LG G3 - Rasprava

poruka: 7.244
|
čitano: 1.239.053
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava

@goranbm

Ma nisam nemam snage za nista vise tolko su me izmucili. Kad ga dobijem i ako ga dobijem natrag onda cu mozda takvo nesto ic pokusat rijesit. A oni su mi sami predlozili i rekli da imam pravo na novi bez obzira na kupca i sad se prave mutavi. Jedna agentica mi je rekla da sam u pravu i da se zalim na sve ovo ali moram priloziti presliku osobne kupca i broj na koji je mob kupljen, a ja nemam ni jedno ni drugo. Servisirali su mi mobitel star 10 dana doslovno je imao tvornicku foliju na sebi vjerujem da su ju oni genijalci skinuli u agramu. Nebi me cudilo da ostecen dode iako su samo softver mijenjali. Lijepa nasa hrvatska. Pa vidis moj ti da je doslo do toga da me strah da cu uredaj uopce dobit nazad. Nijednu informaciju nemogu dobit jer nisam njihov korisnik i neznam broj na koji je mob kupljen.

 

@PC - stručnjak

Ma da kuzim to inače tako ide kad kupis mob u dućanu. Ovaj moj je kupljen preko web shopa i to je drugacija procedura svasta mi mogu uvalit, a da je u ducanu kupljen prodavac bi mi sve rijesio. Zabrinuo sam se samo oko toga oce li mi mob vratiti natrag na moju adresu koju sam stavio na posiljci prilikom slanja, a ne da ga vrate kupcu posto je kupljen na produljenje ugovora u web shopu i na racunu imaju njegov oib i to. Jer ja vise u nista nisam siguran nazalost

Poruka je uređivana zadnji put ned 16.11.2014 1:27 (THilfiger).
16 godina
odjavljen
offline
LG G3 - rasprava

Iz ovog razloga ja radijem kupim na Amazonu. Ako uređaj ne radi, pošalješ ga natrag, plate ti troškove slanja i ako zaista ne valja, pošalju ti novi. Nema povlačenja za rukav, nema pravljenja majmuna ni "servisiranja", jer nitko ne servisira mobitele niti to smije u centrima. Servisira se uređaje kojima je istekla garancija ili za koje ne želite novi.

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
LG G3 - rasprava

Ljudi pa jel to samo meni ili dosta programa ne radi na lizalici? Npr any.do mi neće raditi, samo izađe iz programa.. Čak i piše da najvjerojatnije neće raditi na lizalici kada upalim program.... 

Onda imam amis tv, znači to na mobu... I to mi se gasi čim uđem u to...

Jel se može to riješiti kako? 

 
0 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
LG G3 - rasprava

Lollipop još službeno nije izašao za niti jedan mobitel (nisam ziher za Nexus liniju, naravno osim 6 i 9 koji dolaze s Lollipop) pa tako mnoge aplikacije nisu prilagođene za Lollipop. Odnosno za ART. 

S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku s iskustvom!
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.11.2014 12:14 (Deawood).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: LG G3 - rasprava
Deawood kaže...

Lollipop još službeno nije izašao za niti jedan mobitel (nisam ziher za Nexus liniju, naravno osim 6 i 9 koji dolaze s Lollipop) pa tako mnoge aplikacije nisu prilagođene za Lollipop. Odnosno za ART. 

Lollipop je službeno vani za Nexus liniju.

 

Art je već godinu dana u Androidu i aplikacije su prilagođene ARTu.

14 godina
odjavljen
offline
LG G3 - rasprava

Ima jako puno aplikacija koje nisu prilagođene za ART, pogotovo ove nepopularne ili koje su vezane za nešto. 

 

Jako puno ljudi baš ne zanima Nexus linija, kad će S5 i slični uređaji dobiti Lollipop onda će stvari biti drugačije. 

S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku s iskustvom!
 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: LG G3 - rasprava
Deawood kaže...

Ima jako puno aplikacija koje nisu prilagođene za ART, pogotovo ove nepopularne ili koje su vezane za nešto. 

 

Jako puno ljudi baš ne zanima Nexus linija, kad će S5 i slični uređaji dobiti Lollipop onda će stvari biti drugačije. 

Ajde mi daj primjeri tih nekih aplkacija pa da vidim.

Nisu prilagođene one koje nisu dobile update u zadnjih godinu dana. Sami ART nema veze s time što neke aplikacije nisu potpuno optimizirane za Lollipop.

16 godina
offline
LG G3 - rasprava

Moto G je danas dobio update (2013 i 2014).

Sutra Moto X 2013...

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. http://skyview.com.hr
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
LG G3 - rasprava

Ja se dosad nisam susreo da nešto ne radi, samo mi svijetli notifikacija za LightFlow (ima objašnjenjeu samoj aplikaciji da će se izdati update). Nisam dosad imao restarta, rušenja i sl. Autonomija je više manje ista. Od novih stvari koje sam primjetio, a padaju mi sad na pamet, notifikacije na lock screenu i procjena koliko još treba vremena da se mob napuni.

 
0 1 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
LG G3 - rasprava

Jedino što se sad mogu sjetiti je Timberman, ostalo što koristim je jako poznato pa neznam. A i ove tipa MaxTV nisu za ART, možda MaxTV i je s obzirom da je HT "ozbiljna firma". 

S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku s iskustvom!
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: LG G3 - rasprava
Deawood kaže...

Jedino što se sad mogu sjetiti je Timberman, ostalo što koristim je jako poznato pa neznam. A i ove tipa MaxTV nisu za ART, možda MaxTV i je s obzirom da je HT "ozbiljna firma". 

Na opisu same aplikacije stoji tekst: "IMPORTANT: Game is not compatible with ART devices at the moment. Please switch do Dalvik!"

Ako ju u godinu dana nije sredio da radi na ARTu sumnjam da bude ubuduće.

14 godina
odjavljen
offline
LG G3 - rasprava

Sredit će se za ART, ali to nije jedina. Ova je čak poprilično popularna. 

 

Ima ih, normalno da ih ima, samo treba naići na takvu. 

S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku s iskustvom!
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
LG G3 - rasprava

Skrivena "Flappy Bird tribute" igrica na Androidu 5. {#}

 
2 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
R36 kaže...

Nakon 4 dana korištenja Lollipopa nalazim zamjerke...

 

1.Uopće mi se na Lollipopu ne sviđa status bar - ako imaš više obavijesti, funkcija "očisti" ti nije gore na vrhu nego skroz dolje tj gdje ti je zadnja obavijet i sad ja moram listat skroz dolje da bi kliknuo na"očisti".

2. Ništa Lollipop nije fluidniji od KitKata - sve je to isto (razlika u miliseknundama), prebaciš KitKat na ART i imaš brzinu Lollipopa.

3. Novi način potrošnje baterije mi čudan - objašnjenje s mob.hr - Naime, sada vam izbornik ne govori koliki udio u potrošnji po postotku ima koja stavka na uređaju, već koliki postotak od pune baterije je potrošio za svaku od tih stavki. Tako kad bi recimo sa 80% napunjenosti baterije pogledali u izbornik, vidjet ćemo da je zaslon potrošio recimo 4%, a po prijašnjem mjerenju taj postotak zaslona bi bio 20% u istoj situaciji.

Meni ispada da mi je google play potrošio 40% baterije - wtf!!!

4.Baterija nije ništa bolja na Lollipopu - priče Googla da je smanjio potrošnju baterije cijelog sustava su prazne priče. Baterija na G3 mi se troši isto ako ne i brže na Lollipopu nego na KitKat pogotovo u mirovanju.

5."Nedavne aplikacije" su prije znale biti posložene na ekranu kao šahovsla ploča što mi je puno bolje nego kao sad na Lollipopu kao jedna iznad druge. Skroz nepregledno.

 

Dođe mi da se vratim na KitKat.

 

Vratio se na Kit Kat radi ovih gore točaka...Lollpop mi je bezveze...treba se strpit da se to sve posloži na Lollipopu i onda se prebacit. Danas primjetio da mi je baterija katastrofa na Lollipopu - trošila se ludo...

Vratio se na 10L - napravio root, kupio Titanium Backup, instalirao Xposed framework i G3 TweaksBox...

Instalirao temu Cobalt G3 - odlična tema.,sve ikonice moderne i odlično izgledaju. 

Sad sam tek zadovoljan!!

12 godina
neaktivan
offline
LG G3 - rasprava

R36 sad sam pogledo slike od teme koju imas na G3 stvarno je uzasna!

Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
LG G3 - rasprava

Zamolio bih za pomoc ako netko zna ili ima pouzdan link sa odgovorom.

LG G3 kupljen na crno preko njuskala, racun iz tele2 telefutura, sve uredno izgleda ali ja nisam prvi kupac.

Kakve su sanse za garanciju i gdje nositi uredaj, u agram ili u tele2?

 

Sad me strah jer sam gore procitao da su kolegi odbili garanciju jer nije prvi kupac? WTF?! pa jesmo mi jos u doba hitlera ili sta? :(

I Don't Give A Damn
 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
LG G3 - rasprava

Evo ja sam svoj prebacio na 5.0, no ovo je verzija direktno s LG servera ne ona sto se skidala s Mege. I ova verzija ima drukcoju verziju build numbera spram one, e sad cemo vidit kako ce se ponasat par dana. Za sad cca. 10 koristenja je sve uredu.

Živi život kao da ti je svaki dan zadnji dan!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
Nvidia GTX 680 kaže...

R36 sad sam pogledo slike od teme koju imas na G3 stvarno je uzasna!

Užasan je materijal dizajn...

Otom potom kakva je tebi jer je ja nisam stavljao zbog tebe nego zbog sebe...

Ljepota je u oku promatrača tako da komentirat to je bedasto.

10 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
PC - stručnjak kaže...

Evo ja sam svoj prebacio na 5.0, no ovo je verzija direktno s LG servera ne ona sto se skidala s Mege. I ova verzija ima drukcoju verziju build numbera spram one, e sad cemo vidit kako ce se ponasat par dana. Za sad cca. 10 koristenja je sve uredu.

Kakva je to verzija: V20a-219-01 ?

 

Kod mene je V20a-EUR-XX.

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.11.2014 8:44 (iandic).
13 godina
neaktivan
offline
LG G3 - rasprava

Vidim da pričate oko garancije i previše filozofirate.

 

Kakve veze ima tko je prvi kupac!? Ako imaš mobitel i račun onda nema šanse da imaš problema. Šta nekog u servisu ili u Vipu boli k... tko je prvi a tko zadnji kupac. Nigdje na račun ne piše ime i prezime ili sl...

A kolega se gore zeznuo jer je zvao Vip i objašnjavao da nije on prvi kupac.Zvat Vip i takve bedastoče pričat je smiješno.

 

Znači tko god kupi mob na crno treba imat račun i garanciju. Kad to ima onda nema brige oko garancije. Predate mob na servis s garancijom i čekate da vam ga poprave.,ili ga predate u Vip pa ga oni sami pošalju.Znači nebitno je gdje ga predate, bitno je da imate pravovaljanu garanciju i račun.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.11.2014 8:51 (R36).
 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
LG G3 - rasprava

Što se tiče službenih servisa nije ni potrebno ić s garancijom ili računom kod njih jer tako i onako po IMEI-ju vide gdje je kupljen i sve. Tako da se komotno možete pojaviti s mobom samo kod njih.

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
javi dojmove - 20A je krcata bugova...
10 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
R36 kaže...

Vidim da pričate oko garancije i previše filozofirate.

 

Pa vidiš da ima veze. Ja sam im poslao natrag uređaj star 13 dana kupljen reko web shopa zatrazio iskljucivo zamjenu, a oni mi ga na servis poslali. Ko je tu lud kad oni rade sve po svome. Da bi dobio bilo kakvu informaciju u kojem je stadiju moj mob i kada ce mi bit vracen traze me broj na koji je kupljen, a ja taj broj nemam i nisam tele 2 korisnik. U agramu su mi dali informaciju jer oni samo traze imei. I kako onda da se ne zabrinem i da ih ne zivkam kada me nakon svega i  uhvatila panika da se uredaj nevrati natrag kupcu jer na racunu (ako me dobro pamet sluzi i ako sam dobro vidio) jasno pise oib kupca posto je kupljen na produljenje ugovora. Ispravite me ako se varam? Mislim znam da je logicno da se meni vrati jer sam posiljatelj al ja njima nista nevjerujem. Sta sam nesto lose napravio sto sam ih kontaktirao? Nerazumijem

10 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
Akira kaže...

 

Kakve su sanse za garanciju i gdje nositi uredaj, u agram ili u tele2?

 

Garancija ti vrijedi. Trebao bi ga odnesti u telefuturu ili kontaktirati agram. Ali mislim da ga mozes odmah u agram poslati to ti je moj savjet. Kada si uzeo mob i u cemu je problem?

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.11.2014 12:37 (THilfiger).
13 godina
online
LG G3 - rasprava

Nemas ti kaj tražiti zamjenu. Rok za to je 8 dana od kupovine, a jamstvo ti normalno vrijedi

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
maks0806 kaže...

Nemas ti kaj tražiti zamjenu. Rok za to je 8 dana od kupovine, a jamstvo ti normalno vrijedi

 Ako je kupljen putem web shopa rok je 14 dana od dana primitka.

17 godina
offline
Re: LG G3 - rasprava
THilfiger kaže...
maks0806 kaže...

Nemas ti kaj tražiti zamjenu. Rok za to je 8 dana od kupovine, a jamstvo ti normalno vrijedi

 Ako je kupljen putem web shopa rok je 14 dana od dana primitka.

Ali ne zamjena nego povrat robe. Imaš rok od 14 dana u kojemu možeš vratiti robu u dućan (pakiranje kako je bilo, itd..) i dobiti povrat sredstava.

13 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
THilfiger kaže...
R36 kaže...

Vidim da pričate oko garancije i previše filozofirate.

 

Pa vidiš da ima veze. Ja sam im poslao natrag uređaj star 13 dana kupljen reko web shopa zatrazio iskljucivo zamjenu, a oni mi ga na servis poslali. Ko je tu lud kad oni rade sve po svome. Da bi dobio bilo kakvu informaciju u kojem je stadiju moj mob i kada ce mi bit vracen traze me broj na koji je kupljen, a ja taj broj nemam i nisam tele 2 korisnik. U agramu su mi dali informaciju jer oni samo traze imei. I kako onda da se ne zabrinem i da ih ne zivkam kada me nakon svega i  uhvatila panika da se uredaj nevrati natrag kupcu jer na racunu (ako me dobro pamet sluzi i ako sam dobro vidio) jasno pise oib kupca posto je kupljen na produljenje ugovora. Ispravite me ako se varam? Mislim znam da je logicno da se meni vrati jer sam posiljatelj al ja njima nista nevjerujem. Sta sam nesto lose napravio sto sam ih kontaktirao? Nerazumijem

Da nešto razjasnimo a to je ugovor i uređaj.

Korisnik koji je potpisao pretplatu putem webshopa ima pravo na raskid pretplate, povrat uređaja ili zamjenu u roku od 14 dana. Može on dati uređaj sestri,ili babi, prodat ga...taj koji ga ima a nije sam potpisnik pretplate više nema pravo na gore tri navedene stvari. Ne znam na osnovu čega bi ti novi uređaj!!!!??Po tome ti nemaš što tražit zamjenu uređaja jer ti nisi potpisao pretplatu...

Tvoj je jedina mogučnost ako si kupio uređaj s garancijom i računom je da uređaj prosljeđiš u ovlašteni servis...bez kontaktiranja Vip-a ili sl...jer ti nemaš nikakve veze s Vipom.

Znači komunikacija je - Ti (uređaj) - Agram servis...

 

Ti si napravio krivi korak što si zvao Vip.,pa je to išlo preko Vipa u Agram.,sad kao Agram pita broj mobitela(suludo-nepotrebno) na koji je kupljen...izdogađale su se neke stvari koji su nepotrebne.

 

I ja sam kupovao mob putem njuškala pa mi nije nikad padalo na pamet zvat operatera od kojeg je kupljen mob.,nego ako je nešto bilo - pravac u ovlašteni servis s garancijom i računom i neka popravljaju kako znaju.

 

Evo da gore ovo svoje navedeno potkrijepim općim uvjetima (kod svakog operatera je isto) :

 

"Kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest) dana raskinuti svaki kupoprodajni ugovor sklopljen sredstvima elektroničke 

komunikacije na www.hrvatskitelekom.hr web stranicama na način predviđen ovim Uvjetima, ne navodeći za to razlog. 

U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok od 14 dana počinje teći od dana kada je Kupcu proizvod predan u 

posjed, a u slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge od dana sklapanja ugovora. 

Kupac raskida kupoprodajni ugovor u zakonski dozvoljenom roku od 14 (četrnaest) dana pisanom obaviješću o raskidu 

poslanom Trgovcu, koja se može poslati poštom i na e-mail adresu info@t.ht.hr. U pisanoj obavijesti se obavezno moraju 

navesti podaci s računa/narudžbe (redni broj, datum, iznos, proizvod) te podaci Kupca (ime i prezime, kontakt telefonski broj i 

e-mail) te naziv banke i broj tekućeg računa na koji Kupac želi povrat novca. Ukoliko kupac traži povrat sredstava, treba priložiti 

broj tekućeg računa, naziv banke te druge podatke ili preslike dokumenata nužne za nedvojbenu identifikaciju. 

Ugovor je raskinut u trenutku kada je Trgovac primio obavijest o raskidu, s time da se smatra da je ugovor raskinut na vrijeme 

ako je obavijest o raskidu upućena unutar zakonskog roka. U slučaju raskida ugovora u zakonski dozvoljenom roku, Kupac je 

dužan o svom trošku vratiti proizvod (ukoliko se radi o fizičkom proizvodu) Trgovcu na adresu: HT – Home delivery, 

Vukomerička b.b., 10410 Velika Gorica, uz napomenu „Povrat Web narudžbe“. 

Trgovac je dužan što je moguće prije, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, vratiti 

Kupcu cjelokupan iznos koji je Kupac do trenutka raskida platio na temelju ugovora za kupljene proizvode." 

 

"Na ovaj ugovorni odnos primjenjuj e se čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača o pravu raskida ugovora u roku od četrnaest (14) dana od dana 

kada Vam je uređaj/oprema predan/-a u posjed, odnosno od dana sklapanja ugovora o uslugama, pri čemu je Pretplatnik dužan vratiti 

kupljen/u uređaj/opremu trgovačkom društvu HT d.d. o svom trošku i to u stanju u kakvom ju je primio te podmiriti sva dugovanja vezana 

za isporučene usluge nastala do trenutka dostave pisane obavijesti o raskidu. 

Za detalje o dostavi obavijesti o raskidu i vraćanju kupljenog uređaja/opreme možete se obratiti na e-mail adresu info@t.ht.hr ili na adresu 

Hrvatski Telekom d.d., p.p.21, 10020 Zagreb.

Ugovor će se smatrati raskinutim u trenutku kada Hrvatski Telekom d.d. primi obavijest o raskidu"

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.11.2014 13:00 (R36).
13 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava
219-01 je oznaka da se radi o HT mobitelu, sta god flasho taj broj ostaje isti. Dok je razlika u build number ova verzija ima slovo M a ona s mege slovo P i ova s slovom M je kdz kasnije stvoren.
Živi život kao da ti je svaki dan zadnji dan!
15 godina
neaktivan
offline
Re: LG G3 - rasprava

Postoji li neka posebna stranica gdje imaju na okupu sve verzije FW-a... nešto tipa Sammobile za Samsunge ??

Samsung Galaxy Note II :)
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice