Podatak: https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Podatak
I dalje ti je pametno provjeravati stvari iz mojih poruka da se ne dovodiš u neugodne situacije kao sada.
Drugo, u poruci gdje razglabamo o CIJELOM tržištu, ti uvodiš smjene pojedinih modela, dakle argumentiraš nešto sasvim drugo. Da li je ukupno tržište mobitela u godini dana drugačije zbog toga što se iphone prodaje 60% u prvom kvartalu, 20% u drugom i po 10% u preostala dva do smjene modela?
Za jedini relevantan komentar vezano uz opće trendove odgovorit ću s protupitanjem: ako je evropa u minusu zbog nesigurnosti s dizelom, zašto je USoA istovremeno u minusu uz istovremen i stalan rast prodaje i udjela električnih vozila.
I općenito, kad već piliš i dalje o taksistima, kaj to nije dobar pokazatelj za BEVove po dvije osnove: a) da su ta vozila dobra za komercijalnu primjenu i b) da kupci nisu eko/hipster frikovi već vozila slijede uobičajenu raspodjelu po kategorijama kupaca.
Nije li kod nas, primjerice, najveći dio novih vozila kupljen od strane flotnih kupaca a ne privatnih osoba?
Sve u svemu, koja je tvoja teza uopće?