Pa pise da je privatan, dakle... moze biti da lik ima neke veze s developerima.
Ovo bi mogla biti jedna od onih igara za koje nisam ni znao da ih čekam.
Idem veceras na IGDA meetup, Dishonored je tema. http://www.igda.org/montreal/Sep18_Dishonored
Detalji sutra.
Pozdravi Dishonored ekipu :D
Idem veceras na IGDA meetup, Dishonored je tema. http://www.igda.org/montreal/Sep18_Dishonored
Detalji sutra.
Deus,nisi ti u toku s danasnjim vremenom, vec je do sad trebalo biti 10-tak slika s duckfaceom na WC-u prostora di se nalazi meetup i jos 100-tinjak tweetova o tome!
Elem, evo reporta, upravo sam stigao doma.
Prvo i najzalosnije - s obzirom da je Raphael uzivo igrao demo oko 20ak minuta od pocetka, bilo je zabranjeno ista snimati, pa nemam ni slika ni videa :-(
Drugo - cini se da nas ocekuje dosta dobra igra, barem po mojim mjerilima. Naime, ne znam koliko pratite uratke Arkane Studiosa, meni najdrazi njihov produkt je Arx Fatalis, odlican dungeon crawler, nazalost prekrcat bugova.
Pritom ne mislim da je Dishonored izbugiran, vec da slijedi slicnu filozofiju - razvili su "simulacije" i onda ih ugurali u igru da medjusobno funkcioniraju i stvore igru. Primjerice, ako multipliciramo pacove, zene ce poskakati i pobjeci - to je simulacija, nije jednokratno skriptiran dogadjaj. Takvih interakcija u igri ima mali milijun, cini se.
Izgledom i gameplayom najvise me podsjeca na Thief izmiksan sa Deus Ex-om. S obzirom da je covjek pokazivao demo, svi powersi su mu bili otkljucani, i ovako naoko ima ih barem 30ak. Nisam siguran da su sve powersi, doduse, cini mi se da su neke od tih ikona u radijalnom meniju odabir noza, pistolja i slicno.
Napominjem da je igru pokrenuo na francuskom, tako da ono sto nije ocito iz gamepleya samo pretpostavljam.
Prva staza koju je igrao pocinje dosta upecatljivo, naime neki camac sa nekim starcem vas dovozi u predio grada, gdje je potrebno upasti u vilu na maskenbal i ubiti Lady Blabla, ne sjecam se imena :-( Kao prvo, treba se usuljati u vilu, na sto je Raphael potrosio 5 minuta objasnjavanja, nabrajajuci sve moguce rute, da bi nakon toga jednostavno razbio par dasaka i prosuljao se unutra. Nakon toga tipicna scena, neka zenska se ispred ulaza zali da je izgubila ulaznicu, mi je nalazimo i ulazimo u vilu. Artstyle je vrhunski odradjen, vec se zna da je u djiru steampunk ali kako su fino izmiksali tehnologiju sa viktorijanskim stilom - to se mora vidjeti. Malo mi je sasavo da dosta osvijetljenja cine svijece i svijecnjaci, dok u centru vile postoji ogroman elektricni zid koji brani odlazak na drugi kat.
Odlican detalj je mogucnost da se svijece ugase i stvori mrak - stealh, valjda, cini dosta bitan dio igre, ali meni se nije bas tako cinilo u demou - vjerojatno zato jer su mu svi powersi otkljucani vec.
Uglavnom, misije je majusno zakomplicirana jer zbog maski se ne zna tko je Lady Gaga koju treba ubiti, pa onda na raspolaganju imamo ili tajnovito istrazivanje kuce, razgovor s gostima, ili jednostavno klanje troje sumnjivih dama. Cetvrta zanimljiva opcija je neki covo ispod maske koji, koliko sam shvatio, zeli da mu dovedemo Lady umjesto da je koknemo - ovaj izbor sluzi onima koji igru zele zavrsiti bez da ikoga ubiju, sto je Raphael naglasio kao postojecu opciju.
Nakon toga je pokusao impersonirati stakora, odabao zabunom krivi power i multiplicirao stakore te izazvao paniku po kuci. Nakon toga ga je uhvatio frenzy mode pa je izvadio noz i krenuo klati damu za damom dok ga strazari nisu streljali nabrzaka.
Prohod br.2, uspjesno je impersonirao stakora, te se provukao kroz ventilaciju do spavace sobe i valjda saznao tko je dama, vratio se na prvi kat i teleportirao preko elektricnih vratiju - to nije izazvalo nikakvu bunu strazara, sto mi je bilo malo meh.
Priklao je valjda pravu damu, izazvao opet paniku ali ovaj put je aktivirao neki power koji usporava vrijeme, te pobio par strazara dok ga opet nisu satrali.
Igrao je na normal, i cini se da ako se izazovu nevolje - tesko je izvuci zivu glavu cistim nasiljem. Takodjer, on kaze da sto se vise ljudi pobije, vece su sanse za 'bad' ending.
S tehnicke strane, malo razocaranje PCasima - igru je igrao na laptopu, ali sa kontrolerom, i cak i u ovako kasnom stadiju igre, sve ikone i ostalo pokazuju tipicne xBox kontrole. Rano je za osudjivati portanje ili sto, ali ocito je za koju se platformu igra razvijala.
Nakon toga je bila prezentacija gdje je vise manje izbrajao ono sto sam naveo u pocetku - kako im game dizajneri shize zbog emergent gameplaya, ali to im je cilj. Uopce im nije tlaka da se propusti i cijeli sat gameplaya npr. trazenja kljuca, ako player odluci razvaliti vrata granatom. Nesto je malo pricao o tome na koji nacin se moze od publishera izmusti novac za igru koja nije strogo definirana kao CoD, i onda su slijedila pitanja.
Jedino pitanje koje ovako vrijedi prenijeti je covjek koji je pitao koliko razlicitih krajeva ima, i navodno ih je troje. Sad, nisam shvatio da li postoje tri jako razlicita kraja i nijanse izmedju njih, ili su ta tri kraja vrlo slicna jedan drugom i samo za nijanse razlicita.
To je vise manje to.
Joj meni nikad nece bit jasno zasto fps-ove radit za gamepad. Zadnje sta sam takvoga igra je cod 4 na ps3 i to je bilo dosta zbunjeno i frustrirajuce iskustvo. Mozda se covjek s vremenom navikne, ali nije mislim da ce uvijek bit zgodnije sa misom i tipkovnicom igrat. Ako ti igras Dishonored na pc-u i ukljucis x360 gamepad, jel ti automatski igra doda aim assist ili? U suprotonom mi pari nemoguce igrat sa gamepadom.
Sta se tice same igre, svidja mi se pristup sa vise mogucih rjesenja i nacina igranja, i citajuci ovo sta si napisa me podsjeca na DE:HR, sta je u mom slucaju dobra stvar :) I bilo bi super kad te igra ne bi kaznjavala za "glavom kroz zid" pristup, tipa da se zaletis u kucu, poubijas sve zivo i ne zivo i rjesis misiju za 10 min umjesto sat vremena. Jel bilo govora o tome? Sjecam se da mi je kod Human revolutiona bilo glupo upravo to sta vise expa dobijes sa silent takedownom i opcenito stealth pristupom, kao da te igra kaznjavala ako ides guns blazing. Ironicno je sta je ta igra dosta teza bila ako ides prsa o prsa.
Pa, ova igra nije FPS... puno vise podsjeca na Thief gdje ako alarmiras strazare, pametnije je pobjeci nego se tuci.
Drugo, nije uopce tako tesko kad se malo naviknes na gamepad, i ja sam uvijek govorio i mislio "ma nema sanse", ali naucis se. U principu je vrlo jednostavno, sa aim stickom (mish) naciljas ugrubo, sa move-stickom (wsad) strafeas da poravnas nisan i to je to.
I naravno, s druge strane, svi moderni FPS-ovi imaju neku cover mehaniku koja je obavezna bas zato jer ne mozes biti tako brz i precizan kao na mishu. Bioshock2 je imao nekakav aim-assist koji mi je isao na zivce toliko da sam ga ugasio tik tak.
Jucer sam po prvi put u zivotu preorderao igru u obliznjem GameStopu
Obicno razgrabe popularne naslove ko marva, gore nego jesenski popusti u zenskim trgovinama...
Volim ovakve igre i tu atmosferu i taj style, ali mi se iskreno čini da će igra biti velki fail(pre velika očekivanja) ali nadam se da sam u krivu.
BTW zašto je grafika tako odvratna?
Volim ovakve igre i tu atmosferu i taj style, ali mi se iskreno čini da će igra biti velki fail(pre velika očekivanja) ali nadam se da sam u krivu.
BTW zašto je grafika tako odvratna?
Pa, poznavajuci danasnje igrace, vrlo lako da si u pravu. Ovo nije sareni skriptirani naslov koji se moze igrati sam od sebe, bez igraca. Igraci trebaju ocekivati jos jednu igru u stilu Arkane Studiosa, ispoliraniju nego njihovi prijasnji naslovi, i nista drugo.
Grafika odvratna? wtf?
Bethesda je samo publisher... veze nemaju s developmentom.
Probaj Arx Fatalis, probaj pogledati iza bugova i dobit ces dobru ideju o tome sto je Dishonored.
Bethesda je samo publisher... veze nemaju s developmentom.
Probaj Arx Fatalis, probaj pogledati iza bugova i dobit ces dobru ideju o tome sto je Dishonored.
Znam da je samo izdavač, ali sve što njih privlači mene na kraju razočara, iako prije izlaska ludujem za tim.
Rage, Brink, Fallout NV...
Ja im jednostavno ne vjerujem dovoljno da bi napravio preorder jer su prešli na Unreal engine. Njihova zadnja igra koju sam igrao, Dark Messiah, je meni bila odlična. Ali Unreal mi je često nekako previše plastičan i neuvjerljiv u stvarima koje očekujem od ovakve igre. Jedina igra napravljena u Unrealu koje je donekle uspjela ispuniti moja očekivanja je bila Mirror's Edge.
Ja im jednostavno ne vjerujem dovoljno da bi napravio preorder jer su prešli na Unreal engine. Njihova zadnja igra koju sam igrao, Dark Messiah, je meni bila odlična. Ali Unreal mi je često nekako previše plastičan i neuvjerljiv u stvarima koje očekujem od ovakve igre. Jedina igra napravljena u Unrealu koje je donekle uspjela ispuniti moja očekivanja je bila Mirror's Edge.
Tocno, ali nemoj zaboraviti da prelaskom na UDK ako nista drugo smanjuju broj bugova koji je nazalost poznata stvar za Arkane...
Meni igra još uvijek izgleda prelakom, znam da ovakav nisi odmah i sve, ali damn, preveć je. Valjda sam u krivu.
Mislim da je teleport i possession malo overpowered, pogotovo za stealth-based igru.
Inače, podsjeća na Thiefa podosta kako je Deus rekao - čeka se četvorka, ali nema baš nekih vijesti nažalost.
Rage, Brink, Fallout NV...
Ovaj ne ide u koš s ovo dvoje.
Sorry za ot.