sve
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ma nekaj im definitivno ne štima i oni to znaju(dice) ali neznaju niti sami srž problema.
ili je problem prevelik da bi se popravio?
tko to zna, mi možemo jedino nagađati....
jesi razmisljao o promjeni provajdera. i igraj na serverima sa pingim manjim od 30. nauci se iskonfigurirati mreznu karticu!
Mislim da može biti više razloga:
- serveri imaju za BF4 preslabi CPU/CPU-e
- imaju premalo memorije
- imaju problema s NIC-ovima
- game serveri imaju memory leak koji s vremenom uguši stroj i treba reboot
Prva solucija je najvjerojatnija, zato što je CPU najbitniji za ono što game server radi - simulira i predviđa događaje u igri i zatim ih sinkronizira te razmjenjuje podatke. Ako vlasnik (hoster) natrpa previše game server na jednu mašinu, lako je moguće da je hardver nedovoljan (prespor, premalo jezgara...). Osim CPU-a treba i memoriju, a ako je nema, koristi disk, petlja po disku i uspori što rezultira ogromnim kašnjenjima i odbacivanjem informacija. Treća mogućnost ima veze s mrežom i eventualno pokvarenim sučeljima, a četvrta se svodi na drugu.
Zašto to mislim? Zato što da je problem u igri, u kodu samom po sebi: svi bi, 100% ljudi, imali problem 100% vremena. Ili je hardver problem ili je hardver problem pa game server čudno reagira na probleme.
mislim dok citamsve vaše postove razumijem da ocito postoje neki problemi s netcodeom,nebi ljudi izmisljali
ali neznam,jesam ja blažen ili što ali ja tih problema stvarno nemam. kako sa hitregom dok sam u vozilu ,jetu,ili kao pješak. kud puknem metak ide. s tim da sam par puta osjetio da padam brze nego protivnik ,ali vjerojatno zato što ima veci fire rate i sibne mi 1 ili 2 u glavu sto je vecinom slucaj. isto vrijedi kad sam ja u firefightu,znao sam hrpu puta s dmrom dobit fight nablizinu jer panic fiream u upper chest (ko da sniper imam) i s recoilom u glavu sprasim metak...
znao sam hrpu puta s dmrom dobit fight nablizinu jer panic fiream u upper chest (ko da sniper imam) i s recoilom u glavu sprasim metak...
Kladim se da je 75% mojih headshotova slučajno zbog recoila puške.
mislim dok citamsve vaše postove razumijem da ocito postoje neki problemi s netcodeom,nebi ljudi izmisljali
ali neznam,jesam ja blažen ili što ali ja tih problema stvarno nemam. kako sa hitregom dok sam u vozilu ,jetu,ili kao pješak. kud puknem metak ide. s tim da sam par puta osjetio da padam brze nego protivnik ,ali vjerojatno zato što ima veci fire rate i sibne mi 1 ili 2 u glavu sto je vecinom slucaj. isto vrijedi kad sam ja u firefightu,znao sam hrpu puta s dmrom dobit fight nablizinu jer panic fiream u upper chest (ko da sniper imam) i s recoilom u glavu sprasim metak...
ma to ti na cq large-u nije toliko izraženo.
probaj domination mape odigrat nekih 3-4 mape za redom i onda ćeš vidjet o čemu pričamo.
Mislim da može biti više razloga:
- serveri imaju za BF4 preslabi CPU/CPU-e
- imaju premalo memorije
- imaju problema s NIC-ovima
- game serveri imaju memory leak koji s vremenom uguši stroj i treba reboot
Prva solucija je najvjerojatnija, zato što je CPU najbitniji za ono što game server radi - simulira i predviđa događaje u igri i zatim ih sinkronizira te razmjenjuje podatke. Ako vlasnik (hoster) natrpa previše game server na jednu mašinu, lako je moguće da je hardver nedovoljan (prespor, premalo jezgara...). Osim CPU-a treba i memoriju, a ako je nema, koristi disk, petlja po disku i uspori što rezultira ogromnim kašnjenjima i odbacivanjem informacija. Treća mogućnost ima veze s mrežom i eventualno pokvarenim sučeljima, a četvrta se svodi na drugu.
Zašto to mislim? Zato što da je problem u igri, u kodu samom po sebi: svi bi, 100% ljudi, imali problem 100% vremena. Ili je hardver problem ili je hardver problem pa game server čudno reagira na probleme.
Zvuči mi apsolutno nevjerojatno da Dice u mjesec i pol ne bi otkrio da je samo problem u HW-u od servera i da bi EA dozvolio da se zbog servera ruši njihov ugled i cijele franšize (čitaj: ruši dobit)
P.S. Da sam bar znao za ono o minigunima
Jos nije popravljeno, stignes probat!
Odigrao sam sada 3 i po sata u komadu bez greske. Sve na istom serveru na kojem i inace nemam problema! Dvojici kolega iz klana se nekoliko puta srusila igra za to vrijeme! Pa sad ti shvati koji vrag se desava s tom igrom!
Imas 32 gb rama. Bravo. Dao si 100 000 kn da igras bf bez crashanja.
Sorry Zdenek, ali nerazumijem o cemu pricas. Imam 16 gb rama koji su dosli ugradjeni u laptop i nigdje nisam spomnjao vezu izmedju kolicine rama i stabilnoscu BF4!
Zanimljiva statistika popularnosti oružja:
http://forum.symthic.com/battlefield-4-general-discussion/6242-weapon-popularity-charts/
Zanimljiva statistika popularnosti oružja:
http://forum.symthic.com/battlefield-4-general-discussion/6242-weapon-popularity-charts/
Vidim da je v40 mini daleko najpopularnija granata. Meni to nikako ne sjeda. Kad god ju hoću baciti dalje - ona eksplodira u zraku. To je onda besmisleno, ne? Možeš ju baciti dalje ali će eksplodirati na pola puta...
Zanimljiva statistika popularnosti oružja:
http://forum.symthic.com/battlefield-4-general-discussion/6242-weapon-popularity-charts/
Vidim da je v40 mini daleko najpopularnija granata. Meni to nikako ne sjeda. Kad god ju hoću baciti dalje - ona eksplodira u zraku. To je onda besmisleno, ne? Možeš ju baciti dalje ali će eksplodirati na pola puta...
nekuzim zasto koristiti v40 mini kad postoji gey impact nade od kojeg nema bjezanja?!?!

Zanimljiva statistika popularnosti oružja:
http://forum.symthic.com/battlefield-4-general-discussion/6242-weapon-popularity-charts/
Vidim da je v40 mini daleko najpopularnija granata. Meni to nikako ne sjeda. Kad god ju hoću baciti dalje - ona eksplodira u zraku. To je onda besmisleno, ne? Možeš ju baciti dalje ali će eksplodirati na pola puta...
nekuzim zasto koristiti v40 mini kad postoji gey impact nade od kojeg nema bjezanja?!?!
Fata je Fata, ali triput je triput...
Mini se bolje odbija, dalje leti i imaš 3 komada od početka, impact imaš samo dvije, ne odbija se i ima manji damage, jedina prednost je što odmah grune. Impact sam prije koristio ali sad samo mini radi onoga što sam nabrojao.
Ona zapaljiva mi je jedino dobra u nekim uskim prostorima ili na rushu baciš na mcom da nitko ne disarma i sl.
Mini se bolje odbija, dalje leti i imaš 3 komada od početka, impact imaš samo dvije, ne odbija se i ima manji damage, jedina prednost je što odmah grune. Impact sam prije koristio ali sad samo mini radi onoga što sam nabrojao.
Ona zapaljiva mi je jedino dobra u nekim uskim prostorima ili na rushu baciš na mcom da nitko ne disarma i sl.
Ali to što dalje leti nije neki argument jer eksplodira u letu. Jedina prednost je što te 3 imaju veći ukupan damage ali daljina im nikako ne ide na ruku. Impact je puno korisnija...
Zanimljiva statistika popularnosti oružja:
http://forum.symthic.com/battlefield-4-general-discussion/6242-weapon-popularity-charts/
Vidim da je v40 mini daleko najpopularnija granata. Meni to nikako ne sjeda. Kad god ju hoću baciti dalje - ona eksplodira u zraku. To je onda besmisleno, ne? Možeš ju baciti dalje ali će eksplodirati na pola puta...
nekuzim zasto koristiti v40 mini kad postoji gey impact nade od kojeg nema bjezanja?!?!
Fata je fata, ali triput je triput...
+ leti dalje!
Zvuči mi apsolutno nevjerojatno da Dice u mjesec i pol ne bi otkrio da je samo problem u HW-u od servera i da bi EA dozvolio da se zbog servera ruši njihov ugled i cijele franšize (čitaj: ruši dobit)
Ovisi. To je zapravo nezgodan problem za reprodukciju, pogotovo ako vrijedi i četvrta točka ili game server neobično reagira na probleme s resursima.
Meni su impact draže - ne možeš pobjeći, a za odbijanje, ako mi se baš odbija, koristim LVG - najveće zlo u igri.
+ leti dalje!
Mislim da može biti više razloga:
- serveri imaju za BF4 preslabi CPU/CPU-e
- imaju premalo memorije
- imaju problema s NIC-ovima
- game serveri imaju memory leak koji s vremenom uguši stroj i treba reboot
Prva solucija je najvjerojatnija, zato što je CPU najbitniji za ono što game server radi - simulira i predviđa događaje u igri i zatim ih sinkronizira te razmjenjuje podatke. Ako vlasnik (hoster) natrpa previše game server na jednu mašinu, lako je moguće da je hardver nedovoljan (prespor, premalo jezgara...). Osim CPU-a treba i memoriju, a ako je nema, koristi disk, petlja po disku i uspori što rezultira ogromnim kašnjenjima i odbacivanjem informacija. Treća mogućnost ima veze s mrežom i eventualno pokvarenim sučeljima, a četvrta se svodi na drugu.
Zašto to mislim? Zato što da je problem u igri, u kodu samom po sebi: svi bi, 100% ljudi, imali problem 100% vremena. Ili je hardver problem ili je hardver problem pa game server čudno reagira na probleme.
Simptomi su ovi:
"meci" kasne.
na ekranu ugledam Headshot bonus 25, kill 100 i onda padnem od lika kojeg sam ubio.
99.99% se događa kod headshota i 90% vremena protivnik me ubije sa 1% healtha. ostatak je sa 7% healtha.
Druga situacija je kad dobijem i payback kod trejda, ali i dalje piše da me protivnik ubio sa 1% healtha.
Najsmješnije od svega je što izgleda da su pištolji daleko pouzdaniji od full automatskih oružja za registraciju pogodaka.
semi auto pištolji rade veći DMG po metku od AR i nema tih smiješnih asissta preko 90. Full auto puške izgleda da izgube pokoji metak u serverima.
Kod snajpera je registaracija pogotka najpouzdanija(vjerojatno zbog brzine metka), ali kod igranja sa snajperom se pokazuje drugi problem, a to su invisible walls.
Krovovi/ivice objekata/pogotovo krovova nisu tamo gdje jesu. Tako ponekad, iako imaš direktan line-of-sight metak ti zaiskri na nevidljivom zidu.
Najočitiji primjer problema sa neregistracijom, točnije nedjelovanjem pogodaka sam imao na Altai Range na putu uzbrdo prema središnjem tornju. Ugledam lika bočno na nekih 30m kako se penje među stijenama, možda 10 metaka u klipu, 2 bursta sa silenced ace23, nekoliko hit markera, on i dalje trči, izvlačim Mass, pogodak sa nekih 20m boćno, frizura stoji. Sad sam mu već skoro s leđa na stepenicama i bacam Impact nade, dobijem hit marker, još trči, bacam drugi nade dobijam drugi marker i tu ga skida team mate i ja dobijam assist 50 i kusur. sve u nekoliko sekundi u pokretu tako da je medpack isključen. WTF.
Molim moderatore da počnu raditi svoj posao i da podjele kartone ovima koji tvrde da igra ne valja. Pa šta je ovo??? Netko neupućen da malo prolista stvarno bi mislio da igra ima problema...
netrebas pisati u mnozini...

netrebas pisati u mnozini...
"Prolista"? Pa to nije množina...
misli na *ovima