mene zanima koliko imaju konja i koliku idu sportske 125 2t iz gp klase
Cross motori...
- poruka: 267
- |
- čitano: 238.222
- |
- moderatori:
XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
a mene zanima kak ide honda cr 500 2t koja ima 70ks....
a mene zanima kak ide honda cr 500 2t koja ima 70ks....
Brutalno i suviše opasno!
Nisam je vozio ali znam da je sve iznad 125 2T opasno za vozit.
Prije su se u MotoGP-u vozili 500 2T motori ali ih je bilo preteško za vozit, pogledaj neku stariju utrku i sve će ti bit jasno.
Problem je bio enormna eksplozivnost, jednostavno tolika količina snage se u jednom trenutku nebi mogla prenijeti na podlogu i dolazilo bi do "High-Side" padova, što je i slučaj i danas ali u znatno manjoj mjeri.
a mene zanima kak ide honda cr 500 2t koja ima 70ks....
Brutalno i suviše opasno!
Nisam je vozio ali znam da je sve iznad 125 2T opasno za vozit.
Prije su se u MotoGP-u vozili 500 2T motori ali ih je bilo preteško za vozit, pogledaj neku stariju utrku i sve će ti bit jasno.
Problem je bio enormna eksplozivnost, jednostavno tolika količina snage se u jednom trenutku nebi mogla prenijeti na podlogu i dolazilo bi do "High-Side" padova, što je i slučaj i danas ali u znatno manjoj mjeri.
nije opasno vozit 250 2T , malo je teze za pocetnika ali moze se....
za profi vozaca to nije nista....
dali neko ovdje ima cross motor osim mene (enduro-full cross)
dali neko ovdje ima cross motor osim mene (enduro-full cross)
Honda crf400r
evo slike 450 je a ne 400 zabrio sam, nije moj motor od bratica...
usput prodajem gileru runner sp50 2007g-- http://www.njuskalo.hr/skuteri-do-50/gilera-runner-50-cm3-oglas-3711551
daj ga pitaj na koliko mjenja klip (sati) jer neznam bil kupio yz450f ili wr250f
daj ga pitaj na koliko mjenja klip (sati) jer neznam bil kupio yz450f ili wr250f
kolko ja znam ti motori su 4T i to se klip mijenja puno puno rjede nego kod 2T, tak da se ne brini oko toga..
daj ga pitaj na koliko mjenja klip (sati) jer neznam bil kupio yz450f ili wr250f
kolko ja znam ti motori su 4T i to se klip mijenja puno puno rjede nego kod 2T, tak da se ne brini oko toga..
Nemoj si kupovat 450 prejako je to, nemozes se normalno vozit, pre divlje je to, ja sam imo oriona 250 4t svugdje je iso tak da ti je 250 cist dosta..evo jedna slikica od oriona:
Kaj pricas ti ak ce skocit s ove 2t prdilice na 450, i to je previse za voznje iz hobija dosta je 250
Kaj pricas ti ak ce skocit s ove 2t prdilice na 450, i to je previse za voznje iz hobija dosta je 250
kakva prdilica?taj motor opere tvoje 2 takve orione.
Kaj pricas ti ak ce skocit s ove 2t prdilice na 450, i to je previse za voznje iz hobija dosta je 250
kakva prdilica?taj motor opere tvoje 2 takve orione.
usporedujem s 450
ma kako oces...
po meni je 450 4T ok motor, a i on ima poprilicno iskustva s crosso tak da ce mu biti ok...
Kaj pricas ti ak ce skocit s ove 2t prdilice na 450, i to je previse za voznje iz hobija dosta je 250
kakva prdilica?taj motor opere tvoje 2 takve orione.
Ima pravo, vozio sam KTM-a 85 (2t), Oriona 250 (4t) i KTM-a 250 (2t) pa da vidiš kako mali KTM dere Oriona..
Meni je ovo predivan motor (još za tebe koji zarađuješ hrpu love, ni cijena nije problem :)
Najbolji enduro sto sam ja imao priliku voziti je bio ktm 400 exc, motor je nevjerojatno laski za vozit nego 450 iako je razlika 50ccm, nije mi bas jasno kako je to moguce, a opet s druge strane jaci je dosta od 250ccm, skoro ko 450ccm...
dakle 400ccm=okretnost ko 250ccm, a snaga ko 450ccm.
cuo sam na 2t npr yz125 se klip mjenja svakih 100sati dok kod 4t npr yz250f svakih 150 sati. ali to je full cross. a kod enduro jos 50h mozes vise nego kod full cross.
meni nekako izgleda malo 150-200 sati za voznju, jer ipak klip je 1,000kn + jos barem 200kn za dihtunge.
nekako mi se svidja wr250f,
a vidit cu jos sta cu kupit jucer sam si narucio gopro hero i drugu kacigu (kros kaciga)
ma ovisi i naravno kako ces se voziti, ali ja mislim da vi yz450f izdrzao 200h bez velikih problema.
kupio sam je u sarajevu.
Imas u Zagrebu u motormaniji ovu kameru, cjena je oko 200 eura
http://www.motormania.hr/ (samo je nema na webu,ali ima u radnji)
dali neko ovdje ima cross motor osim mene (enduro-full cross)
ti si iz cazina vidim na video
ti si taj koji ore krcane ? :P
dali neko ovdje ima cross motor osim mene (enduro-full cross)
ti si iz cazina vidim na video
ti si taj koji ore krcane ? :P
jbg ima nas 15 iz cazina sto vozimo cross, vozam se puno, a jbg neznam gdje su krcane :) ali sigurno sam bio tu :) xD
i evo jedan mali glupi video(bilo je klizavo)
i evo jos jedan video XD malo je duzi nego ovaj prvi
evo da se ja malo javim u ovu temu,,vozim cross nekih 5 god,,nikakve utrke već samo rekreativna vožnja,,trenutno imam ktm sx 144 08,g,ali u garaži je još jedan ktm sx 125 05.g.,,to je bratova pila,,prije ovog ktma sam imal suzuki rm 125 05.yamahu yz 125 04.g. i još jednu iz 1995.g,,da se nadovežem na vašu raspravu u vezi izmjene klipa,,100r/h je puno za cross motor bez obzira dali je 2t ili 4t iako kod 4t ipak traje malo duže, klip bi se trebal mijenjati dosta prije jer čim je klip duže u motoru više se potroši pa se time više troši cilindar....dok kod enduro motora klip traje dosta duže,,znam za nekoliko ktma exc-a 450 koji su napravili preko 400r/h bez ikakvih problema,,isto tako je ktm exc 200 od jednog frenda napravil 350r/h i onda ga je prodal jer je kupil novoga,,trajanje klipa dosta ovisi o održavanju,,znaći najbolja ulja redovita promijena ulja,,redovito pranje i nauljivanje filtera za zrak itd.itd ,cross i enduro su različiti motori bez obzira kaj su oni na pogled slićni ali razlike su velike u mašini.....itd
evo slika mog i bratovog motora
i koji bolje ide?
Koje je to kaciga, kolko si platil?
gamer ovaj video yamaha dt 2012 je bas zakon