Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

poruka: 859
|
čitano: 143.160
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr".
8 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
mr.potter kaže...
....

 Ma i Renault zna gubiti novac (modeli Avantime, Modus, Wind,...) no Clio 4 je prošle godine proizveden u količini od 440.000 vozila (O proizvodnji Renaultove Dačije neću ni pričati - samo u tvornici u Rumunjskoj izbace 1600 vozila na dan, a imaju proizvodnju u Maroku, Rusiji, Indiji, Kolumbiji.... ) Dobit u proizvodnji vozila je manja od 2% kod niže i srednje klase vozila (istina, kada imate promet veći od milijarde eur 2% nije loše).

Svaki proizvođač ima model koji odlično ide i koji kaska, no nema proizvođača koji gubi na svim modelima.

I opet ne mješati proizvodnju i prodaju.

Gledao sam video iz Muskovih proizvodnih pogona i moram priznati da sam ugodno iznenađen (odlično), no bolje  tvornice (produktivnije i organiziranije) su u Sloveniji (Revoz - trenutno proizvodi sa 100 % kapaciteta 945 vozila na dan

) i u Srbiji Fiat (na 60% kapaciteta radi 450 vozila na dan
).  Ove tvornice redovito posjećujem (kupci) pa znam. o VW tvornicama neću ni govoriti.

 

 

 Zaboravljas jednu vaznu cinjenicu a to je da proizvodjaci klasicnih vozila odlicno zaradjuju na servisima a Musk to nema. Generalno EV to nemaju.....

7 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
MrBlc kaže...
BearNez kaže...

Prvo treba definirati sto je end game u svemu: samovozece dijeljeno prijevozno sredstvo. Dakle da na poziv dobivam prijevozno sredstvo koje je odgovarajuce velicine i koje me odveze sa svim mojim potrebstinama na sljedecu lokaciju.

Ok, ako netko ima ekonomsku računicu u tome, nek investira, razvije, naplaćuje prijevoz i tako vrati investiciju. Međutim, forsiranje subvencija i pogodnosti da bih ja financirao razvoj takvog sustava, pa plaćao njegovo korištenje je apsurdno.

 

Međutim, takvo rješenje je i dalje lošije od učinkovitog javnog prijevoza i može mu eventualno služiti kao unutar-kvartovska dopuna, i po pitanju ekolokgije i po pitanju gradske gužve.

 

BearNez kaže...

1. trajnost: elektricni automobili imaju za red velicine manje dijelova od mehanickih i daleko su trajniji. Elementarno poznavnje elektrostrojarrstva i motora sa unutarnjim izgaranjem ti jednostavno namece taj zakljucak.

Aha, ajde sad pogledaj taksi službe, ali ne ove šahiste, već one koji stvarno posluju. Gradskom taksiju koji je stalno u pogoni, ako se uzme neki pouzdaniji proizvođač, motor zapravo najdulje traje jer se praktički ne gasi. Eventualno lamela odlazi češće, ali takvim autima nakon par godina odu ovjes i interijer (zamisli samo koliko se ljudi ukrca i iskrca iz vozila). Tu električni ne rješavaju ništa.

 

BearNez kaže...

2. ekonomicnost - iskoristivost energije u elektricnom motoru je 80% dok u ICE 25%. Ako automobil punimo "junk" strujom u vrijeme niskog opterecenja i visoke ponude (vjetroviti dani, noc), usteda je ocita. 

Dnevni ritam dostupnosti junk struje će se značajno promijeniti kako se bude povećavalo korištenje obnovljivih izvora i električnih automobila, pa će je biti najviše upravo onda kad su automobili najviše u pokretu.

 

BearNez kaže...

3. standardni izvor energije - struja. dakle nema vise eurodizela, dizela, super, eurosuper i slicno. S druge strane, punis ga cime god hoces. Mos pedalirat i punit auto. Fleksibilnost elektircne energije je nenadmasna. 

Imaš eurodizes, eurosuper i eventualno plin. Ostalo su nijanse ovisne o tome koliko si spreman platiti.

 

Kod struje imaš:

a.) Različite utičnice

b.) Različite dopuštene snage

c.) Problem standardizacije baterija ako se ide na izmjenjive.

 

BearNez kaže...

1. Nema dovoljno litija za sve eletricne automobile - pa nema, ako ce svi ljudi posjedovat automobil. Ali to nije end game.

A do tog end game-a treba i doći. Dodatno, ako će vangradski prijevoz ići na električne, trebati će dosta litija. Ako će se ići na izmjenjive baterije, treba opet više litija...

 

BearNez kaže...

2. Fuel cell je buducnost jer nema litija - fuel cell ima jos gori problem, za proizvodnju struje iz gorive celije je potrebna platina. Pogledajte tek rijetkost tog metala. O problemima sa pretvorbama i transporta vodika da ne govorimo.

Naravno, samo što čelije bez platine pokazuju daleko brži napredak od baterija bez litija. Također i kompozitni spremnici sa nanostrukturama djeluju obečavajuće.

 

BearNez kaže...

3. Moj "sljedeci" automobil ce biti xx - Ne, vas "sljedeci" auto nece biti elektricni. U biti, nece biti nijedan.

Gle, da šira okolica Splita ima funckcionalan i povoljan javni prijevoz, meni bi povremeno rentanje bilo isplatljivije od posjedovanja. Međutim, ja nisam mjerilo. Onaj tko svaki dan prevaljuje veći broj kilometara će uvijek trebati vlastito vozilo, pogotovo ako ima nešto vući sa sobom (dokumente, pribor i slično). Takva publika je ujedno i ona kojima će se biti najteže adaptirati na električni automobil.

 

 1.Racunica ce biti vrlo jasna kad AI i samovozeci automobili preuzmu promet. Sav promet ce biti javni, s razlicitim stupnjevima dostupnosti (taksi, kombi, bus). Imat ces recimo mini kombije od 10ak putnika koji ce kupit ljude po putu po optimalnim rutama za dnevni commute. Promet na cesti ce biti visoko automatiziran, a parking kao koncept nepostojeci. Slicno kao recimo sistemi koje pokusavaju uvesti za kamione, gdje bi automatski vozili 1 iza drugoga kako bi smanjili potrosnju.

 

2. ovjes i slicna zeljezarija po cijeni je daleko jeftiniji dio za promijenit nego recimo bosch pumpa. I ne, ne moze se ni taksi auto mjeriti sa izdrzljivoscu motora sa elektricnim, u pitanju su redovi velicine.

 

3. sa izmjenjivim baterijama nije bitno jel auto u pokretu, jer se jedne pune dok se druge prazne. BMW i3 vec ima izmjenjive baterije. Standardizacija je naravno problem, ali rjesiv regulacijom (EU)

 

4. haha, non argument jer znas zasto: bio sam sa svojim laptopom vec na 5-6 razlicitih lokacija sa razlikama koje navodis. Na svakoj od njih mi je problem rijesio prilicno jeftin i jednostavan fizicki adapter. Cigla od laptopa odradjuje svu ostalu pretvorbu, i guta sve. Dakle opet iznimno jednostavno i fleksibilno i jeftino za pretvorbu. Probaj isto napravit sa dizelom u benzin.

 

1a. Taj endgame ce znaciti da cemo trebati oko 10 puta manje automobila kao drustvo. Prosjecni auto je parkiran 95% vremena. znaci tih ostalih 95% vremena bi ga mogao netko drugi koristit. Rush hour necu racunati nesto posebno jer car pooling bi postao brutalno jednostavan sa AIem (danas vecina ljudi se vozi sami a mogu vozit jos 3), ali evo, dozvalit cu da se prekapacitiramo i imamo 5 puta manje automobila nego danas i da sve  funkcionra bolje nego ikad prije.

 

2a. Gorive celije su poznate vec 100 godina, i ta ista prica koju ti govoris za kompozite kod fuell cella vrijeda i kod baterija ("samo sto nije"). Dao bog, ali fuel cell ima puno vecih problema od materijala, medju najvecima je transport i pohrana vodika. Domet mu je svakako snaga, tojest brzina punjenja i gustoca energije.

 

3a. AI bi lako pokrio sve te slucajeve

15 godina
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

A šta je sa ovim sulphur-lithium baterijama. Izgleda da samo što se nisu počele prodavat.

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el

Pa i rekao sam da ne mješamo proizvodnju i prodaju. Inače servis spada u postprodaju i nema nikakve veze sa tvornicama nego sa prodajnom mrežom (lokalnom ili regionalnom). Proizvodnja rezervnog dijela ide sasvim drugim kanalima, nego kada se proizvodi za tvornicu .Tu leže veliki novci, pa imamo apsurd da proizvođač želi pouzdano auto (tj. da nas uvjeri u to), a da mu dobro ide i prodaja rezervnih dijelova.

 

Musk ako želi kvalitetnu postprodajnu mrežu (brz serivs, dobavljivi dijelovi, povratne informacije prema proizvodnji i razvoju mora još puno ulagati. No novca ima pa vjerujem da će u ovome i uspjeti (bar za USA i WestEU tržište)

8 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
mr.potter kaže...

Pa i rekao sam da ne mješamo proizvodnju i prodaju. Inače servis spada u postprodaju i nema nikakve veze sa tvornicama nego sa prodajnom mrežom (lokalnom ili regionalnom). Proizvodnja rezervnog dijela ide sasvim drugim kanalima, nego kada se proizvodi za tvornicu .Tu leže veliki novci, pa imamo apsurd da proizvođač želi pouzdano auto (tj. da nas uvjeri u to), a da mu dobro ide i prodaja rezervnih dijelova.

 

Musk ako želi kvalitetnu postprodajnu mrežu (brz serivs, dobavljivi dijelovi, povratne informacije prema proizvodnji i razvoju mora još puno ulagati. No novca ima pa vjerujem da će u ovome i uspjeti (bar za USA i WestEU tržište)

 Kako kod koga. Ovlašteni servisi nabavljaju robu od proizvođača a ne od trećih strana tako da ide lijepa svotica od servisa. Redovnih kao i opravki...Barem kod Mecedesa je tako (iz prve ruke znam ;))


Recimo instruktor iz Mercedesa nam je rekao da kad je izasla legendarna w124 MB nikad vise auta nije prodao a losije finansijski stajao ;)

16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Drago kaže...
PaleRider kaže...

 

Vrlo pristran članak,

Zašto si "zaboravio" spomenuti troškove servisiranja koji su vrlo bitan dio računice? Jer tu ne postoji nikakav + za benzince?

 

Dao sam u diskusiji link na video zadovoljnog tipa koji vozi Model S i koji ima 0 dolara troška za servisiranje, pa ga električni auto s besplatnim servisom prvu godinu i jeftinim gorivom košta 18.000 dolara i komentare tipova ispod koji voze benzince i sa servisom i skupim gorivom ih koštaju godišnje 7.000 dolara.

 

 

http://www.bug.hr/forum/post/komentari-it-vijesti/musk-muljator-vas-iduci-auto-nece-biti-elektr/5469903.aspx

 

 

Nema na čemu, i drugi puta.

 

BTW, stvarno bih volio da kad ti se već da komentirati, prvo pročitaš tekst, linkove u njemu i ono što sam dodatno razjasnio u diskusiji na forumu.

 

 

Pročitao sam tvoj tekst, spominjao si samo gorivo.

Diskusiju sam vidio, ali ne mogu vjerovati da se takav komentar na youtube-u uzima za ozbiljno..

Kakav auto vozi taj što ga košta 7000 dolara godišnje i da li se radi o leasingu? Da li je uračunat trošak servisiranja u to? Koliko vozi on taj auto? ...

Neozbiljno.

 

16 godina
moderator
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
PaleRider kaže...

 

 

Pročitao sam tvoj tekst, spominjao si samo gorivo.

Diskusiju sam vidio, ali ne mogu vjerovati da se takav komentar na youtube-u uzima za ozbiljno..

Kakav auto vozi taj što ga košta 7000 dolara godišnje i da li se radi o leasingu? Da li je uračunat trošak servisiranja u to? Koliko vozi on taj auto? ...

Neozbiljno.

 

 

 

LOL.

 

Imaš cijene automobila, imaš cijene polovnih automobila, imaš prosječni godišnji trošak automobila na razini države već izračunat:

 

http://newsroom.aaa.com/2015/04/annual-cost-operate-vehicle-falls-8698-finds-aaa-archive/

 

Govoriti o "uštedi" od 370 dolara na gorivu, a godišnji trošak je 10.0000 dolara veći od godišnjeg troška za prosjenčni ICE auto je smijurija.

 

Eto, sada imaš video, imaš komentar, imaš službeni izračun prosječnog godišnjeg troška američkog AAA - 8.698 dolara naprama 18.000 dolara za Model S.

 

Jel to dovoljno ozbiljno?

 

 

This space for rent!
14 godina
online
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
PaleRider kaže...

 

Pročitao sam tvoj tekst, spominjao si samo gorivo.

Diskusiju sam vidio, ali ne mogu vjerovati da se takav komentar na youtube-u uzima za ozbiljno..

Kakav auto vozi taj što ga košta 7000 dolara godišnje i da li se radi o leasingu? Da li je uračunat trošak servisiranja u to? Koliko vozi on taj auto? ...

Neozbiljno.

 

Zašto se ne bi uzimao za ozbiljno? Čovjek vozi auto kakav mu odgovara/sviđa mu se/za kakav ima mogućnosti. Također, koliko ovaj vozi tu Teslu godišnje? 
Bio je negdje neki članak, navodno neki lik u USA u 3 godine odkad ima Teslu napravio 350000 milja, pa je kao uštedio 70k $ naspram nekakvog neelektričnog auta. Ali to sad igra u računice jer Tesle pune besplatno na superchargerima i kojekakve pogodnosti. 

Meni i upola jeftinija Tesla ne igra nikakvu ulogu. Auto mi je bezličan, ružan, dosadan. A kad za istu cijenu možeš dobiti nešto tipa E300 ili E350d  i još ti ostane, mislim, tu nema dvojbe za mene. Jedinu prednost koju Tesla ima je ubrzanje, apsolutno sve ostalo je na strani bilo čega od konkurenata. Pa sad, ko šta voli, nek izvoli.

15 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
PaleRider kaže...

 

Pročitao sam tvoj tekst, spominjao si samo gorivo.

Diskusiju sam vidio, ali ne mogu vjerovati da se takav komentar na youtube-u uzima za ozbiljno..

Kakav auto vozi taj što ga košta 7000 dolara godišnje i da li se radi o leasingu? Da li je uračunat trošak servisiranja u to? Koliko vozi on taj auto? ...

Neozbiljno.

 

 Istina je da je ta računica upitne vjerodostojnosti i da je članak nepotpun. Ljudi računaju ovako i onako, za mjerodavne možemo npr uzeti podatke ADAC-a koji uračunava amortizaciju i sve relevantne troškove gdje kažu da Tesla S mjesečno košta između 1193 i 2054€ (uz 15000km/god). To je usporedivo sa Merc E63 AMG ili BMW M5, ako uzmemo neki malo jeftiniji brand npr. Volvo S60 T6 AWD onda je i najjeftinija Tesla skuplja od benzinca.

16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Prestanite srat o isplativosti auta koji kosta vise od pola milijuna kuna. To nitko ne kupuje da zaspara. Ako oces zasparat kupis neki jeftilen od par konja koji trosi ko zipo upaljac i osiguranje ti je par kuna. Tesla i auti tog cjenovnog razreda kostaju vise da se osiguraju nego je potrosnja zato dosta vise u ustedi.
15 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
NEW_MAN kaže...
Prestanite srat o isplativosti auta koji kosta vise od pola milijuna kuna. To nitko ne kupuje da zaspara. Ako oces zasparat kupis neki jeftilen od par konja koji trosi ko zipo upaljac i osiguranje ti je par kuna. Tesla i auti tog cjenovnog razreda kostaju vise da se osiguraju nego je potrosnja zato dosta vise u ustedi.

 a gledaj neki ljudi uporno tvrde da je kupiti Teslu ušteda.
Stoji to što kažeš da onoga tko kupuje skupi automobil uglavnom za troškove nije briga. Sjećam se da je jedan frend dok je vozio P911 stalno prigovarao što mu je mali rezervoar. On bi najradije da može natočit za 5000€ pa da je par mjeseci miran. Za onog tko si može priuštiti luksuzni automobil je koja tisuća gore-dolje kikiriki i ne zamara se time. 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
1.) Govorim o ekonomskoj računici u kojoj bi sadašnji kupci EV-a financirali razvoj takvog rješenja. Ako misliš da je tako isplativo, uloži i vrati investiciju umjesto da popuješ drugima.

2.) Ok, ovjes se servisira, ali ako ti se interijer raspada, onda je takvo auto za otpad bez obzira na stanje motora. Što misliš na što liči interijer auta u koje svaki dan kroz tri godine sjedne 50-ak guzica?

3.) Izmjenjive baterije traže i veći broj baterija - barem jedna u autu, jedna na punjaču, što opet diže troškove. Ako želiš iskoristiti junk struju, moguće da će ti trebati i koja baterija više.

4.) Pričaš o laptopu koji troši 100 W i uspoređuješ s punjenjem na 4, 13, pa to 110 kW!? Zamisli samo da se nađeš s praznom baterijom na punionici koja ne podržava tvoju utičnicu. Ne možeš uzeti kineski adapter od 10 kuna.

1a) Dnevni commuting ti pobija taj argument. Ako 90% ljudi mora ići u jednom smjeru u isto vrijeme, onda se AI ne stigne na vrijeme vratiti skupiti sljedeću grupu. Pogledaj popunjenost javnog prijevoza u različitim periodima u danu i u različitim pravcima.

2a) Gorive ćelije su dosta bile na čekanju jer je za sve osim za vozila bilo praktičnih rješenja u daljem stupnju razvoja, tako da se tek nedavno ponovno aktivirao intenzivniji razvoj kad je došlo do nekih pomaka. Sad već imaš pilot projekt autobusa koji ih koriste i koji su se pokazali funkcionalni.

Pohrana je problematična, ali i tu su se novi spremnici pokazali puno sigurnijim.

3a) Tu je ipak stvar prirodne inteligencije, a ne umjetne. Bolje ići na efikasnost javnog prijevoza (recimo oni busevi koje sam spomenuo ili tramvaji), a onda za centar grada uvesti vinjete za ICE, a besplatno ili povoljnije za EV.
Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
16 godina
moderator
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
MrBlc kaže...
1.) Govorim o ekonomskoj računici u kojoj bi sadašnji kupci EV-a financirali razvoj takvog rješenja. Ako misliš da je tako isplativo, uloži i vrati investiciju umjesto da popuješ drugima.


 

 

Ja samo čekam da nas zagovaratelji EV počnu zatrpavati fotkama svojih električnih ljubimaca...

 

Ne ustručavajte se dečki, iako vas je toliko mnogo, dajte slike vas i vaših Tesli, kratki opis kad ste ih kupili, koliko se s njima vozite i tak...

 

 

This space for rent!
15 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Drago kaže...
MrBlc kaže...
1.) Govorim o ekonomskoj računici u kojoj bi sadašnji kupci EV-a financirali razvoj takvog rješenja. Ako misliš da je tako isplativo, uloži i vrati investiciju umjesto da popuješ drugima.


 

 

Ja samo čekam da nas zagovaratelji EV počnu zatrpavati fotkama svojih električnih ljubimaca...

 

Ne ustručavajte se dečki, iako vas je toliko mnogo, dajte slike vas i vaših Tesli, kratki opis kad ste ih kupili, koliko se s njima vozite i tak...

 

 

 

 

http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=5936

 

http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=3652

 

Preradu ću isplatiti za 4 godine, a onda štediti 2000 eura godišnje sa sadašnjim cijenama benzina, a biti će više kroz vrijeme. Također auto će biti dosta jači i brži nego prije.

A tomos je nebo i zemlja, prije je trošio 3-4 litre na 100, a sada preračunato troši 0.25, i ne košta ništa za voziti i nema održavanja (svi znamo kakvi su tomosi) i neka mi netko sada kaže šta je ekonomičnije i ekološkije. Prerada tomosa me koštala manje od 2000 eura.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
16 godina
moderator
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Jakovp kaže...

 

http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=5936

 

http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=3652

 

Preradu ću isplatiti za 4 godine, a onda štediti 2000 eura godišnje sa sadašnjim cijenama benzina, a biti će više kroz vrijeme. Također auto će biti dosta jači i brži nego prije.

A tomos je nebo i zemlja, prije je trošio 3-4 litre na 100, a sada preračunato troši 0.25, i ne košta ništa za voziti i nema održavanja (svi znamo kakvi su tomosi) i neka mi netko sada kaže šta je ekonomičnije i ekološkije. Prerada tomosa me koštala manje od 2000 eura.

 

Ne mogu prepoznati taj Teslin model - to je nešto novo? :-D

 

Inače svaka čast na trudu, bez zeke. Kolika je autonomija ovoga auta sa 10 kWh baterijama?

 

 

 

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.9.2017 21:12 (Drago).
15 godina
odjavljen
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

U bunker ide još 10 kwh, pa će biti autonomija slična kao kod nissan leafa, 120-180 km ovisno o uvjetima. Tomos je između 60 i 80.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el

Sumnjam, da budem iskren. Kaže Hrvoje Prpić koji vozi Nissana Leafa da 24 kWh model ima autonomiju od 120 kilometara maksimalno. Mislim da si preoptimističan.

 

 

This space for rent!
15 godina
odjavljen
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Moj auto je puno lakši od leafa, a o Prpiću ne bih

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el

Al on je na tvojoj strani - on kaže da su električni auti prava stvar i namjerava prodavati električne punionice (dakle, nije baš posve platonski vezan uz tu temu).

 

 

This space for rent!
7 godina
protjeran
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

ja cekam da izume elektricne jebulje...ocu rec seks androide...sa vel'kim sisama...radje bi to vozio

 

eventualno da me prikobaci priko ramena, odnese u birtiju i vrati se posli po mene...

http://www.bug.hr/forum/topic/ostale-hardverske-teme/cpu-z-lista/252793.aspx
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.9.2017 21:25 (Gorstak79).
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Ma dobro, svaka njemu čast, ali nije jedini koji vozi leafa. A o "punionicama" bi se dalo svašta pisati (negativno naravno) ali mi se zbilja ne da.

 

Uglavnom moj auto će imati oko 1200 kg, a leaf ima skoro 1600, tako da je to velika razlika.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

evo iz zadnjeg Auto Kluba:

 

Renault Zoe, novi 41 kWh baterije, prosjek potrošnje 14,3 kWh/100 km - dakle cca 300 km (a ne 400 km kako su najavljivali) dometa, ali po ljeti, zimi pada na 200 km, testirano...

 

no problem je u punjenju (gleda se od minimuma do punog):

 

obična utičnica - 25 sati !

 

Gren Up tvornički iporučena utičnica (????) - 16 sati

 

javne punionice  50% kapaciteta za 2:40 h

 

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Gorstak79 kaže...

ja cekam da izume elektricne jebulje...ocu rec seks androide...sa vel'kim sisama...radje bi to vozio

 

eventualno da me prikobaci priko ramena, odnese u birtiju i vrati se posli po mene...

 

evo onda nešto i za tebe 

16 godina
moderator
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Stric_Jura kaže...

evo iz zadnjeg Auto Kluba:

 

Renault Zoe, novi 41 kWh baterije, prosjek potrošnje 14,3 kWh/100 km - dakle cca 300 km (a ne 400 km kako su najavljivali) dometa, ali po ljeti, zimi pada na 200 km, testirano...

 

no problem je u punjenju (gleda se od minimuma do punog):

 

obična utičnica - 25 sati !

 

Gren Up tvornički iporučena utičnica (????) - 16 sati

 

javne punionice  50% kapaciteta za 2:40 h

 

 

 

Meni je to isto neshvatljivo da bi itko pristao na to kao na jedini auto i za to dati 300.000 ili pola milijuna kuna (Leaf, odnosno neka od Tesli) "jer ti po gradu ionako nikada ne napraviš više od par desetaka kilometara, a puniš se noću".

 

Mislim, istina je da uglavnom u gradu dnevno radiš par desetaka kilometara, ali svako toliko se dogodi nešto da trebaš negdje neplanirano otići i onda nije par desetaka nego 100+ kilometara. Plus vikendi kada negdje ideš ili u mom slučaju barem jednom u dva mjeseca ili jednom mjesečno negdje na put 400-500 kilometara, obično negdje u šumu gdje nema ni struje ni vode, a kamoli punjača.I plus vozim još par ljudi sa sobom i 100 kila opreme - za to bi valjda trebao unajmiti neki auto, a ne ovaj od 0,3 ili 0,5 milja kuna koji je tobože usporediv s klasičnim autom?

 

 

This space for rent!
10 godina
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Baš 

If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Drago kaže...

 

 LOL.

 

Imaš cijene automobila, imaš cijene polovnih automobila, imaš prosječni godišnji trošak automobila na razini države već izračunat:

 

http://newsroom.aaa.com/2015/04/annual-cost-operate-vehicle-falls-8698-finds-aaa-archive/

 

Govoriti o "uštedi" od 370 dolara na gorivu, a godišnji trošak je 10.0000 dolara veći od godišnjeg troška za prosjenčni ICE auto je smijurija.

 

Eto, sada imaš video, imaš komentar, imaš službeni izračun prosječnog godišnjeg troška američkog AAA - 8.698 dolara naprama 18.000 dolara za Model S.

 

Jel to dovoljno ozbiljno?

 

 

 

LOL, to je nešto ozbiljnije, al opet se uspoređuju kruške i jabuke! Rekao bih da Tesla Model S spada u rang luksuznih a ne prosječnih limuzina.

 

Tesla Model 3 bi bio primjereniji za takvu usporedbu, a on košta PUNO manje.

11 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Jakovp kaže...

Preradu ću isplatiti za 4 godine, a onda štediti 2000 eura godišnje sa sadašnjim cijenama benzina, a biti će više kroz vrijeme. Također auto će biti dosta jači i brži nego prije.

A tomos je nebo i zemlja, prije je trošio 3-4 litre na 100, a sada preračunato troši 0.25, i ne košta ništa za voziti i nema održavanja (svi znamo kakvi su tomosi) i neka mi netko sada kaže šta je ekonomičnije i ekološkije. Prerada tomosa me koštala manje od 2000 eura.

 vidim da su ti baterije odmah na veznom limu, koliko je to sigurno čak i kod manjih sudara?

 

EDIT:

još jedno pitanje, koliko ti je isplativo uzimati polovne baterije kad se baš za te prve leafove spominju problem s opadanjem kapaciteta?

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.9.2017 10:18 (picajzla0707).
7 godina
neaktivan
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Za pocetak, model 3 je 35k$ bez subvencija. Sa subvencijama je u USA 27500, a mozda i jeftiniji ako neka savezna drzava nudi vlastite. Autopilot i veca baterija su opcije, tako da pricati o Modelu 3 za 50+k$ je otprilike kao pricati o BMW trojci i za cijenu uzeti M3 Alpine varijantu.

 

Osim toga, kad pricamo o 200k proizvedenih modela, to su auti najvise klase. Model 3 ima 500k preordera, a sagradili su i novu tvornicu (na koju je na kraju krajeva otisao i sav taj profit, pa je zato "nepostojeci"), tako da bi vec od iduce godine trebali stancati jedno 200-300k primjeraka godisnje.

 

Ukratko, ocajno lose pisan clanak pun neistina.

 
3 0 hvala 0
14 godina
online
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Sorry ljudi, mozete se na glavu postaviti ali model s po nicemu osim cijene ne spada u rang luksuznih auta. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.9.2017 11:58 (mystik).
Moj PC  
4 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
picajzla0707 kaže...
Jakovp kaže...

Preradu ću isplatiti za 4 godine, a onda štediti 2000 eura godišnje sa sadašnjim cijenama benzina, a biti će više kroz vrijeme. Također auto će biti dosta jači i brži nego prije.

A tomos je nebo i zemlja, prije je trošio 3-4 litre na 100, a sada preračunato troši 0.25, i ne košta ništa za voziti i nema održavanja (svi znamo kakvi su tomosi) i neka mi netko sada kaže šta je ekonomičnije i ekološkije. Prerada tomosa me koštala manje od 2000 eura.

 vidim da su ti baterije odmah na veznom limu, koliko je to sigurno čak i kod manjih sudara?

 

EDIT:

još jedno pitanje, koliko ti je isplativo uzimati polovne baterije kad se baš za te prve leafove spominju problem s opadanjem kapaciteta?

 

To se čini zbog kuta slikanja, nisu baš odmah, a učvršćene su na najjače točke u prednjem dijelu auta pa ne bi trebale nigdje, a još ću dodati poveznicu sa tim limom za dodatnu stabilnost, iako nije potrebno.

 

Kapacitet im padne malo na početku (ja sam na svojima izmjerio oko 57.5 Ah) i onda jako sporo pada. A drugih 10 kwh je druga generacija. No čak i sa nešto manjim kapacitetom sa sasvim zadovoljan, s obzirom na moje potrebe i cijenu baterija.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice