Ti dobri popusti su rezervirani za korisnike koji raskidaju ugovor, pa ponude brda i doline da te zadrze. Ako ovako samo nazoves, ne daju ni lipe ispod cijene s weba (osim Mozaika).
Evo bas sam pred 2 tjedna trazio otkazivanje usluge (net, 179 kn/mj), zvao me agent iz sluzbe za zadrzavanje korisnika i nudio mi je cijenu od 109 kn/mj. Za 200/20 internet, dakle 70 kn manje nego redovna cijena online, sto je bolesno dobra ponuda.
Al sam svejedno presao na T-com optiku 500/250 za 209 kn :P Mogli su mi prije dat popust kad sam ih pitao, sad nek se jebu
Upravo tako. Ja, koji produžujem ugovor, za mene nema nikakvih popusta dok ne odem kod konkurencije i zatražim uslugu. Alternativa je pronaći prodajnog predstavnika negdje i s njom dogovoriti uslugu.
Cjenkati se možeš samo kod prodajnog predstavnika kojeg negdje moraš pronaći. Sa službom za korisnike nema cjenkanja; mene su hladno otpilili bez obzira što sam korisnik više od 12 godina, bez obzira na to što je svaki račun podmiren u roku i što nemam nikakvih dugovanja. S te strane, vrlo nezadovoljan s A1; pa kažem, čekam Telemach. Oni će vrlo radi dati neki popust.
-to je kao u pokeru.. ili loše blefiraš :) .. slabo se cjenkaš, u pogrešnom trenutku itd.
-unazad godinu dana je malo stalo cjenkanje.. dok je ponovo počelo unazad mjesec-dva (zbog telemaha..).
-naravno da moraš doći do prodavača, ne SZK koja služi za recimo probleme kao prijavu kvara .. tj naravno da nisu svi djelatnici bilo koje firme u bilo kojoj branši na istom nivou ovlasti pa time ni popusta koji mogu dati.
+ mozaik koji je svaki dodatni -10kn + naravno veći popust je moguć na većem paketu-cijeni, ne na osnovnom-minimalnom itd.
kao btw ili utjeha.. što misliš da ostali ne podmiruju račune, sve? ili da je tvojh 12god usporedivo s 'milenijem' starijih.. :) no recimo ovako, minuli rad u kapitalizmu nije nešto što se broji, sve je stvar trenutka, cjenkanja pa i sreće. Tj što pirje zaboravi na floskulu 'vjerni korisnk' jer u bizu je novac jedini kriterij, tj to potegneš kad se cjenkaš i kad je druga strana pred predaju (pristanak) na tvoje uvjete.. :) ..
+ umjesto cjenkanja za nižu cijenu one usluge koju stvarno trebate (želite) recimo samo internet.. pod račun možete dobiti-uzeti nešto 'bezvezno'.. tj neki paket koji inače ne bi tražili, npr flat-jeftiniji međunarodni fix tel ili više-svi tv kanali itd.. pa ako plaćate 'normalnu' tarifu možete dobiti nešto gratis i tad smo opet svi sretni barem do isteka ugovorenog roka kad se priča ponavlja..
Ma nemoj, služba za korisnike je ta koju zoveš i onda te spajaju u odijel prodaje gdje dalje ugovaraš uslugu. Doduše, po punoj cijeni. Moja pogreška je što nisam otišao do A1 centrai tamo ugovorio uslugu jer radnici u centru imaju mogućnost spuštanja cijene kao i prodajni predstavnici. Za vrijeme Amisa toga nije bilo; lijepo su me nazvali po isteku ugovorne obveze, ponudili nešto, hvala doviđenja. Razmazili su me... 😁
kao btw ili utjeha.. što misliš da ostali ne podmiruju račune, sve? ili da je tvojh 12god usporedivo s 'milenijem' starijih.. :) no recimo ovako, minuli rad u kapitalizmu nije nešto što se broji, sve je stvar trenutka, cjenkanja pa i sreće. Tj što pirje zaboravi na floskulu 'vjerni korisnk' jer u bizu je novac jedini kriterij, tj to potegneš kad se cjenkaš i kad je druga strana pred predaju (pristanak) na tvoje uvjete.. :) ..
+ umjesto cjenkanja za nižu cijenu one usluge koju stvarno trebate (želite) recimo samo internet.. pod račun možete dobiti-uzeti nešto 'bezvezno'.. tj neki paket koji inače ne bi tražili, npr flat-jeftiniji međunarodni fix tel ili više-svi tv kanali itd.. pa ako plaćate 'normalnu' tarifu možete dobiti nešto gratis i tad smo opet svi sretni barem do isteka ugovorenog roka kad se priča ponavlja..
Nikakva utjeha, ali više im vrijedi korisnik koji dugo godina surađuje s njima i uredno obavlja svoje obveze nego netko tko ne plaća račune redovno. Ovo ti je kao lokalna pizzerija, stalni kupac povremeno dobije neki popust. I mogu ti reći da je trava kod konkurencije zelenija; člana obitelji koji je već tri ili četiri godine na Tele2/Telemach već su nekoliko puta zvali nudeći dodatan popust. A sve što taj član obitelji ima u Telemachu je Top paket, bez mobitela i ugovorne obveze. Jedino, eto, žao mi je što još nisu dostupni kod mene, ali vjerujem da uskoro hoće. Tada planiramo spajamo dvije pretplate i fiksne usluge. 😉