A veza ti je u tome da kod marihuane, kao i kod elektricnih automobila, postoje interesne skupine kojima nije u cilju popularizacija.
Pa na to sam i ciljao, kome i zbog kojih razloga smeta marihuana osim ortodoksnim vjernicima i zabrinutim majkama koji misle da je marihuana korak do heroina.
Tržište automobila je svaki čovjek na svijetu koji želi raditi, pa je razumljivo da kako je svako prevozno sredstvo ovisno o naftnom derivatu (zaboravljamo da i teretni brodovi voze na naftu, kao i avioni, vlakovi), tehnički svaki čovjek indirektno ovisi o nafti jer mu hranu prevozi nafta, da je tu i interes toliko ozbiljan da je iz profitnih razloga opravdano korištenje svih legalnih i ilegalnih sredstava.
Tržište marihuane nije čak ni svaki pušač. Čini mi se redundantno da neki lobi zabranjuje toliko bezopasan poizvod zbog interesa, dok dopušta trovanje/liječenje drugim drastično skupljim i neisplativijim sredstvima. Osim ako marihuana dokazano može izliječiti rak (ili druge maligne bolesti) pa smeta trgovcima legalnih droga.