ono, kasne samo 25+ godina...
ali bolje ikad nego nikad....
tu kod nas uvode tobogane i travnate povrsine, napredujemo.....
ono, kasne samo 25+ godina...
ali bolje ikad nego nikad....
tu kod nas uvode tobogane i travnate povrsine, napredujemo.....
jasno vam je da su to djeca do 6 godina ?
jasno vam je da su to djeca do 6 godina ?
sto zelis reci? da su to idioti? pa djeca od 2 godine bolje barataju tabletom i mixaju youtubeom nego li bi to ikada mogao....
zasto da se igraju obicnim lego kockicama, kad ih uz zabavu mozes uz pametne lego kockice nauciti i nesto pametno?
kasnije krecemo sa usvajanjem znanja, manje vremena imamo ali i manje alata kojima oblikujemo nas mozak.
postoji razlog zasto smo mi hrvati glupavi sa IQ90 a istocnim azijatima je prosjek 110....
jasno vam je da su to djeca do 6 godina ?
sto zelis reci? da su to idioti? pa djeca od 2 godine bolje barataju tabletom i mixaju youtubeom nego li bi to ikada mogao....
zasto da se igraju obicnim lego kockicama, kad ih uz zabavu mozes uz pametne lego kockice nauciti i nesto pametno?
kasnije krecemo sa usvajanjem znanja, manje vremena imamo ali i manje alata kojima oblikujemo nas mozak.
postoji razlog zasto smo mi hrvati glupavi sa IQ90 a istocnim azijatima je prosjek 110....
pa nemaš ni lego kockice u vrtiću, zbog choking hazard.
A mogu mislit kad djete uzme u ruke otpornik, led-diodu ili dugmastu-bateriju.
pa nemaš ni lego kockice u vrtiću, zbog choking hazard...
https://lstore.hr/collections/duplo
sto zelis reci? da su to idioti? pa djeca od 2 godine bolje barataju tabletom i mixaju youtubeom nego li bi to ikada mogao....
zasto da se igraju obicnim lego kockicama, kad ih uz zabavu mozes uz pametne lego kockice nauciti i nesto pametno?
kasnije krecemo sa usvajanjem znanja, manje vremena imamo ali i manje alata kojima oblikujemo nas mozak.
postoji razlog zasto smo mi hrvati glupavi sa IQ90 a istocnim azijatima je prosjek 110....
To je pomodarstvo. Djeca te dobi jednostavno ne mogu razmjeti te koncepte. Mogu se igrati s tim kao s autićima i to je to.
Osim toga 33k eura je ništa. Kupit će s tim 30ak setova, neke pare za predavače i para više nema.
Bio sam na par sati s klincem prije par godina na satima te robotike za 2., 3. osnovne. Radili su baš s tim FischerTechnik setovima, moguće ista ta Varaždinska ekipa jer je predavač iz VŽ, a i među glavnima je u savezu robotičara HR.
Na kraju su djeca većinu vremena spajala polustrgane žice, čudili se zašto ne radi jer su baterije prazne, spajali po shemi i gubili se u silnoj šumi žičica koje bog ne može poloviti di idu.
A nakon toga kreće programiranje u zastarjelom alatu. I dva sata prođe bez da se završilo. Tada ide raspajanje svega i doviđenja.
Klinac me molio da idem s njim jer je pol žičica strgano i onda on petlja prvo da ih osposobi i složi konektore na njih. I predavaču je bilo drago da dođe neki roditelj da mu pomogne jer ni sam nije stizao sve.
Djeca ne samo da izgube volju nego im i zgadi i programiranje i robotiku i STEM.
Samo rijetki koje to specijalno zanima ustraju.
Isto tako i programiranje u Pythonu u osnovnoj školi. Ok, susretnu se djeca s tim malo pa nekog zainteresira, i to je sve. Nije to za svakog i to je ok.
Bolje da djecu uče neke korisnije stvari, ili ih puste na miru da se igraju.