T-mobile - neispravan uređaj

poruka: 16
|
čitano: 28.237
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Kupio sam si novi mob, dosao prije 5 dana, no kako me nije bilo doma, tek sam ga danas malo gledao, i vidim da poklopac konektora ne dihta, da je loš.

 

Odem u T-mobie centar, i tamo mi kažu da mi ne mogu dati novi, da moraju slat na servis, pa će servis odlučiti dali ću dobiti novi ili će ovaj popravljati. Rekli su da mogu i ja sam odnjeti kod njih.

 

Dal da nosim? Šta ako odluče da će ga popraviti?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: T-mobile - neispravan uređaj
the_dammed kaže...

Kupio sam si novi mob, dosao prije 5 dana, no kako me nije bilo doma, tek sam ga danas malo gledao, i vidim da poklopac konektora ne dihta, da je loš.

 

Odem u T-mobie centar, i tamo mi kažu da mi ne mogu dati novi, da moraju slat na servis, pa će servis odlučiti dali ću dobiti novi ili će ovaj popravljati. Rekli su da mogu i ja sam odnjeti kod njih.

 

Dal da nosim? Šta ako odluče da će ga popraviti?

Što u roku od 7 dana nemaš pravo zamjenit uređaj?

Pročitaj malo papirologiju što si dobio s njim, trebalo bi pisati negdje.

15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Ne, ne spominje se tako nešto.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Odneso sam ga u T-centar, i kažu da servis odlučuje šta će se napraviti, dali ide popravak ili novi uređaj.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: T-mobile - neispravan uređaj
the_dammed kaže...

Odneso sam ga u T-centar, i kažu da servis odlučuje šta će se napraviti, dali ide popravak ili novi uređaj.

Pročitao sam negdje da po zakonu oni tebi moraju u roku od 8 dana zamjeniti uređaj ako uređaj nije kupljen u trgovini, nego na daljinu (internet, telefon...), i to bez da navedeš razlog.

15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

To imaš 7 dana da raskineš ugovor bez ikakvog objašnjenja, no samo ako si naručio preko interneta, telefina i slično.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Ne odlučuje ništa nikakav servis. Odnos je između kupca i prodavača i nikakav servis nema veze s tim. Ti si kupio mobitel od prodavača, ne od servisa i prodavač snosi odgovornost za neispravnost, a ne servis.

 

Ako si naručio preko webshopa onda se tamo žali. Ako si kupio u T centru, onda idi u t centar s tim mobitelom i zahjevaj novi.

[Sony Xperia U ST25i][Stock Gingerbread 2.3.7] {Bonbon}
 
0 2 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: T-mobile - neispravan uređaj
Zoran kaže...

Ne odlučuje ništa nikakav servis. Odnos je između kupca i prodavača i nikakav servis nema veze s tim. Ti si kupio mobitel od prodavača, ne od servisa i prodavač snosi odgovornost za neispravnost, a ne servis.

 

Ako si naručio preko webshopa onda se tamo žali. Ako si kupio u T centru, onda idi u t centar s tim mobitelom i zahjevaj novi.

  Molim te   nemoj širiti dezinformacije.

Jamstvo na uiređaj ti izdaje ovlašteni distributer/servis, i oni, nakon utvrđivanja prirode kvara (da li je jamstveni ili ne, da li je popravljiv ili zahtjeva zamjenu uređaja) donose odluku.

Po tvojoj logici bi svatko mogao doći i zahtjevati novi uređaj, bez obzira što ga je npr. nestučnim rukovanjem oštetio.

 

Također, imaš rok od 2 dana nakon kupovine, da zamjeniš uređaj za novi kod trgovca.

 

I have nothing to say. Thank you and goodbye.
15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

pošto sam otvorio temu, da razjasnim zašto sam ostavio mobitel kod trgovca.

 

Sve je regulirano pomoću dva zakona. Zakon o zaštioti potrišaća i Zakon o obveznim odnosima. Potonji je puno detaljniji. No napominjem, da niti jedan nije jednoznačan i jasan. Dakle

 

Zakon o zaštiti potrošaća kaže:

članak 5.

(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.

Tu dobijemo dojam da smo u pravu kada tražimo unovi uređaj.
(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.

No već tu vidimo da i trgovac ima neka prava.
(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.

Ne spominji se nikakvi rokovi kada se mora dati novi uređaj, a kada ide na popravak.

 

Idemo dalje. Ovo je prebanalno.

 

Spomenuo sam i web shoping.

Zakon o zaštiti potrošaćakaže da je sredstvo daljinske komunikacije telefon, katalog, internet telefon itd, znači sve di ti ne možeš vidjeti šta kupuješ

članak 45 govori o raskidu ugovora

(1) Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana.

OK, jasno sve.

(2) U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona.
(3) U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.

M hm, dali neko želi ići u gombanje s T-mobileom šta je usluga (telekomunikacijske usluge) a šta proizvod (mobitel)? Na isti ugovor dve stvari dva stavka? Kad T-mobile dopusti raskid ugovora, to je jer je on to odlučio, a nije ga država prisilila. Ajde pa se tuži s njima. No ok, ja ni nisam htio raskinut ugovor.

 

A sad Zakon o obveznim odnosima.

Članak 400.
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

Jasno sve. I jako bitno.

(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Znači, matična na fotiću pregori jer ipak nije vodonepropusan a trebao je biti. Loša vodonepropusnost je uzrok, izgorena matična posljedica.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

To znači da ako je kvar nakon 6 mjeseci od kupnje, onda je on i od samog početka, a ako je nakon 6mj, onda se kvar tek tada pojavio i trgovac ti može osporiti popravak. Tu se kosimo sa člankom 5 Zakona o zaštiti potrošaća.
(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

OK, zakone moj, kako se definira taj neznatan nedostatak? Udubljeno kućište kompa? Mrtvi piksel. To trgovac sam određuje i može nas otfikariti kad se sjeti, ali ipak neće radi reklame. Niko nas ne štiti.

 

Članak 401 ko da je pisan za nas, hura!

(1) Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

Super, to može biti i najmanja sitnica.
2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,

Opet, malo zeznuto, ali na našoj strani.
4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

Ovo je jasno, i tu se možemo pozivati.
6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
(2) Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Generalno, dobar članak. Ali opet, šta ako su tu "neznatni" nedostatci? opet, trgovac se može na to pozvati.

Članak 403.
(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Samo kaže da moraš ići do trgovca u nekom roku.

Članak 404.
(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

Znači, tu se ograničava zakonska garancija. Postoji neki zakon o garanciji? Da, za sve.
Članak 410.
(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:
1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,
2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
3) zahtijevati sniženje cijene,
4) izjaviti da raskida ugovor.
(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav¬ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

A joj, super, oću novoooo!! Jel, po zakonu vidimo imam pravo. Yeah right...

Članak 411.
Ako kupac ne dobije zahtijevano ispunjenje ugovora u razumnom roku, zadržava pravo raskinuti ugovor ili sniziti cijenu.

Ajmo odrediti taj "razum" već jednom.

Članak 412.
(1) Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Opet isto. U ugovoru je garancija, a ona govori o popravku.

Članak 416.
(1) Kad je jednim ugovorom i za jednu cijenu prodano više stvari ili jedna skupina stvari, pa samo neke od njih imaju nedostatke, kupac može raskinuti ugovor samo u pogledu tih stvari, a ne i ostalih.
(2) Međutim, ako one čine jednu cjelinu tako da bi njihovo razdvajanje bilo štetno, kupac može raskinuti cijeli ugovor, ili ako on ipak izjavi da raskida ugovor samo u pogledu stvari s nedostatkom, prodavatelj sa svoje strane može raskinuti ugovor i u pogledu ostalih stvari.

Po ovome ispada da mogu otkantati ugovor za internet, ali zadržati modem. Tu uje usluga i uređaj, dvije stvari.

Članak 421.
Kupac koji je postigao sniženje cijene zbog postojanja nekog nedostatka može raskinuti ugovor ili zahtijevati novo sniženje cijene ako se naknadno otkrije neki drugi nedostatak.

Sve jasno. Novi uređaj ako se ponovno pokvari.

Članak 423.
(1) Kad je prodavatelj predao kupcu jamstveni (garancijski) list kojim proizvođač jamči ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati kako od prodavatelja tako i od proizvođača da stvar popravi u razumnom roku ili ako to ne učini da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna.

Tko je proizvođač? Samsung? Kako do njega. Dali to znači da mogu ići do distributera, servisera? Neznam.

Članak 424.
(1) Kupac može zbog neispravnosti stvari zahtijevati od prodavatelja, odnosno od proizvođača popravak ili zamjenu stvari u tijeku jamstvenog roka, bez obzira na to kad se nedostatak pojavio.

Tu sad opet imamo pravo na novi uređaj. A gore je bilo spomenuto da se mora dati rok za popravak...

Članak 425.
(1) U slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari.

Nakon godinu dana, rok je svejedno opet dvije godine.
(3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio.

Bitan dio je objektiv na fotoaparatu. Ako samo njega popravi trgovac, dali je garancija onda samo na njega, a ne i na "power buttun"? Nejasno. natezanje.

Članak 432.
(1) Ako prodavatelj ne postupi po zahtjevu kupca, u slučaju oduzimanja stvari od kupca, ugovor se raskida po samom zakonu, a u slučaju umanjenja ili ograničenja kupčeva prava, kupac može po svom izboru raskinuti ugovor ili zahtijevati razmjerno sniženje cijene.

Tu je tako puno rečeno, a opet nije ništa.

Eto, pa se sada vi vidite. Mislim da je poanta da trgovci i pružatelji usluga dopuštaju neke stvari koje se njima čine fer, a da hoće, mogli bi puno toga na svoj mlin natjerati. Ja sam Vam samo stabio zakone koji to uređuju i izdvojio članke. Na vama je da vidite kakvi su vam izgledi protiv firme koja ima iza sebe 4 odvjetnička ureda. Pa se vi sjednite za okrugli stol i neka svako citira što mi paše.

 

Tu je sve što vam treba za proučavanje.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Da velim kako se sve zavrsilo: dobio sam novu uređaj.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: T-mobile - neispravan uređaj

Evo da i ja ovdje istresem svoje jade vezane za narudžbu putem web shopa u T-mobile-u u nadi da će se nešto nakon toga popraviti.

 

Naime, tijekom veljače bacio sam oko na HTC 8x u T-mobile na pretplatu u tarifi Extra total L+. Uređaj je tada bio nedostupan, a ja sam se prijavio na njihovoj stranici da me se konktaktira mailom kada uređaj ponovno bude dostopan.

I tako ja 4.3. (ponedjeljak) sasvim slučajno dođem na njihovu stranicu i vidim da je uređaj dostupan, te napravim web narudžbu sa svim svojim podacima. Njihov mail o dostupnosti tog uređaja došao je nešto oko sat vremena nakon moje narudžbe. I eto u sutradan 5.3. ja na poslu i u 15.45 meni stiže poziv sa 08009191 od T-mobile agenta da dovršimo narudžbu, da je aparat spreman za slanje na moju kućnu adresu, te ja dam čovjeku sve šta njemu (broj osobne, datum rođenja, naziv banke i broj računa i PUK mog telefonskog broja) treba da se finalizira moja kupovina i ugovorna obveza na 24 mjeseca. I sada počinje agonija zvana čekanje.

 

Danas je 3.4. uređaja još ni na vidiku. Desilo se da je očito moj uređaj poslan nekome drugome, a kako je uređaj drugi dan nakon moje narudže opet postao nedostupan (do današnjeg dana), moj nije poslan na moju adresu.

Od tada ja svakih par dana pitam agente bilo na chatu ili putem telefona, šta je s mojom narudžbom. Nikakav konkretan odgovor ja ne dobivam, osim da se čeka da dođe uređaj. Pokušao sam i putem maila na "prigovore" i "info" također ništa pametno osim one automatske poruke i nekakve šprance da se vrši detaljna provjera (štagod to bilo), nisam dobio.

Dakle, T-mobile čeka uređaj mjesec dana, što je nevjerojatno, auto se čeka mjesec dana iz Njemačke, kuhinja po mjeri koju stolar prvo mora premjeriti zatim dati izraditi i to sve složiti se ne čeka toliko. Čisto da napomenem, da kada T-mobile dobije ponovno taj uređaj trebati će proći 7-10 radnih dana da ga City Express dostavi meni.

 

Ne znam da li je zbilja do dobavljača ili koga već, no ja uređaj i uslugu planiram plaćati T-mobile-u i jasno da sam poprilično razočaran u funkcioniranje njihovog webshopa.

 

 

Eto, sad mi je lakše :)

15 godina
neaktivan
offline
T-mobile - neispravan uređaj

U biti, ne možeš ništa pošto nisi platio uređaj (ako jesi onda je to drugo) i nisi nikakav ugovor potpisao. 

 

Jedino što možej je mislit baš to, loša usluga.

 

Bar se tako meni čini, proučavajući zakon.

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.4.2013 18:49 (the_dammed).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Kupio sam uredaj preko njihovog webshopa uz produljenje ugovora, 19.8.2014. sam ga preuzeo. Danas mi je prestao raditi, sam od sebe se resetirao i vise ne podiže sustav.

Imam li ja pravo tražiti novi uređaj, zanci da ga ne salju na servis? Koliko to traje?

29.11.2010= Barcelona-Real Madrid 5:0
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: T-mobile - neispravan uređaj
KiX777 kaže...

Kupio sam uredaj preko njihovog webshopa uz produljenje ugovora, 19.8.2014. sam ga preuzeo. Danas mi je prestao raditi, sam od sebe se resetirao i vise ne podiže sustav.

Imam li ja pravo tražiti novi uređaj, zanci da ga ne salju na servis? Koliko to traje?

  Prestao raditi, ili si ga spržio s neuspješnim pokušajem da vratiš JB nakon KK, kao što si pisao u drugim temama?

17 godina
offline
T-mobile - neispravan uređaj

Evo imam i ja koju zanimljivu za reći.

 

Neki dan naručio frendu Lumiu 630 iz bonbon webshopa.

 

Došla T-Com kutija, zalemljena folijom (totalno nebitno).

 

Unutra došla kutija od Lumie 630, i naravno zaštitna naljepnica na kutiji je već prerezana, a na ekranu telefona se nalazio otisak prsta.

 

Mobitel radi, i u redu je, ali to je totalno neprofesionalno, i sumnjam da bi se Nokia složila s ovakvom prodajom. Tko zna kakav je to uređaj unutra, jel to popravljano, jel novo, ili što???

 

Frend se nije žalio jer mobitel radi, i zadovoljan je, no svejedno smatram da to nije u redu...

 

A i pitanje kako dokazati da je zaštitna naljepnica bila potrgana, jer oni mogu reći da sam ju ja potrgao...

 

Pretpostavljam da su iz ovog razloga u webshopovima i jeftiniji uređaji jer se ljudima šalje sve i svašta. Tipa vraćeni mobiteli zbog neke greške koji su popravljeni, itd...

 

Pri kupnji svakog uređaja zahtjevajte neoštećenu zaštitnu naljepnicu na ambalaži, ili se prijetite prijavom proizvođaču, i to ne samo lokalnoj podružnici, nego i internacionalnoj.

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.8.2014 10:09 (lllnuclearlll).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: T-mobile - neispravan uređaj
assassin.st kaže...
KiX777 kaže...

Kupio sam uredaj preko njihovog webshopa uz produljenje ugovora, 19.8.2014. sam ga preuzeo. Danas mi je prestao raditi, sam od sebe se resetirao i vise ne podiže sustav.

Imam li ja pravo tražiti novi uređaj, zanci da ga ne salju na servis? Koliko to traje?

  Prestao raditi, ili si ga spržio s neuspješnim pokušajem da vratiš JB nakon KK, kao što si pisao u drugim temama?

Nije bitno, nisam stavljao custom ROM, službeni sam stavljao. A mobitel nije pokvaren, nego mu je samo android sistem oštećen, kao da fali fileova.

 

Rekli su mi da ga odnesen u tcentar i da moram dobiti novi uređaj, jer rekao sam im da se mobitel samo resetirao i da ne radi, pokazuje bootloop.

 

Koliko to sve traje?

29.11.2010= Barcelona-Real Madrid 5:0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice