Tink-a nisu trebali dirat.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
nat pagle je pre op bio
2 mane 0/4
imun na skoro svaki removal koji postoji u tom mana poolu,ajde,jedino ga priest moze shadowwordati
ali efekt je predobar bio
drago mi je što su ga nerfali,zao mi je što im je tolko trebalo.
Slažem se i ja da je bio op. Al onda ga nerfaš a ne totalno uništiš. On sada uopće ne stiže preživjeti do tvoga kruga. Ili će biti ubijen ili će biti silence-an. Mislim, ćem sad on služi?!
Zasto bi svaka karta uopce trebala biti jaka i viable? Ako je koncept karte glup/previse rng/OP onda je sasvim u redu da se ta karta makne.
Nat Pagle je bio jednostavno prejak, svaki drugi nerf bi ga jednako unistio (3mana ili 3hp), a uostalom sami koncept karte je da je uzasno jaka, a 50%. To je glup koncept.
Ista stvar je sa tinkmasterom, nedostatak removala kod nekih klasa moraju rijesiti na drugi nacin, a ne sa kartom koja ima toliko ogroman RNG efekt. tinkmaster je bio silence ili potpuni swing u tvoju korist.
Slažem se i ja da je bio op. Al onda ga nerfaš a ne totalno uništiš. On sada uopće ne stiže preživjeti do tvoga kruga. Ili će biti ubijen ili će biti silence-an. Mislim, ćem sad on služi?!
Tako to blizzard radi, ili je op ili sucka, sjećam se što su od diabla radili.
Ne kuzis me. Ako pricamo o competitive playu onda je potpuno nebitno koliko ima fun rng karata u igri. Recimo gelbin ili elite tauren chieftain su potpuno RNG karte, ali to nema nikakve veze jer su neupotrebljive u competitive playu. Sad im se pridruzuje tinkmaster. Tinkmaster je prije bio u najgorem slucaju silence, u najboljem slucaju ti wina gejm. Sad tog nema, jer ga neces vidjet u top deckovima. Potpuno je nebitno za competitive play sta casual ekipa stavlja u deckove.
Tako da fun i competitive mogu biti u istoj igri, samo sto fun karte ne smiju biti dovoljno jake da budu dobre za competitive igru i toeto.
Zapravo ti mene ne kužiš. Tinkmaster se mogao balansirat na barem 3 načina a da pritom ostane dio kompetitivnog HS-a. Blizzard ne želi da ta karta funkcionira onako kako je to do sada bio slučaj pa su skroz uništili kartu (umjesto da bude dobra u specifičnim situacijama).
Smatram da zbog ovakvog načina "balansiranja" dio publike postaje zakinut. Manji broj dobrih karata znači i manju raznolikost a Tinkmastera u trenutnoj inkarnaciji nitko normalan neće staviti u deck (pa ni casual igrači). Takve karte rijetko tko stavlja u deck jer ne donose ništa, Gelbina si mogao vidjeti daleko češće jer ga dijele kao poklon.
S*ebat će igru a tek je izašla.
s jednom kartom tesko da su shebali igru
po meni,nat pagle nema šta trazit u hS trenutno i to je to.
sve ostalo je ok
tu kartu nemos normalno balansirat
ajde,evo dajte svoje ideje kako da to naprave? da je 3 hp bio bi podlozan previse removala,da je 3 mane nebi valjo nikako (mana tide totem),a kako je bio bio je prejak
bolje da ga nema uopce (sad ga niko nece igrat,isti je efekt) i to je to.
Al zanimljivi ste, po vama bi trebali imat bar jedno 5karata koje bi igrali u svakom decku. Meni bi nat pagle bio cist ok u npr. priest decku. Pa vec sad imamo dosta karata koje ama bas svaki deck igra, i to po meni cini igru dosadnijem bez imalo raznolikosti. Zato ja sad i glumim gljivu i igram rogua.
lol, sjebat ce igru jer su nerfali 2 karte koje su se bazirale na randomnessu, a bile su u 80% deckova. Ako ista ovako spasavaju igru jer na mjesto npr.paglea mogu uletit 3 razlicite karte. Isto tako za mjesto tinka se natjece nekoliko karata. Deckovi ce sada biti raznovrsniji jer prije je recimo tink bio "univerzalni removal" dok ce sada deckovi imati removale u odnosu na ono sto ocekuju kod protivnika, npr.BGH i slicno.
Iste stvari su se pricale nakon argent commander, defender of argus, shattered sun cleric i slicnih nerfova, pa je igra nakon tog bila samo raznovrsnija i bolja. Nema potrebe za forsiranjem da svaka karta bude viable ako to steti igri, ima dovoljno drugih karata, a s vremenom ce doci i nove.
Nisu ništa uništili s nerfom tih karata. Nerfanjem think mastera samo su do jedne mjere neutralizirali rush deckove jer sad treba malo misliti i na karte na boardu jer ako će ne stolu biti samo jedna velika karta think će napraviti što je i planirano i više se neće moći uvijek ignorirati karte na stolu. Isto kao i s natom, da, moguće ga je lakše ukloniti prije njegove koristi, ali kolko puta vam je nat bio beskoristan pa nije htio izvući dodatnu kartu da ga je**š. Isto tako opet treba protivnik imati sreće, pa imati karte kojima će uništiti nata prije nego dođe vaš red. Pa i prije vam je nat mogao biti "utišan" odmah prije nego je bilo koristi od njega od svake klase, tu se ništa nije promjenilo.
lol, sjebat ce igru jer su nerfali 2 karte koje su se bazirale na randomnessu, a bile su u 80% deckova. Ako ista ovako spasavaju igru jer na mjesto npr.paglea mogu uletit 3 razlicite karte. Isto tako za mjesto tinka se natjece nekoliko karata. Deckovi ce sada biti raznovrsniji jer prije je recimo tink bio "univerzalni removal" dok ce sada deckovi imati removale u odnosu na ono sto ocekuju kod protivnika, npr.BGH i slicno.
Iste stvari su se pricale nakon argent commander, defender of argus, shattered sun cleric i slicnih nerfova, pa je igra nakon tog bila samo raznovrsnija i bolja. Nema potrebe za forsiranjem da svaka karta bude viable ako to steti igri, ima dovoljno drugih karata, a s vremenom ce doci i nove.
Ne, sjebat će igru ako nastave ovako uništavat karte, čitajte sa razumijevanjem.
kako če uništit igru ako se karta koristi u 90% competitive deckova... pre dobra je bila
kako če uništit igru ako se karta koristi u 90% competitive deckova... pre dobra je bila
Nat pegle je bio OP ali Tinkmaster je bio ok, IMO, nisu ga trebali dirati.
a nat pagle se koristio u daleko manje deckova... Tinkmaster je bio pre univerzalan... koristio se kao polymorph na svim velikim creaturima, čak i kao silence za finiširanje preko taunta, a rizikom možeš i trecu rundu svoj 1-2 mana cost drop pretvoriti u 5-5 creature s čim imaš j*beni tempo i board control uz 50% rizika
a nat pagle se koristio u daleko manje deckova... Tinkmaster je bio pre univerzalan... koristio se kao polymorph na svim velikim creaturima, čak i kao silence za finiširanje preko taunta, a rizikom možeš i trecu rundu svoj 1-2 mana cost drop pretvoriti u 5-5 creature s čim imaš j*beni tempo i board control uz 50% rizika
Pametnim balansiranjem se i to moglo riješiti. Mogli su mu podići mana cost, izmijeniti osnovni efekat itd...
Ne znam po kojoj logici uopce dolazis do toga da ce "nastaviti ovako unistavati karte", pa ne rade te promjene iz zajebancije. U igri ima jako puno karata i hrpa ih nije viable upravo iz razloga sto postoje karte kao sto je bio tink tj.karte koje su full univerzalne i mogu bit uzasno dobre i onda jednostavno svi furaju te karte. Sad su unistili tinka ali su time napravili da 3-4 druge karte budu bolje i da se cesce koriste. Tako da gtfo tinkmaster, neces falit nikom, ima 400 drugih karata. Smijesno je opce pricat o nekim drugih balans promjenama na tinku kad je on idejno po dizajnu totalno broken za competitive play. Recimo Big Game Hunter zauzima slicnu ulogu ali je karta masu stabilnija i konkretnija od tinkmastera i trebaju promovirat takve stvari na kartama koje imaju jak efekt na sebi.
Recimo Big Game Hunter zauzima slicnu ulogu ali je karta masu stabilnija i konkretnija od tinkmastera i trebaju promovirat takve stvari na kartama koje imaju jak efekt na sebi.
Ne slažem se. Stabilna je kao i babin zub. 4/2 minion koji neće dugo biti na stolu, ubacuje se u igru isključivo kad je na stolu minion sa napadom 7 ili većim. Protiv Ysera-e,Tiriona i sličnih legendary karata je beskoristan. Većinu vremena mrtva karta u ruci.
Recimo Big Game Hunter zauzima slicnu ulogu ali je karta masu stabilnija i konkretnija od tinkmastera i trebaju promovirat takve stvari na kartama koje imaju jak efekt na sebi.
Ne slažem se. Stabilna je kao i babin zub. 4/2 minion koji neće dugo biti na stolu, ubacuje se u igru isključivo kad je na stolu minion sa napadom 7 ili većim. Protiv Ysera-e,Tiriona i sličnih legendary karata je beskoristan. Većinu vremena mrtva karta u ruci.
PA baš to... takve karte bi trebale biti tu da counteraju specifične karte/deckove... tinkmaster je bio pre univerzalan, svaku igru si ga mogao iskoristiti za različite potrebe
Igra je preodlicna opet pretpostavljam da su podili beta keyeve ovim sta su preorderali wow ili d3 ...
?? Daj procitaj bar nesto prije nego gluposti nalupas, igra je od prvog mjeseca u open beti, a prije nekoliko dana je bio offical relese.
Koji qrac je s ovim spriest-om, danas igrao 14 ranked matcheva s rush lock-om od toga 8 protiv spriest-a. To svi slagali isti deck yebote.
Ja cu poludit, jel neko ima problem nakon zadnjeg patcha da mu konstantno izvrti onaj searching for opponent i onda ga disconnecta?
Jel ovo opet neki patch??? Opet mi se nešto preuzelo. Veselo, veselo :D
Nije uopce veselo, uzas je. Moram pet puta izaci iz battle.neta i opet uci da mogu game odigrat.
Nije uopce veselo, uzas je. Moram pet puta izaci iz battle.neta i opet uci da mogu game odigrat.
Sarkazam ;)
Inače više ne igram tako aktivno, dođem svako 2-3 dana odigrat misiju i kupit pakete i to je to...
Počinje me izluđivati igra.
Zadnjih 4-5 partija izgubim, ali ono, ostane mi dva pa on stavi abominationa, ili 1 pa mu ostane neki 1/1 totem i tako, onako baš me fino prcaju i uvijek kao da je skriptirano, kao da igra izračuna i da mu karte.
Znam da nije, ali kad se zareda par takvih partija di te lik perfektno spusti na nulu i nemoćan si, malo izgubiš živce.
Zanimljivo, svi koji su preordali ROS su dobili 1 pack
Neki i 3 :)
Šta se ovo događa za 8 dana?
Šta se ovo događa za 8 dana?
Završava test sezona i rank se resetira na 25, chicken.