onda tebi nest nevalja jer meni provjereno radi a tako i na bar 3 racunala je potvrdjeno pa si provjeri komp radije ...... ovo ti je samo savjet .... a ako si jedan od onih sto ce se na komentar ljutiti,vjeruj da me nije briga uopce ....
Pogledah video, pa ne znam, valjda sam jedan od rijetkih kojemu se cini kako bi novi PoP mogao biti pomalo razocaravajuci. Ono sto ja vidim u ovom videu je reciklaza prva tri dijela, tako mi se sve cini kako ovaj novi PoP nece biti nesto novo, no budemo vidjeli kad igra izade, volim PoP serijal, tako se iskreno nadam da sam u krivu i da ce igra biti dobra.
Pogledah video, pa ne znam, valjda sam jedan od rijetkih kojemu se cini kako bi novi PoP mogao biti pomalo razocaravajuci. Ono sto ja vidim u ovom videu je reciklaza prva tri dijela, tako mi se sve cini kako ovaj novi PoP nece biti nesto novo, no budemo vidjeli kad igra izade, volim PoP serijal, tako se iskreno nadam da sam u krivu i da ce igra biti dobra.
+ 1. A i kosturi mi ne izgledaju ništa posebno, klišej. Jedina novost je ta masovna borba...
http://crotrailers.co.cc/2010/04/02/prince-of-persiathe-forgotten-sands-gameplay-trailer/ evo ovaj link bi trebao raditi a sudeci po traileru pocinjem dane odbrojavati do izlaska jer predobro izgleda....
LINK I VIDEO radi.
trailer meni izgleda u redu.no ne nesto prepre
Pogledah video, pa ne znam, valjda sam jedan od rijetkih kojemu se cini kako bi novi PoP mogao biti pomalo razocaravajuci. Ono sto ja vidim u ovom videu je reciklaza prva tri dijela, tako mi se sve cini kako ovaj novi PoP nece biti nesto novo, no budemo vidjeli kad igra izade, volim PoP serijal, tako se iskreno nadam da sam u krivu i da ce igra biti dobra.
+ 1. A i kosturi mi ne izgledaju ništa posebno, klišej. Jedina novost je ta masovna borba...
ta masovna borba ce na kraju bit neka animacija(ja se nadam suprotnome)
ajme duplić,greska
Jedva cekam imam trilogiju original i uz Sands of time sam dobio original POP joystick i najveci je merak da hodas po zidu i kidas glave.Jedva cekam
power combat trailer
link: crotrailers.co.cc/2010/05/03/prince-of-persia-tfs/
Evo još malo pa izlazi The forgotten sands. Za konzole 20. 05. , a na pc-u 1.6. Jedva čekam, a evo i trailera sa službene stranice, gdje se mogu vidjeti i ostale informacije
http://prince-of-persia.us.ubi.com/#/videos/7562
I odbrojavanje može početi. još samo 27 dana za nas pc igrače.
A kaj im vrijedi ta zaštita kad su je hackeri već na AC2 uspjeli probiti, tako da će je probiti i tu.
podsjeca me na warrior within
joj, jedva čekam, posljednji je bio smeće, ovaj izgleda fenomenalno, ovaj mjesec izlazi? pa sad je već sredina mjeseca, to znači u idućih 2 tjedna?
edit: 21.05., PC release- 11.06
Humoristični Lauš popljuva igru kao da su ju radili sami slovenci
Evo i Yahtzeeova recenzija igre, ni on nije previše oduševljen ( za promjenu )...
Link.
Igra seeee
E ovako poceo sam igrati igru sve normalno odlicna igra samo imam problem kad sam doso do nekog djela di povucem onu polugu udem u vrata i vratima su neke zamke i ubilo me i kad me vratilo vrata su bila zatvorena a ja nisam mogo ngdje ic!! Gledo sam i na youtubeu walktrought i tamo sam vidio da su njemu vrata otvorena kad je poginuo ako neko moze help bilo bi lijepo... Evo i videa sto sam snimio
Konačno nam je i ono nešto stiglo.
Fora su mi upgread moći .
Super sve .
Jel možda vama kasni koja tipka, ja kad stisem space za skok tek nakon 1-2 s skoći ?
Priča pa da već izlizana ali super .
Skokovi super.
Borba pa možda da ima neki više komboa .
Po meni kut kamere su pogodili ko da su mene pitali :) .
Meni ne kasne tipke, i igra nikako nije loša kao što to kaže lauš svojom trulom recenzijom.
Da lauš malo kenja, malo previše.
Čak je i pobrkao naslove.
POP 4 (odnosno pop 2008) imao je spasliačku ruku a pop ww je imao brojčano ograničeno vrijeme što mi se sviđa.
POP ww nije imaio pokazivače smjera imo je POP 4.
Pa daj lauš .
Znajte sve što kaže lauš u ovoj reci je obrnuto :) .
Eto tu pogledajte pa prosudite.
E ovako poceo sam igrati igru sve normalno odlicna igra samo imam problem kad sam doso do nekog djela di povucem onu polugu udem u vrata i vratima su neke zamke i ubilo me i kad me vratilo vrata su bila zatvorena a ja nisam mogo ngdje ic!! Gledo sam i na youtubeu walktrought i tamo sam vidio da su njemu vrata otvorena kad je poginuo ako neko moze help bilo bi lijepo... Evo i videa sto sam snimio
Prijatelju tu sam i ja zapeo, a i mnogi, MNOGI drugi, a i ima još sličnih "glitcheva" gdje se vrata ne otvaraju nakon što pogineš. Ima samo jedan save koji se jednostavno samo updatea kako prolaziš checkpointove. Jednostavno Skidrow nije napravio dobar posao, očekuje se uskoro c...k fix. Trust me.
Evo uostalom, malo objašnjenje od Skidrowa općenito o c...kiranju igara:
A little statement about the work involved:
To clear the minds of the individuals who think: "Game x was
done fast and this one taking ages" etc. The way the Ubisoft
DRM works, makes it so that every game is like a brand new
challenge. What it does do, is offload certain parts of the
game to a server, game then requests those things at runtime.
These parts can be anything that the developer wants. In the
case with Prince of Persia: The Forgotten Sands, those things
were:
- Levers logic
- Door timing
- Upgrades
- Abilities
- XP & Levels
- Area codes
Every time you step on a button "in game", it sends a request
to server asking what to do. Server then sends the door code
to open, including how much time it stays open. Levers work
similarly, every time you press the "TAB" button to display
skills, game asks again server: "What skills do player have",
and so on and on.
All that stuff takes a lot of time to implement right and we
do implement it like the original do. All our doors open and
close with exact same time factors as the retail do. We just
wanted to clarify a little how the Ubisoft DRM really does
work, because a lot of those individuals we mentioned in the
beginning of this statement didn't seem to understand, yet
what kind of monster this is. It's not some simply "Values"
going around like it were with Assassin's Creed II.
šta nema titlova,, ima u options u igri, ima sigurno ja sam sebi namjestio iako mi ne trebaju. Priča je: Dolaziš u posjet bratu Maliku u njegovo kraljevstvo, i pri dolasku nailaziš na invaziju neprijateljske vojske na njegovo kraljevstvo. U nemogućnosti da zaustavi neprijateljsku vojsku, Malik priziva Solomonovu vojsku kako bi mu pomogla da odbaci napad neprijateljske vojske. No legenda je bila krvio protumačena, naime Solomonova vojska koju Malik priziva nije bila Solomonova da ju kontrolira, već također invazijska vojska koju je on zatočio u pijesku vremena. Neznajući to, Malik oslobađa tisuće likova iz noćnih mora koja kreću napadati sve na što naiđu, i koji imaju mogučćnost kad dodirnu ljudsko biće da ga pretvore u kamen. Na Princu je da zajedno s bratom Malikom zaustavi tu vojsku. Klasika
E ovako poceo sam igrati igru sve normalno odlicna igra samo imam problem kad sam doso do nekog djela di povucem onu polugu udem u vrata i vratima su neke zamke i ubilo me i kad me vratilo vrata su bila zatvorena a ja nisam mogo ngdje ic!! Gledo sam i na youtubeu walktrought i tamo sam vidio da su njemu vrata otvorena kad je poginuo ako neko moze help bilo bi lijepo... Evo i videa sto sam snimio
Imam isti problm ko ti.
Samo kaj sam ja otvorio vrata ali sam umro i checkpoint me vratio ispred vrata koja su zatvorena a nemog use spustiti.
E ovako poceo sam igrati igru sve normalno odlicna igra samo imam problem kad sam doso do nekog djela di povucem onu polugu udem u vrata i vratima su neke zamke i ubilo me i kad me vratilo vrata su bila zatvorena a ja nisam mogo ngdje ic!! Gledo sam i na youtubeu walktrought i tamo sam vidio da su njemu vrata otvorena kad je poginuo ako neko moze help bilo bi lijepo... Evo i videa sto sam snimio
Imam isti problm ko ti.
Samo kaj sam ja otvorio vrata ali sam umro i checkpoint me vratio ispred vrata koja su zatvorena a nemog use spustiti.
Kažem vam puno ljudi još taj problem ima, kao i ja, nije dobro Skidrow napravio poso, biće uskoro fix
kod tih vrata stavit na manju težinu. to bi trebalo pomoći
kod tih vrata stavit na manju težinu. to bi trebalo pomoći
Ništa od toga, nema kruha, ima još takvih vrata ohoho, jednostavno nije dobro C...AN. Pročitajte onaj statement od Skidrowa postan ranije, tu objašnjava zašto je taj postupak dugo trajao, a očito je da su napravili loš posao.
kod tih vrata stavit na manju težinu. to bi trebalo pomoći
Ništa od toga, nema kruha, ima još takvih vrata ohoho, jednostavno nije dobro C...AN. Pročitajte onaj statement od Skidrowa postan ranije, tu objašnjava zašto je taj postupak dugo trajao, a očito je da su napravili loš posao.
Odigrao sam 45 minuta i nisam imao problema. Problemi dolaze kasnije ili imam sreće???