20 godina Windowsa 3.1

poruka: 66
|
čitano: 10.108
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "20 godina Windowsa 3.1".
13 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
Sum_of_all_fears kaže...

 tek 2000.

Nije to tako bliža prošlost, prošlo je vremena, imao si vremena pratiti .NET od samih početaka, a ne kao ja od 2.0, al je već bio 3.5. {#}

15 godina
offline
20 godina Windowsa 3.1

Sretan rođendan!

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
20 godina Windowsa 3.1

Kad se sjetim da sam mislim '88 kad sam dobio prvi PC nekih 33mhz, 6mb rama, EDO RAM, hehe i 36mb hdd, na njemu, BANNER soft za velike plakate, u biti na onom "beskonacnom" papiru, word star za obradu texta i pacman, a par godina kasnije i prince of persia... i sjecam se da je u to vrijeme, u biti pocetkom 90ih 1mb rama bio = oko 40ak kuna kad se preracuna.

Bolje šaka u glavu nego k...c u guzicu...
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
20 godina Windowsa 3.1

joj kad se sjetim crnobjelog monitora i 8-bitnog zvuka iz sistemskog zvucnika{#}

gramatika bljak
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
zmedic kaže...

Kad se sjetim da sam mislim '88 kad sam dobio prvi PC nekih 33mhz, 6mb rama, EDO RAM, hehe i 36mb hdd, na njemu, BANNER soft za velike plakate, u biti na onom "beskonacnom" papiru, word star za obradu texta i pacman, a par godina kasnije i prince of persia... i sjecam se da je u to vrijeme, u biti pocetkom 90ih 1mb rama bio = oko 40ak kuna kad se preracuna.

 

Ja sam krenuo u PC svijet sa XT-om aka 8088 (ako me sjecanje dobro sluzi), no iz tog doba u ljepsem sjecanju mi je ostala Amiga 500 (bas se pitam zasto {#}). PC-iji su tada bili dosadni strojevi.

 

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
Lazarus Long kaže...
Sum_of_all_fears kaže...
Lazarus Long kaže...

Ekstra pitanje i dobijas burek sa mesom ili sirom (izbor je tvoj) {#}

 

Dakle

 

Sto znace oznake 2S/2D

Za ovo nisam 100% siguran ali mislim da je riječ o oznakama za "gustoću" (density) - pa su bile diskete običnog i "duplog" kapaciteta (720k, ako se dobro sjećam).

  Nazalost to je parcijalan odgovor i dobijate strudlu :)))

 

Double Sided/Double Density (:

-klasičan primjer trik pitanja... jer je svaki odgovor s kapacitetom samo jedan od nekoliko mogućih (nepotpun). DoubleSided/DoubleDensity je jedini kratki odgovor.

Svaki širi, mora uključiti standarde i format diskete, jer je npr 5.25" te oznake u slučaju IBM-PC compatible =360KB, dok ista oznaka za 3.5" =720KB, u slučaju Amige =880KB itd. Tako da kapacitet nije neka konkretna brojka, samo mogućnost + standard. Kao i c-64 ''floppy-flippy'' na koji je stalo <170KB

Tek kasnije su diskette počele dolaziti tvornički formaitrane (PC-1.44) što je štedilo dosta vremena... (i uzrok ovakvih pogrešaka, jer tek formatiranjem dobijamo konkretan kapacitet).

 

jedan btw, to je MS koristio kao vrlo efikasan copy-protection, osim prve diskete (boot s loaderom), ostale su bile formatirane na 1.68MB (DMF). Možemo to nazvati overclocking diskete..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
Sjeca li se ko igrice Ugh i Prahistoric, zbog njih se mogli izgubiti zivci veoma brzo. Kako programeri znaju biti kreteni, to je za ne povjerovat. Napravi ekstra igricu za to vrijeme, i uzasno tesku, pa izbaci bilo kakav save game ili check-pointe, a onda povrh svega toga, pazi sad ovo, ne pita te hoces li izici iz igrice ili ne kada pritisnes ESC nego ono odmah na prvu. Ej kolko je puta bacana tastatura radi toga.
15 godina
neaktivan
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
H4X0R kaže...
Sjeca li se ko igrice Ugh i Prahistoric, zbog njih se mogli izgubiti zivci veoma brzo. Kako programeri znaju biti kreteni, to je za ne povjerovat. Napravi ekstra igricu za to vrijeme, i uzasno tesku, pa izbaci bilo kakav save game ili check-pointe, a onda povrh svega toga, pazi sad ovo, ne pita te hoces li izici iz igrice ili ne kada pritisnes ESC nego ono odmah na prvu. Ej kolko je puta bacana tastatura radi toga.

  Industrija igara je onda još bila mlada,pa takva "nepisana pravila" koja danas postoje još nisu postojala.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.4.2012 11:29 (g12356).
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
H4X0R kaže...
Sjeca li se ko igrice Ugh i Prahistoric, zbog njih se mogli izgubiti zivci veoma brzo. Kako programeri znaju biti kreteni, to je za ne povjerovat. Napravi ekstra igricu za to vrijeme, i uzasno tesku, pa izbaci bilo kakav save game ili check-pointe, a onda povrh svega toga, pazi sad ovo, ne pita te hoces li izici iz igrice ili ne kada pritisnes ESC nego ono odmah na prvu. Ej kolko je puta bacana tastatura radi toga.

 

Misljenja sam da su upravo zbog toga te stare igre bile bolje.

 

Igra je slala poruku da se moras potruditi da dodjes do cilja i da nema sigurnosne mreze. Da ne spominjem osjecaj zadovoljsta kada bi uspio preci jedan level nakon tko zna koliko pokusaja.

Nekada je onaj tko bi zavrsio neku igru bio baja u selu, danas ama bas svatko moze zavrsiti igru. Zato danas jako malo igara ima repetivnu vrijednost.

 

No opet sto ja znam, ja sam samo jos jedan starkelja kojega ponese sentiment kada trabunja o nekom drugom vremenu.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
17 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
syncmaster245b kaže...
H4X0R kaže...
Sjeca li se ko igrice Ugh i Prahistoric, zbog njih se mogli izgubiti zivci veoma brzo. Kako programeri znaju biti kreteni, to je za ne povjerovat. Napravi ekstra igricu za to vrijeme, i uzasno tesku, pa izbaci bilo kakav save game ili check-pointe, a onda povrh svega toga, pazi sad ovo, ne pita te hoces li izici iz igrice ili ne kada pritisnes ESC nego ono odmah na prvu. Ej kolko je puta bacana tastatura radi toga.

 

Misljenja sam da su upravo zbog toga te stare igre bile bolje.

 

Igra je slala poruku da se moras potruditi da dodjes do cilja i da nema sigurnosne mreze. Da ne spominjem osjecaj zadovoljsta kada bi uspio preci jedan level nakon tko zna koliko pokusaja.

Nekada je onaj tko bi zavrsio neku igru bio baja u selu, danas ama bas svatko moze zavrsiti igru. Zato danas jako malo igara ima repetivnu vrijednost.

 

No opet sto ja znam, ja sam samo jos jedan starkelja kojega ponese sentiment kada trabunja o nekom drugom vremenu.

 

Sve je to uredu, stare igre su bile mnogostruko teze od ovih sadasnjih, kao npr. Fox, Prince of Persia, Aladdin, isl.

 

Ali ovaj mali detalj sto ja spominjem nema veze sa tezinom igre, jer znam da se dosta puta desavalo to da ofulas tipku ili je nenamjerno dirnes, i ode sve u ...... Nebi na odmet bilo da su ubacili kratko Yes/No za potvrdu izlaza iz igre.

15 godina
neaktivan
offline
20 godina Windowsa 3.1

Kad je frend iz Amerike donesao komp s Intel Pentium P5, 8MB rama i 2 harda s 32 Mb, i još Civilizacija gore, eh koliko sam godina života izgubio na njoj, igrala se čak kad je i četvorka izašla. Sad kompjuter stoji, 3.1 je još gore, a sad me hvata neka želja da ponovno pokrenem par save-ova koje nikad nisam završio. Nadam se da nisam još zahrđo da mogu zaigrat na Emperor težini.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
syncmaster245b kaže...
zmedic kaže...

Kad se sjetim da sam mislim '88 kad sam dobio prvi PC nekih 33mhz, 6mb rama, EDO RAM, hehe i 36mb hdd, na njemu, BANNER soft za velike plakate, u biti na onom "beskonacnom" papiru, word star za obradu texta i pacman, a par godina kasnije i prince of persia... i sjecam se da je u to vrijeme, u biti pocetkom 90ih 1mb rama bio = oko 40ak kuna kad se preracuna.

 

Ja sam krenuo u PC svijet sa XT-om aka 8088 (ako me sjecanje dobro sluzi), no iz tog doba u ljepsem sjecanju mi je ostala Amiga 500 (bas se pitam zasto {#}). PC-iji su tada bili dosadni strojevi.

 

Nisam ni znao da su se to zvali PC, meni su commodore 64, amiga 500 vise licili na konzole... :D hehe, ali ono, kombinacija, monito, tipkovnica, kuciste je bilo wooow, jos oznaka DX (koja se obavezno napominjala kad bi neko upitao koji PC imas) hehehehe to su bila vremena.

Bolje šaka u glavu nego k...c u guzicu...
16 godina
neaktivan
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1

Evo jedan prigodan link za one koje trese nostalgija:

Windows 3.1 emulator - http://www.michaelv.org/

 

I u ono vrijeme primjer "autoexec.bat"

@echo off
SET SOUND=C:\PROGRA~1\CREATIVE\CTSND
SET BLASTER=A220 I5 D1 H5 P330 E620 T6
SET PATH=C:\Windows;C:\;C\DOS;
LH C:\Windows\COMMAND\MSCDEX.EXE /D:123
LH C:\MOUSE\MOUSE.EXE
C:\DOS\SMARTDRV.EXE /X
DOSKEY
CLS
WIN - linija za automatsko dizanje WFW 3.11

 

16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
zmedic kaže...
..Nisam ni znao da su se to zvali PC, meni su commodore 64, amiga 500 vise licili na konzole... :..

 - PC kao pojam je tek od '84 nadalje, u to vrijeme računala se jednostavno nazivalo 'kompjuter'.

-Zapravo, kategorija PET (kao commodore) je jednaka u samoj osnovi naziva Personal Electronic Translator kasnije PC, Personal Computing . Tj, to je PC (kućno ili osobno računalo), samo je trebalo vrijeme dok se neki naziv udomaći, kao što mi mobitele nazivamo mobitel, dok ga ameri nazivaju cell phone.

-s druge strane C64 je bio pravi (the) computer, jer je imao sve potrebne priključke (za razliku od Zx-a). Tek prelaskom na 16bita zastarjeva (to je oko/pred izlaska win.3.1). Amiga je pak manje-više jednaka Macovima, daleko ispred PCa u to vrijeme koji se tek nakon generacije 386+vga+audio približio amigi koja je to sve imala.. do tad je PC bio kutija za bankare, slična terminalu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1

Što se tiče kompajlerskih jezika za Win3.1. Koji su bili najpopularniji za razvoj desktop aplikacija. Fortran, C, C++?

15 godina
neaktivan
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
zmedic kaže...

Kad se sjetim da sam mislim '88 kad sam dobio prvi PC nekih 33mhz, 6mb rama, EDO RAM, hehe i 36mb hdd, na njemu, BANNER soft za velike plakate, u biti na onom "beskonacnom" papiru, word star za obradu texta i pacman, a par godina kasnije i prince of persia... i sjecam se da je u to vrijeme, u biti pocetkom 90ih 1mb rama bio = oko 40ak kuna kad se preracuna.

Si siguran.....

16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
royalhero kaže...

Što se tiče kompajlerskih jezika za Win3.1. Koji su bili najpopularniji za razvoj desktop aplikacija. Fortran, C, C++?

- (Turbo) Pascal -> C, C++ je više iz ovog tisućljeća... Fortran je (kao što mu ime kaže) više nastavnički alat za formule, usporedio bi s wolframom, tj nije jezik u kojem se rade aplikacije za DOS-Win-Linux nego sličniji basicu kao pomoćni alat ili Cobol. Naravno, već u vrijeme win 3.1 Microsoft postaje jedan od važnijih igrača u IT biznisu, pa tako i MSov C (i VB, ASAM.. Studio) .. jer su direktno povezani s OSovskim resursima-dll-ovima, licence, postaju glavni, dio dok Delphi, Watcom, .. propadaju (ili životare na staroj slavi), dok je gcc zastupljeniji na linuxu.

MS ima par jakih poluga, VStudio je jedna od njih.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
offline
20 godina Windowsa 3.1

Eh, sad sam i ja morao prekopati ormar :)

Favorites... Favorites...
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2012 13:55 (Pixidar).
Moj PC  
6 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
ihush kaže...
zmedic kaže...
..Nisam ni znao da su se to zvali PC, meni su commodore 64, amiga 500 vise licili na konzole... :..

  - PC kao pojam je tek od '84 nadalje, u to vrijeme računala se jednostavno nazivalo 'kompjuter'.

-Zapravo, kategorija PET (kao commodore) je jednaka u samoj osnovi naziva Personal Electronic Translator kasnije PC, Personal Computing . Tj, to je PC (kućno ili osobno računalo), samo je trebalo vrijeme dok se neki naziv udomaći, kao što mi mobitele nazivamo mobitel, dok ga ameri nazivaju cell phone.

-s druge strane C64 je bio pravi (the) computer, jer je imao sve potrebne priključke (za razliku od Zx-a). Tek prelaskom na 16bita  zastarjeva (to je oko/pred izlaska win.3.1).  Amiga je pak manje-više jednaka Macovima, daleko ispred PCa u to vrijeme koji se tek nakon generacije 386+vga+audio približio amigi koja je to sve imala.. do tad je PC bio kutija za bankare, slična terminalu.

  Da..zapravo bila je slicna macovima i atarijima, svi su imali motorolu 68k i super audio/video. Pc tada nije mogao konkurirati, da nije njegove "modularnosti" koja je utjecala na cijenu izrade proslo bi jos 5-10 godina dok ne sustignu. Po os'u sigurno nije mogao konkurirati. Then later windows says: "I need RAM, more RAM...more...more..."

ja
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
bender_007 kaže...
..

  Da..zapravo bila je slicna macovima i atarijima, svi su imali motorolu 68k i super audio/video. Pc tada nije mogao konkurirati, da nije njegove "modularnosti" koja je utjecala na cijenu izrade proslo bi jos 5-10 godina dok ne sustignu. Po os'u sigurno nije mogao konkurirati. Then later windows says: "I need RAM, more RAM...more...more..."

 (da).. pa još malo detaljnije, za mlađe generacije.

Amiga-Atari-Mac su u osnovi identični (Motorola CPU, prva dva su nestali, treći je nastavip na Poweru), samo je amiga bila orjentirana na igre (grafika+zvuk), atari više na obradu zvuka (DSP, ST, Falcon), dok je Mac bio (i ostao) za grafičare. Pošto su bile zatvorene 'konzole' jednostavno nije se moglo ono što je na PCu normalno, npr dodati CD, audio, VGA.. Upravo to je zasluga (kante) PCa, jer bez tog nebi bilo masovnosti.

Tako je tek u vrijeme 386tica PC počeo preuzimati sve te poslove na sebe (jer su tad već postojali CD i audio, SoundBlaster-16, na koji se spajao CD jer nije bilo mjesta.. , do tad tko je imao npr AdLib ili 8bitni SB-PRo?). Mada je motorolin 68xxx pandan 80386 jednostavno je modularnost (masovnost-cijena) pobijedila. Sve to na intel CPUima, dok je AMD radio njegove jeftinije verzije ali u osnovi identične (i preslične tj. kopije.. kasnije tužbe-licence su uzrok razdvajanja socketa..).

Jedan (konstantni, veliki) igrač je IBM. On je priča za sebe (pogotovo odnos s MSom i intelom, kasnije podrške protivnicima istih itd.).

 

- i (tema) to je upravo s win 3.1 kao nekim prijelomnim trenutkom vidljivo. Nakon toga je jedino relevantna platforma wintel, koju ni veliki IBM nije uspio srušiti.

Zato su win 3.1 važni,jer su jedan od uzroka širenja PCa (IBM-PC compatiblea). Možemo nazvati PC eru prije i poslje windowsa, čak i linux vuče korjene upravo iz tog vremena (trenutka), s razlogom...

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
neaktivan
offline
20 godina Windowsa 3.1

IBM je natjerao Intel da daje dijeli svoje procesore s AMD-om da se nebi dogodio monopol Intela na polju proizvodnje procesora.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
Akiris kaže...

Hahah..

U našoj "školi" je još skoro svaki pc sa ati 4mb grafickom.. Sve vam je JASNO! 

Pri jednom predavanju, jedan pc,  zapeo na boot screen,  i to ona kucista koja se ne mogu ni otvorit, sa procesorom od 300mhz,  a profesor ce: "Pogledaj da nije mozda neko ukrao RAM pločice" !" {#}

Kad jednog lijepog dana, odjednom nova 2pc-a 512mb graficka, folovi golovi, napajanje 600W, overkill {#}, ram 2gb, i sve ok.

Dolazimo next day, kad jedna ooogromna rupetina at back of the pc, nema napojne, hdd "nestao" i kao dvd rom..   kad ce nastavnik, de ti to ponovo probaj upalit, šta znaš, nemoj biti toliko siguran! {#}

 

Neko laganini u ruksak stavio..

 I sad bi oni ovakvoj djeci, balkanski odgojenoj, tutnuli po jedan tablet (naravno navija se za ipad3) svakome Kao 21 stoljetnu zamjenu za udžbenike i kredu.

U najmanju ruku, nakon prvog dana bili bi izrezbareni šestarima, spaljeni upaljačima, zalijepljeni žvakama i išarani markerima.

Drugi dan ostala bi samo dva koja su razbijena i oblivena vodom. Ostali  bi se našli u oglasnicima.

sorry, zanio se: ontopic - ja nikad nisam imao osobni pc sa DOSom ni Win3.2, ali sam na njima radio na poslu.
Kad sam se vratio kući uživao sam na superiornim Amigi i Atariju
(prva je bila za

i igranje, posljednjeg sam tretirao kao glazbeni instrument - isključivo je služio kao
)

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2012 17:12 (overhaul).
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
bobo rastur kaže...

IBM je natjerao Intel da daje dijeli svoje procesore s AMD-om da se nebi dogodio monopol Intela na polju proizvodnje procesora.

 - {#} zgodno... ali daleko od istine. Tj to je ako slušaš IBMovog PRovca kako glumi Davida protiv Golijata... Jednostavno, nisu obračali pažnju na 'igračke', to je bilo 'ispod njihovog nivoa'... dok MS i intel nisu okrenuli milijarde... Točno, oni jesu bili IBMovi izvođači, ali za ostalo je krivac IBM (nezainteresiranost PCem, vs SuperComputera i sl.). Tj IBM je opremao banke, kompletan sistem, ne samo računalo i za to mu nije bio potreban razvoj npr zvuka na PCu.. informix, db itd. su ono što ga zanima, kao i aerodromi i sl. institucije, ne kućne igračke. Sve do trenutka kad je B.Gates postao najbogatiji na svijetu (i šire)...

- U početku je AMD bio samo podizvođač za intel (kao što npr radi TI, Foxconn, TSMC..), nikakvu pomoć IBMa, suprotno, IBM je kao i Tex.Ins. imao pravo određenu količinu CPUa 'štancati' pod svojim brandom, mada je sve zapravo intel-compaq-AMD... zasluga.

- IBM je (iz 'osobnih razloga') potpomagao AMD, kao protivnika intela, npr Thunderbird generacija, A-socket itd... to je u novije doba, ne u ovo o kojem se govori desetak godina ranije. Razlika kao da sadašnji sukob talibana vs USA komentiraš kao talibani vs USSR... i zamjeniš uloge Davida i Golijata pri tomu.

-ni jednog (proizvođača) ne brine monopol u proizvodnji. To interesira korisničku stranu, EU komisiju i sl. ali ne velikog IBMa, tj samo ako su njegovi patenti ili licence u pitanju. On kontrolira ogroman broj patenata, veći od ostatka ITa zajedno, pa opet je ljubomoran na wintel (jer ako ništa drugo iz taštine, ostali su luzeri koji su omogućili razvoj platforme na kojem su drugi postali najbogatiji ljudi na svijetu..).

 

- no ovo (moje) nije činjenica nego interpretacija.. pa može biti i neka druga interpretacija jednako dobra. {#}

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
neaktivan
offline
20 godina Windowsa 3.1

Fala na objašnjenju.

 
0 0 hvala 1
13 godina
offline
20 godina Windowsa 3.1

Se netko sjeca http://hr.wikipedia.org/wiki/WinChip :) ? hehe

 

Kao sto kaze kolega gore, PC je bila samo bezivotna kanta puna smeca koji mozemo sami birati. Do toga nije bio ni po cemu poseban. Kad se ta neka modularnost razvila sve vise firmi je proizvodilo sve vise kopija, slicnih, istih komponenata. Da, adlib, sblaster itd..ja se ne sjecam kad sam ja imao soundcard na pcu..zapravo relativno sam i kasno presao na pc jednostavno iz protivljenja..da prelazim na inferiorniju platformu koja trazi 5 puta vise cpu/ram/gpu/SOUND?lol..nemaju svi sound? za iste stvari.

 

Se netko sjeca starih programa/igrica, tj njihovih pakiranja (kutije) ? Ista igrica i za pc..pardon... IBM pc and 100 % compatibles i za amigu ali screenshots stave od Amige da izgleda ljepse, to naravno sitnim slovima i naglase. Pa se svaki pc user napali na grafiku (to je bila grafika da, platformske igrice su zabavne..) i kad vidi da moze birati izmedju "ega" itd..kad ima samo 4/16 boja :) pa jadan onako skupi se u kut i place :)

 

  Na workbenchu program "say" :)))) buhahhaa... onako 7.14 mhz A500, all in one, 512 kb rama samo i 1084s monitor a ekvivalent na pcu treba (logo x? ili kako vec) 486/lot of hdd space, 8 mb rama, podrzanu zvucnu karticu. Tek su kasnije windowsi bili sposobni, ako je dma transfer ukljucen..istovremeno pustati iz winampa i kopirati cd -> hdd itd :).

 

A i pc world je totalno na strani microsofta..gdje su sjajni proizvodi poput dr-dosa i gema ?

ja
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
bender_007 kaže...

Moram priznati da me je malo strecnulo kada sam vidio tvoj kickstart avatar.

Tek sada kada razmisljam o tome shvacam koliko je to davno bilo :(

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
14 godina
protjeran
offline
20 godina Windowsa 3.1

Tko nije radio na Orlu, nema pojma što je računalstvo {#}

void function(char *str) {char buffer[16];strcpy(buffer,str); } void main() {char large_string[256];int i; for( i = 0; i &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt; 255; i++) large_string[i] = 'A';function(l
 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
ihush kaže...

 - {#} zgodno... ali daleko od istine. Tj to je ako slušaš IBMovog PRovca kako glumi Davida protiv Golijata... Jednostavno, nisu obračali pažnju na 'igračke', to je bilo 'ispod njihovog nivoa'... dok MS i intel nisu okrenuli milijarde... Točno, oni jesu bili IBMovi izvođači, ali za ostalo je krivac IBM (nezainteresiranost PCem, vs SuperComputera i sl.). Tj IBM je opremao banke, kompletan sistem, ne samo računalo i za to mu nije bio potreban razvoj npr zvuka na PCu.. informix, db itd. su ono što ga zanima, kao i aerodromi i sl. institucije, ne kućne igračke. Sve do trenutka kad je B.Gates postao najbogatiji na svijetu (i šire)...

Ima jedan mali hint - IBM-u PC (odnosno PSG) nikad nije bio profitabilna djelatnost i nikad se ozbiljnije nisu okrenuli consumer već samo business tržištu. Zato i nikad nije nešto posebno vodio brigu i uzjecao na cijelu priču.

Bypass kaže...

Tko nije radio na Orlu, nema pojma što je računalstvo {#}

Dali bi se složiti. {#}

14 godina
protjeran
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
Old Iggy kaže...

Bypass kaže...

Tko nije radio na Orlu, nema pojma što je računalstvo {#}

Dali bi se složiti. {#}

E da mi je jednog nabaviti.

void function(char *str) {char buffer[16];strcpy(buffer,str); } void main() {char large_string[256];int i; for( i = 0; i &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt; 255; i++) large_string[i] = 'A';function(l
17 godina
offline
Re: 20 godina Windowsa 3.1
Bypass kaže...
Old Iggy kaže...

Bypass kaže...

Tko nije radio na Orlu, nema pojma što je računalstvo {#}

Dali bi se složiti. {#}

E da mi je jednog nabaviti.

Vidio sam da ekipa na retro newsima tu i tamo naleti na nekog...

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice