Cross motori...

poruka: 267
|
čitano: 238.227
|
moderatori: XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Cross motori...

ja imam kroser ovaj vec 8mj i nije mi nikad dosadno...
imao sam prije toga 2 krosera ali 50kubika....

sa kroserom nije dosadno jer uvjek te nesto novo ceka u travi ili na starni gdje se penjes :)

ja cu sebi kupiti uskoro drugi motor mislio sam yamahu yz 125 2005 god  :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
Ma bolji ti je cetverotaktni vjeruj mi...imo sam priliku vozit dvotaktnog 125 yamahu bas i to 2004 godinu...problem kod tog motora kojeg sam ja vozio je bio sto nemozes regulirat gas..ti njemu das full gas on nece vuc opce do trenutka kad mu se otvori ventil...a kad mu se otvori ventil to ti je full gas i cim mu malo popustis gas on zatvara ventil i opet je na niskim obrtajima dje nece vuc...naravnio ljudi koji voze duze motore mogu to regulirat kvacilom ali ti se onda kvacilo trosi i mjenjat ces ga cesce i to dosta desce nego na cetverotaktnom...a kod cetverotaktnog ljepo reguliras snagu bez problema a i velika prednost je sto ide cisti benzin ,MANJE TROSI.i nemores brinut oko mjesunga.Sad neznam kakvi su drugi dvotakni dal im mozes ljepo regulirat snagu ili je isti problem ko sa tim sto sam ja vozio...I pogotovo ak prelazis sa cetverotaktnog na dvotaktni to ti je ko sa konja na magarca.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
Tole1710 kaže...
Ma bolji ti je cetverotaktni vjeruj mi...imo sam priliku vozit dvotaktnog 125 yamahu bas i to 2004 godinu...problem kod tog motora kojeg sam ja vozio je bio sto nemozes regulirat gas..ti njemu das full gas on nece vuc opce do trenutka kad mu se otvori ventil...a kad mu se otvori ventil to ti je full gas i cim mu malo popustis gas on zatvara ventil i opet je na niskim obrtajima dje nece vuc...naravnio ljudi koji voze duze motore mogu to regulirat kvacilom ali ti se onda kvacilo trosi i mjenjat ces ga cesce i to dosta desce nego na cetverotaktnom...a kod cetverotaktnog ljepo reguliras snagu bez problema a i velika prednost je sto ide cisti benzin ,MANJE TROSI.i nemores brinut oko mjesunga.Sad neznam kakvi su drugi dvotakni dal im mozes ljepo regulirat snagu ili je isti problem ko sa tim sto sam ja vozio...I pogotovo ak prelazis sa cetverotaktnog na dvotaktni to ti je ko sa konja na magarca.

Jesi siguran?

 

Ja bi prije rekao suprotno, ali što se tiče tog 2T VS 4T tu je teško izvuć koji je bolji, ali većina ovog šta si ti napisa jednostavno nije istina. Ventil kod 2T služi da bi motor radio bolje na nižim a i da bi manje trošio jer kad je ventil zatvoren dio ispušnih plinova u kojima se i nalazi nešto nesagorene smjese se vraća u cilindar.

 

Bilo koji 2T od 125 vuče i na nižim a pogotovo na visokima bolje nego 125 4T, stoga jedini logičan izbor za krosera manje kubikaže je 2T, a i svatko će ti reći da je cvajo daleko zabavniji za vozit.

14 godina
neaktivan
offline
Cross motori...

Dosta ljudi sa 250 4 takta su presli na 125 2 takta.

Jer 2 takta imaju veliku agresivnost, a 4 takta imaju slabju agresivnost ali zato trose manje i daju uvjek istu snagu....

I 4 takta je teze odrzavati....


Ako si ikad probao 250 2 takta da vozis onda ces vidit sta je motor....
a 250 4 takta je isto kao da vozis 125 kubika


Poruka je uređivana zadnji put ned 13.11.2011 15:09 (#GaMerr).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
#GaMerr kaže...

Dosta ljudi sa 250 4 takta su presli na 125 2 takta.

Jer 2 takta imaju veliku agresivnost, a 4 takta imaju slabju agresivnost ali zato trose manje i daju uvjek istu snagu....

I 4 takta je teze odrzavati....

Ako si ikad probao 250 2 takta da vozis onda ces vidit sta je motor....
a 250 4 takta je isto kao da vozis 125 kubika

1. boldano:

Znam na šta si mislio ali si se krivo izrazio, naime 4t snagu isporučuju linearno, ali isto im je, a pogotovo slabijima, vrhunac snage u najvišim okretajima.

 

2:

To jednostavno nije istina jer vodeno hlađen 4t može prijeći duplo više od cvaje a uz duplo manje troškove održavanja.

 

3:

Je na papiru jer je tada snaga jednaka, ali u praksi cvaja puno bolje ubrzaje jer mu treba duplo manje da sagori smjesu i potpuno obavi izgaranje.

 

Prije sam imao DT-a, a sad imam Yamahu TDR 125, to je ista mašina ko na DT-u, ali to je enduro, a ne cross motor, a 2T 250 nisam nikad vozio jer su jako rijetki, ali ne sumnjam da su zabavni, možda čak i malo previše.

 

14 godina
neaktivan
offline
Cross motori...

ja imam yamahu dt 125 enduro 2T motor ima 12kw ..
vozio sam onda yamahu yz 125  2T 29kw i husqvarnu wr 250 2T 37kw.

Kad kazem vozio onda mislim na duzi period od par dana a ne samo jedan krug...

Yamaha dt je enduro motor koji radi lijepo na malim obrtajima i na velikima,

Yamaha yz cudo od motora voli velike obrtaje. (ja kupujem yz 125 uskoro)

Husqvarna wr motor tesko radi na malim obrtajima, trazi velike obrtaje, rita se kao konj,motor nije za neki veci put previse se rita....

250 4T imaju mozda par kw vise od 125 2T.


250 4T je vise za enduro dok 125 2T je vise za pravu utrku

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Cross motori...

Skini blokade s DT-a, i imat ćeš malo manje od 30 konja!

 

Btw.

I ja bi kupio nekog YZ ili DT-a samo za divljanje jer mi je TDR ko nov pa mi se ne isplati ići s njim u blato a i to mu nije namjenja, ali teško je nać takav motor da je dobar, jer većina ljudi izvade dušu iz takvog motora i onda ga prodaju.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
Uposredivo sam yamhu yz 125 cm3 i yamahu 250yzf ...To su iste snage i to sam govorio...neznam uopce dali i postoji 125 4-t al da je CROSS o tome i govorim a ne o endurkama.Ali ja sam govorio za dvotaknu yamahu da nisam siguran dali su sve takve da nece vuc napocetnu a poslje vuce ko luda..govorio sam specificno za tu koju sam ja vozio al cisto sumljam da je tu u pitanju bio kvar ,mozda je tak nastelan u karburatoru ,neznam stvarno al kad ti kazem da dok mu se neotvori ventil to ti ide ko apenac,al bez pretrjetivanja i samo sam htio da ako ce kupovat da si pripazi ak ce bit takav motor da je slab dok se neotvori ventil da nekupi jel to je stvarno tesko za vozit po cross stazi jel ti kad ides na skok neki recimo dje letis 5-6 metara u daljinu moras mu dat gasa i to dost al ak ti nemas "izbornik" gasa to je tesko za vozit..dva su slucaja neces moc skocit jel si pre spor a drugi je da ces mu dat full gas kad se otvori ventil i onda letis ko zna gdje:) Neznam mozda je to bio takav motor al skroz cudno i tesko za vozit.Vozio sam jos ktm.a 300 exe 96 god i to je bio cvajo i enduro , to leti da boli glava...sam da kazem da ZNAM kako cvajo vuce i da nemislim da je cetverotaktni jaci za istu kubikazu...on je dvostruko slabiji al mu se zato mece duplo veca kubikaza od cvaje!
13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

4takta nikad nemozes usporedit sa 2 takta 2 t je 8 puta jaci mogu rec 1000primjera al evo jedan svaki moto gp vozac je bio u klasi 125 2t  a te  2t idu bolje od 6004t i kros 2t 125 ima oko 40+konja a 125  4t nema vise od 15 .2 t jede 4t

14 godina
neaktivan
offline
Cross motori...

neznam koliko vi znate o djelovima motora (ja sam mehanicar pa znam dosta)

2T ide bolje samo sto ima 2 takta i treba mu puno vise obrtaja da radi nego 4T koji ima 4 takta.

2T vise ima obrtaja onda je logicno da ce otici (karike,klip,cilindar) prije nego kod 4T


125 2T  je isto kao 250 4T (u istu klasu idu, i iste su jacine)



2T je bolje imati kod manje kubikaze=49 , 65 , 80 , 85 ,100 , 125 ,175 , 200 , 250 kubika . Sve preko 250 kubika 2T je kao da vozis konja , sve preko 250kubika je bolje za 4T

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
#GaMerr kaže...

neznam koliko vi znate o djelovima motora (ja sam mehanicar pa znam dosta)

2T ide bolje samo sto ima 2 takta i treba mu puno vise obrtaja da radi nego 4T koji ima 4 takta.

2T vise ima obrtaja onda je logicno da ce otici (karike,klip,cilindar) prije nego kod 4T

2T nudi duplo a nekad i više snage iz iste kubikaže jer mu treba 2 manje vremena da obavi potpuno izgaranje, znači radilica treba napraviti 360° a kod 4T 720°, ali tu ima i problem a to je da 2T nema karter i nema podmazivanje kako kod 4T već se podmazuje iz goriva, pa zato ugl. prije rikne, a pogotovo ako se ljeva loše ulje u mješavinu.

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.11.2011 10:47 (Joco55).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
Joco55 kaže...
#GaMerr kaže...

neznam koliko vi znate o djelovima motora (ja sam mehanicar pa znam dosta)

2T ide bolje samo sto ima 2 takta i treba mu puno vise obrtaja da radi nego 4T koji ima 4 takta.

2T vise ima obrtaja onda je logicno da ce otici (karike,klip,cilindar) prije nego kod 4T

2T nudi duplo a nekad i više snage iz iste kubikaže jer mu treba 2 manje vremena da obavi potpuno izgaranje, znači radilica treba napraviti 360° a kod 4T 720°, ali tu ima i problem a to je da 2T nema karter i nema podmazivanje kako kod 4T već se podmazuje iz goriva, pa zato ugl. prije rikne, a pogotovo ako se ljeva loše ulje u mješavinu.

nemozes 2t i 4t iste kubikaze nikako mjeriti...

to je isto kao kod auta sto stari fico ima 2T  i bollje vuce nego novi neki 4T iste kubikaze a 4T je tezi i veci :)

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.11.2011 19:31 (#GaMerr).
13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

125 dvotaktno je jace od svih 4t do 500ccm3 ...jedan primjer uzmi cagivu mito ide 190kmh bez previse problema ako imas dobar auspuh.bez kita se sredi da ide tolko, koji cetverotaktni ispod599ccm3 ide tolko? mozda ima par primjera ali su sigurno bar 3 puta veze kubikaze od 125.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

125 dvotaktno je jace od svih 4t do 500ccm3 ...jedan primjer uzmi cagivu mito ide 190kmh bez previse problema ako imas dobar auspuh.bez kita se sredi da ide tolko, koji cetverotaktni ispod599ccm3 ide tolko? mozda ima par primjera ali su sigurno bar 3 puta veze kubikaze od 125.

Cagiva Mito ide po svom satu 190, ali opće je poznato da njen sat dosta "laže", pa je njena realna brzina negdi oko 165.

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.11.2011 17:57 (Joco55).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

125 dvotaktno je jace od svih 4t do 500ccm3 ...jedan primjer uzmi cagivu mito ide 190kmh bez previse problema ako imas dobar auspuh.bez kita se sredi da ide tolko, koji cetverotaktni ispod599ccm3 ide tolko? mozda ima par primjera ali su sigurno bar 3 puta veze kubikaze od 125.

daj ova  tema je za cross, i nemoze nikako 125 2T ici protiv 500 4T.
jedino moze sa 250 4T

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.11.2011 9:18 (#GaMerr).
13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

ima istine da laze sat na nekim motorima, ali ide cagiva kakvih 165 to ide obicna aprilia rs cim ju otvoris znaci izvezes iz trgovine skines blokadu i stavis auspuh sportski i aprilia rs 125 ide preko 160 sigurno a cagiva mito kad se malo doradi ide 200.negovorim gluposti znam sta je dvotaktni motor i sta mozes izvuc odnjega, imo sam hondu sportsku 50ccm isla je 110+ bez ikakvih dorada nelazem,, a i tebi gamer kazem 125sportska dere 500ccm evo primjer aprilia pegaso ili kawasaki kle 500  imaju 46ks idu oko 170kmh otvorena 125ica se ganja sanjima bez problema

14 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

ima istine da laze sat na nekim motorima, ali ide cagiva kakvih 165 to ide obicna aprilia rs cim ju otvoris znaci izvezes iz trgovine skines blokadu i stavis auspuh sportski i aprilia rs 125 ide preko 160 sigurno a cagiva mito kad se malo doradi ide 200.negovorim gluposti znam sta je dvotaktni motor i sta mozes izvuc odnjega, imo sam hondu sportsku 50ccm isla je 110+ bez ikakvih dorada nelazem,, a i tebi gamer kazem 125sportska dere 500ccm evo primjer aprilia pegaso ili kawasaki kle 500  imaju 46ks idu oko 170kmh otvorena 125ica se ganja sanjima bez problema

pa ako je malo sredjen motor 125 ide bolje ali kada onaj od 500 isto ga malo sredi onda nista nisi dobio,
nemozes sredjen motor racunati sa obicnim (stock)...

kad se to gleda onda idu da su obadva stock ili full tuning

I nemozes nikako racunati sportak i enduro motor....

enduro je nesto drugo a sportak je drugo....

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.11.2011 20:44 (#GaMerr).
13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

kako ces to sredit 4 t sta ces napravit? ja na dvotaktnom samo auspuh. i kako nemozes sportak i enduro racunat pa eto ti tih tvojih 500 kubika al ajde neda mi se prepirat recu ti jos jednu stvar evo 125 ccm3 cross vs recimo 450ccm3 cross i vidi slucajnosti 125 ide bolje..kako to? pa jer izvlaci preko 40 ks a 450 recimo nek izvlaci malo vise opet ga 125 2t pojede jer su dvotaktni konji tri puta zivcaniji.nemam se vise sta raspravljati kad znam da sam upravu i da dvotaktno ide bolje od cetverotaktnog{#}

14 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

kako ces to sredit 4 t sta ces napravit? ja na dvotaktnom samo auspuh. i kako nemozes sportak i enduro racunat pa eto ti tih tvojih 500 kubika al ajde neda mi se prepirat recu ti jos jednu stvar evo 125 ccm3 cross vs recimo 450ccm3 cross i vidi slucajnosti 125 ide bolje..kako to? pa jer izvlaci preko 40 ks a 450 recimo nek izvlaci malo vise opet ga 125 2t pojede jer su dvotaktni konji tri puta zivcaniji.nemam se vise sta raspravljati kad znam da sam upravu i da dvotaktno ide bolje od cetverotaktnog{#}

sportak motor radi drugcije (druge gume,i prenos je drugi,vise obrtaja motor ima) a enduro  ima spor prenos ali zato ima jacinu veliku, a nema velike obrtaje....


a 125 full cross 2T mozda je brzi na startu od 550 4T enduro motora , 125 2t full cross ide oko 100-1200kmh dok enduro motor od 550 4t ide 150-180kmh.

a racunaj 125 2T full cross protiv 550 4T full cross onda nema sanse, jer velika je razlika izmedju enduro motora i full cross.....

250 2T (full cross) ide na 550 4T (full cross)


ovo je isto kao sto neko misli da je supermoto isto kroser samo treba gume stavit i to je to...

Sve je to razlika velika....

13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

mozemo se prepucavat bez prestanka heh i kud si vec oso na 5504t .ja odpocetka pokusavam reci da je dvotaktna masina zivcanijai daje osjetno vise snage od 4t cak i ako 4t ima nesto vise ccm.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

mozemo se prepucavat bez prestanka heh i kud si vec oso na 5504t .ja odpocetka pokusavam reci da je dvotaktna masina zivcanijai daje osjetno vise snage od 4t cak i ako 4t ima nesto vise ccm.

to je tacno dali to ide ovako 125 2t = 250 4 t , 250 2T= 450 4T

jer 125 2t nikako nemoze protiv 450 4 T

13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

haha zavisi kako uzmes.ako uzmes dvotaktnu 125icu sto voze utrke dajem ruku taka jedva dvotaktna pila dere cetverotaktnu 599ccm sportsku klasu.znaci motore poput yamahe r6 i ostale ekipe. i opet kazem iz dvotaktnog je puno lakse izvlacit snagu to ti moze svako potvrdit ali i sam moras svatit pa pogledaj uzmi 125 2t i stavi auspuh sportski i kit i ide ko vrag a uzmi 4takta i sta mozes napravit od 125 4 takta ?nista..  sad ti sve govorim dvotaktni moze derat i dosta vecu kubikazu jer se iz dvotaktnog moze izvlacit vise snage uz puno manji obujam .znaci manje ccm a vise konja.

 

 

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

haha zavisi kako uzmes.ako uzmes dvotaktnu 125icu sto voze utrke dajem ruku taka jedva dvotaktna pila dere cetverotaktnu 599ccm sportsku klasu.znaci motore poput yamahe r6 i ostale ekipe. i opet kazem iz dvotaktnog je puno lakse izvlacit snagu to ti moze svako potvrdit ali i sam moras svatit pa pogledaj uzmi 125 2t i stavi auspuh sportski i kit i ide ko vrag a uzmi 4takta i sta mozes napravit od 125 4 takta ?nista..  sad ti sve govorim dvotaktni moze derat i dosta vecu kubikazu jer se iz dvotaktnog moze izvlacit vise snage uz puno manji obujam .znaci manje ccm a vise konja.

 

 

 

 

 

evo da i ja nesto napisem.. yamaha r6 u prvoj ide 100+ i dok presalta u 2 on je za 1s na 150 dok 125-tica je vec u blokadi u 5 ili 6 ili u slucaju cagive u 7 brzini tak da to uopce nema smisla usporedivat 125 2t i bilo koji supersport motor od 600 ccm, nemam nista protiv 2t, sve to stoji da je on agresivniji na gasu i sve to,ali ti s 2t otpeljaj takve 2,3,4 utrke i mozes komotno mjenjat klip, cilindar karike, a to je neisplativo....

17 godina
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

haha zavisi kako uzmes.ako uzmes dvotaktnu 125icu sto voze utrke dajem ruku taka jedva dvotaktna pila dere cetverotaktnu 599ccm sportsku klasu.znaci motore poput yamahe r6 i ostale ekipe. i opet kazem iz dvotaktnog je puno lakse izvlacit snagu to ti moze svako potvrdit ali i sam moras svatit pa pogledaj uzmi 125 2t i stavi auspuh sportski i kit i ide ko vrag a uzmi 4takta i sta mozes napravit od 125 4 takta ?nista..  sad ti sve govorim dvotaktni moze derat i dosta vecu kubikazu jer se iz dvotaktnog moze izvlacit vise snage uz puno manji obujam .znaci manje ccm a vise konja.

 

 

 

 

 

I onda je svizac zamotao čokoladu u omot...

 

Kod dvotaktnog motora imaš puno veće gubitke nego kod četverotaktnog motora jer dio smjese zraka i goriva pobjegne van kod izmjene plinova, to je neizbježno zbog same konstrukcije motora. Pričam za stariji tip motora. U novije vrijeme postoje 2T motori sa ventilima i kod njih je druga priča, to su motori kakvi se ugrađuju u te sportske jurilice kakve ti spominješ, ali to nema veze sa 2T motorima kakve mi poznajemo...

 

PC RULES!!!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
mika2210 kaže...

I onda je svizac zamotao čokoladu u omot...

 

Kod dvotaktnog motora imaš puno veće gubitke nego kod četverotaktnog motora jer dio smjese zraka i goriva pobjegne van kod izmjene plinova, to je neizbježno zbog same konstrukcije motora. Pričam za stariji tip motora. U novije vrijeme postoje 2T motori sa ventilima i kod njih je druga priča, to su motori kakvi se ugrađuju u te sportske jurilice kakve ti spominješ, ali to nema veze sa 2T motorima kakve mi poznajemo...

 

Pa svi 2T motori zapremnine > 50 ccm koji su proizvedeni sredinom 80-ih do danas imaju PowerVentil, čak i nova aprilia rs 50 ga ima.

13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

ko nevoli dvotaktno nek si kupi 125 4 takta pa na trci krajnjega dok ga obilazi bicikli haha.i da stojim cvrsto iza toga sto govorim jer sam skroz u pravu svaku rijec. 125 2t sto se voze utrke dere 4t sportake od 600ccm jer je i laksa dosta od njih i znam kako ide 125 2t obicna koju obicni ljudi sa par milja kuna srede da ide ko vrag .a kamoli one bolesne koje su spremne za 1 utrku i onda generalke i gdje izvlace iz masine njihove duse al nemam se volje prepirat da mi neko prica gluposti .. al tema je crooss i 125 cros ima preko 40ks odma kad ga kupis a tolko konja nema ni jedan 4t ispod450ccm

13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

kubiki ili kubici nauci se pisati. nemas pojma o nicem al eto ti si upravu .sto vise kw brzi start hahahaha pametan si nema sta al ajd ok svijet je pun budala{#} dvotaktno je najbolje i najjače

Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

ko nevoli dvotaktno nek si kupi 125 4 takta pa na trci krajnjega dok ga obilazi bicikli haha.i da stojim cvrsto iza toga sto govorim jer sam skroz u pravu svaku rijec. 125 2t sto se voze utrke dere 4t sportake od 600ccm jer je i laksa dosta od njih i znam kako ide 125 2t obicna koju obicni ljudi sa par milja kuna srede da ide ko vrag .a kamoli one bolesne koje su spremne za 1 utrku i onda generalke i gdje izvlace iz masine njihove duse al nemam se volje prepirat da mi neko prica gluposti .. al tema je crooss i 125 cros ima preko 40ks odma kad ga kupis a tolko konja nema ni jedan 4t ispod450ccm

mozda i da, al slozeni sportak 600ccm 4t dere 125 2t samo tako....

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
13 godina
protjeran
offline
Re: Cross motori...

dobro.ali zar se iz 2 takta motora neizvlaci puno vise snage uz manje ccm? naravno da da .to pokusavam reci cijelo vrijeme ali neki nezele to prihvatit a to je jasno i smijesno je to usporedjivat

16 godina
neaktivan
offline
Re: Cross motori...
metro2033 kaže...

dobro.ali zar se iz 2 takta motora neizvlaci puno vise snage uz manje ccm? naravno da da .to pokusavam reci cijelo vrijeme ali neki nezele to prihvatit a to je jasno i smijesno je to usporedjivat

to i mene zanima.

koliko vidim neki cross 125ccm 2t serijala imaju 40ks i uz nekoliko preinaka moze se doci i do 50ks.

 

a svi 125ccm 4t nikako vise od 15ks, zasto ne moze vise?

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice