Ma krivo govoriš. Ako se Amerima gdje je benzin jeftiniji isplati prelaziti na baterije, po kojoj logici je ovdje to neisplativo? Puno toga pretpostavljaš i na osnovu pretpostavki/zajeba (u skladu s onom "pretpostavka je majka svih zajeba" ) daješ nekakve posve krive izračune i daljnje pretpostavke.
Da je električni auto ISPLATIVIJI na dulji rok je apsolutno točno, a da je električni auto jeftiniji (posebno ne sada) od benzinca uopće nisam ni rekao ista klasa automobila je za otprilike 2,5 puta skuplja u elektro izvedbi u odnosu na benzinsku što je sasvim normalno kod nove tehnologije. Cijene će s vremenom pasti i to u korist električnog automobila koji je jednostavniji za izradu.
Da će cijena benzina rasti nemamo što "nagađati", već možeš proguglati na Internetu procjene zaliha nafte i cijene benzina pa ćeš vidjeti da tu nema puno prostora za tobožnje nagađanje.
Obnovljivi izvori energije NISU svi skuplji od "klasičnih", odnosno, neki trenutno jesu (solarna energija, primjerice), a neki su daleko jeftiniji (hidroenergija, primjerice). Problem kod obnovljivh izvora energije s današnjom cijenom nafte uopće više nije skupoća, već kontinuirana opskrba energijom, odnosno, solarne elektrane daju energiju samo dok je sunca (iako i za to ima rješenja - skladištenjena visokim temperaturama rataljene kuhinjske soli, primjerice), a vjetroelektrane samo dok je vjetra (i za to ima rješenja) itd., dok terrmoeletrane ili nuklearne eletkrane nemaju taj problem.
Međutim, u obnovljive izvore energije spada i geotermalna energija ili hidroenergija koje nemaju problema s diskontinuitetom opskrbe energijom.
Ukratko - ono s početka - krivo govoriš.