Ma i Renault zna gubiti novac (modeli Avantime, Modus, Wind,...) no Clio 4 je prošle godine proizveden u količini od 440.000 vozila (O proizvodnji Renaultove Dačije neću ni pričati - samo u tvornici u Rumunjskoj izbace 1600 vozila na dan, a imaju proizvodnju u Maroku, Rusiji, Indiji, Kolumbiji.... ) Dobit u proizvodnji vozila je manja od 2% kod niže i srednje klase vozila (istina, kada imate promet veći od milijarde eur 2% nije loše).
Svaki proizvođač ima model koji odlično ide i koji kaska, no nema proizvođača koji gubi na svim modelima.
I opet ne mješati proizvodnju i prodaju.
Gledao sam video iz Muskovih proizvodnih pogona i moram priznati da sam ugodno iznenađen (odlično), no bolje tvornice (produktivnije i organiziranije) su u Sloveniji (Revoz - trenutno proizvodi sa 100 % kapaciteta 945 vozila na dan
) i u Srbiji Fiat (na 60% kapaciteta radi 450 vozila na dan ). Ove tvornice redovito posjećujem (kupci) pa znam. o VW tvornicama neću ni govoriti.
Zaboravljas jednu vaznu cinjenicu a to je da proizvodjaci klasicnih vozila odlicno zaradjuju na servisima a Musk to nema. Generalno EV to nemaju.....