bog svima znaci imam skuter jm star jsd50 i ovako na motoru mi je bio otislo cdi i bobina kupio sam sve to i namontiro sada imam jos veci problem nece mi davati iskru znali neko di je problem
Baotian najcesci kvarovi
- poruka: 135
- |
- čitano: 130.441
- |
- moderatori:
XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
bok svima imam motor jm star jsd 50 ista je masina ko kod baotiana i na njemu mi je otislo cdi i bobina. Sada kad sam sve to kupio i stavio nece mi davati iskru . dali neko zna di je problem
Probaj sa drugom svjećicom, pregledaj žice, namotaje.
svjecicu sam pogledno i zice jedino ako nije do namotaja
Meni su bili otišli jer mi je voda ušla unutra.
hvala pogledo sam namotaje i bili su izgorili sad sam stavio novu svu elektroniku i skuter pali bez problema
Ma ništa, uživaj. ;) i pazi, sad je skliska cesta. Hehe.
Imam baotiana od 50kubika neke je napisao da je ona elektronska zica ona roza blokada ja sam je presjekao nista onaj zlatni seraf skinuo nista promijenio sam drudi auspuh kiji me je stajao 500kn inox i nece preko 35 da ga molim na pocetku vuce dođe do 35 i stalno na toj brzini pomagajte ljudi???
Nisam ekspert, ali ipak mislim da bi i sa blokadom trebao ići barem 45? Frend je blokadu složio na jack da može uključiti i isključiti kad hoće, i mislim da je bilo više od jedne žice.
Nije li "blokada" ustvari mehaničke prirode tj blokada na varijatoru? znači prsten na strašnjoj remenici koji sprječabva remenu da ukliži u nju ?
Ima više blokada. Imaš električnu koja ograničava broj okretaja (ta žica što se prereže, kod mene je samo iščupan jedan od onih 6 konektora. Druga je prsten na prijenosu koju je spomenuo kolega. Ne znam ima li još što, možda nešto na auspuhu i neka podešavanja na karburatoru.
Postoje dvije blokade (neki vele čak i treća u obliku nekog prigušenja u auspuhu zbog čega mašina ne može raditi "brže"), prva je elektronička, jer ne bi li bilo malo neprirodno da od tisuća Baotiana baš svaki ide točno 45 bez varijacija sa mehaničkom blokadom (moje mišljenje)? Druga je ta mehanička koja ga drži na malo više od 50, ako se ne varam.
Frend veli da ta žica od blokade ide od CDI-a, i može ali ne mora biti roza, i moguće da je spojena negdje sa jackom pa ni ne moraš sjeći ništa... A ako toga nema, imaš samo mehaničku, proguglaj model i naći ćeš kako skinuti to...
tnx
cemu sluze te rolice i gdje su smjestene te koje su najbolje za baotiana?
a puno ti hvala
imam problem sa paljenjem......kad je hladan..ili ujutro kad ga palim..znači nakon dugog stajanja...dugo vergla....dali to ima veze sa elektročokom
Pozdrav.
Imam problema sa Baotianm 49qt 9.
Star je 4 godine, preko 8500km napravio. Nikad nije bio na servisu, samo promjenio ulje 2 puta i kasnije redovito dolijevao.
Problem je što ja nemam pojma, kako se održava skuter, tako da molim sve koji se jave, da detaljno objasne kako da neš napravim.
Skuter upali bez problema na dugme i kurblu, ali kada mu dodam gas do kraja, neide preko 30km na sat. :S Dan prije toga normalno išao 45km na sat, sa svim blokadama.Uz jedno brdo išao je bez problema samnom 25km na sat, sada neide ni 10. :S
Pogledao sam karburator i ona gumica mi je na dva mjesta pukla, a i raširila se, tako da ne sjeda baš najbolje kada sam vratio nazat, a neko debelo crijevo šta ide iz bloka motora u karburator je ispucalo od starosti i to sam sa izolir trakom oblijepio. XD
Za prvu ruku. Zanima me da li znate u čemu je problem, i da li može biti do toga dvojeg da neide nikako preko 30, mislim da u drugu brzinu ne će ubaciti. :S
Filter goriva, koji se nalazi ispod rezervora je čist. Također sam ispuhao sva crijeva i pumpicu za gorivo.
Motor pali dobro i vozi, ali nikako da ide brže. Također sam mu držao par minuta pun gas i izbacio je hrpu čađi iz auspuha. Našao sam na forumima, da i zbog toga može biti problem, ali to je sada valjda riješeno. Ulio sam malo benzina unutra u auspuh i promučkao, da rastvori čađu. Iscurilo je gareži dosta. :D Sada koliko je to pametno bilo, ne znam. :/
Molim savjet neki kako dalje.
P.S. Pravi savjeti kako da se popravi to, ako se može, a ne izrugivanja da bacim u smeće jer je to smeće od Baotina itd. Skuter me dobro 4 godine služio, tako da drugih žalbi na njega nemam do ovog sada.
Moraš zamjeniti tu gumicu, nemoj ga više ni paliti dok ne promjeniš.. I pažljivo rukuj i sa novom, nisu baš neke te gumice. Kad to zamjeniš, javi kako ide pa ćemo vidjeti za ostalo.
I nema ti on nikakve brzine, nego variomat. Evo ovdje princip rada.
Ako ti se neda čitati, pogledaj bar ovaj video, sa kraja tog članka.
Hvala na odgovoru.
Promjenio sam gumicu, motor hvata sada gas normalno, nema više da "hvata" zalet, kada mu dam gas, nego odmah ubrzava.
Uzbrdo sada gdje je išao 25, ide 35, tako da sigurno bolje ide.
Više nema da mi skuter ide 20 km na sat. :) Valjda će i ova gumica potrajati skoro 9 tisuća kilometra i ja ću biti sretan i zadovoljan.:)
Imam još par pitanja vezanih uz akumulator.
Akumulator je od 12V i 6 A, te bi se trebao puniti sa 1A po satu, ali ja imam ispravljač koji puni sa 12 i 24 samo. :S
Da li smeta akumulatoru, ako ga spojim na njega?
U uputama piše, da se nebi smio puniti više od 2 ampera po satu. :S Ali ne znam gdje bi bilo za nabaviti tako malih ispravljača.
Ako tko zna, bilo bi dobro da mi javite. Hvala unaprijed.
Hm.. Mislim da je moj ispravljač 6 ili 8A, iako se ona kazaljka na njemu popne na 3-4A kad se puni, sad ne znam koliko je to točno.
Akumulatoru je sad 3.-4. godina, i zrel je već polako za mjenjanje. Jako teško upali kad je skuter hladan.
Meni je isto bilo tako, ali nakon 2 ili možda 3 godine, sa akumulatorom što je došao uz skuter. Sada imam drugi i pripunim ga po sat-dva svaki drugi vikend, jer preko noći se isprazni, a svjetlo mu jako troši struju i ako predugo vozim sa svjetlima, par dana, da su stalno ukljućena, onda se isprazni. Ne znam da li je tako i kod tebe?
Mislio sam kupiti akumulator sa većom amperažom, ima jedan od 12 V i 24 A-ra, što je 4 puta više nego šta je ovaj standardni od 6 A-ra.
Da li znaš smeta li to skuteru?Ako se stavi akumulator sa većom amperažom. Podjednakih su dimenzija, samo što je ovaj viši, tako da planiram plastiku od poklopca malo stanjiti. Ima one zaštitne pregibe koji bi se dali skinuti siguran sam.
I da li će mu to pomoći prilikom hladnog starta?
P.S. Čuo sam da se ujutro treba na kurblu paliti, ali nisam siguran da li to ima nekog utjecaja.
Ne vozim skoro nikad po noći, tako da. Ne bih znao...
Ma ne smeta, jedino što će ti malo stršiti, ali ako uspiješ to narediti ili ti ne smeta što ne viri, samo daj.
Pa hoće, samo malo gasa dodaj i mora upaliti.
A to možda da ne moraš dugo verglati sa akumulatorom.
Super. Hvala na pomoći. :)
Da li znaš možda da li je ovo sigurna trgovina?
Planiram tu kupiti gume neke, tako da me zanima ima li tko iskustva sa tom trgovinom.
Nije baš popularna trgovina. PR joj je 0.
Pa me to malo mući. :S
Jer to imaju stranice samo koje su tek nastale ili su banane od Googla, ostale imaju bar PR od jedan ako su imalo slali linkove okolo.
Ne znam, pitaj u ovoj temi.
pozdrav svima, molim za pomoć!
imam baotian bt-qt-12. zadnjih par mjeseci motor mi se nonstop gasi, ali samo na većim uzbrdicama. dakle krenem uz uzbrdicu, on vozi normalno prvih 300-400 m i onda u 50 metara počne naglo gubit snagu, uspori i ugasi se. kao da mu nestane goriva naglo. zatim ga moram verglati par minuta jer se neće upali i onda se naglo upali i krenem dalje kao da se ništa nije dogodilo i tako ponovno za cca 400 metara. (nije uvijek ista udaljenost). (ista stvar pri paljenju i preko kurble.)
na ravnome vozi do cca 60 km/h i malim uzbrdicama do cca 40 km/h i tu nema problema.
čišćen je karburator, pregledane su sve žice da nije negdje masa ili prekid, promjenjena elektronika, novi filter goriva, čišćen filter zraka.
molim vas ima li itko ikakvu ideju kako da sredim kvar???
pomozite, više sam izludio.
hvala
Prvo mi je pao filter goriva na pamet dok sam čitao ali vidim da si to provjerio.... Vakum crijevo možda? Pumpica goriva... Malo goriva u rezervaru?
Pozdrav svima. Baotian 50kubika je u pitanju koji je presao skoro 13.000km. Za sada je mijenjan remen tri puta, variomat jednom, ulje redovno.. Zadnji put je remen promijenjen prije nekih mjesec dana i to sam stavio manji na preporuku znalaca, a ne 669 koji je serijski jer kazu da je primjeceno da taj 669 jako cesto puca.. sporiji je za nekih 10km na sat, ali ok.. radi se o tome da je prije nekih 2 tjedna pocelo "brujati", drukciji zvuk prilikom rada skutera i znao sam da nesto nije u redu. Da bi ga ja ipak vozio jer eto "sutra cu pogledat" i naravno jedno jutro sam krenuo i nakon stotinjak metara kao da je nesto puklo i ugasio se. Ne mogu ga upaliti, vergla, ali nista.. odlucio sam biti sam svoj majstor prvi puta.. nije bas da se previse razumijem, ali kuzim neke stvari. Molio bih za neki savjet.. sto mislite, sto bi moglo biti? Odakle krenuti.. sto pogledati :) Hvala
Pa.. Ako radi, vergla, kako kažeš, vjerojatno je nešto na prijenosu.. Skini deklo pa vidi jel remen čitav, za početak..
EDIT: Sorry, sad vidim da sei napisao da ne možeš upaliti... A ne znam onda, možda su karike dotrajale, ventili dobro ne otvaraj-zatvaraju, svjećica....