Drago mi je to čuti
Upucavas mu se
Drago mi je to čuti
Upucavas mu se
Upucavas mu se
Kažem da mi je drago što nije odustao od life is hard
Ufff evo i mene vracam se u projekt,nakon suspenzije(koja mi je u jednu ruku dobro dosla,jer sam se brckao u moru)
Cold samo ti sibaj,nema sikiracije,nema zurbe,zavrsi Life is hard ili nemoj,meni je svejedno,jer ju ionako ne mogu igrati,
bas sam te htjeo izreseteti kritikama o igri,ali JBG sta ces!
Definitivno me stavi u uzi izbor za novu igru!
tuzno je sta neki tek kad dobe suspenziju mogu uzivati u moru
Našao sam nešto i spomenuto je da bi moglo raditi na Win 7 64 Bitnim verzijama. Tako da ako neko ima skinutu beta verziju igre Life is Hard i Win 7 64 Bit volio bih da skine ovo i bar pokuša. Ima možda oko 1 MB, samo stavite u main folder igre i pokrenite " FPSC-Game". Bit će super ako mogne, nadam se da će neko isprobati :)
Našao sam nešto i spomenuto je da bi moglo raditi na Win 7 64 Bitnim verzijama. Tako da ako neko ima skinutu beta verziju igre Life is Hard i Win 7 64 Bit volio bih da skine ovo i bar pokuša. Ima možda oko 1 MB, samo stavite u main folder igre i pokrenite " FPSC-Game". Bit će super ako mogne, nadam se da će neko isprobati :)
Iko probao ?
evo ja sam probo. sad mi uđe u igru ali neznam jel tako treba bit ili. nema oruzja i kad idem kroz neki hodnik dođem do djela gdje se spustim i onda se tamo vidi ono nebo i ako skocis propadnes ispod mape.
evo ja sam probo. sad mi uđe u igru ali neznam jel tako treba bit ili. nema oruzja i kad idem kroz neki hodnik dođem do djela gdje se spustim i onda se tamo vidi ono nebo i ako skocis propadnes ispod mape.
Uvijek problema od kojih me zabolila glava na FPSC-u. Pokušaj još nešto dok ja još čekam neke odgovore od ljudi koji su prošli ove probleme.
Izbriši ono što si skinuo iz foldera igre i vrati onaj stari file ( nadam se da me razumiješ ) onda otiđi u " FILES " datoteku i izbriši " imageblock.bin" vidjet ćeš ga odmah. Skontao ? Ako jesi molim te javi je li može :)
Ok, da se ja malo javim:
1. Ovaj 64bit problem:
Prije onog PATCHA, igra je javljaa missing models errore, i učitavanje je trajalo otprilike 2 minute, nakon patcha, nema missing modelsa, i dalje se učitava jako dugo. Sada bez patcha bi mogo normalno igrat nekih minutu minutu i pol, i onda bi došo error, i crash, sa patchom nema crasha, ali nemogu oružje skupljat, texture znaju nestat tj. cijeli poligoni, pa propadneš kroz level. Saveanje, mi radi na obje verzije, ali meni ne radi loadanje, tj. radi ali mi prvo mora javit error.
Isto tako na obje verzije mi zvuk zna nestat na sekundu dvije.
2. Nakon što igru završiš u FPSC-u, prebaci se na UDK ili na Unity, nešto su teži, i moraš si modelirat vlastite modele, ili ih skinut s interneta ili ti može netko drugi modelirat. Uglavnom UDK i Unity pogotovo UDK, ti nude puno više slobode od FPSC-a, isto tako puno su bolje optimizirani, i ljepše izgledaju. Shvaćam da želiš proć što jednostavnije, ali UDK i Unity konkretno UDK, su jednostavni za shvatit, jedino bi fizika kretanja, tj. skriptirano kretanje moglo bi problem.
BTW. Kako zamišljaš treći level?
EDIT:
3. Za treći level imam ideju, pošto smo se sa Kazališta ili Kina, maknuli uneku prastaru kuću, dobro bi bilo treći level stavit u razrušeni grad. Tj. vraćamo e u grad po još informacija, ali dok smo mi bili van grada, na njega je izvršena invazija tako nešto, jer koliko vidim ima modern combat tako nekakav pack, za moderno doba, možda bi se dalo neš napravit.
Ok, da se ja malo javim:
1. Ovaj 64bit problem:
Prije onog PATCHA, igra je javljaa missing models errore, i učitavanje je trajalo otprilike 2 minute, nakon patcha, nema missing modelsa, i dalje se učitava jako dugo. Sada bez patcha bi mogo normalno igrat nekih minutu minutu i pol, i onda bi došo error, i crash, sa patchom nema crasha, ali nemogu oružje skupljat, texture znaju nestat tj. cijeli poligoni, pa propadneš kroz level. Saveanje, mi radi na obje verzije, ali meni ne radi loadanje, tj. radi ali mi prvo mora javit error.
Isto tako na obje verzije mi zvuk zna nestat na sekundu dvije.
BTW. Kako zamišljaš treći level?
Jesi pokušao ovo iznad što sam rekao, to bi možda moglo biti rješenje problema, svakako pokušaj. Hvala na ovom velikom reportu, ovo se može riješiti samo treba naći soluciju, a ima je :) Zamišljam full igru napraviti redizajnom Metro Theatra, ovo drugom misijom sa ispravljenim bugovima, a za treći level nemam neke posebne motivacije i to mi stvara problem, naravno ako ti imaš nešto na umu bilo bi poželjno da kažeš, jer znam da imaš neke posebne mašte ? :)
e sad sve super radi :)
e sad sve super radi :)
Hvala mnogo što si probao, ne znate kako sam sad sretan što radi, nadam se da će i ostalima. Još jednom velika hvala i evo nekako smo prešli ovaj problem, mislim nismo još, potreban je još jedan da potvrdi :)
Učitavanja su još uvijek jako dugačka, ali barem problema više nema.
EDIT: Čini se dazvuk opet zahebava, tj. malo ga ima malo ga nema, možda je do moje zvučne, nebi bio prvi put.
EDIT:
3. Za treći level imam ideju, pošto smo se sa Kazališta ili Kina, maknuli uneku prastaru kuću, dobro bi bilo treći level stavit u razrušeni grad. Tj. vraćamo e u grad po još informacija, ali dok smo mi bili van grada, na njega je izvršena invazija tako nešto, jer koliko vidim ima modern combat tako nekakav pack, za moderno doba, možda bi se dalo neš napravit.
Super je ideja, ali FPSC ima problem sa otvorenim prostorom jer ima uzašan frame drop, možda kada bih stavio invisible wall, ali opet ako je išta teško napraviti u FPSC-u onda je to vanjski prostor. Imam masu dobrih packova na tu temu i naravno pokušat ću, vrijedi pokušat, ali bit će teško. Hvala ti i svakako ako još nešto imaš na temu enterijera reci :)
EDIT :
@Evo : nije to do mene nego do FPSC-a, što više memory cap-a uzmeš duže će trajati :)
kod mene ucitavanja traju oko 30 sekundi
2. Nakon što igru završiš u FPSC-u, prebaci se na UDK ili na Unity, nešto su teži, i moraš si modelirat vlastite modele, ili ih skinut s interneta ili ti može netko drugi modelirat. Uglavnom UDK i Unity pogotovo UDK, ti nude puno više slobode od FPSC-a, isto tako puno su bolje optimizirani, i ljepše izgledaju. Shvaćam da želiš proć što jednostavnije, ali UDK i Unity konkretno UDK, su jednostavni za shvatit, jedino bi fizika kretanja, tj. skriptirano kretanje moglo bi problem.
Tek sad vidjeh ovo, naravno da ću se prebaciti, još mi je rano, još sam poprilično mlad priznat ću. Kada napravim nešto stvarno sjajno na FPSC-u od mnogo levela preći ću na nešto teže sigurno :)
Ja kod sebe izmjerio mjerio. 57.9s, skoro minutu xD
Koristio štopericu na mobitelu sam štopericu na mobitelu, tako da razultat nisu baš u sekundu točni.
EDIT:
Ok, nije se potrebno žurit.
Što se tiče otvorenog levela, na pamet mi pada sljedeće stvari.
1. Prozirni wall, bi bio najednostavniji za napravit, ali neznam baš, mi nije najsretnije riješenje.
2. Mogli bi iskoristit više zidova, dakle, ovako:
Prvo postavimo prozirni wall, zatim okolo njega poslažemo više neprozirnih zidova sa različitim teksturama, dakle dobili bi 3d nebo po mogućnosti zagađeno prašinom, evo kako sam mislio:
----------------
| nebo 4 |
----------------
---------------- ----------------
| nebo 3 | | nebo 5 |
---------------- ----------------
---------------- ----------------
| nebo 2 | | nebo 6 |
---------------- ----------------
---------------- ----------------
| nebo1 | | nebo 7 |
---------------- ----------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
| prozirni zid/wall |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Zamislio sam taj level u dvije faze, tj. nešto kao u tomb raider legendu.
Prvo bismo odigrali cijeli level po danu, a na kraju levela bi bilo polje. Na njemu bi se borili po danu, kratka borbica, i pred kraj igre bi se vratili u grad po neko bio oružje otrov, što god, i bila bi borba po noći.
Sada idem i nema me večeras do kasno :) Ovo rješenje problema dalo mi je podstrek da završim Life is Hard, tako da se večeras bacam na završetak i vjerujem da će brzo biti i gotov.
Još jednom za sve beta testere rješenje problema je : Izbrišite ono što si skinuli ( ako ste skinuli ) iz foldera igre i vratiti onaj stari file ( ako ste izbrisali ) onda otiđite u " FILES " datoteku i izbrišite " imageblock.bin" vidjet će te ga odmah. Skontali ?
A da sam zapakiraš igru, jel koliko mi se čini, ti ne možeš sam odabrat što će sve instaler raspakirat, a što ne.
tj. da sam napraviš i instaler?
Najbolje ne i najlakše ti je instaler radit preko NSIS-a, ali ga moraš naučit koristit.
Inače, najbolje bi bilo, da igru objaviš u .iso formatu. Dakle ovako. Sve levele, dijelove igre itd. Staviš u install files na cd-u, sound audio, kako već posložiš, zatim sve te fileove napraviš da se extractaju/instaliraju pomoću NSIS-a, a kao autoplay koristiš Ashampoo My Autoplay, koji je jednostavan, besplatan još uvijek na promo stranici i svoj posao obavlja dobro.
Isto tako na tom iso imaegu treba bit i help i support, pa bi trebo napravit readme text. Inače, mislim da bi ti minimalna konfa i preporučena mogle bit veliki problem, pa bi bilo dobro, da štoviše beta testera prikupiš, koji imaju volje napisat svoju konfu, i kako se igra na njoj vrti. Na temelju recimo 20. iskustava, recimo neko ima geforce 7300gt, automatski zaključujemo da neće radit ni na 6600 ni na x1300. Dakle kao minimalnu pretpostavljamo GeForce 6600GT/X1600, ali sada se avi neko ko ima x1600/6800gt/6600GT/7600GS) i kaže da se igra vrti na 30fps-a uz dosta framedropova, daklezasada uzimamo 7600Gs kao minimum idemo dalje. Javi se neko ko ima HD2600 pro/HD3450/8500Gt/8600Gt i kaže da igra radi na 30-45 fps-a. Dakle dobili smo minimum, a to jest 7900GT/7950GT/8500GT/8600GT ili X1950XT/HD 2600 Pro/ HD 2600 XT/ HD 3450, međutim sad se javi netko tko ima Geforce 7900Gt, i njemu igra ima frame drop na 21fps, eh sada nju izbacujemo, i eventualno HD3450/8500Gt. Naravno isti princip bi primjenili na procesoru, dok bi ram, pogledali, koliko igra troši ram-a, pa bi procijenili na temelju toga.
Dakle razumiješ što želim reć. Kao minimalnu konfu ja bih stavio onu koja igru može lockat na 30(25)fps-a, a kao optimalnu, onu koja sve to može na 60fps-a.
@EVO : ti si kralj, kako samo imaš puno ideja. Uzet ću naravno sve ovo u obzir, ali to dolazi tek kad završim sa dizajnom i općenito sa FPSC-om. Onda slijedi onaj dio sa sitnim detaljima, koji nekad mogu biti neugodni, ali do sada nisam imao problema :)
Life is Hard je odgođen do daljnjeg radi obaveza :)
I @EVO ako ti šta novo padne na pamet javi se :D
Da malo osvjezim temu. Jel izasla igra ?
Da malo osvjezim temu. Jel izasla igra ?
Konačno da se neko sjetio i ove teme :D Ne, nije izašla, a i rekao sam da neću postati ništa, nikakve slike i ostale detalje dok igra ne bude gotova. Ne mogu reći da nešto puno napredujem,ali polako je sigurno i želim tako i nastaviti :)
Uglavnom radim, ali ne onako kao prije, promjenio sam neke stvari :D
Ma samo polako, dobro je sto i na ovim nasim prostorima ima nekih ljudi koji su uporni da ostvare neki cilj.
Ma samo polako, dobro je sto i na ovim nasim prostorima ima nekih ljudi koji su uporni da ostvare neki cilj.
Mislim da je tako i bolje, da polako i lakše radim :) Bit ću opušteniji, jer ako radim puno na dan poslije nemam neke motivacije i sve loše uradim :D
bit ce to zanimljiv naslov.
bit ce to zanimljiv naslov.
Moram priznat da nema više onog žara za radom kao prije, ali ipak želim da završim što sam započeo.
Evo odlučio sam postat par slika kao dokaz da je projekat još uvijek u tijeku :) Volio bih da komentarišite, uvijek mi to da motiv više za radom :D
Outdoor grafika je mnogo lošija nego ona što će biti u indoor scenama :D Imate i primjer na zadnje dvije slike :)
super izgleda ima dosta detalja. keep up the good work.
super izgleda ima dosta detalja. keep up the good work.
Hvala, znači mi mnogo :D Primarni cilj je napraviti igru bez velikih bugova i grafiku malo poboljšat, za ostalo je lagano :)
Moram priznati da to lijepo izgleda. Vidim da dosta pazis na detalje sto je u jednu ruku dobro, ali to moze i da izazove neke bugove ( sve zavisi od modela ). Samo nastavi sa radom i obavjestavaj nas kako napredujes, veoma me zanima ovakav projekat.