Pitam se koliko dugo će biti dozvoljene te gluposti s tabletima i touch tipkama. Sto i jedan put su se mogli ovdje čitati članci o žalbama vozača na to pa i konsenzusu sigurnosnih stručnjaka/vijeća. No i dalje bez srama prodaju ovako nesiguran auto, ironično Volvo koji je do nedavno slovio kao vrhunac sigurnosti.
Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra - Naj
- poruka: 16
- |
- čitano: 7.931
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pitam se koliko dugo će biti dozvoljene te gluposti s tabletima i touch tipkama. Sto i jedan put su se mogli ovdje čitati članci o žalbama vozača na to pa i konsenzusu sigurnosnih stručnjaka/vijeća. No i dalje bez srama prodaju ovako nesiguran auto, ironično Volvo koji je do nedavno slovio kao vrhunac sigurnosti.
A glatko dobiješ kaznu za tipkanje poruka na mobitelu u vožnji...
A interijer plastik fantastik za 50 tisuća eura... Užas.
Plus touch tipke, tako da opet bez gledanja ne znaš kaj stišćeš. OK, bilo je kul prije 30 godina, mislim da je vrijeme da se vratimo na mehaniku. Poslije mozga valjda najveće čudo evolucije su nam prsti, ajmo ih koristit.
50k za 300km dometa, to je neka zafrkancija? Vec sam valjda svima naporan ali moram :) Tesla Y 600km se dobije za 48k.
Jucer sam opet gledal kaj se nudi i nitko nema konja za utrku. Znaci Peugeot, Skoda, VW, Volvo, svi su u prosjeku 10k skuplji od Tesle kad se stavi oprema, baterija i motori da budu performanse koliko toliko blizu Tesle. Na kraju dana Tesla ima najbolji infotainment, najbolju mrezu punionica na svijetu i najbolji resale value od svih EV-a.
EDIT:
Nije 300km domet nego 475km i takav Y je samo soma i pola eura jeftiniji. Problem nije samo u cijeni nego i dimenzijama te prostoru za putnike te prtljagu. Tesla je pola metra veci auto, ima duplo veci prtljazni prostor i iza se moze igrati mali nogomet koliko ima mjesta.
Znaci za soma i pola razlike u cijeni se dobije Tesla sa slicnim ubrzanjem, dometom od nekih 30% vise te duplo vise prostora u unutrasnosti. Volvo EX30 je recimo Golf klasa ili ID.3 dok je Y Passat/Tiguan ili ID.4 klasa.
Jucer sam opet gledal kaj se nudi i nitko nema konja za utrku. Znaci Peugeot, Skoda, VW, Volvo, svi su u prosjeku 10k skuplji od Tesle kad se stavi oprema, baterija i motori da budu performanse koliko toliko blizu Tesle. Na kraju dana Tesla ima najbolji infotainment, najbolju mrezu punionica na svijetu i najbolji resale value od svih EV-a.
Nemoj im zaboraviti javit da ti plate za reklamu :)
Jucer sam opet gledal kaj se nudi i nitko nema konja za utrku. Znaci Peugeot, Skoda, VW, Volvo, svi su u prosjeku 10k skuplji od Tesle kad se stavi oprema, baterija i motori da budu performanse koliko toliko blizu Tesle. Na kraju dana Tesla ima najbolji infotainment, najbolju mrezu punionica na svijetu i najbolji resale value od svih EV-a.
Nemoj im zaboraviti javit da ti plate za reklamu :)
Da se razumijemo, koliko god zadnje dane drukam za Teslu, misljenja sam da Tesla nije nesto pretjerano lijep auto i iskreno boli me ona stvar za marku koja je napred na nosu auta. Mene jedino kaj interesira je bang for buck.
Oduvijek mi je Volvo bil auto koji je imal ono nesto. Kad su se svi lozili na njemacko sveto trojstvo Mercedes/BMW/Audi meni su Saab i Volvo bili puno privlacniji te ih nema toliko puno na cesti. Ne znam, meni je Volvo sinonim za lika koji ima novaca, nije snob i ne znam se izraziti, ima svoj neki ukus. Volvo nije uzbudljiv, nema neke linije, vise je onak u duhu skandinavskog dizajna. Znaci jednostavnost, minimilizam i funkcionalnost. Tak ja tickam i funkcioniram.
Jednom prilikom sam se vozio po jugu Norveške. Nas četvorica plus prtljaga u Volvu v40 diesel. Put je bio oko 700km. Auto je toliko skučen da sam skoro počeo vrištati. Tražiio sam vozača da stane svako malo jer nisam vuše isjetio noge.
Tu mi se zamjerio i tu sam ga kao marku prekrižio.
Pred desetak dana se u Europi pojavila Mazda CX 80. Sa motorom od 3300 ccm , šest cilindara i pogonom na sve kotače, u gradu troši ispod 6 litara/100km. Ima preko dvije tone, može voziti 220km/h i doseg joj je preko 1200km. Ima 5 metara i u njoj ljudi mogu normalno putovati od točke a do b sa upaljenom klimom.
Taj auto je bolji od svega novoga i modernog što volvo nudi.
Ironično, prošli tjedan kupio v40 dizel :), za moje potrebe savršen auto. Stražnja sjedala neću nikad koristiti ali si potpuno u pravu, prikladno eventualno samo za obitelji s 1-2 manja djeteta.
Što se tiče Mazde, ili bilo kojeg sličnog SUV-a, stvarno mi nije jasno što "gradska vožnja/potrošnja" i "SUV" rade u istoj rečenici, razumijem za putovanja ali čim uđem u grad sa takvim tenkom ga proklinjem iz dna duše. A i u općenitoj vožnji, bit dignut metar iznad ceste i osjetit ono zanošenje u svakom zavoju jer auto ima 2 tone je odvratno.
Inače mi iznimno ide na živce što je doslovno svaki proizvođač masakrirao ponudu i jedino što proizvode su 3 veličine jednog te istog SUV-a. Gdje su hatchback-ovi i manje limuzine? Uzmimo Volvo, imaju jedino V60 iz stare ponude, 1 karavan i 6 različitih (realno istih) SUV/crossover proljeva.
Lako za Alfa Romeo, ali kad Porsche, Bentley i Maserati krenu raditi SUV-ove, znaš koliko je sati.
Lako za Alfa Romeo, ali kad Porsche, Bentley i Maserati krenu raditi SUV-ove, znaš koliko je sati.
Ferrari si zaboravio....
Iz trajektne luke Split do ulaza na autocestu potrošnja je bila 7.9. Kako 300kg teži auto može trošiti manje?
Podaci proizvođača odnose se na savršeno sferični automobil u vakuumu.
Ali nije mi jasno zasto EV vozila moraju imat odvratan i kao futuristicki interijer..katastrofa..nabijem ih na klinac njih i tablete ..
Moj nekakav neupućeni dojam, najviše zbog šparanja jer jedan off-the-shelf tablet je sigurno puno jefintiji od plaćanja inženjera za dizajn i proizvodnje prekidača i ploča za svaki model. Plus začarani krug novinara koji im se ulizuju da bi imali daljnji pristup za recenzije i marketing odjela koji živi u svom svijetu. Meni jedino nije jasno da nitko u EU nije u posljednjih 7-8 godina ažurirao sigurnosne certifikacije i testove, puštaju na tržište te debilizme s touch-em, kineske lijesove na kotačima i još boga pitaj šta.
... stvarno mi nije jasno što "gradska vožnja/potrošnja" i "SUV" rade u istoj rečenici, razumijem za putovanja ali čim uđem u grad sa takvim tenkom ga proklinjem iz dna duše. ...
Visok auto za putovanja?
p.s. bas ga zele svi po gradu zbog osjecaja nadmoci. Pogotovo cure i svi koji se osjecaju tako...