Guild Wars 2

poruka: 8.363
|
čitano: 1.288.565
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

gwammz0r, kakav build koristiš s eleom? Ja imam ovakav i stvarno mi je dobar.

 

Što se tiče prvog GW, mislim da im je u cilju bilo pojednostavniti GW2 da privuku širi krug ljudi tako da neće puno mijenjat u smislu kompleksnosti. Ali ja nisam igrao prvi gw...

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...

 

Što se protestiranja na elea, buildove i jednostavnosti tiče - drago mi je da si konačno došao do onoga što cijelo vrijeme govorim.

1) Ele je fakat bio u teškoj banani; sada je igriv.

2) Ograničenost buildova koji rade nikako nije dobra stvar.

3) Jednostavnost koja proizlazi iz bezumnog mobanja također nije dobra stvar.

 

Sve tri navedene stvari GW odrađuje puno bolje od GW2 i u tome se najviše odražava pad kvalitete i kompleksnosti nad kojima ja i drugi GW igrači žalimo i na koje p!zdimo.

 

1) Ele je fakat bio u teškoj banani; sada je igriv.

 

Nope. Dok su ljudi manje razumjeli ele buildove bio je u banani, kad su otkrili da ih ima 1-2 koji su odlicni vise nisu u banani, od release-a nije bilo znacajnijih promjena ele-a osim down statea

 

2) Ograničenost buildova koji rade nikako nije dobra stvar.

 

U svakom slučaju da nije, no to je cisto stvar balansiranja nekih traitova i brojki, osnovne mehanike za direct dmg, dot dmg, i control buildove ima svaka klasa

 

3) Jednostavnost koja proizlazi iz bezumnog mobanja također nije dobra stvar.

 

Broj skillova je ogranicen iz osnovnog razloga: PVP balans, njima je u cilju postici nesto slicno LoL esportu i za takve stvari i pvp balans puno pomaze cisto definirani skillovi kao sto su u gw2 u odnosu na gw1, određeni dio kompleksnosti je uistinu nazalost otisao.


Evo opet uzimajuci svima poznati LoL, tamo likovi imaju po samo 4 skilla no igrati takvu igru na visokom nivou nije ni priblizno lagano.


4) Da, smiješnom PvP-u. Koji zaista i je smiješan u usporedbi s PvP-om u GW.

 

I na kraju da i ovo komentiram, po kompleksnosti skillova i izboru mode-ova igranja je bez sumnje gw2 jednostavniji, no po mogucnosti postizanja vrhunskog balansa klasa i dobrog e-sporta u buducnosti uz nuzna prosirenja pvpa gw2 ima veci potencijal nego sto je gw1 ikada imao iz osnovnog razloga sto ima cistu i fluidnu mehaniku borbe

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.11.2012 18:24 (josipva).
16 godina
offline
Guild Wars 2

ako netko ima volje i zivaca,da mi malo pise end game u GW2.Zanima me da li je slican wow-u?Ides u instance i skupljas iteme.Isto tako i pvp,dali se s pvp-om moze dobivat jaci gear ili je pvp kao u GW 1,odvojen.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2

u gw2 je sve o skinovima

 

kad jednom nabavis exotic gear u svakom slotu onda imas najbolji gear i sto se tice instanci mos ic tamo ili za novi skin ili za farmat gold/karmu

 

inace u lvl 80 zoni mozes sudjelovat u eventima sa xy drugih ljudi

 

u pvp-u svi imaju isti gear samo je pitanje skina. to je spvp

 

a u WvW ides sa gearom kojeg zaradis u pve dijelu igre.

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
offline
Guild Wars 2

ma kakav esports, nece nikada biti uspješan u ovom području, nema stremanih turnira od velikih kompanija i td... evo sada kada pišem ovaj post, na twitch.tv guild wars ima 345 gledaoca i vecina je pve... kad igre poput LoLa i Sc2 imaju par desetaka tisuća

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Guild Wars 2

ima tko problema s logiranjem? ne dolazi mi auth ip email. pw radi normalno.

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
acca kaže...

ma kakav esports, nece nikada biti uspješan u ovom području, nema stremanih turnira od velikih kompanija i td... evo sada kada pišem ovaj post, na twitch.tv guild wars ima 345 gledaoca i vecina je pve... kad igre poput LoLa i Sc2 imaju par desetaka tisuća

LoL je vani ono, od 2009.? A GW 2 je izasao kad ono, aha prije dva mjeseca.

The programmer is fighting against the two most destructive forces in the universe: entropy and human stupidity. --Damian Conway
16 godina
offline
Guild Wars 2

svejedno, nemoj me j**at da misliš da igra stvarno ima potencijala za esports... nema šanse da ju pokupe turniri poput mlga, dreamhacka i slične kompanije. Pogledaj malo dotu2 koja je poprilično friška, još u beti... Brojevi streamova govore sve

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...

Na eventima rade tak dobro da onaj Clock Tower nisu uspjeli implementirat kao osobnu instancu, već su morali gurat ljude zajedno.

Ne znam sto vas sve toliko smeta taj clock tower, napravio sam ga na nekoliko likova. Glavna stvar je bila proc pocetni dio kad je guzva, smirit malo zivce i zapamtit put do gore. Glavni problem nisu bili ljudi nego cekanje pocetka i one animacije svaki put kad si fejlao.

 

Da budem iskren to mi je jedan od boljih dijelova. Ljubitelji jumping puzzleova koji su otvarali chest na griffon jumping puzzleu (kad nosis bombu, imas tajmer od 3 minute, i ako te lupi griffon bomba explodira - pogotovo ako se jos nije koristio youtube da ti pokaze put) i slicne stvari koji rade koji uzivaju u izazovu su i tamo uzivali. Iskreno trazim jumping puzzle koji ce biti izazovniji od towera zato kaj mi je to super da cak i kad znas put svaka greska te moze kostat. Jumping puzzleovi gdje je glavni problem kamera, poput onog u lion's archeu kad skaces u rupu blizu vise kod mystic forgea mi nisu toliko zabavni jer sam puzzle nije toliko tezak vec je tesko smirit kameru da vidis kamo uopce ides.

 

Mislim bio je tamo desetak dana, svi su ga mogli zavrsit bez prevelikih problema, frend je prvi put doso i u roku pola sata ga je dovrsio, meni trebalo oko sat vremena, a ne smatram se posebno spretnim.

12 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2
josipva kaže...

Nope. Dok su ljudi manje razumjeli ele buildove bio je u banani, kad su otkrili da ih ima 1-2 koji su odlicni vise nisu u banani, od release-a nije bilo znacajnijih promjena ele-a osim down statea

Ti nikako da skužiš da je ele u banani upravo zbog postojanja samo par buildova koji funkcioniraju. Obzirom na skill tree i traitove, lako je zaključiti da svaka profesija ima tek šačicu buildova koji su pogodni za igranje. No, vratimo se na tog famoznog elea kojeg ne znam igrat - ele u jedinici ima tone buildova i načina igranja. Ovaj u dvojci, prema tvom priznanju, ih ima par. Pa ti vidi p!zde li GW igrači s pravom.

 

josipva kaže...

U svakom slučaju da nije, no to je cisto stvar balansiranja nekih traitova i brojki, osnovne mehanike za direct dmg, dot dmg, i control buildove ima svaka klasa

Op, op - i drugi put se slažeš sa mnom. BTW, balansiralo se i u jedinici, a koristilo se na stotine buildova.

 

 

josipva kaže...

Broj skillova je ogranicen iz osnovnog razloga: PVP balans, njima je u cilju postici nesto slicno LoL esportu i za takve stvari i pvp balans puno pomaze cisto definirani skillovi kao sto su u gw2 u odnosu na gw1, određeni dio kompleksnosti je uistinu nazalost otisao.

Uspio si se sa mnom složiti i treći put za redom. Nastaviš li ovako, ne gine ti mjesto na ignore listama skilled-igrača. Što se ArenaNetove ideje o e-sportu tiče, pojednostavljivanje je totalno krivi put za tako nešto. U jedinici su održavali GvG turnire i dijelili nagrade od po $100k. Razlog popularnosti PvPa u jedinici je prvenstveno ležao u njegovoj kompleksnosti i zahtjevnom timskom igranju. Mobanje predstavljeno u dvojci je prepakirani Alliance Battles iz jedinice kojega nitko od GW igrača nije doživljavao kao PvP iako ga je ArenaNet tako nazivao.

 

 

josipva kaže...

I na kraju da i ovo komentiram, po kompleksnosti skillova i izboru mode-ova igranja je bez sumnje gw2 jednostavniji, no po mogucnosti postizanja vrhunskog balansa klasa i dobrog e-sporta u buducnosti uz nuzna prosirenja pvpa gw2 ima veci potencijal nego sto je gw1 ikada imao iz osnovnog razloga sto ima cistu i fluidnu mehaniku borbe.

Budući da je ovo četvrti put u istom postu kako si se složio s onime što pišem od izlaska igre, dopusti mi citiram tvoj post s prethodne stranice:

 

 

josipva kaže...

Ja neznam zasto se uopce obazirete na gwammznuba, em lik prica iz totalno površnog pogleda, em govori gluposti poput toga da je ele smece, em je vec poznat po forumu sa svojim glupostima.

Dakle, ja sam površni njab poznat po glupostima, a ti si upravo provalio kako PvP u jedinici nije imao "čistu i fluidnu mehaniku borbe". gg no re

12 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2
idoh kaže...

gwammz0r, kakav build koristiš s eleom? Ja imam ovakav i stvarno mi je dobar.

 

Što se tiče prvog GW, mislim da im je u cilju bilo pojednostavniti GW2 da privuku širi krug ljudi tako da neće puno mijenjat u smislu kompleksnosti. Ali ja nisam igrao prvi gw...

30/0/30/0/10, staff. Furam elementale da mi tankaju veterane i grupe mobova koje onda kurim, cripplam, njukam i bleedam do iznemoglosti. Dosadi nakon pola sata igranja.

 

Pojednostavljivanje GW2 je moj najveći problem s ovom igrom. Točno osjetim kako mi IQ opada što sam duže u igri.

16 godina
offline
Re: Guild Wars 2

Da to je snoopy 100% bio {#}

Netko radi što zna, a netko zna šta radi
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...

Na eventima rade tak dobro da onaj Clock Tower nisu uspjeli implementirat kao osobnu instancu, već su morali gurat ljude zajedno.

 

Da su napravili Clock Tower kao osobnu instancu - bio bi puno lakši i gotovo nikakav izazov. Ovako si se morao boriti i protiv drugih igrača i protiv UIa gdje nakon provog čekanja skačeš napamet i protiv skokova i protiv vremena.

Inače, nakon što sam naučio kako se treba popeti na taj sat, mogao sam to napraviti i dok nas je u instanci bilo 15-tak, nakon 2-3 pokušaja. 

17 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Evo da i ja malo pričam o GW1 i buildovima, a bez da budem previše prost.

Dakle, već sam napisao da sam igrao GW1 + sve ekspanzije. To sa skillovima i buildovima je sa svakom novom ekspaznijom postajalo sve veći kaos.

 

Da pojasnim:

U GW1 si mogao biti dual class, tipa Ranger/Mesmer, War/Ele ili tko zna kakve sve čudne kombinacije.

Sa Prophecies si imao cca 75-tak skilova po klasi. Što znači da si ti za dual class morao odabrati 8 skillova od njih 150.

Klasa je bilo 6. Nije bilo tako strašno..

 

No onda je došao Factions sa 2 nove klase svaka sa po 75 skilova + 30 novih skilova za stare klase.

Znači 8 klasa i 780 skilova.

 

Nakon toga je došao Nightfall sa (pogodite) 2 nove klase svaka sa 75 skilova i po 25 novih skilova za stare klase.

Sada smo došli do 10 klasa i 1130 skilova.

 

Međutim, ni to nije sve  izišla je još jedna ekspanzija koja je 10 novih skilova na svaku klasu.

Čime smo došli do 1230 skilova.. 

 

Alo?! Ja od 1230 skilova moram odabrati njih 8?! Ima nekog doma u glavi?! 

Koliko sam vidio - većina ljudi (uključujući i mene) je to još nekako i mogla pratiti do Nightfalla (780 skillova), a nakon njega je nastao totalni kočmar.

Jednostavno otišlo se u krivi smjer. Ima ljudi kojima je to odgovaralo - ali većini ipak nije. Broj igrača u PvPu je počeo drastično padati.

Nekad smo se nalazili u International 21 instanci - kod Nightfalla smo se nalaziti u jednoj jedinoj International instancii..

 

Graditi tim za PvP sa 8 igrača, a da to ima nekog smisla znači provoditi sate i sate čitajući što radi svaki od 1230 skillova i slaganje kombinacije koja dobro radi drugim klasama.

Radio sam to - prestao sam nakon Nightfalla.  

 

Sada Arena Net ide drugim putem. Ograničavaju (barem za sada) broj skillova koje igrač ima, ali uvjeren sam, da imaju plan u ekspanzijama dodavati nova oružja i nove skillove.

Uglavnom, vjerujem da se ne žele dovesti u situaciju koju su imali sa GW1.

 

Neki buildovi ne rade? Vjerujem da će i to popraviti. Radili su jako puno na balansu u GW1 - pogotovo na nerfanju spike buildova, siguran sam da će to nastaviti i ovdje.

 

Inače, moj osobni stav je da ako neko plače da ima slabu klasu - to obično znači da je ne zna igrati s tom klasom. Čast izuzecima.

Čitao sam forume gdje su ljudi plakali da je Mesmer beskoristan i da ne može ništa. I onda se pojavio video koji pojašnjava kako igrati Mesmera, koji su comboi i sad je Mesmer na glasu kao jedna od "jačih" klasa.

 

Ok, dosta tipkanja - vrijeme je za posao..

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.11.2012 10:28 (sh00le).
 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Guild Wars 2

malo pretjeruješ... večina skillova su bili totalno isti s trunkicom razlike koji danas predstavlja 1 bod u traitovima...

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Kupio sam GW2, ali mi se čini da ga neću dugo igrati. U usporedbi s GW, sve je veće i obilnije, ambicioznije, no mislim da upravo zbog toga ne paše igračima prvog nastavka. GW je bio jako ograničavajuć, no u tome je ležala njegova čar. Kako kaže gwammz0r, igrači su trebali biti kreativni u ograničenom broju skillova, čak i u cijeloj grupi gdje bi jedan bedak mogao narušiti sklad ostalih.

 

Igrao sam prije 6-7 godina GW par mjeseci i hrvatska je zajednica bila dosta jaka. Mislim da je kvaliteta zajednice ležala u dosta visokom prosjeku godina, koji je debelo prelazio 20. Od ovih što sam susreo u drugom nastavku, čini mi se da je prosjek dosta manji. Klinci su jeftino kupili CD ključeve, nema pretplatu i ništa ih ne spriječava u širenju pameti svijeta. Ipak oni igraju 10+ sati dnevno i ne možeš im konkurirati kad možeš izdvojiti maksimalno sat-dva.

U GW je maksimalan level bio 20 i to je bilo odlično za nas sezonske ratnike. To si skupio za jedan vikend i ostalo su bila ušminkavanja za ljepša oružja i oklope. Ne jača, jer su svi manje više imali iste karakteristike i bili jeftini.

Igrači su tad bili dosta pamtljivi i sjećam se nekolicine hrvata. Bio je nakakav istranin warrior, totalno uživljen u ulogu koju igra. Često bi na teamspeaku imao bojne pokliče prije napada. Bila su dvojica naših healera i jedan protector koji su uvijek igrali u paru, a često su ih najbolje gilde svijeta znale zvati za Hall of Heroes. Pa je bio jedan užasno tvrdoglavi earth elementalist koji je igrao samo i jedino tu klasu. Ali to je rasturao svjetski. Totalni zajebant, prvo bi ti ispio krv na slamku, a za pet minuta bi se vratili na zajebanciju. Sjećam se i nekog slavonca koji je valjda igrao sam protiv sebe. Ne sjećam im se više imena, ali nijednog iz prvog GW-a nisam susreo u nastavku.

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.11.2012 14:46 (Sinatra).
 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Guild Wars 2

Imam njub pitanje,jel ima koji dungeon oko lvl 70?

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
acca kaže...

svejedno, nemoj me j**at da misliš da igra stvarno ima potencijala za esports... nema šanse da ju pokupe turniri poput mlga, dreamhacka i slične kompanije. Pogledaj malo dotu2 koja je poprilično friška, još u beti... Brojevi streamova govore sve

igram lol jos od kada je bio u beti, lol u prvih pola godine nije bio ni blizu gwu sada, niti je bio esport, niti je bio priblizno popularan kao sada niti se mogao spectateati. Dotu 2 također imam i također sam je igrao veliki dio svoje popularnosti na twitchu moze zahvaliti svome imenu. Pitanje je hoce li ikada dostici lol jer je lol balansiraniji i puno vise njub friendly.

 

 

Sad da odgovorim gwammzoru, sto se tice komentara o fluidnosti i mehanici borbe gw2 vs gw1: U gw2 su oruzja cisto definirana po ulogama kao i skillovi koji im pripadaju, u gw1 si mogao raditi kupus i kombinirati sve zivo i nezivo sto je kreiralo određene min/max buildove i samim time cinilo dobar dio tih opcija customizanja beskorisnim. Nadalje izgleda mi da u principu govorimo istu stvar sa drukcijim kutem gledanja. Ti gledaš to dramatično kao pad kvalitete i opcija u odnosu na jedinicu ja gledam to kao kombinaciju gw1 i LoL-a sto je poprilicno bilo ocito i kroz njihove intervjue u beti da imaju takav nekakav cillj (cak postoje i rumorsi sada da rade na moba stilu pvpa za gw2). Samim takvim slijedom logike normalno je da nece biti takvog razbacivanja skillovima kao u jedinici.

 

Sto se elementalista tice jos uvijek stojim na tome da si nub. Isto se vidi i po buildu koji koristis. Taj build prema trenutnom stanju balansa sucka za elementalista.

 

Nadalje cini mi se da nisi kompletno shvatio dio sto sam govorio o buildovima. Oni su uveli mehanike buildova (opet se ponavljam) u svaku klasu za, direct dmg, dot i kontrolu/support. Skoro svaka klasa sada ima problem da joj neki od tih buildova ne radi. Sto se elementalista tice on je po defaultu odlican dmger i vrlo squishy, ti onda krenes ga buildat jos vise dmgerski i dobijes prema takvom specu smece klasu. Ele kad se builda 0/0/10/30/30 ili 0/0/20/30/20 uz vitality,toughness power gear ili vitality toughness condition dmg (malo teze za iskombinirati) je apsolutno vrhunski koristeci dagger dagger ili scepter dagger ili staff. Upravo zato jer u takvom buildu ne izgubi puno na dmgu u odnosu na druge klase a dobije godlike survivability. Uzimas utility skillove za cantripse, traitaj te cantripse te u arcane stavi da dobivas buffove po switchavanju attunementa. Sad potrosi koji sat da isprobas to, vrati se ovdje i priznaj da si nub. Klasa nemoze biti smece ako ima buildova koji su odlicni. A to da joj neki ne rade, to vrijedi za sve klase i uz pametan development bi trebalo biti rjeseno u blizoj buducnosti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.11.2012 12:03 (josipva).
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
josipva kaže...

mozda aoe dmg, ali single target dmg ele-u je nula ako meta ne stoji na istom mistu cilu cipu...

 

dakle dobar aoe i support sve ostalo je meh. zato se i ocekuju neki boostovi za tu klasu, a 100% sam siguran da ce boostati rangera jer su i oni smece

It's not who u are, it's who u know.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2

Ok, do sada sam čitao , al sad mi je dosta, vi niste normalni?

 

Ranger smeće?? sry, al 1 vs 1 sam skidao i warriore i mesmere i elove? jedino me thief sredio neki dan jer mi je dosao sa ledja i bio sma na 50% hp-a.   Kaj se tiče pve-a, sa cond rangerom soliram veteran mobove bez greške, a mobove trojicu bez frke.

 

Ele umire? nebi išlo, frend igra sa elom, žalio se dok nije malo build promjenio, ubija i živi bez problema.

 

Razlika u buildovima je bila minorna u GW1 ? neću komentirat, pa jedan skill point manje je znacio poraz...

 

Ele single target u gw je dmg bio kaj? ništavan, bilo je aoe ili ništa, još će netko izjavit da je flare bio imba skill.

 

 

Croatian Maniacs
12 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

 

Nisam igrao GW, ali čitajući ove postove o kompleksnosti buildova i mogućnosti tvorbe raznoraznih hibridnih buildova, dođe mi da ga zaigram.

 

PvP u dvojci mi nikako nije sjeo; ne kažem da je loš, ali svođenje profesije na 2 viable builda (ovo možda nije istina jer već duže vrijeme nisam radio ništa vezano za PvP) me otjeralo od wowa, tako da mi ni tu ne odgovara. Nedostatak arene i duela je također minus. Ne kažem da je loše, nego jednostavno, meni ne paše.

 

S aspekta funkcionalnosti UI-a, igra je odlično napravljena, s nekim zamjerkama - poput tp-a; nakon što jednom zatvoriš tp, sljedeći put kad ga otvoriš ćeš biti na početnom meniju.

Ne znam da li postoji opcija za to, al' mislim da ne postoji, naporno je u svakom slučaju.

 

Sviđa mi se izgled svijeta i proces levelanja koliko-toliko. Personal story je dull i priča totalno predvidljiva, ne spominjući da u svakom questu moraš nešto ubit. Kad god kreneš obavljati story misiju, znaš da ćeš kad tad nešto morat ubit. Dynamic eventi i heartovi nisu ništa posebno - obični questovi napravljeni da izgledaju kao nešto posebno. Opet kažem, nekima se to sviđa.

S druge strane, viste i skill pointevi su mi odlično napravljeni. Viste pojačavaju taj neki doživljaj avanturizma dok istražuješ svijet, a sp-ovi su uglavnom boring dok ne dođeš na lvl 70+ zone, kada postaju teži (i malo naporni).

 

Netko je gore spomenuo da igra ne pruža taj neki feeling koji je igranje wowa u doba vanille pružalo. Malo sam razmišljao o tome i došao do zaključka da je tu veliku ulogu imao Warcraft lore. Osim toga, WoW je u to doba bio revolucionarniji nego što je GW 2 sada.

Prestajao je biti fun nakon što su uveli tokene, dungeon finder i ostale stvari koje su pojednostavile igru. Kad u igri moraš skupljat tokene za gear, onda uvijek imaš osjećaj da radiš, a ne da se zabavljaš. Dungeoni nisu toliko fun da ih je zabavno ponovit 30 puta da skupiš gear; a kad skupiš gear, u početku si sretan, a kasnije se osjećaš prazno i nemaš želje više igrati (pve, je l'). Ovo se odnosilo na WoW, ali zato ni gw 2 iz istih, ili barem sličnih, razloga nema tu neku ''dušu'' koju je wow nekada imao. Lore nije toliko popularan, a igra je super jednostavna (npr. waypointevi).

 

Mislim, tvorci su vjerojatno htjeli napravit igru ovakvom kakva je i uspjeli su u tome, vlastite preference na stranu. Igru sam kupio 2 dana nakon izlaska i prodao ju nakon 2 dana igranja, da bih ju opet kasnije kupio. Previše su me bugovi tada živcirali. Uglavnom, sve sam isprobao osim WvWvW-a i napisao bih veći osvrt, ali mi se ne da atm. Za kraj: igram još uvijek i igra je tehnički odlično izvedena, ali bez duše (or I just can't feel it). Ni po čemu revolucionarna, također.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.11.2012 14:03 (forGood).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
forGood kaže...

 

... Nedostatak arene i duela je također minus. Ne kažem da je loše, nego jednostavno, meni ne paše.

 

... Uglavnom, sve sam isprobao osim WvWvW-a i napisao bih veći osvrt, ...

Cekaj, jesi onda igrao na kraju sPvP ili nisi? sPvP je u sustini "arena" (5v5) - pod navodnicima jer pobjednik nije onaj koji zadnji ostane stajati vec onaj koji postigne prvi cap od 500 bodova. Mozda nekom ekspanzijom uvedu i last man standing.

The programmer is fighting against the two most destructive forces in the universe: entropy and human stupidity. --Damian Conway
17 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

@Sinatra

Problem je sto staris{#}

Nisam igrao prvi GW, jer u to vrijeme nisam imao love za originale, a sad kad imam love za originale, nemam vremena. {#}

 

Uglavnom napravio Charr Rangera na Gandari i laganini gustam. Probavam i privikavam se na GW mehaniku igre.

Svida mi se sto stoji u opisu da svaka profesija moze u odredenoj mjeri sve.

A ne kao u LOTRO da cekam sat vremena DPS-ca ili Healera za questanje, a imam ukupno samo 2h za igranje (prosla su zlatna vremena kad sam mogao igrati +10h u komadu {#} )

 

Levelam zadovoljavajucom brzinom, jer dobijes XP za sto god napravis.

Quest, boom dobijem XP. Dynamic event, boom XP. Ubijem monstere, boom XP. Nadem novo podrucje, boom XP. Vistas, boom XP. Pokenjam se iza grma, boom XP {#}

Crafting i WvWvW jos nisam probao, pa zato ni nema boom XP :D

Negdje sam procitao da niti ne trebam craftati do lv30, nego da samo skupljam resurse.

E da dobijes i boom XP, za izigravanje drvosjece, rudara i zeteoca :D

 

Zato ne vjerujem da se moras brinuti za levelanje, jer za sve dobijes XP i stici ces klince za cas koji igraju po cijeli dan.

 

Kad jos malo pohvatam konce budem potrazio i kakav CRO Guild. Cuo sam da ima i nasih na Gunnars Holdu.

 

Uglavnom ja sam ti +30g, ako ne zelis igrati s klincima {#}

Cypher: Ignorance is bliss.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
Shokre kaže...

Ok, do sada sam čitao , al sad mi je dosta, vi niste normalni?

 

Ranger smeće?? sry, al 1 vs 1 sam skidao i warriore i mesmere i elove? jedino me thief sredio neki dan jer mi je dosao sa ledja i bio sma na 50% hp-a.   Kaj se tiče pve-a, sa cond rangerom soliram veteran mobove bez greške, a mobove trojicu bez frke.

 

Ele umire? nebi išlo, frend igra sa elom, žalio se dok nije malo build promjenio, ubija i živi bez problema.

 

Razlika u buildovima je bila minorna u GW1 ? neću komentirat, pa jedan skill point manje je znacio poraz...

 

Ele single target u gw je dmg bio kaj? ništavan, bilo je aoe ili ništa, još će netko izjavit da je flare bio imba skill.

 

 

pa vecina ljudi koji igraju rangera igraju longbow/shortbow i svi kaze da je dmg uzas. u dungeonima pogotovo. sad ako igras gs ili nesto drugo u to ne ulazim. da zelim igrat gs na rangera uzeo bih warriori. uostalom ne bi arenanet stavila post da zeli poboljsati rangera bezveze. sad ne znam kakve si ti ljude ubijao 1v1 ali u spvp ja sam jeo rangera na thiefu. nisu mi nista mogli. sta se tice WvW to i nije pravo mjerilo jer xy ljudi ide u WvW a da nisu lvl 80 i da nemaju pravi gear.

 

a to sta ti ubijes veterana ili 3 odjednom to meni nista ne znaci. to svaka klasa moze napraviti bez problema. 

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
online
Guild Wars 2

Kad smo kod ubijanja veterana siguran sam da guardian moze prezivjet/ubit nekoliko njih odjenom. Ipak, ne bih ga zato stavio kao veliki dps vec survivability, naprosto zivi dulje od njih.

 

Rangera nemam dovoljno visoko da bih mogo procijenit end game dps. Stvar je u tome sto 1v1 znam da siluje sa GS. Ne znam... ja obicno koristim na svim klasama oruzje ili kombinaciju ozurja koje mi osiguravaju max dps. Znaci li to dual dagger na eleu (a znaci) onda se toga necu grozit. Staff na eleu je dobar samo za aoe... za ubijanje veterana? I don't think so. To sto je dual dagger (mozda) po nekom loreu prirodniji thiefu... pa kaj sad?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
Rhodin kaže...

Kad smo kod ubijanja veterana siguran sam da guardian moze prezivjet/ubit nekoliko njih odjenom. Ipak, ne bih ga zato stavio kao veliki dps vec survivability, naprosto zivi dulje od njih.

 

Rangera nemam dovoljno visoko da bih mogo procijenit end game dps. Stvar je u tome sto 1v1 znam da siluje sa GS. Ne znam... ja obicno koristim na svim klasama oruzje ili kombinaciju ozurja koje mi osiguravaju max dps. Znaci li to dual dagger na eleu (a znaci) onda se toga necu grozit. Staff na eleu je dobar samo za aoe... za ubijanje veterana? I don't think so. To sto je dual dagger (mozda) po nekom loreu prirodniji thiefu... pa kaj sad?

ma ranger je sav nakaradan... sad se ceka ovaj update pa cemo vidit sta ce bit

It's not who u are, it's who u know.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
Rhodin kaže...

Kad smo kod ubijanja veterana siguran sam da guardian moze prezivjet/ubit nekoliko njih odjenom. Ipak, ne bih ga zato stavio kao veliki dps vec survivability, naprosto zivi dulje od njih.

...

Naravno, mogu potvrditi iz prve ruke, jednom prilikom sam potrosio 20 min na ubijanje veterana (ali sam bome lootal taj rich vein). Negdje 5-6 (naravno ne odjednom, odjednom ih je bilo po 2 plus eventualno obican mob) + respawnovi jedan za drugim.

The programmer is fighting against the two most destructive forces in the universe: entropy and human stupidity. --Damian Conway
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
acca kaže...

malo pretjeruješ... večina skillova su bili totalno isti s trunkicom razlike koji danas predstavlja 1 bod u traitovima...

 

Ovo si meni odgovarao?! Igrao si GW1? GvsG ili HoH? 

Ako si bio healer i igrao si protiv spike build teama, svaka milisekunda ti je bila bitna. 

Ili ako si igrao rangera sa interrupt buildom. Pažljiva kombinacija skillova, sa pažljivo popikanim atributima, gledanje kako ne izgubiti previše energije ili je povući od nekog.

A da ne govorim o tome da si morao poznavati i svoje targete, znači ako si interrupt koga ćeš na kojem castanju interruptati, a na kojem nećeš jer si čuvaš interrupt za kasnije.

 

Huh, kad se samo sjetim..

 

Dakle, jako si morao paziti u koje atribute stavljaš pointse, koju kombinaciju klasa ćeš napraviti za određeni build i što bi taj čovjek u PvPu trebao raditi, te onda odabir skillova za tu ulogu.

Ili si mogao preuzti neki postojeći build i ne zamarati se previše sa ostalima. Tipa W/any.. 

 

12 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2

Igrao sam sPvP, a pod arenom sam mislio arenu tipa 'wow arena'. Dakle, puno manja mapa i last man/team standing.

 

Ne kažem da mi ne odgovara 'capture the point' mode, nego bih htio još modeva - poput onog gore opisanog. 
Ne vidim zašto bi par dodatnih modeva bilo problem; ne moraju WoW kopirat, sto sigurno ni neće, ali bilo bi fora da mogu s frendom 2v2 bacit kad god želim.

 

EDIT: Aaaa, zaboravih quoteat domagoja.

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.11.2012 17:24 (forGood).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
forGood kaže...

Igrao sam sPvP, a pod arenom sam mislio arenu tipa 'wow arena'. Dakle, puno manja mapa i last man/team standing.

 

Ne kažem da mi ne odgovara 'capture the point' mode, nego bih htio još modeva - poput onog gore opisanog. 
Ne vidim zašto bi par dodatnih modeva bilo problem; ne moraju WoW kopirat, sto sigurno ni neće, ali bilo bi fora da mogu s frendom 2v2 bacit kad god želim.

 

EDIT: Aaaa, zaboravih quoteat domagoja.

Bit ce jos modova, barem su tako rekli. ;)

The programmer is fighting against the two most destructive forces in the universe: entropy and human stupidity. --Damian Conway
Poruka je uređivana zadnji put sri 7.11.2012 17:30 (1domagoj1).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice