To je to!Ekipa MDMR(mrzitelji djela Mate Rimca),ne zna odgovoriti na moje jednostavno pitanje,ali zato uredno zna pljuvati sve što itko napravi.U kutku svoje sobe sa čipsom u jednoj,mišem u drugoj ruci,prepuni teorije pokupite sa svemoćnoga Googla,pljuju po djelima jednoga čovjeka kojega cijeli svijet podržava,divi mu se,govore u superlativima o njemu.MDMR ekipa koja inače nikada u životu nije vozila ništa bolje od Golfa 2,na forumu je jaka,"bez dlake na jeziku",uvijek su kontra svih-jer ipak oni bolje znaju!Što koji k...c zna tamo neki šeik koji će izvaliti 2 milje eura za nešto što je samo dobra reklama,ma što zna ekipa Porschea,Camela,Hyundaija,kada je to sve scam jednoga Hrvatskoga uhljeba koji ionako sve to sastavlja od Kineskih dijelova!?MDMR ekipa ma recite vi to njima-znate bolje!
Rimac već rasprodao cijelu planiranu proizvodnju s
- poruka: 353
- |
- čitano: 103.165
- |
- moderatori:
vincimus
Tko želi znati točne podatke ide na Forum.hr. Ovdje se teško može što pametno pročitati, osim dječjih prepucavanja. Kvaliteta foruma je u slobodnom padu po svima temama, kao i samog portala.
Usput ekipa mu je tamo nadjenula jedan nadimak, a koji ga najbolje opisuje sa samo jednom rječju; LAŽIBRADA. Tako da je vrlo moguće da naš 'genije' u skorije vrijeme posjeti i lokalnog bricu.
Da imam love kupio bi
U anketi fali - ništa od navedenog.
Ali anketa je već rekla koliko je Rimco-ljubitelja i Rimco-mrzitelja. Ako znaš da ju pravilno iščitaš.
Da citiram nekoga... "Ako daš djetetu da nacrta sportski auto, ono će ga obojiti u crveno - i to je sve što trebate da znate o Ferrariju"
Kolega tvoji memoari su malo čudni.. 2018 godina neki citat pa onda 2021 godina neki citat - da nisi zaboravio šta se desilo između?
Moj post ne shvataj kao kritiku jer inače ja sam u ovoj temi čista Švicarska - dakle totalno neutralan. Ali bi malo otišao i dalje pri prestavljanju Lamborghini Siana kao Hybrid između petrola i struje, gdje su već rekli da se Lamborghiniji više neće fokusirati u Top ubrzanju od 0-100 km/h niti na maximalnu brzinu nego na iskustvo u vožnji - što god to značilo.
Inače odlučio sam se, budući da nemam para za Nevaru ili Teslu na BMW-a M5, ionako mi u Bosni nismo bolje ni zaslužili.
Kakvog udžbenika? Možeš li taj A5 strip nekako na poštansku marku strpati. Ništa se ne vidi. Kolefa Black_Beard za tebe je ovaj post.
Skuzaj tako sam dobio ali zabrinjavajuće je kako se breinwasha dicu...
Citat: U sklopu projekta predviđena je i proizvodnja 700 vozila, za koja iz Rimac Automobila – suprotno tvrdnjama skeptika – uvjeravaju da će biti proizvedena u Hrvatskoj.
-gdje (u kojoj tvornici )?
-do kada ?
-trošak razvoja potpuno novog vozila do homologacije je (nevezano za autonomnu vožnju )?
-trošak i vrijeme industrijalizacije(+ izgradnja tvornice) je ?
- ciljana cijena vozila/korisnik je ? NIsam siguran da netko želi platiti samovozeći taksi cca pola milijuna eur/komadu
Nisam cinik, niti osoba koja ništa u životu nije napravila pa se ruga drugima, no ovo mi se čini SF... Potajno se nadam da će uspjeti, no ovo mi je branša i znam da u autoindustriji nije moguće razviti potpuno novo vozilo (s novim podvozjem/"šasijom") u 24 mjeseca i za ove novce.
Citat: U sklopu projekta predviđena je i proizvodnja 700 vozila, za koja iz Rimac Automobila – suprotno tvrdnjama skeptika – uvjeravaju da će biti proizvedena u Hrvatskoj.
-gdje (u kojoj tvornici )?
-do kada ?
-trošak razvoja potpuno novog vozila do homologacije je (nevezano za autonomnu vožnju )?
-trošak i vrijeme industrijalizacije(+ izgradnja tvornice) je ?
- ciljana cijena vozila/korisnik je ? NIsam siguran da netko želi platiti samovozeći taksi cca pola milijuna eur/komadu
Nisam cinik, niti osoba koja ništa u životu nije napravila pa se ruga drugima, no ovo mi se čini SF... Potajno se nadam da će uspjeti, no ovo mi je branša i znam da u autoindustriji nije moguće razviti potpuno novo vozilo (s novim podvozjem/"šasijom") u 24 mjeseca i za ove novce.
Dosad je imao 10+ najava svega i svačega, a ništa se nije ostvarilo...sve je ostalo na razini Mudrinićevih patenata koje isto niko još nije vidio
A ti si u onim danima u mjesecu ili si prirodno bezobrazan balavac?
Makar ne mogu znati koji video ti jesi ili nisi pogledao, evo jos jedna recenzija, nadam se da ce sluziti kao tampon tvojoj "zavisti".
Jeli ti mene zezas pa je ovo nekakva nazovimo recenzija za superautomobili vrijedan 2 milje eura? Ovo je doslovno plaćeni članak moj auto može to i to i ima to i to....
Jeli ti mene zezas pa je ovo nekakva nazovimo recenzija za superautomobili vrijedan 2 milje eura? Ovo je doslovno plaćeni članak moj auto može to i to i ima to i to....
Budimo realni... da bi se napisala kvalitetna recenzija automobila sa tim automobilom se moras zivjet barem par tjedana, ako ne i vise.
Al to nije nikakav placeni clanak, ak barem malo kuzis kak funkcioniraju portali, pogledaj si bug malo. Vecina clanaka je prepisivanje PR teksta kojeg su dobili.
Pozitivne recenzije puno bolje prolaze na internetu od negativnih. Neki portali jednostavno nece objavit recenziju, ako im je iskustvo sa proizvodom bilo lose.
Tak da ne mora Rimac nista placat nekim XY portalima. To ti je tak prirodno.
Budimo realni... da bi se napisala kvalitetna recenzija automobila sa tim automobilom se moras zivjet barem par tjedana, ako ne i vise.
točno tako, kolegama u specijaliziranim automedijima automobili tjednima stoje ispred redakcije, neki budu i na testovima od 50+ dana
sjećam se kad se radilo predstavljanje toyote auris, naši autoklub, autoblic i ostali su aute dobili u zg, vozili ih u zadar i testirali par dana smješteni u hotelu, ja sam dobio jednu na par sati za 'recenziju' za lokalni list
i još su mi rekli da je ovih njihovih para dana drek, a ne dovoljno vremena za poštenu recenziju
Valjda bude homologacija do kraja godine. Ipak HR daje pare.
Budimo realni... da bi se napisala kvalitetna recenzija automobila sa tim automobilom se moras zivjet barem par tjedana, ako ne i vise.
točno tako, kolegama u specijaliziranim automedijima automobili tjednima stoje ispred redakcije, neki budu i na testovima od 50+ dana
sjećam se kad se radilo predstavljanje toyote auris, naši autoklub, autoblic i ostali su aute dobili u zg, vozili ih u zadar i testirali par dana smješteni u hotelu, ja sam dobio jednu na par sati za 'recenziju' za lokalni list
i još su mi rekli da je ovih njihovih para dana drek, a ne dovoljno vremena za poštenu recenziju
Ti shvaćaš da ovo nije toyota auris, nego hypercar koji se kupuje da bi se za koju godinu na njemu zaradilo? Njegove kupce ne zanima to što zanima kupce toyote. Nema se tu šta testirati danima, nit će ti itko dati takav auto na par tjedana da bi ti procjenio jel dobar za otići do dućana.
Ti shvaćaš da ovo nije toyota auris, nego hypercar koji se kupuje da bi se za koju godinu na njemu zaradilo? Njegove kupce ne zanima to što zanima kupce toyote. Nema se tu šta testirati danima, nit će ti itko dati takav auto na par tjedana da bi ti procjenio jel dobar za otići do dućana.
ne, nemam pojma kako se pišu članci, osim što radim skoro 20 godina kao novinar, od čega nekoliko godina radeći testove automobila pa mi treba netko pojasniti
rekao sam da za kvalitetnu recenziju treba više vremena od par sati, a to što novinari najčešće nemaju puno više od par sati s automobilima takvog kalibra je sasvim druga stvar
primjer od 50+ dana za testiranje dana naveo sam kao ekstremni primjer, ima i ekstremnijih, a s druge strane neki se testrovi rade i samo par dana, ali par sati je svakako nedovoljno
Manager Magazin tvrdi: Tvrtka Rimac Automobili izlazi na burzu. Vrijednost? Pet milijardi eura
đizus tko zna što su pronašli u podrumu onog dvorca?!
Manager Magazin tvrdi: Tvrtka Rimac Automobili izlazi na burzu. Vrijednost? Pet milijardi eura
đizus tko zna što su pronašli u podrumu onog dvorca?!
To je kumulativna vrijednost svih hatera.
Manager Magazin tvrdi: Tvrtka Rimac Automobili izlazi na burzu. Vrijednost? Pet milijardi eura
đizus tko zna što su pronašli u podrumu onog dvorca?!
Ma jooj meni samo nije jasno kako brokeri ne citaju ovaj forum,di ljudi jasno pisu da je sve to samo markentiski trik i da Rimac prodaje maglu.
Nemos vjerovati koliko su glupi ti šeci,strucnjaci velikih automobilskih firmi koji su ulozili u njega,evo sada i brokeri kada trose lovu na nesto sto ne postoji!
Ma nemoš vjerovati!
Manager Magazin tvrdi: Tvrtka Rimac Automobili izlazi na burzu. Vrijednost? Pet milijardi eura
đizus tko zna što su pronašli u podrumu onog dvorca?!
Ma jooj meni samo nije jasno kako brokeri ne citaju ovaj forum,di ljudi jasno pisu da je sve to samo markentiski trik i da Rimac prodaje maglu.
Nemos vjerovati koliko su glupi ti šeci,strucnjaci velikih automobilskih firmi koji su ulozili u njega,evo sada i brokeri kada trose lovu na nesto sto ne postoji!
Ma nemoš vjerovati!
Koji broker je uložio i koliko? Navedi samo jednoga
Koji broker je uložio i koliko? Navedi samo jednoga
Uložiti će,ne sekiraj se!
Koji broker je uložio i koliko? Navedi samo jednoga
Uložiti će,ne sekiraj se!
i koji šeik je kupio (a da nije posranog vratio)?
vidiš, to ti se zove prodavanje magle. uložit će... kupit će... napravit će...
a s druge strane, povukli poticaje... zemljište... dvorac...
sad usporediš uloženo/dobijeno i ostane ti... magla.
Ma jooj meni samo nije jasno kako brokeri ne citaju ovaj forum,di ljudi jasno pisu da je sve to samo markentiski trik i da Rimac prodaje maglu.
Nemos vjerovati koliko su glupi ti šeci,strucnjaci velikih automobilskih firmi koji su ulozili u njega,evo sada i brokeri kada trose lovu na nesto sto ne postoji!
Ma nemoš vjerovati!
a di su bili ti brokeri dok su pušili na agrokoru, madoffu, enronu i na ostalom malom milijonu ostalih prevara. kao i identična magla po imenu u Nikola. iako Nikola ne prodaje maglu, zar ne, pa nebi valjda GM uložio milijarde u maglu? Argumentum ad verecundiam, samo zguglaj što je to jer vidim da ne znaš.
Ma jooj meni samo nije jasno kako brokeri ne citaju ovaj forum,di ljudi jasno pisu da je sve to samo markentiski trik i da Rimac prodaje maglu.
Nemos vjerovati koliko su glupi ti šeci,strucnjaci velikih automobilskih firmi koji su ulozili u njega,evo sada i brokeri kada trose lovu na nesto sto ne postoji!
Ma nemoš vjerovati!
a di su bili ti brokeri dok su pušili na agrokoru, madoffu, enronu i na ostalom malom milijonu ostalih prevara. kao i identična magla po imenu u Nikola. iako Nikola ne prodaje maglu, zar ne, pa nebi valjda GM uložio milijarde u maglu? Argumentum ad verecundiam, samo zguglaj što je to jer vidim da ne znaš.
Na listi nedostaje Lordstown. A biti će ih i još uskoro za otpis.
GM nije puno izgubio na Nikoli. Dogovor je bio da će im ustupiti proizvodnu liniju i resurse u zamjenu za 11% udjela u firmi.
Što znači da transfer ne uključuje direktno novac bilo u papirnatom ili digitalnom obliku.
Pošto su ovi zapravo imali vozilo bazirano na gravitaciji (vozi sam, ali samo niz brdo), od dogovora ništa i sada su pred propasti.
O investitorima u tech svijetu dovoljno govori primjer konjusina koji sada pokušavaju prodati ARM Holdings da bi pokrili rupu od WeWork-a.
Da, u trenutku kada ARM ulazi na tržišta gdje prije nije mogao niti primirisati. Da, u trenutku kada Intel ne zna gdje im je dupe a gdje glava.
Da.
Za žmuklere idealna situacija bila je otprilike prije 10-15 godina.
U tom trenutku krenuo je hype oko električnih automobila i strojnog učenja (marketinški pogrešno nazvanog AI).
Ako spojiš to dvoje, dobiješ samovozeći automobil.
SAD i EU su kreirali gomilu novca bez pokrića, pa je to trebalo negdje potrošiti. Ovo im je došlo savršeno.
A i bankarima.
Zahvaljujući tome, pojavila se gomila "disruptora", narodski rečeno žmuklera i hohštaplera.
Ono što se s vremenom pokazalo jest:
- Baterije su kua. Težina, kapacitet, hlađenje, zapaljivost, sigurnost, certifikati.
- Sadašnji samovozeći "AI" je bulšit. Nit' je "AI", nit' je samovozeći.
I sada velike nade padaju jedna po jedna, od elektro-auto proizvođača, do potencijalnih korisnika, odnosno otvoreno feudalnih korporacija kao Über.
A nismo niti još u pravoj recesiji.
"Fake it until you make it" funkcionira na kratko vrijeme.
Pogledajmo ovu listu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Battery_electric_vehicle_manufacturers
Oni koji su u prošlosti uspjeli doći na tržište i samostalno prodavati vozila na električni pogon nekoliko desetljeća, iako su bila bazirana na primitivnoj tehnologiji, bili su proizvođači dostavnih, komunalnih i specijalnih vozila.
No, to je dosadno, nije sexy, nema rušenja rekorda i nije zanimljivo medijima.
U elektro-sektoru uskoro ide konsolidacija. Preživjeti će par njih samostalno, one ostale ako iole što vrijede progutati će velike postojeće automobilske tvrtke.
Evo malo štiva iz udžbenika...
Nakon što su u školama učitelji/profesori samoinicijativno dali djeci da uče o Rimcu i stave ga uz Nikolu Teslu, Fausta Vrančića, Slavoljuba Penkalu, Ivana Lupisa i Zlatu Bartl:
https://abload.de/img/rimac-forum-44ptjwf.jpg
Gdje se nije bilo mjesta za Preloga, Ružičku, Vučetića, Belušića, Boškovića, Kovačevića, Hanamana, Schwarza, Kiepacha (inače, prvi električni automobil napravio je Anyos Jedlik 1828. godine).
Dok djeca revno pišu sastavke:
https://abload.de/img/rimac-forum-47r0khi.jpg
Među inovacijama prigodno su zaboravljeni i naprosto izbrisani Luka Bošnjaković i Marko Milečki koji su radili s njim na tim projektima i zajedno s njim dobili nagrade:
http://arhiva.vidilab.com/vijesti/vise.php?id=9940
https://www.jutarnji.hr/vijesti/zagreb/mladi-inovatori-izumili-zamjenu-za-tipkovnicu/2855213/
Kod skromnih početaka u garaži prigodno se zaboravlja "For me, money is no problem."
https://community.electricforum.com/t/possibility-of-an-race-ev/1107
A Rimac sa netočnom informacijom ulazi u udžbenike prirode i društva za četvrti razred osnovne škole:
https://abload.de/img/rimac-forum-45t0kzd.jpg
https://abload.de/img/rimac-forum-46g8j7e.jpg
Informacija je netočna jer je prvi hrvatski električni automobil, DOK-ING xD (kasnije nazvan Loox), predstavljen godinu dana ranije u Ženevi, o čemu je izvještavao i HRT, u emisiji Dnevnik prikazanoj 13.2.2010. na HRT1:
O čemu su također pisali i ostali mediji:
Small Croat firm has big dreams for electric car
https://www.reuters.com/article/us-croatia-car-idUSTRE63012E20100401
Reuters o hrvatskom električnom automobilu: Mala tvrtka s velikim snom
https://www.index.hr/vijesti/clanak/reuters-o-hrvatskom-elektricnom-automobilu-mala-tvrtka-s-velikim-snom/483990.aspx
Kanađani nahvalili prvi hrvatski električni automobil
https://www.tportal.hr/lifestyle/clanak/kanadani-nahvalili-prvi-hrvatski-elektricni-automobil-20100312
Drugo priznanje za prvi hrvatski električni automobil
Mreža za razvoj i kreativnost – udruga MRAK jučer je u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu uručila Nagrade za kreativnost i inovativnost 2010.
https://www.tportal.hr/lifestyle/clanak/drugo-priznanje-za-prvi-hrvatski-elektricni-automobil-20100422
Nakon tog udžbenika, Rimac se pojavljuje u "inspirativnim stripovima koje učenici viših razreda osnovne škole mogu čitati u svojim udžbenicima Tehničke kulture":
https://abload.de/img/mate-rimac-strip-768atjtp.jpeg
Pored toga, izgleda da je urednica Maja Mačinko nekako zaboravila da u Hrvatskoj riječ fabrika nije bas uobičajena.
Rimac naravno nije jedini, spominje se tu i Mrvoš:
https://abload.de/img/ivan-mrvoc-strip-768j0j28.jpeg
Priča o Mrvošu i izumu pametne klupe počinje 2015:
Hrvatski student izumio prvu solarnu klupu na kojoj možete puniti mobitele
https://studentski.hr/vijesti/hrvatska/hrvatski-student-izumio-prvu-solarnu-klupu-na-kojoj-mozete-puniti-mobitele
https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/genijalan-hrvatski-izum-spas-za-baterije-svih-mobilnih-uredjaja---391794.html
Naravno nije bitno da se o takvim klupama pisalo 2009:
https://www.wired.com/2009/05/solar-bench-powers-wi-fi-lights-hobo-parties/
Zatim Gajšak:
https://abload.de/img/albert-gajcak-strip-7c6k9r.jpg
Mediji pišu "Izumio je igraću konzolu"
https://100posto.hr/zivot/izumio-je-igracu-konzolu-koja-je-odusevila-sve-na-kickstarteru.html
Osim problema što igraće konzole odavno postoje, problem je u tome što već od ranije postoji Gamebuino (koji pak potječe od Arduino-a)..
Jedina stvar u ovome je što ga sami sastavljate, a to djeluje dosta drugačije od "izuma igraće konzole".
O ostalima nemam informacija, vidim da se spominje Ivan Kožar i bežično punjenje, gdje je zanimljivo da su 1984. M. Hutin and M. Leblanc bežično punili električna vozila.
Vise o udžbeniku:
Konačno, genijalni hrvatski udžbenici. Klinci će u školama učiti kroz strip o Rimcu, Mrvošu i ostalim herojima
https://www.telegram.hr/zivot/konacno-genijalni-hrvatski-udzbenici-klinci-ce-u-skolama-uciti-kroz-strip-o-rimcu-mrvosu-i-ostalim-herojima/
Imajući u vidu da je i s odraslim osobama lako manipulirati i kondicionirati ih, a te odrasle osobe su autoritet djeci, ideologiju je lako nametnuti u mladi um (jedan od poznatijih primjera je Hitlerjugend), a djeca kao djeca, našli su novog idola:
https://abload.de/img/rimac-forum-54c7js7.jpg
Vratimo se na trenutak na električni motor, za koji se tvrdi da je razvijen i proizveden u Rimac automobilima, koji je zapravo kupljen od tvrtke AM Racing Inc. (koju je kasnije kupila Cascadia Motion LLC, koja je dio BargWarner grupacije). Na jednom od promotivnih materijala vidi se posjet djece tvornici Rimac Automobili, a upravo taj kupljeni motor stoji na stalku u donjem desnom kutu slike, dok na slici simbolički piše:
"Inspiring new generations"
https://abload.de/img/rimac-forum-43vck6b.jpg
Jedino pitanje ostaje kakva se to inspiracija pruža novim generacijama.
Ovo je jebeni horor kulta ličnosti.
Opet i opet.
Eto i sluzbeno je, Rimac grupa dobila 55% vlasnistva Bugattija. Mora da je istina ono sto svi ovdje pisete o Mati i kako je cijela prica napuhana i kako Nevera ne postoji i kako je to sve sranje... Da, bas ste me uvjerili.
S druge strane Porsche i Rimac vode Bugatti.
Kome vjerovati, kome...