Molim pomoc - hakirana poslovna stranica

poruka: 18
|
čitano: 8.552
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Molim pomoc - HAKIRANA POSLOVNA STRANICA

Bok,

obzirom da sam potpuni laik po tom pitanju, zanima me da li mi možete malo pojasniti kako se zaštiti od hakiranja stranice te kako se može saznati "tko" je hakirao stranicu.

Inače radi se o slijedećoj stranici.

piše HACKED MY MITCHELL,

Norton mi javlja address has been blocked. IP 204.45.118.66:80

Ljubazno zahvaljujem!

Sandra

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.6.2013 15:47 (Pupi87).

0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
Re: Molim pomoc - HAKIRANA POSLOVNA STRANICA
Pupi87 kaže...
 ...kako se može saznati "tko" je hakirao stranicu.

Pa to je jednostavno.Probaj se sjetiti kome si stala na zulj u posljednje vrijeme.

The world is just illusion
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.6.2013 13:24 (T-55).
15 godina
neaktivan

pa dao ti je link od facebook profila {#} {#}

0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan

?? molim ozbiljniji odgovor, radi se o poslovnoj stranici.

Radimo pošteno i nikome nismo "stali na žulj".

Molim konkretnije/stručnije odgovore.

Hvala!

15 godina
neaktivan
Pupi87 kaže...

Hvala!

ja ti ljepo kazem da ti je dao link od face profila klikni na gumb u sredini [klik disini] i citaj dalje

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.6.2013 13:33 (xxxmitoxxx).
12 godina
neaktivan
xxxmitoxxx kaže...
Pupi87 kaže...

Hvala!

ja ti ljepo kazem da ti je dao link od face profila klikni na gumb u sredini [klik disini] i citaj dalje

Hvala, norton mi javlja nešto pa neću kopat dalje, zvala sam programere nek oni to rješe...

nadala sam se nekim ozbiljnim odgovorima, ali svejedno zahvaljujem!

17 godina
Pupi87 kaže...

Hvala!

??? Poslovnoj stranici?!

Pa onda platiš nekom konkretnijem/stručnijem da se pozabavi tim problemom, ne kužim što zapravo radiš na forumu?

Gledam te!
16 godina
Pupi87 kaže...