Brutalno izgleda... za €56k full oprema ovo je best buy trenutno. Ne vidim ni jedan novi automobil koji ce za ovu cijenu ponuditi vise.
Stiglo je i najsnažnije izdanje Teslinog Modela 3
- poruka: 57
- |
- čitano: 21.073
- |
- moderatori:
vincimus
Brutalno izgleda... za €56k full oprema ovo je best buy trenutno. Ne vidim ni jedan novi automobil koji ce za ovu cijenu ponuditi vise.
Koliko si kilometara napravio u Model 3 ?
Upravo tako. Koji je sljedeći auto s 3 sekunde do stotke?! Jedino kaj fali je njihova punionica na Grobniku
Nije to za svakog, iz više razloga.
Meni je to iPhone moment, nemože bit jednostavniji za rukovanje. Priznam, micanje ručica brisača i žmigavaca je malo previše, al fala bogu na ipsilonu su ostale.
Brutalno izgleda... za €56k full oprema ovo je best buy trenutno. Ne vidim ni jedan novi automobil koji ce za ovu cijenu ponuditi vise.
Kaj se tice perfomansi opravdano, ostalo NE
Brutalno izgleda... za €56k full oprema ovo je best buy trenutno. Ne vidim ni jedan novi automobil koji ce za ovu cijenu ponuditi vise.
Još da nije ružan i nema ovaj TV od pol metra nakeljen na središnju konzolu...
Koliko si kilometara napravio u Model 3 ?
kakve to veze ima s onim što se meni ne sviđa?
nisam ga vidio samo na slikama, ako se to pitaš
Nije to za svakog, iz više razloga.
Meni je to iPhone moment, nemože bit jednostavniji za rukovanje. Priznam, micanje ručica brisača i žmigavaca je malo previše, al fala bogu na ipsilonu su ostale.
Upravo suprotno, vozio sam dnevno 10-15 razlicitih auta a Tesla je najdebilniji i najkompliciraniji auto ikad napravljen
Nije to za svakog, iz više razloga.
Meni je to iPhone moment, nemože bit jednostavniji za rukovanje. Priznam, micanje ručica brisača i žmigavaca je malo previše, al fala bogu na ipsilonu su ostale.
Upravo suprotno, vozio sam dnevno 10-15 razlicitih auta a Tesla je najdebilniji i najkompliciraniji auto ikad napravljen
Normalno da ti je komplicirano kad si se navikao na 134 različite tipke i jedno 20 predradnji prije nego uopće kreneš s autom.
Super su mi ti mrzitelji Tesli koji se osjećaju pozvani komentirati svaki članak koji o njima izađe.
I za EV općenito to vrijedi.
Pokušavam zamisliti sebe u potrazi za člancima o Fiatima (na primjer) i kako svugdje pišem kak su bez veze, kak meni to ne treba, kak ja to nikad neću kupiti itd.
Koliko si kilometara napravio u Model 3 ?
kakve to veze ima s onim što se meni ne sviđa?
nisam ga vidio samo na slikama, ako se to pitaš
Pa onda je tvoj komentar supalj - jer evo prodali mercedesa kupi Model 3 - (a prije toga BMW i slicno) - najbolji auto do sada. (Osobno sam se vozio u puno automobila).
Tvoj komentar je kao da ja komentiram Maldive a tamo nisam nikada bio (i kazem da su plaze celave i dosadne).
Znaci dok ne iskusis sve - doslovno - tvoj komentar je supalj.
Nije to za svakog, iz više razloga.
ofkors da nije za svakoga, meni su gumbići i dalje must have u automobilu, a bogme i taj televizor koji se iz dnevnog boravka preselio u auto me odbija
od novijih auta sviđa mi se bmw serije 3, ali ne ovaj full novi redizajn sa fosnom od ekrana, nego onaj par godina stariji, sviđa mi se i mazda 3 ponajviše, nju i ciljam uzet ovih dana
nemam ništa protiv niti električnih, ali baš nekidan gledam zadnji video od carwow, električni macan...
e to je električar kojeg ne bi odbio, sve na svojem mjestu kao kod normalnih automobila, prekidači baš tamo gdje treba i ekran s kojim se ne moraš gurat za mjesto na prednjim sjedalima, iako bi odjebao i ovu verziju s ekranom sve do desnih vrata, što meni suvozač ima drkenjat po ekranima
Pa onda je tvoj komentar supalj - jer evo prodali mercedesa kupi Model 3 - (a prije toga BMW i slicno) - najbolji auto do sada. (Osobno sam se vozio u puno automobila).
Tvoj komentar je kao da ja komentiram Maldive a tamo nisam nikada bio (i kazem da su plaze celave i dosadne).
Znaci dok ne iskusis sve - doslovno - tvoj komentar je supalj.
majstore, rekao sam da mi se ne sviđa gologuzi izgled tesle
ne sviđa mi se na slikama, ne sviđa mi se na videu, a bogme mi se nije svidio niti u vožnji...
meni su gumbići must have, ovo drkanje po televizoru za sve i jednu funkciju je meni big no no
Sto se ove Tesle tice, mozda jos spuste cijenu jer su poprilicno u banani s prodajom.
Jedan od boljih YT videa je kada MW testira najnoviju verziju Range Rover model Velar, potražite ako mi ne vjerujete!
Osobno, kada vidim prve generacije Porschea Cayene ili Panamere, svršavanje na najjače, još kud su fenomenomenalno izvedeni dizajnerski, za muzej Smithsonian!
nemam ništa protiv niti električnih, ali baš nekidan gledam zadnji video od carwow, električni macan...
e to je električar kojeg ne bi odbio, sve na svojem mjestu kao kod normalnih automobila, prekidači baš tamo gdje treba i ekran s kojim se ne moraš gurat za mjesto na prednjim sjedalima, iako bi odjebao i ovu verziju s ekranom sve do desnih vrata, što meni suvozač ima drkenjat po ekranima
Evo vidiš, baš je ovaj Porsche macan primjer kako tipke mogu biti loš interface kad se forsiraju samo zato da ostanu tamo.
Na stražnjoj strani su komandu za klimu i ventilaciju u prostoru nogu. Srednji putnik gazi po njima kao i bilo tko drugi dok se prebacuje. Većina komandi na volanu zapravo samo služi mijenjanju prikaza na ekranu - onda brati mili ostavi ekran, to je intiutivno da diraš po onome što želiš pomaknuti, a ne po posredniku koji stoji pola metra dolje negdje kao što su kontrole grijanja siceva koje su posve nepotrebno damo dolje daleko od pogleda. Čak je i desna strana Teslinog TV dostupnija i traži manje skretanja pogleda s ceste nego te tipke tamo dolje... Nisam impresioniran
Tebi se ne sviđa, meni da, svakako više od onog toaleta na kotačima.
Svakom svoje
Tebi se ne sviđa, meni da, svakako više od onog toaleta na kotačima.
Svakom svoje
Voditelj ti je to lijepo demonstrirao u videu koji si linkao; mjesto iza je tijesno, nema se kamo s nogama osim zapeti po tipkama. Kotač na volanu služi skrolanju kroz ekrane na instrument-klasteru što je samo kompliciraniji način svajpanja ekrana prstom, dakle komplikacija umjesto olakšanje posebno zato što se volan cijelo vrijeme pomiče. probaj to realno sagledati iz perspektive korištenja u realnim uvjetima. Nije svaka tipka bolja od ekrana u svim uvjetima. Neke jesu, zgodno je imati kotačić za glasnoću, brzinu ventilacije i polugicu za žmigavce. Sve drugo je već li-la, posebno kad su tipke razbacane od lijeva nadesno, odzgo do poda šuma svega i svačega samo zato da bi i dalje gledao u jedan ekran da bi vidio da se nekaj događa.
Voditelj ti je to lijepo demonstrirao u videu koji si linkao; mjesto iza je tijesno, nema se kamo s nogama osim zapeti po tipkama. Kotač na volanu služi skrolanju kroz ekrane na instrument-klasteru što je samo kompliciraniji način svajpanja ekrana prstom, dakle komplikacija umjesto olakšanje posebno zato što se volan cijelo vrijeme pomiče. probaj to realno sagledati iz perspektive korištenja u realnim uvjetima. Nije svaka tipka bolja od ekrana u svim uvjetima. Neke jesu, zgodno je imati kotačić za glasnoću, brzinu ventilacije i polugicu za žmigavce. Sve drugo je već li-la, posebno kad su tipke razbacane od lijeva nadesno, odzgo do poda šuma svega i svačega samo zato da bi i dalje gledao u jedan ekran da bi vidio da se nekaj događa.
joj, daj ne prdi... na sve i jednom automobilu kontrole klime za stražnja sjedala su na istom tom mjestu
zapeti za njih možeš samo namjerno i kad se prebacuješ s lijevog na desno mjesto, pa ako i zapneš hlačama ili ih malo gurneš listom noge, jel to znači da će odmah otpasti
hvataš se ovakvih debilana ko pijanac za praznu čašu, ajmo se ostavit takvih idiotarije
-------------------------------------------
da podcrtam - meni se ne sviđa unutrašnjost tesle, izgleda mi sterilno kao wc s natakarenim televizorom, gumbiće preferiram u vožnji više nego touch ili laprdanje s autom
tebi se sviđa tesla, meni ne, u čemu je problem?
Brutalno izgleda... za €56k full oprema ovo je best buy trenutno. Ne vidim ni jedan novi automobil koji ce za ovu cijenu ponuditi vise.
Xiaomi SU7, do stotke za 2.78 ako je to nekome bitno uz to izgleda ljepše, barem meni, iznutra i izvana.
https://www.index.hr/auto/clanak/video-ovo-je-ludo-pogledajte-kako-se-lako-personalizira-xiaomi-su7/2559302.aspx
+1
probao i rekao e neš' me zajebat na ime i dobar PR.
Samo ti uživaj u onome što ti se sviđa. Nema problema.
Reagiram na tvrdnje o uvijek boljoj ergonomiji tipki s čime se ne slažem i obrazložio sam gdje mislim da imaju prednost a gdje ne. Jel to ok?
ako ti se objašnjenje protiv prekidača svodi na 'zapet će nogom'...
sve drugo ok, svatko uzima ono što mu više paše ili mu se više sviđa
Meni xiaomi uopce ne izgleda ljepse. Osim toga SU7 kosta koliko kosta, ali samo u Kini gdje je CCP voljan pokrivat sve gubitke domacih proizvodjaca.
Treba uzeti u obzir da je Xiaomi tek poceo proizvoditi automobile i da jos kvaliteta ocajna...
Da, to je opravdana primjedba. Kao i ona da kotačić na volanu ne radi ništa drugo doli svajpanje prikaza na ekranu. Čemu onda posrednik i to još onaj koji nikad nije na istoj poziciji??
Da, to je opravdana primjedba. Kao i ona da kotačić na volanu ne radi ništa drugo doli svajpanje prikaza na ekranu. Čemu onda posrednik i to još onaj koji nikad nije na istoj poziciji??
pošteno, svakom nešto ne odgovara ili odgovara manje, pa bira drugu opciju
ja sam macana stavio samo kao primjer električnog auta koji mi je daleko ljepši nego tesla i zbog manje napadnog ekrana + tipke i kotačići mi više odgovaraju, da ima nekih stvari koje ni meni nisu naj naj - ofkors da ima, ali u odnosu na teslu meni osobno je macan avion
novi vw-i su mi isto bljak, najprije jer su postali klošari i kvaliteta im je užasna, a onda zbog onih touch sranja na svemu
jedini auto koji mi se sviđa od novih je mazda 3 - ekran nenapadan, najbitnije stvari na prekidače i kotačiće, kvaliteta jako dobra, a plus mi je i 2.0 motor u situaciji kad svi ostali idu na 1.0 prdavce
jbga, ja sam matori prdonja i neke stvari mi jednostavno ne pašu, teslina unutrašnjost ponajmanje
novi vw-i su mi isto bljak, najprije jer su postali klošari i kvaliteta im je užasna, a onda zbog onih touch sranja na svemu
jedini auto koji mi se sviđa od novih je mazda 3 - ekran nenapadan, najbitnije stvari na prekidače i kotačiće, kvaliteta jako dobra, a plus mi je i 2.0 motor u situaciji kad svi ostali idu na 1.0 prdavce
jbga, ja sam matori prdonja i neke stvari mi jednostavno ne pašu, teslina unutrašnjost ponajmanje
Kad smo kod motora, i ja sam pristalica kubikaže, ne mora biti puno konja, ali se ipak daleko lakše vozi i dulje traje. Pa još DSG uz to...
nemam ništa protiv niti električnih, ali baš nekidan gledam zadnji video od carwow, električni macan...
majstore, rekao sam da mi se ne sviđa gologuzi izgled tesle
ne sviđa mi se na slikama, ne sviđa mi se na videu, a bogme mi se nije svidio niti u vožnji...
meni su gumbići must have, ovo drkanje po televizoru za sve i jednu funkciju je meni big no no
Evo baš si idem ovu zadnju generaciju mazgulje 3 sutra na tehnički... već joj je peta godina (kupio 2019) Vrijeme leti na najjače u ovim godinama.
Enivej, slažem se i ja, tesla je spram te mazde unutra kao končarev tramvaj, a jedini wow faktor, cukanje ("start do stoootkeee") električne tesle od firme 3 me zabavljalo jedno prvih tjedan dana, poslije ako želiš nekoga impresionirati (na kraju jedino ga uspiješ natjerati da mu je muka na povraćanje što sam doslovno uspio i izazvati kod žene jer kod suputnika izaziva morsku bolest),
ali bilo gdje naravno da je to prenemaganje ne samo beskorisno nego rastrošno za baterije, gume i protuzakonito (gdje smiješ u gradu 100 na sat). Da budem iskren, radije sjednem u firminu novu daciu sandero vulgaris, jer nemoram brinuti o baterijama. Danas mimo toga i tako nemaš koga impresionirati autom na ulici (ako baš nemaš neznam ferrari purosangue ili bentley bentayga)... morao bi biti baš iskompleksirani klinac da mi je to pojam pa da ga pokazujem pred birtijom i na napuštenom parkingu na "carmeetu" petkom navečer.
Jedino što bih sebi u neko dogledno vrijeme zbog grada i startstopanja po gužvama kupio je neki istočnjak full hibrid. Mazdin mild hibrid je po meni loše implementiran - jedino što glumi starter na semaforu.
Trebali su mu složiti da pomaže u niskom broju okretaja pri kretanju po parkiralištu ili izlasku iz dvorišta na cestu, jer se ženi zna taj benzinac ugasit taman dok izađe na cestu, kad je nespremna s gasom.
Nije to za svakog, iz više razloga.
ofkors da nije za svakoga, meni su gumbići i dalje must have u automobilu, a bogme i taj televizor koji se iz dnevnog boravka preselio u auto me odbija
od novijih auta sviđa mi se bmw serije 3, ali ne ovaj full novi redizajn sa fosnom od ekrana, nego onaj par godina stariji, sviđa mi se i mazda 3 ponajviše, nju i ciljam uzet ovih dana
nemam ništa protiv niti električnih, ali baš nekidan gledam zadnji video od carwow, električni macan...
Da novi BMW 3 s onom prvom kontrol tablom je meni mozda najbolji dizajn,spoj modernog i klasike..ovaj sad ravni dugi ekran katastrofa!
Da, to je opravdana primjedba. Kao i ona da kotačić na volanu ne radi ništa drugo doli svajpanje prikaza na ekranu. Čemu onda posrednik i to još onaj koji nikad nije na istoj poziciji??
hehe, kritiziraš prekidače na zadnjoj konzoli... zapet će se nogom, kao
da uzmeš sto ljudi da se prebacuje s desna na lijevo na zadnjem sjedalu (iako se pitam zašto bi to radili), vjerujem da bi možda njih par zapelo za prekidač i da prekidaču, ofkors, ne bi bilo ništa, nisu od pudinga napravljeni
a onda mi na jubito slučajno izleti tesla vs byd i pogledam ovo govno od mijenjanja brzina na ekranu - jebote, pa dvaput je zamalo zakucao auto iza sebe jer ekran nije uhvatio rikverc
kvake da ne govorim koliko su glupo riješene + neke druge stvari, ali da ne picajzlamo
dakle ono što koristiš svakodnevno, više puta tijekom vožnje, je užas na tesli, a ti prdiš o zapinjanju noge na zadnje prekidače???
ne da su pretjerali s tim ekranom i bez-gumb politikom, nego su debelo pretjerali