zanimljiv gost koji je sve ljepo objasnio oko elek.bicikala
za 10-ak god ce isti biti po cijenom dostupniji imho
zanimljiv gost koji je sve ljepo objasnio oko elek.bicikala
za 10-ak god ce isti biti po cijenom dostupniji imho
ako se ne varam, cijena greypa je oko 50-60000 kuna. kit kojim se prakticno bilokoji bicikl pretvori u električni košta sveukupno oko 1000 eura. sasvim solidan bajk s dijelovima koji vrijede košta od 2500 kuna naviše. znači, za oko 10000 kuna imate električni bicikl, a takve čak i lidl u njemačkoj prodaje.
dakle, cijenom su ti bicikli itekako dostupni, a u usporedbom s mopedima troše manje, nemaju trošak registracije ni osiguranja, a i dijelovi su jeftiniji.
samo iz neukosti se rimčev e-bike promatra kao išta relevantno za prosječnog kupca električnog bicikla koji nema 50000kn.
napokon da je pokrenuta rasprava
U krivu ste, greyp košta 78000 kn. Ali on uopće nije neki reprezentativan bicikl, el bicikl se može složiti već i za manje od 3500 kn, ali može i puno skuplje... Naravno performanse su nebo i zemlja. Ali i nešto slično (više manje isto) greypu čovjek može složiti sam i za puno manje para. Ali onda treba uložiti vremena i rada...
Da je BUG neki časopis s kompetentnim ljudima, a ne manekenima, mozda bi naglasak bio na DIY komponentni el. bicikla, a ne na konstantnom sponzoriranju sina lopova koji je pravomocno osuđen za krađu desetke milijuna kuna, a osnovano se sumnja na par sto miliijuna kuna pridodajmo tome da bi tajo Rimac "pomogao svom sinu na bilo kakav nacin". Meni je sumnjiivo da se u javnim financijskim izvještajima ne vidi ulaz novca za prodani automobiil, a bome se ne vidi ni da su potrošili nešto da ga naprave dodajmo tome koje kakve kineze u NO uz sumnjivo porijetlo tatinog kapiitala i mogu rec da mi je muka cut prezime Rimac. No onda se sjetim logike rvatina "barem sin nije zapio tatine para" i odustanem na neko vrijeme.
Ali da, Rimac je kul ovima iz BUGa pa je valjda zato konstantno prisutan ovdje ne znam mozda je s nekim u ljubavnoj vezi.
Dati toliko novaca za električni bicikl je idiotizam, Grejp je komičan proizvod i ne znam zašto bi to itko kupio. Imam 3-4 je*acka bicikla, vozim ekstremno i svakojako vec 15 godina i mogu rec da znam puno biciklista ali ne znam nikoga kome Grejp ne izaziva podsmijeh prvenstveno zbog cijene koja nema veze s mozgom.
Mislim da sam poprilicno otvoreno napisao zašto ga komentiram u negativnom kontekstu. Za ovu drzavu me vec dugo vremena boli briga ali vidiš moj tajo nije krao 90ih nego je imao pametnijeg posla pa mi se obitelj Rimac baš onako s guštom još više gadi. On nema prodajne rezultate svojih glavih proizvoda kao concept one iako kaze da ima, a godiinama su nevidljivi u financijskim izvještajima.
Ima naravno drugih stvari i to hocu reci to mu i je citav biznis samo puno se price o concep one kao necemu što je više puta prodano, a cijena koju oni kazu nikad se ne vidi u financijskim izvjescima što ce rec da nisu prodali niti jedan. O njihovoj koperaciji sa drugim proizvođacima automobila i o cinjenici da zaista nešto proizvode / izvoze i zaposljavaju ne dvojim uopce to se vidi. Dvojben mi je taj automobil, mislim ocito nije još spreman i nije prodan, u pravom smislu rjeci, niti jedan primjerak zašto onda toliko puta se spominje kroz medije suprotno.
A ovo o pravomocnoj presudi mi je jednostavno toliko vec tipicno za hrvatsku da me evo mozda zivcira iracionalno puno ali stvarno postaneš umoran prije nego bi trebao...
GreyP (original naziv mu je GreyB) nije bicikl, niti po izgledu, niti po najmjeni, niti po performansama... Pedale ima reda radi da možeš otpedalirati 2-3 km do prvog štekera.
GreyP je elek. skuter / motor / whatever. Gledano i pravno + zakonski po regulativi EU-a.