati pase a drugi puta svinje. Katastrofa

 

 

HAIL TO THE KING, BABY!
Moj PC  
4 0 hvala 2
12 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Srce Isusovo kaže...

Ošla rasprava u pizdu materinu :D... Igra je u kurcu, nije toliko loše ali je loše, priznali vi ili ne. Spawn sistem je u kurcu totalnom i svi ovi modovi za a-life su samo malo zakrpice koje eventualno mijenjaju da se lik malo dalje izrenda, modovi nemaju kontrolu tj nemaju uvid u kompletan taj SDK ili kako se to već zove pa ni ne mogu/ne znaju jer nije moguće znati kako poštelati ovaj sistem koji je unutra. A očito ne znaju ni ovi iz GSC-a. Tako da, da igra je banana i to gore nego što je bio cyberpunk kad je izašao. Tako da ono, jebiga...

 

Što se tiće A-life, to navodno više ne postoji nego postoji Director (online Alife) i Lair(offline alife), koj su međusobno usko povezani. Taj director - kako mu ime i kaže - se bavi s time što će igrač sve doživjeti na svom putovanju zonom tj koga i što će ti isti radit. To se sve dešava u nekakvom radijusu od cca 80m u krugu igrača, to je premalo i to modovi pokušavaju neuspješno (koliko čitam, u biti niti jedan ne radi kako treba) promijeniti. Taj director također očito ne radi jer zato je Zona i prazna i stalkere, beštije susrećemo samo na lokalitetima a ne negdje u divljini jer niti taj Lair (offline Alife) sistem ne radi koji bi se trebao brinuti o tome što se sve dešava dalje od tih 80m (defaultnih) od igrača...

 

Dakle, Lair sistem bi trebao "govoriti" mutantima da odu napast druge mutante u njihovom leglu i/ili kružiti oko svog teritorija, spavat itd. Uobičajene pizdarije... Dok bi stalkere taj lair "silio" tj simulirao da putuju, traže artefakte, čiste legla, trguju itd i onda teoretski kad ti kao igrač dođe - ali sve je to simulirano, ti kao igrač ništa ne vidiš to se sve dešava samo u procesoru koji simulira te naredbe koje im je lair dao da bi onda kad dođeš u radijus djelovanja (80m) tu ulogu preuzeo director i tad bi ti kao igrač vidio rezultate te simulacije života zone i diretor bi reagirao na postupke igrača tako da bi npr rekao beštijama da te napadnu ako te vide, stalkere bandite da te napadnu ili što već, a opet zavisno o Lairu i njegovom poslu i ako je tu u blizini još nekakva grupa stalkera i čuju da se nekakvo sranje dešava - poslat ih da to istraže... Ali to govno ne radi jer je puno kompleksnije od Alife i modovi nisu niti sigurni dali svijeti ima perzistentnost. dakle, da je svaki NPC živ tj simuliran u pozadini, da taj NPC kad ga ti više ne vidiš kad si van radijusa, , lair simulira njegovo djelovanje po zoni - da bude dio svijeta, da skuplja bolju opremu od drugih palih stalkera, traži artefakte i/ili ide jebat mater nekom  itd. Dakle skoro sve isto ko i ti igrač. Ali Kurčina...

 

A ovaj sistem kakav je sada unutra je nešto najgore što sam ikad vidio, ovo nisu imali igre niti prije 20 godina. Ništa nigdje ne postoji van 80m od igrača a niti tada ništa nije sigurno jer ti igra (ako reloadaš sejv) može jednom spawnati pase a drugi puta svinje. Katastrofa

 

 

 rasprava je bila vezana za preformanse najviše,  svakako za A life stoji ( dobra zamisao - loše izvedeno), ali sami su priznali grešku te najavili ispravak s idućim patchom (poslije ovoga u najavi).

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 11:23 (funny games).
5 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
funny games kaže...

 

 rasprava je bila vezana za preformanse najviše,  svakako za A life stoji ( dobra zamisao - loše izvedeno), ali sami su priznali grešku te najavili ispravak s idućim patchom (poslije ovoga u najavi).

 

 

 Perfomanse su u kurcu (meni igra radi ok) - tu nema rasprave - a to je najvjerojatnije em zbog jebenog unreala i zbog tog directora koji kurac ne zna šta se dešava u njegovoj igri

HAIL TO THE KING, BABY!
Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 11:25 (Srce Isusovo).
3 godine
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
VooDooZg kaže...
Čuj ne znam za tebe ali ja sam rođen 1980 tak da sam igrao igre na komodorcu dok ti nisi ni u planu bio, a Stalkera sam igrao po izlasku i radio je 5x bolje nego kaj ovo govno radi, uz to sam ing. informatike pa baš teško da mi je komp u "krivom" stanju - docirati drugoga iz aspekta meni radi a vama ne radi jer ste "neškolovani, glupi, ne znate se ni oprat"  govori više o tebi nego o meni tak da...

 Ja sam još stariji od tebe i nešto ću ti reći.

 

Potpuno se slažem sa svime što si napisao 

Moja godina proizvodnje mi nalaže da ni ne pokrenem igru dok ne izađu bar dvije zakrpe, pa ni nisam, nemam tih nerava.

Srce Isusovo kaže...

Ošla rasprava u pizdu materinu :D... Igra je u kurcu, nije toliko loše ali je loše, priznali vi ili ne.

 

A ovaj sistem kakav je sada unutra je nešto najgore što sam ikad vidio, ovo nisu imali igre niti prije 20 godina. Ništa nigdje ne postoji van 80m od igrača a niti tada ništa nije sigurno jer ti igra (ako reloadaš sejv) može jednom spawnati pase a drugi puta svinje. Katastrofa

 

 

Mazohisti koji ne priznaju.

Igre od 2001 do 2010 su imale uglavnom estetski patch ili nešto malo bitno, no igre su rulale nadmočno što bi rekao Pzkwf 

Igra izađe na dva CD-a, kum mi je donese, instaliram i bezbrižno igram.

 

Ah, ta divna vremena.

 

Ova svaka igra je proizvod za kojega bi u EU trebalo vrijediti pravilo 14 to dnevnog povrata novca.

Igra ne radi kako treba, vrati novce.

Tako bi trebalo biti, pa bi se možda mudonje dosjetili ne izbacivati krš na tržište već sjesti, zagrijati stolicu i deset puta provjeriti svaki aspekt igre, prije puštanja u promet.

合氣道
10 godina
offline
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Zaporožac kaže...
VooDooZg kaže...
Čuj ne znam za tebe ali ja sam rođen 1980 tak da sam igrao igre na komodorcu dok ti nisi ni u planu bio, a Stalkera sam igrao po izlasku i radio je 5x bolje nego kaj ovo govno radi, uz to sam ing. informatike pa baš teško da mi je komp u "krivom" stanju - docirati drugoga iz aspekta meni radi a vama ne radi jer ste "neškolovani, glupi, ne znate se ni oprat"  govori više o tebi nego o meni tak da...

 Ja sam još stariji od tebe i nešto ću ti reći.

 

Potpuno se slažem sa svime što si napisao 

Moja godina proizvodnje mi nalaže da ni ne pokrenem igru dok ne izađu bar dvije zakrpe, pa ni nisam, nemam tih nerava.

Srce Isusovo kaže...

Ošla rasprava u pizdu materinu :D... Igra je u kurcu, nije toliko loše ali je loše, priznali vi ili ne.

 

A ovaj sistem kakav je sada unutra je nešto najgore što sam ikad vidio, ovo nisu imali igre niti prije 20 godina. Ništa nigdje ne postoji van 80m od igrača a niti tada ništa nije sigurno jer ti igra (ako reloadaš sejv) može jednom spawnati pase a drugi puta svinje. Katastrofa

 

 

Mazohisti koji ne priznaju.

Igre od 2001 do 2010 su imale uglavnom estetski patch ili nešto malo bitno, no igre su rulale nadmočno što bi rekao Pzkwf 

Igra izađe na dva CD-a, kum mi je donese, instaliram i bezbrižno igram.

 

Ah, ta divna vremena.

 

Ova svaka igra je proizvod za kojega bi u EU trebalo vrijediti pravilo 14 to dnevnog povrata novca.

Igra ne radi kako treba, vrati novce.

Tako bi trebalo biti, pa bi se možda mudonje dosjetili ne izbacivati krš na tržište već sjesti, zagrijati stolicu i deset puta provjeriti svaki aspekt igre, prije puštanja u promet.

 I ima to pravilo bar za steam, 2 tjedna od kupovine ili 2 sata gameplaya, iako mi je steam uredno vraćao i nakon 4 sata što sam igrao jer im uredno objasnim da su se samo shaderi učitavali pola sata i tako to, vrlo razumni ljudi... I onda fino istestiraš igru vidiš da je drlog i pukneš refund. 

15 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Uzimam pauzu, na par dana. Izluđuje me mrak, hodanje, od snajpera nikakve koristi (neprijatelj se pojavljuje pred nosom). Sistem je super zamišljen ali loše izveden, previše bugova. Odradim misiju i trebam kao prićat s likom i piše 0m al ne možeš uspostavit kontakt, i onda dalje. Moraš it stalno na save game jer auto je u prevelikim razmacima (nisam gledao postavke) . Uglavnom dosta je na neko vrijeme.

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

donio sam novogodišnju odluku, najbolju dosad, odsada igre 100% piratiziram pa nek ide sve u pizdu mater, ako je ima piratski igrat ću, a ako je nema preskočit ću. Pa nek propadne i čitava gaming industrija - jebe mi se.

 

Jučer mi je pajdo ispričao kako je igrao piratski Red Dead Redemption 2 i da mu je radilo sve kao urica, a ja se seksao dan i noć sa Rockstar launcherom, koristio VPN-ove i slično da uđem u igru - fuj.

 

Još kad čitam šta se vama događa sa stalkerom evo proljev dobijem. 

 

Nema više kupovanja. 

Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Ovako sjebana meni je u top 5 desetlječa.

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
Poruka je uređivana zadnji put pet 29.11.2024 13:21 (dery).
Moj PC  
2 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice