Što se događa nakon 45 dana u servisu?

poruka: 91
|
čitano: 25.220
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

pozz,

Je li ikome od vas desilo da je neki hardver zadržan 45+ dana na servisu i u kojem?

Jesu li vam:

- ponudili novac

- zamjenili hardware

 

ako jesu, što preporučate?

 

(pitam jer ce mi konfi uskoro isteć 45 dana od predaje na servis a još me nitko nije kontaktirao)

LoL username: prokletbio (EU)
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

pozz,

Je li ikome od vas desilo da je neki hardver zadržan 45+ dana na servisu i u kojem?

Jesu li vam:

- ponudili novac

- zamjenili hardware

 

ako jesu, što preporučate?

 

(pitam jer ce mi konfi uskoro isteć 45 dana od predaje na servis a još me nitko nije kontaktirao)

Obično ide zamjena za novo. barem je kod laptopa tako. Sa ostalim stvarima nisam imao takvog iskustva. Ali ono što je bitno je da moraš sam tražit.

15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Hmmm nije li to malo čudno da ti toliko dana na servisu komfa ipak 45dana treba izdržat bez svog ljubimca{#}de jeli imaš potvrdu di piše njihov broj pa ih nazovi a odgovore na ova pitanja!

 

1.ne nisu mi nudili novac

2.nisu mi ni to uvijek su popravili i to je ok

Moj PC  
0 2 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Meni je AMD Athlon 6000 bio u servisu 2 mjeseca,ništa nisu nudili,nekad nisu ni odgovorili na pozive.Nakon što je bilo dernjave i prijetnje pozivanja inspekcije,dobiven je jači procesor u zamjenu bez nadoplate :)

Moj PC  
14 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Ono cega se bojim je:

da mi zamijene za nesto "žnj" ili slabije,

pošto je kupljen prije 13 mj. (pa već npr. ni te matične nemaju u prodaji)

 

Istina je da je {#} bez kompa, ali uz njegove simptome sam samo

kosu čupao i sl. Tako da sam jednostavno morao ga dat.

 

Kakva je ta "inspekcija"?

 

LoL username: prokletbio (EU)
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
miki1981 kaže...
cut-paste-waste kaže...

pozz,

Je li ikome od vas desilo da je neki hardver zadržan 45+ dana na servisu i u kojem?

Jesu li vam:

- ponudili novac

- zamjenili hardware

 

ako jesu, što preporučate?

 

(pitam jer ce mi konfi uskoro isteć 45 dana od predaje na servis a još me nitko nije kontaktirao)

Obično ide zamjena za novo. barem je kod laptopa tako. Sa ostalim stvarima nisam imao takvog iskustva. Ali ono što je bitno je da moraš sam tražit.

 

Što točno "moram tražit"?

LoL username: prokletbio (EU)
14 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Dok sam spomenuo riječ Inspekcija,odma je nastao muk.Valjda opasna riječ koje se boje trgovci :).Probaj tako :)

15 godina
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

Što točno "moram tražit"?

Traži da je 45ti dan istekao i da želiš novi proizvod.

15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Ma nemam ja problema sa dečkima iz servisa, nego sa kompom, mamicu mu poljubim {#}

Nepredvidljivo se resetira gotovo od kada je kupljen,

bed je što to ja neznam kako dokazat {#}

A bio je već 2x na servisu i 2x mjenjali HDD i jednom memoriju (bez da su me pitali koju ni sta)

Ali kvar nisu uklonili.

Uvjeren sam da mi ga namjerno drže, da bi ga zamjenili,

samo se bojim da bi mogao dobit slabije od onoga što sam kupio {#}

LoL username: prokletbio (EU)
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

pa ako dobies slabiji pc onda ga vrati i trazi pc kao tvoj. ako takog nemaju neka ti daju jaci  !

 
5 0 hvala 0
17 godina
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

U kojem točno servisu? Jer meni je komp otišao u ADM na popravak pa se nadam da se neće tamo zadržati toliko dugo.

We are nothing but the stones to pave the way...
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

pozz,

Je li ikome od vas desilo da je neki hardver zadržan 45+ dana na servisu i u kojem?

Jesu li vam:

- ponudili novac

- zamjenili hardware

 

ako jesu, što preporučate?

 

(pitam jer ce mi konfi uskoro isteć 45 dana od predaje na servis a još me nitko nije kontaktirao)

Osobno nemam nekih iskustava tog tipa, obzirom nisam nikada nosio na servis takvog tipa svoj laptop, osim jedno kada se zgodila izmjena hard diska, na veći od originalnog.

A da postoje loša iskustva koja su drugi doživjeli, činjenica da mi je poznaniku trebalo "SAMO" 3 mjeseca da mu u Svijetu Medija zamijene tipku na tipkovnici kod njih kupljenog SONY Vaio laptop-a, obzirom takvog nečega nemaju na skladištu, skladište nemaju u Hrvatskoj već u Austriji, a tipku posebno dobavljaju iz Japana, pa ti sada kupi SONY laptop.

Nekakvo obeštećenje, mojme ne zahebavati.{#}{#}

Ako želiš po mojem iskustvu koliko toliko kvalitetnu uslugu i ispriku i to veliku kada pogriješe obrati se ubuduće u Mikronis u Zagrebu i.{#}

ATJ Lučko
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Ad4pt3r kaže...

U kojem točno servisu? Jer meni je komp otišao u ADM na popravak pa se nadam da se neće tamo zadržati toliko dugo.

vjerovatno neće {#}

čuj tamo su prilično fini i

dečki ce ti napraviti što god mogu.

Imam sve pohvale,

ali hardware je druga priča,

ko zna šta može bit.

1. put je bio nekih 14 dana,

2. put itso tako (s tim da je 6 dana trebalo da uopće dođe na red)

LoL username: prokletbio (EU)
15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Ja kupio novi komp u ADMu.

Nije radilo kako spada, instaliram najnovije drivere za graficku, nakon par sekundi igranja ili furmarka ... restart, plavi ekran

 

Prvi put sam poslao u servis radi neispravnog HDD-a, ali sam im napomenuo da postoji i ovaj drugi problem (restartanje i to..)

Komp dosao sa servisa drugi problem jos uvijek tu. Platio 123kn rad + 50kn dostava (sto je uredu, jer sam im slao cijeli komp na pregled a ne samo HDD)

 

Mjenjao windowse, mjenjao drivere, testirao sve moguce ...

 

Drugi put salji na servis.

Zamjenili vecinu dijelova, testirali sve... kasnije su ustvrdili da nesto s grafom valjda nije bilo uredu pa su stavili jacu HD6870 u zamjenu za GTX460

Nisam nista nadoplatio i lijepo su mi se decki izvinili jer prvi put nisu rjesili problem, rad i ruke nisu naplatili takodjer...

 

To se sve oduzilo jedno mjesec dana, ali na kraju sam ipak zadovoljan njihovom uslugom... jer zaista decki su bili korektni i odradili su svoj posao...

xFire: rebelsy | steam: rebelsycro | bfbc2: rebels1e
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.4.2011 21:51 (rebelsy).
 
4 1 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Mislim da nitko ne čita točno uvjete servisa.

 

Bar bitnih točki:

1. 45 dana od zaprimanja na službeni servis uvoznika (ni jedna trgovina ti ne daje jamstvo, nego proizvođač preko uvoznika)

2. 45 RADNIH dana (dakle ne broje se subote, nedjelje i praznici, jer ni jedan uvoznik ne radi tim danima)

3. povrat novca je moguć, ali ne koliko si platio, nego u trenutnoj vrijednosti robe (odobrava uvoznik), tako da je to pušiona

4. dobit ćeš novi isti, ili novi bolji proizvod, ako se ne može popraviti ili zamjeniti neispravan dio (recimo kod laptopa)

5. kod laptopa se ne broje dani od kad su naručeni dijelovi, recimo, na servisnoj primci od Megatrenda lijepo piše ovako:

- zaprimljeno 1.4.2011., neispravno pozadinsko osvjetljenje, naručeno od proizvođača 1.4.2011.

- nove lampe stigle 15.4.2011., zamjenjeno. utrošeno 3h rada. cijena servisa, 0kn (jamstvo). cijena dijelova, 0kn (jamstvo)

 

Eto..

 

Ne brini se, dobit ćeš sigurno svoju robu, nisi kupio u Vemilu.. A ako jesi, start crying and call službu za zaštitu potrošača.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
17 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Sto kazu zakoni o tome koliko se nesto smije popravljati? Valjda uzvoznik (ili sta vec) ne moze duture odredivati rok popravka?

PORTOVA ima 65536 komada - Aner Begovic..haker iz Bosne
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Lazarus Long kaže...

Sto kazu zakoni o tome koliko se nesto smije popravljati? Valjda uzvoznik (ili sta vec) ne moze duture odredivati rok popravka?

 

A gle, tu je zakon nedorečen.

 

Recimo, vidi SONY, daje internacionalno jamstvo (dakle ako se tvoj PS3 ili VAIO pokvari, bilo gdje u svijetu imaš

jamstvo, ne samo gdje si ga kupio), ali šta recimo ode ti laser ili recimo panel? Nema u Austriji,

onda se čeka da brod dođe iz Taiwana u Nizozemsku (Roterdam), i onda šleperima (špediterima) do Austrije,

i tek onda dolaze naši špediteri iz Austrije u Hrvatsku.

 

Brodovi ne idu svaki dan Azija-Europa. Recimo neki dostavljači šalju po mjesečnoj bazi.

I šta sad. Ti doneseš taman na dan kad je brod isplovio, dijelova nema.

 

30 dana čekaju oni u Zagrebu u servisu brod, onda 2-3 dana špedicija do Austrije,

onda bar 1 dan do Zagreba, tek tad dolazi njima roba.

 

Roba se prvo cijela očitava, skladišti, uvrštava po serijskim brojevima (ako je jako puno robe, može

trajati i do 5 dana), i tek tada se zaprima zamjenski dio na servis, a od tad je prošlo 40 dana.

 

E sad, po zakonu, oni taj servis mogu obaviti u roku par sati (ako si prvi na redu, al nikad nisi, vjeruj mi),

ali ti ne smiju isporučiti robu, nego moraju testovi proći bar 6 radnih sati.

 

Ok, ti već pyzdiš, ali nisu dečki iz servisa krivi.

 

A šta misliš kako je bilo recimo ESYS servisu, kad je njihova roba iz Roterdama završila u Moskvi (cijelih 6 prikolica otišlo u krivom smjeru).

 

Super, onda se i to čekalo. Ili recimo Slovenci blokirali autoceste (Milijajci)?

 

Gdje je društvo za zaštitu trgovaca/servisa(servisera)? Pa nismo supermeni.

 

Kužim, platio si laptop prije 28 mjeseci 5000kn, imaš 3 godine jamstva (DELL), i crko ti je monitor,

i sad bi ti novi. Pa nemože čovječe.

 

Jamstvo kaže da će ti se uređaj popraviti i/ili neispravni dio biti zamjenjen novim ispravnim,

a u slučaju da se NE MOŽE POPRAVITI, dobit ćeš novi uređaj sa jednakim ili boljim karakteristikama.

 

Ako ti i to ne paše, onda pišeš uvozniku mail (ne trgovcu od kojeg si kupio uređaj) radi financijskog odobrenja (po meni uvjek loš odabir,

makar ima i iznimaka kad treba uzeti odobrenje), i oni ti odobravaju novce a ne trgovac.

 

Zašto? Laptop od 5000kn. Trgovac zaradi 200kn, uvoznik 1200kn, a proizvođač zaradi 3600kn.

Zašto bi ti ja dao 5000kn, nisam toliko zaradio na uređaju, a ni uvoznik.

Proizvođač preko uvoznika odobrava povrat novca u punom ili realnom iznosu tržišne vrijednosti.

 

Eto, to su neke sitnice koje ljudi ne znaju, al ima ih jako puno, nebi stalo na sve teme na forumu...

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
rebelsy kaže...

Ja kupio novi komp u ADMu.

Nije radilo kako spada, instaliram najnovije drivere za graficku, nakon par sekundi igranja ili furmarka ... restart, plavi ekran

 

Prvi put sam poslao u servis radi neispravnog HDD-a, ali sam im napomenuo da postoji i ovaj drugi problem (restartanje i to..)

Komp dosao sa servisa drugi problem jos uvijek tu. Platio 123kn rad + 50kn dostava (sto je uredu, jer sam im slao cijeli komp na pregled a ne samo HDD)

 

Mjenjao windowse, mjenjao drivere, testirao sve moguce ...

 

Drugi put salji na servis.

Zamjenili vecinu dijelova, testirali sve... kasnije su ustvrdili da nesto s grafom valjda nije bilo uredu pa su stavili jacu HD6870 u zamjenu za GTX460

Nisam nista nadoplatio i lijepo su mi se decki izvinili jer prvi put nisu rjesili problem, rad i ruke nisu naplatili takodjer...

 

To se sve oduzilo jedno mjesec dana, ali na kraju sam ipak zadovoljan njihovom uslugom... jer zaista decki su bili korektni i odradili su svoj posao...

Gotovo identicna situacija {#}

LoL username: prokletbio (EU)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Mislim da nitko ne čita točno uvjete servisa.

 

Bar bitnih točki:

1. 45 dana od zaprimanja na službeni servis uvoznika (ni jedna trgovina ti ne daje jamstvo, nego proizvođač preko uvoznika)

2. 45 RADNIH dana (dakle ne broje se subote, nedjelje i praznici, jer ni jedan uvoznik ne radi tim danima)

3. povrat novca je moguć, ali ne koliko si platio, nego u trenutnoj vrijednosti robe (odobrava uvoznik), tako da je to pušiona

4. dobit ćeš novi isti, ili novi bolji proizvod, ako se ne može popraviti ili zamjeniti neispravan dio (recimo kod laptopa)

5. kod laptopa se ne broje dani od kad su naručeni dijelovi, recimo, na servisnoj primci od Megatrenda lijepo piše ovako:

- zaprimljeno 1.4.2011., neispravno pozadinsko osvjetljenje, naručeno od proizvođača 1.4.2011.

- nove lampe stigle 15.4.2011., zamjenjeno. utrošeno 3h rada. cijena servisa, 0kn (jamstvo). cijena dijelova, 0kn (jamstvo)

 

Eto..

 

Ne brini se, dobit ćeš sigurno svoju robu, nisi kupio u Vemilu.. A ako jesi, start crying and call službu za zaštitu potrošača.

u ADM-u sam (konfa)

 

tu pise dana, ne radnih:

 

"U slučaju da kvar u jamstvenom roku nije otklonjen u roku od 45 dana od zaprimanja proizvoda na servis"

LoL username: prokletbio (EU)
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 1:23 (cut-paste-waste).
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

To ti je nedorečeno, zašto?

 

1. Ne piše koji servis - njihov ili servis od uvoznika?

- Oni mogu tako jamčiti za svoj proizvod, recimo za svoje konfiguracije ili recimo da oni rade svoje ploče itd,

tipa MOL ima svoje konfiguracije IQ, HP ima, naravno, svoje konfiguracije itd...

 

2. Oni to mogu izići u susret, tipa, uvoznik nema recimo neispravnu ploču, ali recimo da oni imaju jednu,

oni ti mogu dati odmah svoju, a uvoznik će njima refundirati tvoju kad im stigne, ili im dati neku drugu,

koja tebi recimo ne paše, al njima je svejedno ako će je prodavati pod cijenom one ploče koju su tebi dali.

 

3. 45 radnih dana, dakle, ako maknemo samo subote i nedjelje, to ispadne 9 tjedana = 63 dana. {#}

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

To ti je nedorečeno, zašto?

 

1. Ne piše koji servis - njihov ili servis od uvoznika?

- Oni mogu tako jamčiti za svoj proizvod, recimo za svoje konfiguracije ili recimo da oni rade svoje ploče itd,

tipa MOL ima svoje konfiguracije IQ, HP ima, naravno, svoje konfiguracije itd...

 

2. Oni to mogu izići u susret, tipa, uvoznik nema recimo neispravnu ploču, ali recimo da oni imaju jednu,

oni ti mogu dati odmah svoju, a uvoznik će njima refundirati tvoju kad im stigne, ili im dati neku drugu,

koja tebi recimo ne paše, al njima je svejedno ako će je prodavati pod cijenom one ploče koju su tebi dali.

 

3. 45 radnih dana, dakle, ako maknemo samo subote i nedjelje, to ispadne 9 tjedana = 63 dana. {#}

To je jednostavno "Wrooooong"

Kupac bi M_O_R_A_O imati pravo

na zamjenski uređaj u tom roku.

Jer 2 mj. bez alata za rad, je ogroomna

šteta svakom korisniku.

Pa čak i da je komp za fejs - nije u redu {#}

Trebalo bi napravit zakon.

 

edit: pri tome mislim da je proizvođač taj

koji bi bio dužan osigrurati zamjenski proizvod,

nikako ne trgovac - pa nije ga trgovac loše napravio {#}

LoL username: prokletbio (EU)
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 8:34 (cut-paste-waste).
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Ne mora imati pravo za zamjenski uređaj.

 

Kad ti je auto na servisu, jel imaš pravo na zamjenski?

 

Nemaš. Ok, možda imaš, al tad nisi auto platio 100.000kn nego milju kuna.

 

Isto tako, kupi PC od 20.000kn, nema frke, dobiješ zamjenski za 3.000kn i to je to.

 

Ili još bolje, dogovorit ćemo da pri kupnji PC-a platiš doprinos

da u slučaju kvara za vrijeme jamstva dobiješ zamjenski PC u bilo koje doba dana.

Recimo da je taj doprinos odmah 500kn pri kupnji PC-a i vrijedi 2 godine,

e to je onda nešto, jer to je 385kn čiste zarade...

 

Zamjenski uređaj je dobra volja trgovine/servisa...

 

Ja svojim kupcima osiguravam zamjenske grafike, ploče itd..

 

Al ono, ne radi ti 5850HD stara 15 mjeseci. Neću ti posuditi 5850HD, dobit ćeš

na posudbu 8800GT ili 3870HD, nekad vrh, al ne nov uređaj.

 

A za laptope je malo teže, jer ne mogu uzeti laptop iz izloga i dati ti laptop,

mogu ti eventualno dati svoj laptop ili nekakav pre-složeni PC na korištenje.

 

Jel bi ti kupio laptop kojeg je netko koristio 30 dana? Ja nebi...

 

Znam da je "wrong" što možeš zaglibit 63 dana bez uređaja, al to je tako.

Svi uvjek činimo da se to što prije riješi, jer nikome nije u cilju da na servisu stoji 10 PC-a 30 dana.

 

A pogledaj ovaj slučaj, imam nekih 30 PC-a koji stoje od godinu do dvije na mom servisu,

nitko ne želi doći po to. Uvjek "budemo", "e sutra ću" i te spike.

 

Prelemiš, popraviš, ugradiš nove djelove, a na kraju poslije nove godine sve to moraš vaditi van i staviti na stanje zbog inventure.

 

Gdje zakon tu mene štiti? Zakon mi kaže ovako: Ako od javljanja kupcu, da je uređaj ili oprema riješena na servisu,

prođe više od 90 dana bez da kupac preuzme robu, trgvac ne odgovara za uređaj i ima pravo naplatiti ležarinu

po svom cjeniku ili (stare krame) baciti/zadržati.

 

I šta sad, ti ostaviš kramu (PII i ta smeća), i ne dolaziš po to. Ja to bacim, i ti se nakon 2 godine sjetiš doći po to.

I šta onda? Yebeš nam svima rodbinu i prijetiš tužbama i kako ćeš zapaliti radnju (cigani jbg, ima ih u Sisku gro).

 

Neka se otvori društvo za zaštitu trgovaca i servisa, i mi smo ljudi i imamo prava.

Ja kao trgovac/serviser/čovjek ću učiniti naravno sve što ja mogu za kupca/mušteriju,

ali očeujem uzajamno razumjevanje i komunikaciju na razini normalnih ljudi,

a ne na razini pavijana...

 

I uvjek možeš postaviti pitanje sam sebi:

- na čemu sam ja radio prije "novog" PC-a? na starom PC-u.

Pa upali ga ako ga već imaš i nisi bacio u smeće/poklonio/prodao. Nećeš krepati ako radiš na Athlonu XP/P4.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Nisam se ja nikada svadio sa prodavateljima ili serviserima računala.

Nekako i nije teško naslutiti frustracije koje dolaze sa tim poslom.

Stvar je čiste komunikacije, kako se trgovac/serviser pstavi prema mušteriji.

Nama je naša kanta "sve na Svijetu", njemu još jedna rupa na svirali.

 

Balada je vječita:

 

Kupac plati za nešto,

dobije jamstvo za ispravan rad,

to nešto ne funkcionira kako spada,

što sad?

 

Pa dao bih sve na Svijetu da samo 

ono što sam platio funkcionira,

da nikad u servis ne kročim.

 

Znamo svi da je trgovac samo posrednik,

ali to je velika odgovornost koju si je sam nametnuo.

Da dobimo - ono što smo platili.

 

Pa sad, ako će nekoga utješit 5850,

u zamjenu za 5770 - nakon 2-3 mj. servisiranja

i ko zna koliko štekanja... možda hoće

 

Ali ja bih uvijek radije, da nikada problema nije bilo.

A kad već je, da se razgovaramo kao ljudi.

(romovi su 2 priča :)

__________________________________________________

 

ps. Don, puno sreće u poslu i manje nervoznih mušterija.

    To kad netko prijeti je bezveze, brzo to ljude prođe.

 

LoL username: prokletbio (EU)
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

pozz,

Je li ikome od vas desilo da je neki hardver zadržan 45+ dana na servisu i u kojem?

Jesu li vam:

- ponudili novac

- zamjenili hardware

 

ako jesu, što preporučate?

 

(pitam jer ce mi konfi uskoro isteć 45 dana od predaje na servis a još me nitko nije kontaktirao)

Prvo pitanje: da li išta piše u jamstvenom listu, posebno što se 45 dana tiče? 45 dana nije zakonski rok, već se prodavač / nosilac jamstva često obavezuje kroz jamstveni list na reakciju u tom roku.

Ako ne piše, traži službeno očitovanje servisa, a nakon toga DI.

Što se tiče zamjenske opreme, kao što neki sugeriraju - ne, nema osnove tražiti istu.

15 godina
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Old Iggy kaže...

Prvo pitanje: da li išta piše u jamstvenom listu, posebno što se 45 dana tiče? 45 dana nije zakonski rok, već se prodavač / nosilac jamstva često obavezuje kroz jamstveni list na reakciju u tom roku.

Ako ne piše, traži službeno očitovanje servisa, a nakon toga DI.

Što se tiče zamjenske opreme, kao što neki sugeriraju - ne, nema osnove tražiti istu.

Ja sam samo jednom imao iskustvo sa robom koja je duže od 45 dana bila na servisu, i to je bio HP renew laptop. Odnio ga u ovlašteni servis za HP, iako nije kod njih kupljeno. Nije trebao ni račun ni ništa jer su po serijskom broju vidjeli da je još pod jamstvom, vratio se laptop nakon nekih 3 tjedna, promjena rama, ok, slijedeći dan isti problemi, odnio ga opet, promjena matične, još jedno 3 tjedna bio kod njih, sa tim prekidom od 1 dana. Vratili ga natrag, opet isti problemi nakon 1 dana. Odnio ga ja opet njima, prošlo 3-4 dana ja ih zovem i kažem tako i tako, laptop je kod vas ukupno više od tih 45 dana, a nije popravljen, te mislim da bi se to trebalo zamijeniti za novi. I kroz dan-dva javili mi ako pristajem na taj i taj model. I moram reć da su bili izuzetno korektni, jer neispravni lap je bio HP renew, 6820s, ako se ne varam, a u zamjenu je ponuđen potpuno novi ProBook 4710s, sa novijom generacijom proca, više rama, većim diskom. I sa potpuno novom garancijom, iako je ovaj što je bio neispravan imao istek garancije za nekih mjesec dana.

I nije bilo govora o 45 radnih dana, ni o nekih izvlačenjima od strane servisa, sve išlo glatko ko putar.

17 godina
online
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
miki1981 kaže...
Old Iggy kaže...

Prvo pitanje: da li išta piše u jamstvenom listu, posebno što se 45 dana tiče? 45 dana nije zakonski rok, već se prodavač / nosilac jamstva često obavezuje kroz jamstveni list na reakciju u tom roku.

Ako ne piše, traži službeno očitovanje servisa, a nakon toga DI.

Što se tiče zamjenske opreme, kao što neki sugeriraju - ne, nema osnove tražiti istu.

Ja sam samo jednom imao iskustvo sa robom koja je duže od 45 dana bila na servisu, i to je bio HP renew laptop. Odnio ga u ovlašteni servis za HP, iako nije kod njih kupljeno. Nije trebao ni račun ni ništa jer su po serijskom broju vidjeli da je još pod jamstvom, vratio se laptop nakon nekih 3 tjedna, promjena rama, ok, slijedeći dan isti problemi, odnio ga opet, promjena matične, još jedno 3 tjedna bio kod njih, sa tim prekidom od 1 dana. Vratili ga natrag, opet isti problemi nakon 1 dana. Odnio ga ja opet njima, prošlo 3-4 dana ja ih zovem i kažem tako i tako, laptop je kod vas ukupno više od tih 45 dana, a nije popravljen, te mislim da bi se to trebalo zamijeniti za novi. I kroz dan-dva javili mi ako pristajem na taj i taj model. I moram reć da su bili izuzetno korektni, jer neispravni lap je bio HP renew, 6820s, ako se ne varam, a u zamjenu je ponuđen potpuno novi ProBook 4710s, sa novijom generacijom proca, više rama, većim diskom. I sa potpuno novom garancijom, iako je ovaj što je bio neispravan imao istek garancije za nekih mjesec dana.

I nije bilo govora o 45 radnih dana, ni o nekih izvlačenjima od strane servisa, sve išlo glatko ko putar.

Da, to ovori sve o samom servisu i kompletnoj posptrodajnoj usluzi.

17 godina
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Što se tiče zamjene računala, sumnjam da ga drže iz razloga što bi ga htjeli zamijeniti jer se svakome prodavaču više isplati zamijeniti 1 komponentu nego sve.

 

S obzirom na simptom resetiranja otkako si ga kupio, vjerovatno je problem u matičnoj ploči ili u napajanju. Nisam još naišao na slučaj da diskovi i memorija uzrokuju tako što, oni imaju svoje simptome koji nemaju nikakve veze sa resetiranjima. 

 

Što se tiče riječi INSPEKCIJA - Misli se na službu za zaštitu prava potrošaća koja posluje prema strogo određenim zakonskim normama. Unutar tih normi je propisano nakon kojega roka i u kojem slučaju ti moraš dobiti novu robu, pa predlažem da pokušaš naći taj zakonik.

 

p.s. najbolju jamstvenu zamjenu koju sam ikada vidio je dobio prijatelj od Gericoma. Imao je njihov laptop u cjenovnom rangu oko 7000 kn, a sam uređaj je bio star lagano ispod 3 godine. Nakon što su počeli problemi poslao im je uređaj, koji je još bio pod garancijom. S  obzirom da nisu uspjeli razrješiti poteškoću, poslali su mu novi novcati model, najnovije serije laptopa koji se prodaje za istu cijenu kao i laptop koji je on 3 godine prije kupio.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 9:58 (nCh!).
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Što se tiče problema sa "resetiranjem" i "gašenjem" PC "random",

to zna nekad biti "škakljivo".

 

Zašto?

 

Dođe ti kupac, donese ti PC nakon 7 dana od kupnje, i kaže ti "resetira se, gasi se sam od sebe itd itd".

 

Ok, nov komp, privilegija, staviš ga na stol, upališ, paf, radi normalno 3 sata (staviš skidati torrent na njega,

u pozadini winamp, kmplayer HD film, i još par radnji da bude opterećen).

 

Dođu slijedeći dan praktikanti, jedan je zadužen da cijelih 8 sati na tom PC-u radi nešto,

od igranja igara (moraš mu dati recimo Crysis2 i Metro, da što više optereti konfu),

i bang, sve OK, pc radi normalno.

 

Preko noći ostavim Furmark + Prime95, ujutro dođem u servis,

PC i dalje vrti Furmark i Prime95.

 

HD Tune prođe, memtest prođe, napajanje na testeru ispravno,

probam i sa periferijom od kupca, stavim i njegov stari printer (ma tražio sam da mi sve donese).

 

I nakon 5 dana testiranja, u kojem sam ja izgubio 40h rada i isto toliko radnih sati preko noći (kad ne radi servis,

PC-i se i dalje testiraju). Ok, da ja sad tih 40h (80h) rada naplatim kupcu?

"Ali vi niste ništa popravljali na njemu, samo ste testirali!"

 

Da, ali ja sam za tih 40h mogao popravljati 10 drugih PC-a koje bi naplatio,

a vaš testiram koji radi, očito, ispravno.

 

Vratiš kupcu PC nazad (ispravan PC), i daš im upute što i kako ako se resetira itd itd.

 

Nakon 5 dana opet zovu. Ništa, uzimam multimeter, sjedan u auto, odvezem se 60km do kupca,

pošto su u njihovom selu svi "majstori", a nitko sposoban da upikne multimeter u utičnicu i izmjeri yebenih 190V umjesto 220V.

 

Naravno, pod opterećenjem PC se ugasi/resetira. Stavim svoj UPS, ponovno testamo PC, sve radi OK.

 

Zaključak: ne valja HEP-ov proizvod, moj proizvod je OK.

 

Sumiram:

40h testiranja u servisu

2x 60km vožnje automobilom

2h terenskog rada (testiranje na mjestu kod kupca itd)

 

PC koji su kupili košta 3000kn. Moja zarada na tome je 300kn. OK.

Benzin za 120km, a potrošio sam 11l, me košta 100kn.

40h rada = 40x 100 +PDV = 4000 + 920 = 4920kn

Struja što je komp radio još 40h preko noći, total 80h = 50kn.

Terenski rad, 150kn/h + PDV = 2x 150kn + PDV = 369kn.

 

Podvucimo crtu

______________________________________________________

 

Moja zarada na PC-u = 300kn

Izgubljeni rad na PC-u + benzin = 5439kn

Total zarada: -5139Kn

 

Zašto? Zato kad sam pitao: "vidim da živite tu i tu, imam prijatelja koji živi u toj okolici i ima

velikih problema sa strujom, žarulja mu često blica i izgori, i njemu je UPS pomogao s tim problemom,

jeste li izmjerili izlazni napon iz utičnice?"

 

Odgovor je bio: "Ma moj muž je to provjerio, struja je normalna, nama kištra (??? zamrzivač, televizor, pitaj boga na šta misle lol)

radi normalno. Nije struja nije."

 

A da su odmah provjerili, problem bi bio riješen.

 

I sad, koga da ja zovem i da tužim, da pitam koje društvo za zaštitu trgovaca/servisera će meni dati 100kn bar za benzin?

Nitko, nitko mi neće dati, a nisam stoka da kao u drugim trgovinama naplatim "testiranje ispravne robe", ili kao kod ADM-a piše "lažna reklamacija" (lol).

 

Zašto mene netko ne nazove i kaže: "Da gospodine, skinut ćemo 100kn sa računa osobe X/Y i uplatiti na Vaš tekući račun."

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 10:31 (Don Kihoty).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Što se tiče problema sa "resetiranjem" i "gašenjem" PC "random",

to zna nekad biti "škakljivo".

 

 

 Zato ja obavezno nešto potrgam kada nosim na reklamaciju da ne radiš bezveze. {#}

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

 {#}

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice