otkako sam počeo experimentirat sa fleširanjem mobitela naravno mog u jednom danu katkad i više od 5 puta radim reinstalaciu softvera na mobu
Dekodiranje, debrandiranje, flashanje i ostalo
- poruka: 1.601
- |
- čitano: 1.009.752
- |
- moderatori:
DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
pozdrav svima...dobio sam c510 prije 3 dana i htio bi flash teme na njemu al nekuzim se u ove stvari o koima sam cito ovi tutorijali mi nisu jasni jer sam laik za talve stvari pa ako netko ima volje i živaca mi objasnit postupke kako da stavim flash theme na njega bio bih zahvalan
na c510 već ima predinstaliranih flash tema, ali se ne mogu koristiti. ali se to može osposobiti
prije svega ovo kopiraj u notepad i spremi kao customize_upgrade.xml
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<customization>
<info>
<model>C510</model>
<cda-number>1227-6855</cda-number>
<cda-revision>R4A</cda-revision>
<created-by>jurluk</created-by>
</info>
</customization>
pokreneš a2uploader
klikneš na file system tool
na mobitelu pritisneš i držiš tipku c i spojiš ga sa kompom preko usb-a kabela
kad ga očita, prebaciš se u tpa\preset\custom
drag'n'drop metodom onaj customize_upgrade prabaciš tu
klikneš na stop i iskopčaš mob
upališ ga i čekaš dok napravi svoje, može potrajati do 1 min
sad za temu postaviš meni najbolju - Ray
uđeš u izbornik - opcije - izgled izbornika - postaviš iz teme i eto ga... flash teme rade
pozdrav svima...dobio sam c510 prije 3 dana i htio bi flash teme na njemu al nekuzim se u ove stvari o koima sam cito ovi tutorijali mi nisu jasni jer sam laik za talve stvari pa ako netko ima volje i živaca mi objasnit postupke kako da stavim flash theme na njega bio bih zahvalan
na c510 već ima predinstaliranih flash tema, ali se ne mogu koristiti. ali se to može osposobiti
prije svega ovo kopiraj u notepad i spremi kao customize_upgrade.xml
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<customization>
<info>
<model>C510</model>
<cda-number>1227-6855</cda-number>
<cda-revision>R4A</cda-revision>