Mass Effect: Andromeda

poruka: 1.032
|
čitano: 117.354
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

Pogledao sam video i vaše komentare i mogu reći da mi nije baš potpuno jasno zašto ima tako puno negativnih komentara.

Class unrestricted level-up je po meni super stvar. Zašto? Zato što ću skill pointove trošiti na skillove koji su mi zanimljivi i siguran sam da će biti puno više prelazaka igre sa drukčijim kombinacijama. Pretpostavljam da većina šizi jer misli da će moći imati max-level za sve skilove (istina, nije ni opovrgnuto, pa bi to stvarno bilo s*anje). Ako broj skill pointa bude limitiran (a trebao bi), onda nitko neće moći napumpati (karikiram) 20 skilova i switchati ih kako mu se sprdne. Ili ćeš biti generalist pa u late-levelu pušiti ili ćeš specijalizirati 2-3 (aktivna) skila i morati balansirati rupe sa squad likovima.

 

Slično sa oružjem, pretpostavljam da ćeš imati određene resurse za potrošiti na unaprijeđenje puškica.

 

Pušiona će biti ako svega bude u izobilju slično kao u ME3 gdje sam imao sve skilove, koje mi je lik mogao imati, do maksimuma (po tome je bolje bilo balansirano u multiplayeru).

Također, u nijednom ME dijelu nisi imao više od 3 aktivna skila (barem se ne sjećam da je bilo), imao si 2-3 aktivna + 2-1 utility skila (tip municije), pa ne smatram ni to kao show stoperom.

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

Mogućnost biranja i igranja svih klasa kroz single playthru je meni osobno bezveze. Nije u duhu mass effecta. A i vidim da su otišli totalno u smijeru klasične third person pucačine sa "elementima rpg-a". Hell, danas se svaka igra može nazvati RPG_om jer igraš neku ulogu. Termin je postao toliko širok i labav da ga svi koriste. Andromeda meni osobno izleda kao klasični 3rd person shooter sa level up perkovima. Već viđeno 1000 puta. Nadam se da će dojam popraviti sa pričom jer kao vuku inspiraciju iz witcher serijala. Koliko će to držati vodu tek treba vidjeti. Znam samo jedno, sigurno je ne preorderam, sigurno je ne kupujem prije nego pročitam/pogledam nekoliko reviewa i gameplay videa. 

11 godina
offline
Mass Effect: Andromeda

Po današnjim definicijama Need4speed, Fifa17 i Doom4 su RPG-ovi...

Sreća da sam rođen dovoljno rano pa sam imao priliku odigrat a valjda sve klasike RPG-a koje su izašle pa među njima i ME1

većina ljudi valjda ni nezna ko su wizards of the coast i šta su D&D pravila (od 3.5 na nazad).

Većina tih igara je imala više teksta nekog svi današnji AAA naslovi koji izađu u godini dana zajedno.

Čast iznimkama ali svo to poglupljivanje gameplay-a zbog širokih masa mi ide lagano na .....c, ako si preglup za neku igru nemoj ju igrat.

Al eto stvari stoje kako stoje, srećom ima još nekih studia koji se trude nešto napravit a ostalo...

 

UFF nostalgija me pere..

 

US server keke013#2101
Moj PC  
8 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Mass Effect: Andromeda

S razvojem tehnologije ce RPG, onakav uz koji smo mi odrasli, izumrijeti, to je neminovno.

...
Moj PC  
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Evil Access kaže...

S razvojem tehnologije ce RPG, onakav uz koji smo mi odrasli, izumrijeti, to je neminovno.

 Ne bih se složio. Tyranny koji je izašao prije par mjeseci. Pillarsi dvojka je kickstartan. Divinity dvojka. Wasteland 3 je kickstartan... ... Bit će "klasičnih" RPG-ova, onih na kojima smo odrasli, ali sve rjeđe i rjeđe nažalost. 

 

 

11 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
quickr kaže...
Evil Access kaže...

S razvojem tehnologije ce RPG, onakav uz koji smo mi odrasli, izumrijeti, to je neminovno.

 Ne bih se složio. Tyranny koji je izašao prije par mjeseci. Pillarsi dvojka je kickstartan. Divinity dvojka. Wasteland 3 je kickstartan... ... Bit će "klasičnih" RPG-ova, onih na kojima smo odrasli, ali sve rjeđe i rjeđe nažalost. 

 

 

 Svjestan sam ja toga neka bude 99% poglupljenih igara u svim ostalim žanrovima jer tamo se to toliko ne osjeti.

A valjda bit skoro svakog RPG-a je da na temelju nekih činjenica donosiš neke odluke (ovo sad zvuči iznimno pojednostavavljeno),

evo jedan primjer tamo davno u igri(igretini) zvanoj IWD2 stojim ja tako u weapon shopu i razmišljam... potrošit sve šta sam skupio na jedan komad

opreme (The Executoners Wife- grat axe 1d12+1 +attack +2THQ0) ili opremit više likova sa nekom common opremom.... nastavak nije bitan nego poanta.

ako si zaj... nema nazad... snosiš posljedice, čar priče i lore-a veza uz svijet, detaljna povjest.. nema više..

Došli smo do toga da igre koje se zovi "RPG" izabereš nešto (nekog) iza prvog drva počinje klanje i staneš kad piše "u save the world" (niti koji niti zašto)

nekad su space F5 i F9 bile najbitnije tipke u igrama.

kažem čast iznimkama al su ipak samo iznimke ne pravilo

 

moram prestat trkeljat

US server keke013#2101
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
quickr kaže...
Evil Access kaže...

S razvojem tehnologije ce RPG, onakav uz koji smo mi odrasli, izumrijeti, to je neminovno.

 Ne bih se složio. Tyranny koji je izašao prije par mjeseci. Pillarsi dvojka je kickstartan. Divinity dvojka. Wasteland 3 je kickstartan... ... Bit će "klasičnih" RPG-ova, onih na kojima smo odrasli, ali sve rjeđe i rjeđe nažalost.

 Dobrih RPG-ova ima, ME nikad nije bio pravi RPG (koliko god ga neki htjeli strpati u tu klasu). TP story driven action game (TPSDAG ? :-) ) s level-up-om kao novi Tomb rider, Dead space serial, novi Pray itd. To je sasvim drugi tip igara. Čak nije ni pravi TPS u koji bih prije svrstao npr Gears of War.

Ako ikada naprave pravi RPG u tom (Mass effect) settingu, volio bih da je u stilu wasteland 2. Ali do tada, meni je ok i ovaj akcijski "no brainer" sa elementima interaktivnog filmskog uratka i kvazi level-up action platformera. :-) da ne izmišljam novu kraticu :-)

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
14 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
keke13 kaže.

 

 Svjestan sam ja toga neka bude 99% poglupljenih igara u svim ostalim žanrovima jer tamo se to toliko ne osjeti.

A valjda bit skoro svakog RPG-a je da na temelju nekih činjenica donosiš neke odluke (ovo sad zvuči iznimno pojednostavavljeno),

evo jedan primjer tamo davno u igri(igretini) zvanoj IWD2 stojim ja tako u weapon shopu i razmišljam... potrošit sve šta sam skupio na jedan komad

opreme (The Executoners Wife- grat axe 1d12+1 +attack +2THQ0) ili opremit više likova sa nekom common opremom.... nastavak nije bitan nego poanta.

ako si zaj... nema nazad... snosiš posljedice, čar priče i lore-a veza uz svijet, detaljna povjest.. nema više..

Došli smo do toga da igre koje se zovi "RPG" izabereš nešto (nekog) iza prvog drva počinje klanje i staneš kad piše "u save the world" (niti koji niti zašto)

nekad su space F5 i F9 bile najbitnije tipke u igrama.

kažem čast iznimkama al su ipak samo iznimke ne pravilo

 

moram prestat trkeljat

Meni je vrhunac RPG igara bio morrowind. Nakon njega je sve downhill. Kad se samo sjetim questova: "Idi do stijene, pa skreni desno, nakon farme imaš drvo, e tamo negdje je taj lik kojeg tražiš". Pa neke questove da bi uopće napredovao, morao si upisivati key words inaće nebi saznao detalje ili nebi riješio quest. To, po meni, je vrhunac imersije u igri. Ništa slično nisam doživio nakon toga.

 

Kad već spominješ IWD.. U baldur's gate, neke companione ako odbiješ prvi put više nikad nemožeš recruitat. Neke, ako "loše/krivo" riješiš njihov side quest te napuste. Napuste te bez riječi ako im je alligment good, a ti si upravo ubio beggara. I to su posljedice koje moraš snositi. U današnjim igrama, ako već postoji opcija da te netko napusti od companiona prvo dobiješ jedno 4-5 šansi da se predomisliš i nekako "sačuvaš" tog companiona u grupi. 

 

 

 

Da ne spominjem da nije bilo youtube-a pa da pogledaš walkthrough kako prijeći nešto.  Eh, to su bila vremena.  

 

Za*rali smo topic  Sorry. 

14 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Zura kaže...
quickr kaže...
Evil Access kaže...

S razvojem tehnologije ce RPG, onakav uz koji smo mi odrasli, izumrijeti, to je neminovno.

 Ne bih se složio. Tyranny koji je izašao prije par mjeseci. Pillarsi dvojka je kickstartan. Divinity dvojka. Wasteland 3 je kickstartan... ... Bit će "klasičnih" RPG-ova, onih na kojima smo odrasli, ali sve rjeđe i rjeđe nažalost.

 Dobrih RPG-ova ima, ME nikad nije bio pravi RPG (koliko god ga neki htjeli strpati u tu klasu). TP story driven action game (TPSDAG ? :-) ) s level-up-om kao novi Tomb rider, Dead space serial, novi Pray itd. To je sasvim drugi tip igara. Čak nije ni pravi TPS u koji bih prije svrstao npr Gears of War.

Ako ikada naprave pravi RPG u tom (Mass effect) settingu, volio bih da je u stilu wasteland 2. Ali do tada, meni je ok i ovaj akcijski "no brainer" sa elementima interaktivnog filmskog uratka i kvazi level-up action platformera. :-) da ne izmišljam novu kraticu :-)

 Potpuno si u pravu ME serijal nikad nije ni bio čistokrvni RPG i nemam ja ništa protiv mass effecta kao 3rd person shootera. 

 

Ono što imam problem je da je danas 90% triple A igara 3rd person shooter sa perk sustavom. Nema inovacije, nema novih stvari. jedna igra je kopija druge, a ta je kopija one prethodne. 

14 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

Mislim da bi vama treba jedan vremeplov i poslat vas sve u 95tu.

 

Vremena se mjenjaju, preference ljudi se mjenjaju, igre, skilovi .. sve se mjenja. Tako bi se i mi trebali mjenjat.

 

Tj, tjelesno ste se promjenili, ali u glavama su i dalje prosla vremena. Kao klincu nesto sta ste tada igrali je "asti ludila dobro", kao odraslom ta ista igra moze bit bezveze i zapitas se kako si nesto tako glupo moga igrat. Zaboravite vise tu nostalgiju i prihvatite nove igre ili ne igrajte nove igre i budite nostalgicni bez jadikovki.

Moj PC  
4 1 hvala 3
8 godina
protjeran
offline
Mass Effect: Andromeda

Ljudi koji imaju veliku mastu i vole mastati su prvo pjevali pjesme, pa usmeno prenosili, pa to zapislai, pa pisali price, knjige, pa su pravili predstave, pa filmove, sve do danas kada ljudi rade igre. To je umjetnost i prodire u samu srz postojanja i zivota, jer se iza svega toga kriju pitanja na koja nikada necemo niti dobiti odgovre. 

 

Cijeli roleplay je zapravo uzivljavanje u neki takav svjet. Prvo je bilo ono pen n paper gdje si morao zamisliti dosta toga, i gdje se storytelingom stvara atmosfera, bile su i neke figurice i sta ti ja znam da se dodatno ozivi ta atmosfera, cak su ljudi i uzivo roleplayeli. Onda dolazimo do informaticke ere koja ti daje mogucnost da napravis virtualnu pozornicu, zapravo svjet, u kome ce igraci biti svasta nesto, dio tog svjeta na nacine na koji to do sada nije bilo moguce.

 

Znaci ono pravis 2d izometricni rpg i recimo sada imas neku mocvaru, ti tamo nacrtas mocvaru i isprogramiras tko god se nalazi u tom podruciju ima -25% na kretanje, ok super fora, daje ti osjecaj da si zapravo u mocvari jer se sporije kreces. No ono sto nam tehnologija polako danas omogucava je da u virtualnom svjetu isprogramiramo zakone fizike i shodno tome i imamo gustocu bilo cega pa tako i tla i tako da ce likovi sporije hodati ne zato sto dobiju -25% debuff vec zasto sto je taj svjet u kome smo virtualan, a zapravo stvaran, sa stvarnom fizikom i zakonima prirode.

 

Ili recimo kada igras DayZ, odes u vojne barake, pola dana dana lootas i ono tek sto nabavis kalasa i 100 metka nakon nekoliko sati igre netko zapuca na tebe, to je zapravo zasjeda iz nekog DnD gdje bi lik dobio nekakav panik debuff, dok recimo u DayZ ti ne treba panik debuff jer ti je srce u grlu i panika te puca, trk cik cak do nekog zaklona, sve sto zelis je ostati ziv i nista drugo ti nije na pameti. Ili kada recimo igra simulira party buff u DnD igri, sto je slicno kada igras DayZ sa prijateljima, recimo s jos 3 lika ti zapravo imas taj buff jer se osjecas hrabije i sigurnije znas sto god da se desi da ce ti biti puno lakse jer imas 3 frenda sa sobom nego kada si sam.

 

Meni osobno omiljeni osjecaj straha i nelagode, ako ste igrali, a ako niste MORATE, neku od S.T.A.L.K.E.R. igara i kada se nadjes u nekom od podzemnih labaratorija, imas osjecaj nelagode i odredjenu dozu straha, ne treba ti debuff jer se tako osjecas.

 

Meni fallout 1 i 2 puno bolje predocuju postapokalipticni svjet nego fallout 4, isto kao sto mi stripovi o conanu puno bolje predocuju Hyboreu od Conana exiles, znaci ne mora znaciti da ce mo sa boljom, novijom, tehnologijom dobiti i automatski bolje svjetove koji ce nam pustiti da uzivamo u virtualnim prostranstvima, ali s vremenom ce se to siugrno desiti. Zapravo sve ono sto su ljudi zamisljali, opisivali, pokusavali predociti ce zapravo postati zivo u pravim pravcatim virtualnim svjetovima.

 

Ono sto trenutno imamo u svjetu igara je neki medju prostor. Kada recimo vidim neke scene borbe u Andromedi samo bih se nasmijao, ono trcis oko robota i pucate jedan u drugog s tri metra, to je jednostavno glupo, neuvjerljivo i meni tesko za prozvakati, ali stvar je u tome da tehnologija jos nije sazrela da nasu mastu prenese u virtualni svjet pa imamo to sto imamo u medju prostoru, ovo su sve koraci u evoluciji koja se desava dok ja ovo pisem i vi ovo citate, a ono sto nas ceka u buducnosti, ne mozemo niti zamisliti, zapravo mozemo, ali ce mo se opet iznenaditi :P.

 

...
Moj PC  
12 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Zura kaže...
1) Pretpostavljam da većina šizi jer misli da će moći imati max-level za sve skilove (istina, nije ni opovrgnuto, pa bi to stvarno bilo s*anje).

 

2) Također, u nijednom ME dijelu nisi imao više od 3 aktivna skila (barem se ne sjećam da je bilo), imao si 2-3 aktivna + 2-1 utility skila (tip municije), pa ne smatram ni to kao show stoperom.

 1) U videu je imao lvl 70 char i to nije bio max. Sa tim char je imao 384 pointa s tim da nismo vidli kolko u combat ima, ajmo zaokruzit da mozemo dobit 450 pointa. Za dogurat jedan skill do kraja treba 21 bod. To znaci da mozemo do max dogurat 21 skill. Ima 12 pasivnih (4 za oruzja, recimo da se za 2 specijaliziramo), to znaci da mozemo ima 11 aktivnih max. Tak da kojeg kod squadmate-a uzmemo imat cemo rijesenje za svaku situaciju (jedino ak oni isto nebudu imali neki limit). S tim limitiom za 3 skilla su pokusali dati neki umjetan osjecaj tezine i opet nisu uspjeli.

 

2) To samo soldier(3) i vanguard(4) ak se ne varam. Ostali imali vise tipa adept(6).

16 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
SuperWarrior kaže...
...

2) To samo soldier(3) i vanguard(4) ak se ne varam. Ostali imali vise tipa adept(6).

 

Za ovo prvo (tražio sam odgovor preko twitera) sam dobio samo bot response nulte kvalitete.

Za drugo, u ME3 sam sve skilove imao na max, ali kad se malo prisjetim (vidi slike) možda je ipak bilo više skilova npr za adepta. (igrao sam adept, vanguard i soldier likove ;) zanimljivo)

 

ME3 - Adept ME3 - Adept
 
ME2 - Adept ME2 - Adept
 

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
quickr kaže...

Kad već spominješ IWD.. U baldur's gate, neke companione ako odbiješ prvi put više nikad nemožeš recruitat. Neke, ako "loše/krivo" riješiš njihov side quest te napuste. Napuste te bez riječi ako im je alligment good, a ti si upravo ubio beggara. I to su posljedice koje moraš snositi. U današnjim igrama, ako već postoji opcija da te netko napusti od companiona prvo dobiješ jedno 4-5 šansi da se predomisliš i nekako "sačuvaš" tog companiona u grupi. 

 Edwin, pa kad se kasnije pretvori u Edwinu - mamu joj prčim. Taman mi je takav jedan wizard ili sorcer trebao u partyu i recruitam njega . Igram paladina, chaotic good i nakon što pomognem nekom sirotištu ili nekom liku koji raadi za sirotište, u harbour district peder/lejzba me odjebe jer sam dobar char...

 Igrao sam tu igru pred valjda 15 godina i dan danas se sjetim toga i kažem sam sebi: Edwine kurvo, zbog tebe nikad nisam riješio onog okatog pedera dole u kanalizaciju u glavnom gradu. 

 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again
13 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

Skroz zaboravio da su individualni cooldowni. Vjerovatno zato samo 3 skilla. Svejedno su trebali maknut weight-CD sustav.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Mass Effect: Andromeda

Drugi dio gameplay serije:

 

Moj PC  
3 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda

 

 

Mislim da sam riješio pitanje s kim započeti romansu 

14 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Drago127 kaže...

Drugi dio gameplay serije:

 

Khmmm....ko ono reče da neće biti moguće mijenjati skillove tokom borbe?

 

 

I tak veli frajer da oni ne žele da se igrači osjećaju zarobljeno sa jednim stilom gameplaya pa eto....imate 3 skilla unutar svakog favorita a imate i 4 favorites profila pa si slažite po volji i željama. Dakle, moguće je imati 12 različitih skillova koje se mogu koristiti unutar borbe prebacivanjem između favoritesa.

 

A sad, to što se taj koncept baš i ne uklapa unutar sam lore ME univerzuma nema veze....bitno da je open world i da sve može sa svim u bilo koje vrijeme

 

 

Battlelog: [G] pijana_carapa
Poruka je uređivana zadnji put čet 23.2.2017 16:26 (Granzon).
16 godina
offline
Mass Effect: Andromeda

Nakon mjeseci nikakvih informacija, danas navala. Nekoliko impresija na koje sam naletio (Izgleda da igra neće biti tako loša kao što su neki najavljivali):

 

Eurogamer.net

Ign

PCgamer.com

Gamesradar

 

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Granzon kaže...

I tak veli frajer da oni ne žele da se igrači osjećaju zarobljeno sa jednim stilom gameplaya pa eto....imate 3 skilla unutar svakog favorita a imate i 4 favorites profila pa si slažite po volji i željama. Dakle, moguće je imati 12 različitih skillova koje se mogu koristiti unutar borbe prebacivanjem između favoritesa.

slažem se, malo je nategnuto da možeš mijenjati skil setove unutar borbe uz pauziranje. Čak i uz pretpostavku da nećeš moći imati dovoljno bodova za uložiti u previše skilova, ovo zvuči pretjerano, jer ujedno svaki spremljeni favorit ujedno definira i bonuse uz odabranu klasu za taj favorit.

Origin: F4stReload ----- | ----- Nema na čemu! ----- | ----- Google is your friend !
14 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

Evo sta nam treba.

 

Below is Mass Effect Andromeda's full PC system requirements. 

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS


OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
PROCESSOR: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
MEMORY: 8 GB RAM
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
HARD DRIVE: At least 55 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
PROCESSOR: Intel Core i7-4790 or AMD FX-8350
MEMORY: 16 GB RAM
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 1060 3GB, AMD RX 480 4GB
HARD DRIVE: At least 55 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11

 

Edit

 

 

Evo usput i novi training hub

 

https://www.masseffect.com/andromeda-initiative/training-hub/weapons-and-biotics

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.2.2017 22:44 (Zajeb).
Moj PC  
3 0 hvala 5
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Zajeb kaže...

 

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS

 

Barely above minimum. Damn.

So if God has existed forever, you know, what did he do in his spare time? Like, before he made the Earth and everything?
17 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
Zura kaže...
Granzon kaže...

I tak veli frajer da oni ne žele da se igrači osjećaju zarobljeno sa jednim stilom gameplaya pa eto....imate 3 skilla unutar svakog favorita a imate i 4 favorites profila pa si slažite po volji i željama. Dakle, moguće je imati 12 različitih skillova koje se mogu koristiti unutar borbe prebacivanjem između favoritesa.

slažem se, malo je nategnuto da možeš mijenjati skil setove unutar borbe uz pauziranje. Čak i uz pretpostavku da nećeš moći imati dovoljno bodova za uložiti u previše skilova, ovo zvuči pretjerano, jer ujedno svaki spremljeni favorit ujedno definira i bonuse uz odabranu klasu za taj favorit.

 

evo tu kaže

 

 

Ako želiš jednu klasu pičiš tu i ništa ne mjenjaš. Ako ti se mixa, ne moraš restartirat game. Svakako korak u pravom smjeru.

14 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

POgleda sad na twiteru nesto i vidim ovo.

 

“The smallest MEA zone is larger than all of DA:I. The squad mate with the least lines in MEA still has more than Shepard in Mass Effect 3.”

Moj PC  
2 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

recomended dx11?  bravo ea. kladim se da je i nvidia logo na pocetku igre

xfact
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
=xfact= kaže...

...kladim se da je i nvidia logo na pocetku igre

 pa uvijek je bilo igara koje su naklonjene jednoj ili drugoj kompaniji

amd-ov udio u grafici jest skočio od prošle godine, ali nvidia još uvijek drži više od 70% tržišta

da ti radiš igru i nastojiš je prodati što većem broju igrača, sumnjam da bi ti sklonost prema amd-u smetala da staviš nvidia logo na svoj proizvod

Poruka je uređivana zadnji put sub 25.2.2017 9:05 (picajzla0707).
13 godina
neaktivan
offline
Mass Effect: Andromeda

davati nekome sklonost znaci biti placen od istoga. znaci ea nema dosta novca pa sponzorira zelene kartice sa zastarjelim hardverom i dx11?zasto uopce davati nekome skolonost.igra je mogla biti dx12 bez icijeg sponzorsva.. ali zna se cije bi kartice onda bile brze .. a to zelenima nikako nepase. 

xfact
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
=xfact= kaže...

davati nekome sklonost znaci biti placen od istoga. znaci ea nema dosta novca pa sponzorira zelene kartice sa zastarjelim hardverom i dx11?zasto uopce davati nekome skolonost.igra je mogla biti dx12 bez icijeg sponzorsva.. ali zna se cije bi kartice onda bile brze .. a to zelenima nikako nepase. 

 krivo si me razumio, ne govorim o "davanju" sklonosti, nego o osobnoj sklonosti prema nvidiji ili amd-u s jedne strane i o tržištu s druge strane

tvoja osobna sklonost prema amd-u dolazi iz tvojeg kuta gledišta kao vlasnika amd kartice, da si onaj koji prodaje igru logika bi ti bila drukčija bez obzira na osobnu sklonost (ako ti je biznis na prvom mjestu)

ako je na tržištu preko 70% zelenih kartica, sasvim je normalno u smislu poslovne logike da će developeri staviti logo od nvidie i da će igru prilagoditi više nvidiji

13 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
picajzla0707 kaže...
=xfact= kaže...

 

ako je na tržištu preko 70% zelenih kartica, sasvim je normalno u smislu poslovne logike da će developeri staviti logo od nvidie i da će igru prilagoditi više nvidiji

 ti zbilja mislis da oni igru besplatno "prilagodjavaju" prema nvidiji zato jer oni imaju veci udio u trzistu? i nitko nebi imao nista protiv nvidia sponzorstva da namjerno ne gimpaju ati kartice svojim nazadnim dx11 i shitworksima "em sto koce razvoj i zdrav mozak jos i placaju da izgimpaju konkurenciju. pametnome dosta

xfact
12 godina
offline
Re: Mass Effect: Andromeda
=xfact= kaže...
picajzla0707 kaže...
=xfact= kaže...

 

ako je na tržištu preko 70% zelenih kartica, sasvim je normalno u smislu poslovne logike da će developeri staviti logo od nvidie i da će igru prilagoditi više nvidiji

 ti zbilja mislis da oni igru besplatno "prilagodjavaju" prema nvidiji zato jer oni imaju veci udio u trzistu? i nitko nebi imao nista protiv nvidia sponzorstva da namjerno ne gimpaju ati kartice svojim nazadnim dx11 i shitworksima "em sto koce razvoj i zdrav mozak jos i placaju da izgimpaju konkurenciju. pametnome dosta

 čak i tako biznis je biznis

ali sumnjam da se tu radi o "besplatnom" prilagođavanju, nego je riječ o tržišnom udjelu potencijalnih kupaca, prilagođavaš igru onima kojih ima više

ne kužim što ti nije jasno, ako je udio žena u kupovini šminke daleko veći od udjela muškaraca, sasvim je normalno da proizvođači šminke svoje proizvode prilagođavaju ženama

 

shitworks je nvidijina fora da istakne svoje grafe naspram konkurencije, na developeru je hoće li se prilagoditi većini kupaca koji računaju na taj shitworks ili pak manjini koja je sa shitworksom izgimpana

opet ponavljam, prilagođavanjem većini tržišta i tom shitworksu veća je i potencijalna prodaja

što nije jasno - radi se o biznisu i povećavanju profita, ako još nvidia podmaže developera, tim bolje za njega

 

stavi se u kožu nekoga tko nastoji maksimalizirati profit iz proizvodnje igara, pa će ti biti jasnije da njih boli tuki za amd i nvidiu, najbolje još da se brinu o amd-ovom udjelu na tržištu na svoju štetu - to je problem amd-a, ne developera, a ako amd želi na račun loga na igrama povećati svoj udio, neka za to i plati

 

također, upitna je razina investiranog, odnosno koliko košta firmu da razvije igru po već poznatom standardu dx11, a koliko ih košta da to naprave u dx12

ako je dx12 skuplji, opet se postavlja pitanje - za koga da investiraju više, za onu manjinu?

ovo zadnje tim više jer se igra razvija duže vrijeme i pitanje je jesu li je od početka mogli razvijati za dx12 ili je u nekom trenutku trebalo prebaciti se sa dx11 na dx12 što vjerojatno košta, a opet se postavlja pitanje za koga ako je većina tržišta ionako zelena (ovo nagađam jer nisam developer, pa ne znam točno kako ide razlika u razvoju za dx11 i dx12)

 

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice