Pozdrav,
tražim savjet ili mišljenje ukoliko je netko već bio u sličnoj situaciji.
Kupio sam Lg C2 TV jučer u Elipsu, pregledali ga u poslovnici i slika je izgledala ok s, kako mi se činilo, originalnom naljepnica preko ekrana, makar je kutija izgledala otvarano. Kada sam ga odnio doma i krenuo monitirati primjetio sam da mi nedostaje jedan vijak, te da je drugog tipa vijaka dva viška. Ono što me neugodno iznenadilo je to da sam nakon toga pronašao zagužvan papir na kojem se djelomično vidi da piše da je taj model bio na servisu u svibnju.
Zanima me sada što biste napravili u mojem slučaju? Nitko mi nije eksplicitno rekao da je TV servisirani model, ja sam ga kupio normalno kao novog, jesam li ja tu oštečen ili je to sve u redu (ne znam što su točno radili na TV-u). Garancija je 2 god i još 3 od LG-a navodno.
Pronašao sam odgovarajući vijak doma i pasao bi, ali TV nisam još montirao niti isprobao pa ne mogu reći da je pokvaren, što pretpostavljam da nije.
Hvala na svakom savjetu!