Loš kvartal za HG Spot

poruka: 386
|
čitano: 82.818
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Loš kvartal za HG Spot".
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...
blackalbum kaže...

zato je amd toliko jeftin ,ne zakupljuju prostor nemaju radnike i ostalo

To ti je danas tako...

 

Prije nije bila razvijena web-trgovanje, ljudi su bili nepovjerljivi, internet je bio sotonino leglo,

i gdje god da si ostavio broj kartice uvjek bi te svi pokrali i ubili ti familiju, razorili brak,

zapalili kuću itd (tako su prije 10 godina govorili "ystarci" od 40-50 godina)...

 

No ljudima je sinulo da ne imati skladište, neimati veze sa reklamacijama i radnom snagom je nešto najbolje.

Umjesto 10 radnika, 2-3 prodaja, 1-2 knjigovodstvo, 1-2 dostava, 1-2 servis, 1-2 skladištenje,

danas imaš PC. Za sve osim dostavu, a to imaš druge firme, Overseas, HPExpress, CityEX itd..

 

Najjeftinija radna snaga je ona koja ne treba plaću, zdravstvo i mirovinsko -> PC.

 

U današnje vrijeme, webshopovi imaju veliku prednosti, ali zaboravlja se jedna stvar, da su oni samo

prodaja. Njima po volji, kad roba u jamstvu umre, mogu ti slobodno recimo uručiti fakturu primjerice iz Linksa,

i kupac sam nosi na reklamaciju.

 

Oni pošalju iz Zgb-a robu recimo u Split, ali ne vraća se roba o njihovom trošku.

 

Recimo Links Pula mora obavezno preuzeti robu, odvesti je do Zagreba u centralni servis, popraviti ili zamijeniti robu,

i isporučiti je opet kupcu. To je njihov teret,a teret kupca je par kuna više.

 

Uvjek se znalo da se kvaliteta plaća...

 

Adidas VS Adike...

 

Nike VS Najk...

 

I tako u nedogled...

 

Ti samo gluposti pises! Kupac je duzan (u svakoj trgovini) snositi trosak dostave do servisa ili trgovine, a ako je garancija opravdana povratak robe snosi servis(u bilo kojem smislu te rijeci)!

 

Znaci ti svakako placas gorivo do trgovine, isto tako stavis u postu i posaljes! Ako se ti bojis da ne bi platio postarinu 30ak kuna, pa das 500 kn vise za graficku, onda nesto sa tvojom logikom stvarno nije u redu!

 

Po meni je Links vrh, vrhova! I sve sto mogu uzmem u Linksu. A sto nemaju onda u nekom od poznatih web shopova! To sto ti nisi cuo za njih to je opet tvoj problem!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot

Gdje piše da kupac ne snosi trošak do trgovine/servisa?

 

Piše da trgovac ako je uređaj porpavljen/zamjenjen dužan dostaviti kupcu.

 

Ako si kupio u Puli, nejdeš po njega u Zagreb.

 

A kupac noralno dolazi po uređaj sam.

Neću ga valjda nositi njemu na vrata.

 

Dužan sam obavjestiti o pristigloj robi,

i to je to.

Ali put trgovina-servis-trgovina plaća firma, ne kupac.

 

Ps - Smiri tenzije... Popij nešto... I otkud ti ideja da ja imam nešto sa HG Spotom?

Nikad tamo nisam radio, nikad neću i ne želim.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=970113 http://www.techpowerup.com/gpuz/6p8v4/
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 9:29 (Don Kihoty).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Postoji nešto što se zove preporučena cijena.

 

Da lakše pojasnim, uzmimo produkt kojem je ulaz 100kn veleprodaje (u daljenjem tekstu VP), dakle bez PDV-a.

 

Po tome, taj produkt bez zarade mene košta 123kn (100 x 1,23).

Uvoznik daje preporučen cijenu od 149kn. Dakle ja je ispod te cijene ne smijem prodavati, inače kršim ugovor

i lako se može desiti da mi firma odbije daljnu suradnju.

 

Dakle na prepopručenoj tržišnoj cijeni od 149kn, ja imam zaradu 21%. Zvuči puno, ali na sitne cijene to je ništa (zarada 26kn, od toga mogu krepati),

dok recimo na skuplje produkte marža ide od 9 do 15%, što je za klasične shopove normalno.

 

Recimo H2Shop je maloprodajna trgovina od uvoznika Esys-a.

 

NJih odjebu zato sto oni ne mogu drzati njihov nivo cijene. Pa  ih time zele "prisiliti" da ne spustaju cijenu!

Drago mi je sto oni rade po svom, i za to ce uvijek imate prometa!

 

Ako firma xxx zeli kupiti od mene neki proizvod, ja im ga prodam po cijeni od 500 kn, i oni stave da kod njih kosta 1000 kn! Ako ga ja prodajem po 750 kn, oni nece prodati skoro ni jedan proizvod! I zato oni otpuse amd! A Amd bi bio glup kada bi drzao takvu cijenu(1000kn) jer onda gubi jedinu i najvecu prednost!

 

Sto se tice toga da te odbiju zbog "nestrucnog rukovanja", to objesi macku o rep! Oni nisu kvalificirani da donesu takvu prosubu nego ovlasteni servis! (prestani pisati gluposti!!!)!!!

U roku od 8 dana ti moraju vratiti novac (ako ti nisi zadovoljan proizvodom, jer ga prije dostave nisi imao priliko pogledati), jedino ako je izgazen te mogu odbiti odnosno prosljediti dostavljacu paketa! Sve ostalo moraju ili slati na servis na procjenu, koji ti se mora pismeno ocitovati ili ti vratiti novac!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Malo je čudan taj zakon..

Koliko znam, robu možeš vratiti u roku 7 dana, a ne ako se ti sjetiš da ti se ne sviđa nakon 6 mjeseci...

 

Naravno možeš ju vratiti samo ako imaš račun.

I ako je plaćeno u kešu, kartice i krediti se ne storniraju.

 

Koje ti gluposti pises???

 

Ako je placeno zlatnim zubima(skoro), ti kupcu moras vratiti novce! A ne ovo je ovako ili onako!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot

Ako imaš servis u trgovini i ugovor sa uvoznikom o servisiranju,

onda možeš napisati što hoćeš.

 

Oštećeno? Nema problema, nestručno rukovanje, pa se moli gdje hoćeš.

 

PS - AMD? Misliš ADM?

 

Co7 kaže...

 

Koje ti gluposti pises???

 

Ako je placeno zlatnim zubima(skoro), ti kupcu moras vratiti novce! A ne ovo je ovako ili onako!

 

 

Vidim da ne znaš kako funkionira sustav.

Kupnja recimo na American odjednom.

Banka ti proknjiži promet u roku 24h.

Ti novac nemožeš vratiti. Nećeš davati keš, jer ti banka uzima proviziju.

(a nisi ni dobio keš)

Kupac može uzeti drugi artikl iste ili veće tržine vrijednosti, uz nadoplatu,

ili snositi trošak kamate banke (recimo 3%).

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=970113 http://www.techpowerup.com/gpuz/6p8v4/
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 9:48 (Don Kihoty).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
MrBlc kaže...
EnlightenedPhoenix kaže...

  Pogledaj vanjske carine i poreze + davanja za zaposlenike + oporezivanje same dobiti firme... i sto dobijes :) tocno tih 15% do 25% sto je skuplje...

A u Irskoj ne postoje ni carina ni porezi, a zaposlenici rade za 2 centa po satu, bez zdrastvenog i mirovinskog? Država se financira na principu dobrovoljnih priloga?

 

  Govorimo o HRV gdje je opterecenje puno vece nego u bilo kojoj drzavi u EU (jedino vece od nas ima Slovenija) a da ne govorim svijetu...

In Control
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Vidi, Samsung daje zamjenu ako u jednom od 9 pravilno određenih kvadranata ima 3 dead pixela.

Dakle možeš imati 9 bad pixela, i nikom ništa, nemaš pravo, prodavač ima pravo i gotovo.

 

Recimo ja sam uzimao i sa jednim bad pixelom, nikad bad,

ali ono što nikad neću uzeti je to, kad netko otvara kutiju pa zareže skalpelom/možom/škaricama po monitoru,

te dođe sa spikama "mi smo otvorili, to je tako bilo, sigurno je otvaran".

 

Onda staviš monitor u stiropor, staviš u kutiju i zaklopiš stranice, i pogledaš kako je karton srezan,

te taman display zarezan po površini gdje su rezali kutiju.

 

Nema zamjene. A za bad pixele nema frke, meni je jedan dosta. Dobiješ novog,

a onda se ja dogovaram sa uvoznikom oko RMA.

 

A u stvari me nebi ni terbala biti briga, ja mogu pratiti zakon, i poklopiti rukom uši,

te reći "ne ispunjava uvjete"...

 

Back on topic. Zašto HG ima loš kvartal.

Imali su cijelu lošu prošlu godinu.

Problem je u marketingu...

Loša uprava uvjek loše vodi firmu.

 

Otkazi nisu riješenje, nego odgađanje, to zna svaki ekonomist.

ne lazi! Mozes imati do 3 mrvtva pikslea na unutar (mislim da je jednog incha ali nisam siguran) ili 5 na cijeloj povrsini!

Odakle tebi toliko krivih informacij? Jadan onaj tko je tebi dao dozvolu za trgovinu!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot

Gle prijatelju, svaka serija ima svoje uvjete...

 

AOC garantira 0 pixel jamstvo...

 

Imaš modela koji dopuštaju do 9 bad pixela...

 

Ja slijedim što mi daje uvoznik, a ako ti ne paše, dobiješ broj uvoznika...

 

Ako ti oni odobre, super, ako ne, doviđanja...

 

PS - Dozvola se ne daje... Nije ti to kao lopata na selu, kao tvoji zlatni zubi šta spominješ itd...

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=970113 http://www.techpowerup.com/gpuz/6p8v4/
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
surki kaže...
Don Kihoty kaže...

Da, mora garantirati mrežu servisa, ali samo u slučaju da imaju sporazum.

 

Recimo, u neke firme ja osobno moram dostavljati reklamacije, a druge dolaze same po to.

Ovisno kakav im promet radiš, koliko dugo surađujete i još par internih faktora i dogovora.

 

Da, MS napajanja su MSan... Proizvedena u Kini, najšrot kvalitete, ali drže 50-60% tržišta kućnih računala svih korisnika

(konfa od 1500-1800kn ne prolazi bez njihovih napajanja).

 

Žalosno ali istinito.Cool

 

PS - Komentar je dobar, nemaš beda. Ipak imati znanja o ekonomiji pa napisati komentar,

naspram komentara tipa "ali oni su 20 lipa jeftiniji, yebes te i te, ovi su zakon", svatko će razumjeti i uočiti razliku...

Ocito se nismo razumjeli i nisam siguran da li me pratis. Prednost web shopa je sto ti kao kupcu zakon omogucuje povrat robe cak i kad je ispravna. Jednostavno kazes, ja sam mislio da ce mi to pasati, ne pase mi i oni ti MORAJU uzet robu nazad i vratiti novac. Tim zakonom se stiti kupac "na nevidjeno", dok isti zakon za kupovinu u ducanu ne postoji. Evo ti jedan primjer. Znas da kod monitora razliciti proizvodjaci imaju razlicite tolerancije za dead i bad pixele. U vecini ducana u Hrvatskoj ti nece dozvolit ozvaranje kutije i isprobavanje monitora. Na osnovu izlozenog modela (precesto ni to) kupujes macka u vreci. Dodjes doma, upalis monitor kad tamo 6 bad pixela koji ti kopaju oci. Ja osobno ne bi mogao podnijet ni jednog. Odes u ducan i shvatis da mozes plakat jer proizvodjac tolerira do 8 bad pixela. Kod online kupovine ZAKON ti daje pravo da robu vratis samo zato sto ti se ne svidja. Ako uzmemo u obzir da je to i jeftinija kupovina onda.... Postoje iznimni slucajevi kad osobno poznajes prodavaca i znas da ce se potrudit ako ti nesto rikne i on reklamirati robu kod uvoznika.

 

Ja mislim da imaju standardi, koji su propisani i po kojima se oni moraju voditi! Mislim da je 3 mrtva piksela na 1 inch ili mozda 2 inch, ili 5 na cijeloj povrsini i onda moraju zamjeniti! A neki imaju 0 dead px politiku, i mjenjaju i na jedan jedini mrtvi piksel! Ali to jos provjeri jer ne da mi se sada traziti tocne podatke ali to je otprilike to!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Gle prijatelju, svaka serija ima svoje uvjete...

 

AOC garantira 0 pixel jamstvo...

 

Imaš modela koji dopuštaju do 9 bad pixela...

 

Ja slijedim što mi daje uvoznik, a ako ti ne paše, dobiješ broj uvoznika...

 

Ako ti oni odobre, super, ako ne, doviđanja...

 

PS - Dozvola se ne daje... Nije ti to kao lopata na selu, kao tvoji zlatni zubi šta spominješ itd...

 

Normalno da se ne daje, i normalno da se ne placa u zlatnim zubima! Da li si ikad cuo za pjesnicku slobodu?

E pa ja sam pjesnik!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
16 godina
odjavljen
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Ako imaš servis u trgovini i ugovor sa uvoznikom o servisiranju,

onda možeš napisati što hoćeš.

Pa i ne baš. Mislim, možeš ti pokušati, ali isto tako s takvim pristupom radiš trostruku štetu firmi:

- Mušterija je nezadovoljna, neće više kod tebe kupovati

- Mušterija priča poznanicima, po forumima i sl o svojem iskustvu, stvara se negativni imiđ firmi

- Mušterija je odlučila istjerati pravdu i plača ovlaštenog sudskog vještaka. Ukoliko je kvar stvarno obuhvačen garancijom, osim što moraš zamijeniti uređaj ili vratit novac, moraš još refundirati trošak sudskog vještaka. Takav nalaz sudskog vještaka po forumima još više sroza ugled kompanije.

 

Don Kihoty kaže...

Vidim da ne znaš kako funkionira sustav.

Kupnja recimo na American odjednom.

Banka ti proknjiži promet u roku 24h.

Ti novac nemožeš vratiti. Nećeš davati keš, jer ti banka uzima proviziju.

(a nisi ni dobio keš)

Kupac može uzeti drugi artikl iste ili veće tržine vrijednosti, uz nadoplatu,

ili snositi trošak kamate banke (recimo 3%).

Što se na kraju svodi na ono što je Co7 rekao.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Gdje piše da kupac ne snosi trošak do trgovine/servisa?

 

Piše da trgovac ako je uređaj porpavljen/zamjenjen dužan dostaviti kupcu.

 

Ako si kupio u Puli, nejdeš po njega u Zagreb.

 

A kupac noralno dolazi po uređaj sam.

Neću ga valjda nositi njemu na vrata.

 

Dužan sam obavjestiti o pristigloj robi,

i to je to.

Ali put trgovina-servis-trgovina plaća firma, ne kupac.

 

Ps - Smiri tenzije... Popij nešto... I otkud ti ideja da ja imam nešto sa HG Spotom?

Nikad tamo nisam radio, nikad neću i ne želim.

 

Sta tebi nije jasno? Kupac snosi do servisa trosak a servis povratak robe (ako je reklamacija opravdana i u garantnom roku)!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
15 godina
neaktivan
offline
Loš kvartal za HG Spot
Ovim putem bih želio malo pojasniti rezultate prvog kvartala koji na papiru izgledaju puno lošiji nego što stvarno jesu.
Naime, proces testiranja djelatnika, zakonski rokovi za otpuštanje tako velikog broja radnika i otkazni rok uzrokovala je da je većina starih djelatnika bila na plaći cijeli prvi kvartal, tako da je polovica djelatnika radila za sebe i za drugu polovicu koji su sjedili kući. Osim toga svim su djelatnicima isplaćene otpremnine koje su iznosile pola milijuna kuna i koji su također trošak koji se više neće ponavljati.

Što se tiče prihoda, prekasna pomoć banke uzrokovala je da smo morali zatvoriti sve naše centre i na taj način izgubili povjerenje naših kupaca koje se tek sada vraća. Treća stvar je da smo nekoliko centara preselili na bolje adrese (Split, Šibenik, Dubrovnik) i na taj način odgodili otvaranje tih gradova za nekoliko mjeseci.

HGspot se vratio u utrku iako snažno ranjen, ali sa djelatnicima koji su motiviraniji nego ikad prije i kreativniji nego u bilo kojem razdoblju tvrtke. Jedan od primjera je i izgled dućana u Dubravi koji se može vidjeti upravo na slici ovog teksta i koji pokazuje novo lice tvrtke - veselje i ugodu kupovine.

Hrvoje Prpić
Ana Matić
 
2 2 hvala 1
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot

Da, ali kupac gubi bar 3%, je nema storna...

Banka je proknjižila.. Ja ti uplatim na račun iznos -3%, to je najgore riješenje.

Najbolje je drugi proizvod.

 

Keš može, uvjek možeš izvaditi iz kase/sefa, jer ti banka ne diktira proknjiženje stanja (recimo mogu si knjižiti tromjesečje).

 

Također nema storna nikakvog ako nije u tekućoj godini.

 

Recimo kupiš robu 20.12.2009., a 2.1.2010. bi želio mijenjati.

 

Ne može se, ako su knjige zaključane i obavljena je inventura.

 

Zato ja uvjek radim inverturu krajem 1. mjeseca, ne početkom,

tako da svakom kupcu mogu izaći u susret.

 

Mene zakon štiti, mogu raditi inventuru 2.1., ili čak 27.12 ako me je volja...

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=970113 http://www.techpowerup.com/gpuz/6p8v4/
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Ako imaš servis u trgovini i ugovor sa uvoznikom o servisiranju,

onda možeš napisati što hoćeš.

 

Oštećeno? Nema problema, nestručno rukovanje, pa se moli gdje hoćeš.

 

(co7)

Da nestrucno rukovanje a (primjer) graficka radi!?!?  A ako pises nestrucno rukovanje moras napisati sta je otislo (recimo kratki spoj)!

I onda on to da na vjestacenje, pa ti dobijes kaznu, vratis novce i jos platis vjestacenje!

 

 

Vidim da ne znaš kako funkionira sustav.

Kupnja recimo na American odjednom.

Banka ti proknjiži promet u roku 24h.

Ti novac nemožeš vratiti. Nećeš davati keš, jer ti banka uzima proviziju.

(a nisi ni dobio keš)

Kupac može uzeti drugi artikl iste ili veće tržine vrijednosti, uz nadoplatu,

ili snositi trošak kamate banke (recimo 3%).

 

Ako je placeno odjednom onda ti moras vratiti novac, ako je na rate onda je njumu American zaracunao kamatu! Svi vi imate popust na gotovinu, tako ako placa karticom to je vec uracunato!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 10:16 (Co7).
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot

Ovo zeleno ja nisam pisao...

 

Fizičo oštećenje se vidi, nema komplikacija.

 

Napišeš obradu robe, opišeš kvar i mogući uzrok.

 

Recimo otkinuti kondezator. Uvoznik kaže ovako (ovisno o uvozniku):

- Ne ulazi u jamstvo proizvođača

- Ne ulazi u jamstvo uvoznika

- Napraviti servis o trošku kupca (lemljenje)

 

I to je to.

 

Otkinuo kondezator? Sam si kriv, slijedeći ćeš put paziti kako rukuješ s robom.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=970113 http://www.techpowerup.com/gpuz/6p8v4/
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Da, ali kupac gubi bar 3%, je nema storna...

Banka je proknjižila.. Ja ti uplatim na račun iznos -3%, to je najgore riješenje.

Najbolje je drugi proizvod.

 

Keš može, uvjek možeš izvaditi iz kase/sefa, jer ti banka ne diktira proknjiženje stanja (recimo mogu si knjižiti tromjesečje).

 

Također nema storna nikakvog ako nije u tekućoj godini.

 

Recimo kupiš robu 20.12.2009., a 2.1.2010. bi želio mijenjati.

 

Ne može se, ako su knjige zaključane i obavljena je inventura.

 

Zato ja uvjek radim inverturu krajem 1. mjeseca, ne početkom,

tako da svakom kupcu mogu izaći u susret.

 

Mene zakon štiti, mogu raditi inventuru 2.1., ili čak 27.12 ako me je volja...

 

Kako nema storna? Ima!

 

Najbolje za koga? Nema -3%, tvoje (NE)poznavanje zakon ce te kostati kad jednom naletis na nekog kao sto sam ja!

Ti si duzan u svoju cijenu uracunati sve svoje moguce troskove, pa tako i tih 3%!  Cijena je veca za kartice, odnosno ne smije biti veca nego je ona 50 kn pa kao fol spustis cijenu za gotovinu!

De molim te u kojoj  ti trgovini radis? Da znam izbjegavati u sirokom luku!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Ovo zeleno ja nisam pisao...

 

Fizičo oštećenje se vidi, nema komplikacija.

 

Napišeš obradu robe, opišeš kvar i mogući uzrok.

 

Recimo otkinuti kondezator. Uvoznik kaže ovako (ovisno o uvozniku):

- Ne ulazi u jamstvo proizvođača

- Ne ulazi u jamstvo uvoznika

- Napraviti servis o trošku kupca (lemljenje)

 

I to je to.

 

Otkinuo kondezator? Sam si kriv, slijedeći ćeš put paziti kako rukuješ s robom.

 

Zeleno sam ja pisao, i ispricavam se ako nnije bilo dovoljno shvatljivo, tako da sam sada prepravio!

 

Otkinut kondenzator je nesto drugo, a o tome tu nismo govorili! I ako nisi znao u zakonu se uvijek ide na ruku potrosaca, znaci tvoja rijec protiv njegove on je u pravu!

Isto kao i u prometu, se ide na rijec policajca!

A kako bi ti napravio da je nestrucno rukovanje ili nesto 10 ako nije nista pokidano?

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 10:21 (Co7).
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Co7 kaže...

 

A to mene(nas) kao kupca zanima zato sto? Ja bih treba dati 500kn vise da Drpic moze vozit BMW?

 

 

Kakav Drpic? Kakav BMW?

 

Kakvog smisla ima usporedjivati firmu koja je imala brdo poslovnica po Hrvatskoj (jednako kao i Links koji se danas siri kao sto su to prije par godinama radili Ve-mil i HG Spot) s nekakvom Web firmom koja jedva da ima garaznu prodaju i sve joj je placeno 100% unaprijed? Kakvog to smisla ima? I prozivati vece ducane da nemaju cijene jednake Web ducanima?

17 godina
moderator
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Don Kihoty kaže...

Ako imaš servis u trgovini i ugovor sa uvoznikom o servisiranju,

onda možeš napisati što hoćeš.

 

...
Co7 kaže...
...

Vidim da ne znaš kako funkionira sustav.

Kupnja recimo na American odjednom.

Banka ti proknjiži promet u roku 24h.

Ti novac nemožeš vratiti. Nećeš davati keš, jer ti banka uzima proviziju.

(a nisi ni dobio keš)

Kupac može uzeti drugi artikl iste ili veće tržine vrijednosti, uz nadoplatu,

ili snositi trošak kamate banke (recimo 3%).

 

Zakon o zaštiti potrošača razlikuje dva načina kupnje: osobno, na licu mjesta, na što se odnosi većina članaka ovog zakona  i putem "ugovora sklopljenog na daljinu" za koji postojo cijela posebna Glava VII.

Najvažnija razlika krije se u:

Pravo na raskid ugovora

Članak 45.

(1) Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona.
(3) U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.

 

Drugim riječima, ukoliko je roba kupljena "na daljinu", znači preko web-shopa, e-mailom ili telefonski, kupac je može BEZ navođenja razloga vratiti prodavaču i dobiti nazad sav svoj novac, bez obzira da li je platio karticom, na rate ili bilo čime drugim. (Članci 48., 50., 51. itd). Trgovac mora vratiti sav novac u roku od 30 dana. (čl. 48.) Trošak povrata robe pak ide na račun kupca (čl. 48).

Iz ovog se izdvajaju: otpakirani softver, novine, časopisi i publikacije (čl. 49) 

 

Još jednom: ukoliko ste kupili robu (hardver) putem web-shopa, možete je vratiti u roku od 7 dana i dobiti nazad novac iako je roba potpuno ispravna.

 

Navedeni zakon nema, osim u gornjoj glavi, nikakvog članka koji bi govorio o povratu ispravne robe koja je kupljena fizičkim prisustvom (u trgovini), što znači da niti jedan trgovac NIJE dužan primiti nazad ispravnu robu ni u kakvom roku. Znači, da je svaki primitak povrata ispravne robe,vraćanje novca ili zamjena isključivo stvar poslovne odluke trgovca.

Ukoliko je pak roba neispravna, tada je to predmet drugih zakona....

 

Nisam baš neki stručnjak u tom području, tako da je moguće da sam nešto propustio, ali ovaj članak 45. (a i ostali članci u glavi VII) je prilično jasan.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
propuhmajstor kaže...
Co7 kaže...

 

A to mene(nas) kao kupca zanima zato sto? Ja bih treba dati 500kn vise da Drpic moze vozit BMW?

 

 

Kakav Drpic? Kakav BMW?

 

Kakvog smisla ima usporedjivati firmu koja je imala brdo poslovnica po Hrvatskoj (jednako kao i Links koji se danas siri kao sto su to prije par godinama radili Ve-mil i HG Spot) s nekakvom Web firmom koja jedva da ima garaznu prodaju i sve joj je placeno 100% unaprijed? Kakvog to smisla ima? I prozivati vece ducane da nemaju cijene jednake Web ducanima?

Evo pojasnit cu ti...

 

Ja kao kupac trazim uslugu i niske cijene... to ADM ima (primerj, ja nisam kupio kod njih nikad)! Zasto bih onda ja trebao otici u HGspot i tamo dati za istu stvar 500 kn vise!

Da Drpic moze voziti svoj BMW (ako ga ima), hocu reci koje je opreavdanje da ja dam 500 kn vise?!

 

EDIT: Drpic je na celu HGspota trenutacno! Ako ti  to nije bilo jasno!

VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 10:31 (Co7).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Ana.Matic kaže...
Ovim putem bih želio malo pojasniti rezultate prvog kvartala koji na papiru izgledaju puno lošiji nego što stvarno jesu.
Naime, proces testiranja djelatnika, zakonski rokovi za otpuštanje tako velikog broja radnika i otkazni rok uzrokovala je da je većina starih djelatnika bila na plaći cijeli prvi kvartal, tako da je polovica djelatnika radila za sebe i za drugu polovicu koji su sjedili kući. Osim toga svim su djelatnicima isplaćene otpremnine koje su iznosile pola milijuna kuna i koji su također trošak koji se više neće ponavljati.

Što se tiče prihoda, prekasna pomoć banke uzrokovala je da smo morali zatvoriti sve naše centre i na taj način izgubili povjerenje naših kupaca koje se tek sada vraća. Treća stvar je da smo nekoliko centara preselili na bolje adrese (Split, Šibenik, Dubrovnik) i na taj način odgodili otvaranje tih gradova za nekoliko mjeseci.

HGspot se vratio u utrku iako snažno ranjen, ali sa djelatnicima koji su motiviraniji nego ikad prije i kreativniji nego u bilo kojem razdoblju tvrtke. Jedan od primjera je i izgled dućana u Dubravi koji se može vidjeti upravo na slici ovog teksta i koji pokazuje novo lice tvrtke - veselje i ugodu kupovine.

Hrvoje Prpić

Lijepo je to sto se otvorili ducan u Dubravi...samo koliko tamo ima stavri na lageru..kolko sam vidio TV-a kao u prici..a komponente..tu i tamo..jako malo...

 

Opcenito gledano HG Spot ima jako malo stvari na ponudi..a tek kad pogledam samo Dubravu....

addicted to HD :)
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 10:34 (benko).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
benko kaže...

Lijepo je to sto se otvorili ducan u Dubravi...samo koliko tamo ima stavri na lageru..kolko sam vidio TV-a kao u prici..a komponente..tu i tamo..jako malo...

 

Opcenito gledano HG Spot ima jako malo stvari na ponudi..a tek kad pogledam samo Dubravu....

Trenutno se u centru u Dubravi nalazi 18 tipova maticnih ploca, 8 vrsta procesora i 20 modela grafickih kartica, a ukupno je u ponudi 74 matične ploče, 31 tip procesora i 62 razlicite graficke kartice. Sve komponente i proizvodi koji nisu dostupni u nekoj od poslovnica mogu se naruciti ili u najblizu poslovnicu ili na kucnu adresu potpuno besplatno, telefonski ili preko naseg web sitea.
Sve te podatke mozete provjeriti i na nasem web siteu.

Ana Matić
17 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Ana.Matic kaže...
benko kaže...

Lijepo je to sto se otvorili ducan u Dubravi...samo koliko tamo ima stavri na lageru..kolko sam vidio TV-a kao u prici..a komponente..tu i tamo..jako malo...

 

Opcenito gledano HG Spot ima jako malo stvari na ponudi..a tek kad pogledam samo Dubravu....

Trenutno se u centru u Dubravi nalazi 18 tipova maticnih ploca, 8 vrsta procesora i 20 modela grafickih kartica, a ukupno je u ponudi 74 matične ploče, 31 tip procesora i 62 razlicite graficke kartice. Sve komponente i proizvodi koji nisu dostupni u nekoj od poslovnica mogu se naruciti ili u najblizu poslovnicu ili na kucnu adresu potpuno besplatno, telefonski ili preko naseg web sitea.
Sve te podatke mozete provjeriti i na nasem web siteu.

Kad smo se vec dotakli web sitea, on isto treba doradu, search jos ne radi najbolje upisem 5970 on izbaci samo jednu grafu au cijeniku su dvije, kao drugo jos je uvjek nepregledan trebali bi grafe barem razdvojit na ATi/nVidia a procove na AMD/Intel ili jos dadatno po socketima, RAM ove po tipu(DDR, DDR2, DDR3..) itd itd...

 

Nego nadam se da je na web siteu stanje trenutno..a ne da pise da ima neceg u Dubravi a onda kad dodem tamo da toga nema..i vas me zaposlenik posalje u Utrine..

 

Nego da nadodam velika je ovo stvar sta imate par ljudi sta kruze po forumima!

 

addicted to HD :)
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 11:15 (benko).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Ana.Matic kaže...

HGspot se vratio u utrku iako snažno ranjen, ali sa djelatnicima koji su motiviraniji nego ikad prije i kreativniji nego u bilo kojem razdoblju tvrtke. Jedan od primjera je i izgled dućana u Dubravi koji se može vidjeti upravo na slici ovog teksta i koji pokazuje novo lice tvrtke - veselje i ugodu kupovine.

Hrvoje Prpić

Daj ROFL, ROFL i opet ROFL. Ugoda i veselje kupovine? Ugoda i veselje kupovine nije uvijetovana debilnom naljepnicom (uzasan dizajn sramota, ne kupujem tampone nego informaticke komponente) na izlogu nego usluznoscu, ponudom i cijenama. Nešto sto HGspot nikada nece imati. Bolje da ste upucali tog snazno ranjenog HGspota, i skratili mu muke, nego da ga mrcvarite ovako i nas sa katastrofalnom ponudom, webom i cijenama. A da ne govorim o neugodnom osoblju koje nema blagog pojma o nicemu. Izgubili ste povjerenje bilo kojeg "informaticki pismenog" kupca. Morao bi biti na teškim drogama da udjem i kupim nešta u vašim kul ducanima kada na drugom mjestu to mogu dobit ljubaznije i, jos bitnije, jeftinije.

 

I da se razumijemo kupovao sam u HGspotu, davno, ne zato sto ste super nego jer nisam imao izbora. Sada kada su tu Links i jos bolje ADM (ovdje sam kupio par tisuca eura komponenti kroz zadnje 4 godine i nikad problem, odlicni decki), nema jednostavno potrbe za HGspotom, na svu srecu. Mislim HD5970 vam košta 5400kn dok je u ADMu 4700kn i to jos OC verzija. Moraš bit mentalno retardiran da kupiš išta u HGspotu.

 

Evo recimo baš razmisljam uzeti novo racunalo. I necu ga kupit u HGspotu jer: pre skupo, ponuda nikakva (vise od pola komponenti jednostavno nema), rizik od neljubaznih prodavaca, navlacenja s nekim likovima kao ovaj gore koji mi drobi o vizualnom indentitetu i veselju i ugodi kupovine bez da firma zadovoljava 2 osnove karakteristike: ponuda & cijena

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 12:37 (mislav_01).
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Co7 kaže...
surki kaže...
Don Kihoty kaže...

Da, mora garantirati mrežu servisa, ali samo u slučaju da imaju sporazum.

 

Recimo, u neke firme ja osobno moram dostavljati reklamacije, a druge dolaze same po to.

Ovisno kakav im promet radiš, koliko dugo surađujete i još par internih faktora i dogovora.

 

Da, MS napajanja su MSan... Proizvedena u Kini, najšrot kvalitete, ali drže 50-60% tržišta kućnih računala svih korisnika

(konfa od 1500-1800kn ne prolazi bez njihovih napajanja).

 

Žalosno ali istinito.Cool

 

PS - Komentar je dobar, nemaš beda. Ipak imati znanja o ekonomiji pa napisati komentar,

naspram komentara tipa "ali oni su 20 lipa jeftiniji, yebes te i te, ovi su zakon", svatko će razumjeti i uočiti razliku...

Ocito se nismo razumjeli i nisam siguran da li me pratis. Prednost web shopa je sto ti kao kupcu zakon omogucuje povrat robe cak i kad je ispravna. Jednostavno kazes, ja sam mislio da ce mi to pasati, ne pase mi i oni ti MORAJU uzet robu nazad i vratiti novac. Tim zakonom se stiti kupac "na nevidjeno", dok isti zakon za kupovinu u ducanu ne postoji. Evo ti jedan primjer. Znas da kod monitora razliciti proizvodjaci imaju razlicite tolerancije za dead i bad pixele. U vecini ducana u Hrvatskoj ti nece dozvolit ozvaranje kutije i isprobavanje monitora. Na osnovu izlozenog modela (precesto ni to) kupujes macka u vreci. Dodjes doma, upalis monitor kad tamo 6 bad pixela koji ti kopaju oci. Ja osobno ne bi mogao podnijet ni jednog. Odes u ducan i shvatis da mozes plakat jer proizvodjac tolerira do 8 bad pixela. Kod online kupovine ZAKON ti daje pravo da robu vratis samo zato sto ti se ne svidja. Ako uzmemo u obzir da je to i jeftinija kupovina onda.... Postoje iznimni slucajevi kad osobno poznajes prodavaca i znas da ce se potrudit ako ti nesto rikne i on reklamirati robu kod uvoznika.

 

Ja mislim da imaju standardi, koji su propisani i po kojima se oni moraju voditi! Mislim da je 3 mrtva piksela na 1 inch ili mozda 2 inch, ili 5 na cijeloj povrsini i onda moraju zamjeniti! A neki imaju 0 dead px politiku, i mjenjaju i na jedan jedini mrtvi piksel! Ali to jos provjeri jer ne da mi se sada traziti tocne podatke ali to je otprilike to!

nisi shvatio bit mog posta. kad kupujes u normalnom ducanu uvijek postoji rizik da ces kupiti monitor sa bad pixelima (osim ako proizvodjac ne garantira 0 bad pixel) i onda ga neces moci reklamirati jes se uredjaj smatra ispravnim, dok isti taj kod online kupovine mozes reklamirati jer postoji zakon o kupovini "na slijepo" koji ti omogucava povrat ako ti se roba ne svidja, ne mora biti neispravna.

 

Apsolutno se slazem sa svime sto si do sad napisao (osim sa tonom, iako se i ja ponekad na ovom forumu tako izivciram da pomislim da na ovo  forumu samo mala djeca pisu) ali na osnovu cega donosis zakljucak da je Links vrh vrhova? Sam si rekao da za nesto sto negdje kosta 500 nema smisla davati 700.

 

 

17 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
passmaslom kaže...

Kako i ne bi bili u gubitku kad i dalje imaju slabu ponudu uz previsoke cijene postojecih artikala.

Prije sto god mi trebalo nasao sam u HG Spotu po najnizoj ili par kuna visoj od najnize cijene i uzivao sam odlaziti tamo cak ako i ne planiram neku kupnju.

e baš zato svi propadaju... cijene NE MOGU biti preniske. nitko ne zna koliko košta nabava robe i imati robu. a imati robu možeš SAMO I JEDINO ako imaš visoku maržu i kad prodaš jedan dio kupiš dva. najam prostora ,radnici,režije,web stranice,marketing općenito-nikako ne može stati u 1-2 kn zarade po proizvodu.

dobro znam o čemu pričam jer se 17 godina bavim prodajom i uslugama. nije sjajno jer živim u ovoj vukojebini od slavonije,ali isto tako ne idem ispod cijene. 

imam prijatelja koji je otvorio trgovinu autodijelova i odlučio se inatiti sa svima,pa je rekao da je njemu dosta 10 kn po artiklu ! ali nije državi i ostalima !

propao je a zbog duga od milijun kuna je pobjegao u njemačku. sada tama šarafa knauf. žalosno. a i on je imao lijepu trgovinu i šetaće i mudrijaše...

Z
15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Ana.Matic kaže...
Ovim putem bih želio malo pojasniti rezultate prvog kvartala koji na papiru izgledaju puno lošiji nego što stvarno jesu.
Naime, proces testiranja djelatnika, zakonski rokovi za otpuštanje tako velikog broja radnika i otkazni rok uzrokovala je da je većina starih djelatnika bila na plaći cijeli prvi kvartal, tako da je polovica djelatnika radila za sebe i za drugu polovicu koji su sjedili kući. Osim toga svim su djelatnicima isplaćene otpremnine koje su iznosile pola milijuna kuna i koji su također trošak koji se više neće ponavljati.

Što se tiče prihoda, prekasna pomoć banke uzrokovala je da smo morali zatvoriti sve naše centre i na taj način izgubili povjerenje naših kupaca koje se tek sada vraća. Treća stvar je da smo nekoliko centara preselili na bolje adrese (Split, Šibenik, Dubrovnik) i na taj način odgodili otvaranje tih gradova za nekoliko mjeseci.

HGspot se vratio u utrku iako snažno ranjen, ali sa djelatnicima koji su motiviraniji nego ikad prije i kreativniji nego u bilo kojem razdoblju tvrtke. Jedan od primjera je i izgled dućana u Dubravi koji se može vidjeti upravo na slici ovog teksta i koji pokazuje novo lice tvrtke - veselje i ugodu kupovine.

Hrvoje Prpić

 

E moj Hrvoje, niste se vi nigdje vratili, to što imate kredit vjerovnika da generirate daljnje gubitke je nonsens. Ova naljepnica na izlogu ne govori ništa o ponudi, cijenama i usluzi.

Dakle niste vi SNAŽNO RANJENI, vi ste propali.

 

btw. Vaša ne-funkcionalna web trgovina sigurno nije pomogla oporavku. Koliko je koštala? Nekako sam siguran da su Listopad i Iskon( uz tvoju pomoć) omastili brk na utopljeniku?

15 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
Co7 kaže...

Evo pojasnit cu ti...

 

Ja kao kupac trazim uslugu i niske cijene... to ADM ima (primerj, ja nisam kupio kod njih nikad)! Zasto bih onda ja trebao otici u HGspot i tamo dati za istu stvar 500 kn vise!

Da Drpic moze voziti svoj BMW (ako ga ima), hocu reci koje je opreavdanje da ja dam 500 kn vise?!

 

EDIT: Drpic je na celu HGspota trenutacno! Ako ti  to nije bilo jasno!

 

Daj 500 kuna vise ili manje kome god hoces i gdje hoces, samo nemoj usporedjivati neusporedivo jer takvim firmama troskovi poslovanja nisu ni izdaleka isti. Ducanu koji ti robu nudi odmah na licu mjesta sigurno ces morati platiti koju kunu vise od Web ducana koji tu robu NEMA i tek ju mora naruciti nakon sto ti platis punu cijenu i to moze potrajati danima dok ne pronadje dobavljaca koji ju ima. To je ogromna razlika, pogotovo kad ti nesto hitno treba. I takva usluga stvarnog ducana kosta. Kosta i mogucnost zamjene robe u slucaju kada je neispravna, a to se opet brze odvija u vecoj firmi od Web ducana (isprobano u praksi).

 

I još nešto: zamjena krivo deklarirane robe u HG Spotu (prije ovog financijskog kolapsa) napravljena je bez ikakvih problema - odmah.

 

Osim onog nogoloptaca Drpica, ne znam ni za kojeg drugog Drpica niti imam zelju znati tko je na celu koje firme.

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 13:16 (propuhmajstor).
17 godina
protjeran
offline
RE: Loš kvartal za HG Spot
mislav_01 kaže...

Evo recimo baš razmisljam uzeti novo racunalo. I necu ga kupit u HGspotu jer: pre skupo, ponuda nikakva (vise od pola komponenti jednostavno nema), rizik od neljubaznih prodavaca, navlacenja s nekim likovima kao ovaj gore koji mi drobi o vizualnom indentitetu i veselju i ugodi kupovine bez da firma zadovoljava 2 osnove karakteristike: ponuda & cijena

Odlično sročeno. Prpićev marketing i šuplje fraze o "ugodi kupovanja" bile bi primjerenije za nekakve salone namještaja ili cvjećarnice. Kad kupujem PC komponente, ja na prvom mjestu također hoću ono što si ti naveo: veliku ponudu i niske cijene, a zatim i detaljan opis artikla na webshopu, te brzu i pouzdanu isporuku, bez dubioza tipa "raspoloživost nepoznata". Kupovina bilo koje PC komponente u kojoj sam ja prisiljen uopće komunicirati direktno s prodavačem je za mene zamorna i frustrirajuća kupovina, a najbolji vizualni identitet firme je elegantan web-izbornik sa desetinama različitih proizvođača i stotinama različitih komponenti.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice